po Slezině: názory na Planescape: Fate

Archivní témata z historicky první sleziny tohoto Fóra.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20869
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

po Slezině: názory na Planescape: Fate

Příspěvek od Markus »

Zakládám samostatné téma, protože v tématu "Markusovy hry" hodlám řešit MLwM.

Tak jsem si zpětně uvědomil, že jsem na Slezině vystupoval jako nějaký oficiální představovač hry Fate, protože jsem v ní odvedl jednu hru v pátek večer a jednu hru v neděli ráno. Až se mi z těch bodů osudu motala hlava...

No, ale neuniklo mi, že většina z vás, co jste se mnou hráli, se s Fatem setkala poprvé. Zajímaly by mě vaše názory na hru, a to především na systém Fate, mechaniku bodů osudu a aspekty. Co si o nich myslíte? Jak s vám líbily, nelíbily, co vám vadilo?

No a samozřejmě bych chtěl slyšet i vaše komentáře ke hře jako takové, když odhlédneme od systému. Okomentujte hru, můj způsob vedení, atd. Spíše než poděkování a chválu bych prosil o nějakou konstruktivní kritiku, tedy:
- co bylo fakt dobré? co se osvědčilo, na čem mám postavit své další hry? které momenty vás nejvíce bavily?
- co bylo naopak špatné? co nefungovalo, zdržovalo hru, ubíralo vám na zábavě? byla nějaká chvíle, kdy jste se nudili?

Díky moc za odpovědi!
Uživatelský avatar
Vlasák
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 7. 12. 2001, 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Tvůj ochotnický talent jsem chválil už po Valticích, takže nebudu opakovat už řečené :wink: a... pochválím mapu Klatí, ta je fakt dokonalá a tvoří celé dobrodružství vlastně samotná, hodně dobré.

Ke hře - moc se mi líbilo, že když hráči poslali do děje NPC, tak za něj i hráli. Ve one-shotu je to hodně povedený prvek. Druhak to tentokrát bylo hezké i v tom, že hráči sami vzájemně díky vstupům pobízeli své postavy - všichni veřejně věděli negativní aspekty ostatních a když někdo - hráči i vypravěč - cítil situaci, kdy by se dalo chytit něčího negativního aspektu, tak se to tam i šouplo, pěkné.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Portál do světa RPG - Sigil.cz


Obrázek
Uživatelský avatar
zrzavec
Romikovec
Příspěvky: 3671
Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zrzavec »

Fate jako systém se mi zalíbil. Nevím, nakolik je koncipovaný na one shoty a nakolik na kampaňovité hraní. Zdálo se mi, že díky bodům osudu to bylo vždy spíše humorné.

Vedení hry bylo dobré, hlavně rychlá schopnos improvizace "akla opilá květinářka" To je hlavní důvod, čím mě fate oslovil - body osudu. Taky si všimněte, že jsem neutratil víc než jeden či dva body za hru za otáčení kostek pro sebe, ale nejvíc za ovlivňování detailů:-) to bylo super.

Klatě bylo dobré dobrodružství s hezky propracovaným městem. Ciož chytne hráče vždy u srdce. Vedení hry mi sedlo, takže když budu mít příležitost, rád si s tebou opět zahraji. Jen mě mrzí ten konec, kdy už nám hořela koudel u sedinky a tak jsme to dohrávali ve stoje. Doufám, že jsme ostatním příliš nepokazili prožitek ze hry.
Hraji a vedu: DnD 4e - Naše stránky

Dříve RomiK, nyní Zrzavec :)
Uživatelský avatar
Goran
Don Quijote
Příspěvky: 3390
Registrován: 2. 5. 2006, 12:58
Bydliště: Litoměřice/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goran »

Škoda, že jsem propásl páteční hraní - docela se to projevilo na Narrenturmu, ve kterém jsem si moc nevěděl rady s pravidly, a tak si hráči museli aktivovat negativní aspekty sami :cry: .

Ale Klatě byly skvělé, a za Fridolína Kytičku se mi v nich hrálo báječně. Jsem rád, že tahle postava zapadla do celkové koncepce hry, protože s předpřipravenou postavou bych se tolik nesžil. Doporučuji tuhle postavu zařadit do databáze postav nabízených hráčům na one-shotech.
Nejsem trouba, ale snažím se a s pomocí Boží se jím brzy stanu!

R.I.P.
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Ja jsem rad ze jsem mohl svou (v tomhle pripade dost nahodnou) invenci mohl prispet k uz druhe hre, protoze ten bang "doructe led zmrzlinari na trh" je sice naprosta kravina kterou jsem Markusovi kdysi ve Valdicich napsal jako navrh spis ze srandy, ale uz dvakrat se stal zasadni soucasti hry 8)

Jinak se mi to libilo. Trochu mi lezla na nervy moje postava, protoze Spalovaci jsou malicko stereotypni, a kdyz jsem uz po desaty opakoval "Bolest nas ocisti" tak jsem si pripadal malicko jako idiot. Ale nevim nakolik to bylo postavou :)

Goran: muzes si byt jisty ze tu postavu nekdo prida. Roycova loutna beznadeje je puvodem taky z Quasitovy hlavy, pokud si dobre pamatuju. Ale od te doby uz ji maji vsichni dalsi Roycove.
Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven »

Díky Goranovi za Kytičku !
Jenom díky Kytičkovi jsem si taky mohl zahrát...
Válka neni cukr.
Uživatelský avatar
Goran
Don Quijote
Příspěvky: 3390
Registrován: 2. 5. 2006, 12:58
Bydliště: Litoměřice/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goran »

Treven: rádo se stalo.
Fridolína Kytičku jsem měl promyšleného už předtím, a jsem fakt rád, že jsem mohl hrát jeho. Jiná postava z mé extrovertní sorty předem připravená nebyla (snad jen Abeceda, ale ta na mě byla až moc chaotická) a kdybych nehrál Fridolína, hru bych si určitě tolik neužil. Jsem rád, že jsem tím pomohl k zážitkům ze hry i ostatním.
Nejsem trouba, ale snažím se a s pomocí Boží se jím brzy stanu!

R.I.P.
Uživatelský avatar
Goran
Don Quijote
Příspěvky: 3390
Registrován: 2. 5. 2006, 12:58
Bydliště: Litoměřice/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goran »

Bohužel jsem v pátek jel prakticky od hracího stolu, takže po prolezení portálem jsem hned vyběhl nahoru a šel balit. Myslím, že právě kvůli tomu jsem propásl focení $cry$ .
Stalo se po průchodu portálem něco zajímavého? Dostali jsme se do Sigilu, nebo něka jinam?
Nejsem trouba, ale snažím se a s pomocí Boží se jím brzy stanu!

R.I.P.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20869
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Průchod portálem byl konec hry, takový happy end.
Teď mě mrzí jedna věc. Když jste prolézali pod stolem - "portálem" - do Sigilu, měli jste si u toho ještě zpívat písničku "Macatou, macatou," stejně jako na začátku. Bez ní to nebylo ono :cry: Sorry za opomenutí.
Zamčeno

Zpět na „Slezina - podzim 2006“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti