BOG 1.6.
- Invictus
- Nerozhodný volič
- Příspěvky: 7462
- Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Já už se na ty zkoušky můžu vys*at!!!
Vyhlásili jedinej termín na Euroregiony a zrovna prvního a ještě v 15:30, to jako nemohli dát dřív idioti!?
Nas*at.
Co z toho vyplývá je, že na OG se objevím tak maximálně v jednu, s tím že o půl druhé musím zase vypadnout a vrátit se až tak před pátou. Já bych se na to nejradši,
kret**ni.
Vyhlásili jedinej termín na Euroregiony a zrovna prvního a ještě v 15:30, to jako nemohli dát dřív idioti!?
Nas*at.
Co z toho vyplývá je, že na OG se objevím tak maximálně v jednu, s tím že o půl druhé musím zase vypadnout a vrátit se až tak před pátou. Já bych se na to nejradši,
kret**ni.
Iron Within
Iron Without
Iron Without
- Sniper
- Příspěvky: 397
- Registrován: 26. 4. 2006, 08:06
- Bydliště: Principielně v Brně
- Kontaktovat uživatele:
Ve zkratce - zkouškové je pro hru smrt. Ale nějak se to zvládne. I já musím přiznat, že kvůli zkouškám bude moje příprava dost hektická a improvzační (a rébusy na hackování asi nebudou, zrovna s nimi jsme si chtěl dát práci).
Pokud si myslíš, že tě nikdo nevidí, mí tajní dostanou prémie.
Chci hrát: Mouse Guard
Mám také rád: GURPS 3e, house-DrD, DnD 4.0, DnD 3.5
Vyvíjím: DrD 2.0 unofficial
Chci hrát: Mouse Guard
Mám také rád: GURPS 3e, house-DrD, DnD 4.0, DnD 3.5
Vyvíjím: DrD 2.0 unofficial
- Sniper
- Příspěvky: 397
- Registrován: 26. 4. 2006, 08:06
- Bydliště: Principielně v Brně
- Kontaktovat uživatele:
Takže jak se zdá, rozhodit sítě i jinde se vyplatilo apostavy jsou nyní zabrané všechny. Těším se na vás (a držte mi palce, ať předtím dám UNIX).
Jinak ještě nějaké info o světě:
Přečteníá a znalost níže zmíněného je jen na vás - jak moc chcete jako hráči i jako postavy vědět. Jsou zde zmíněny jen obecné věci.
Kalkatha - největší město Říše, většina podzemní.
Abúhal - vesnice (městečko) u Skalistých hor, soběstačné, základní infrastruktura, obchody, cesntrum žoldáckých skupin (vaše výchozí pozice)
Kromtar - pevnost ve Skalistých horách nedaleko Kromtaru patřící Ulbergům
Fortran - bájné hlavné ústředí rebelů, stále neobjeveno
Rody:
Ulbergové
- jedne z mocných rodů, hlavní postavou je Sir Rupert III., rod staví na vysoké loajalitě podřízených a jejich relativně volném režimu. Ovládá zemědělství v říši.
Zodiaci
- brutální rod zakládající si na otroctví, platí dobře externistům na speciální zakázky, nicméně spolupráce je vždy nejistá. Hlavou rodu je Kníže Kromonwel.
Tarnarové
- rod držící se v ústraní, používá paramagii a parapsychologii (uvažuje se i o upírství, byť nejsou důkazy), ovládá podsvětí, založen na diverzních útocích a úskocích. Většina se jakémukoliv kontaktu s tímto rodem vyhýbá. Rod je držen Společenstvem a navenek reprezentován Troikarem Rudovousem.
Gotandové
- rod zaměřený na technologický výboj a průmysl, hlavou je baronka Lemuriona Skalačvilská-Gotandová (po "náhlé" smrti barona Surnyho, jak se všeobecně "neví")
Zajímavosti ve světě:
Velká válka - zapomenutý konec času zázraků, "nadrasy" se během ní prakticky vyhubily a zůstaly jen pomníky jejich moci.
Ostrovy - velké objekty plovoucí v oblacích, prakticky nyní nedostupné (ani pomocí technologie či magie), pozůstatek z času zázraků.
Nobuseri - velcí mechové schopní letu, čistě bojově zaměření.
Magická bouře - občas se obyčejná bouře změní v magickou - není radno vycházet ven a ni používat magii, bouře může trvat několik minut (ale mluví se i o jedné před asi 50ti lety (označovaná jako "ta Bouře"), která trvala rok a způsobila obrovskou decimaci obyvatelstva). Po zkončení jsou některá obydlí naprosto prázdná, jinde naopak místo domu zbude jen hromádka kamení, ačkoliv okolní domy jsou naprosto bez újmy. Jev naprosto nevyzpytatelný a nepředvídatelný. Většina mágů ji dokáže vytušit den předem pomocí bolesti hlavy a celkového oslabení.
Qualzar - magický nápoj (červená jiskřivá tekutina) - nesmírně vzácný a ceněný mágy, majitel se může stát rychle bohatým (a nebo také mrtvým).
Valdaukar - bytost smrti, objevuje se prý člověku před velkým činem, který rozhodne o jeho budoucím životě (a častěji blízké smrti). Velký černý jednorožec s rohem perleťově bílým a ohnivýma očima.
Jinak ještě nějaké info o světě:
Přečteníá a znalost níže zmíněného je jen na vás - jak moc chcete jako hráči i jako postavy vědět. Jsou zde zmíněny jen obecné věci.
Kalkatha - největší město Říše, většina podzemní.
Abúhal - vesnice (městečko) u Skalistých hor, soběstačné, základní infrastruktura, obchody, cesntrum žoldáckých skupin (vaše výchozí pozice)
Kromtar - pevnost ve Skalistých horách nedaleko Kromtaru patřící Ulbergům
Fortran - bájné hlavné ústředí rebelů, stále neobjeveno
Rody:
Ulbergové
- jedne z mocných rodů, hlavní postavou je Sir Rupert III., rod staví na vysoké loajalitě podřízených a jejich relativně volném režimu. Ovládá zemědělství v říši.
Zodiaci
- brutální rod zakládající si na otroctví, platí dobře externistům na speciální zakázky, nicméně spolupráce je vždy nejistá. Hlavou rodu je Kníže Kromonwel.
Tarnarové
- rod držící se v ústraní, používá paramagii a parapsychologii (uvažuje se i o upírství, byť nejsou důkazy), ovládá podsvětí, založen na diverzních útocích a úskocích. Většina se jakémukoliv kontaktu s tímto rodem vyhýbá. Rod je držen Společenstvem a navenek reprezentován Troikarem Rudovousem.
Gotandové
- rod zaměřený na technologický výboj a průmysl, hlavou je baronka Lemuriona Skalačvilská-Gotandová (po "náhlé" smrti barona Surnyho, jak se všeobecně "neví")
Zajímavosti ve světě:
Velká válka - zapomenutý konec času zázraků, "nadrasy" se během ní prakticky vyhubily a zůstaly jen pomníky jejich moci.
Ostrovy - velké objekty plovoucí v oblacích, prakticky nyní nedostupné (ani pomocí technologie či magie), pozůstatek z času zázraků.
Nobuseri - velcí mechové schopní letu, čistě bojově zaměření.
Magická bouře - občas se obyčejná bouře změní v magickou - není radno vycházet ven a ni používat magii, bouře může trvat několik minut (ale mluví se i o jedné před asi 50ti lety (označovaná jako "ta Bouře"), která trvala rok a způsobila obrovskou decimaci obyvatelstva). Po zkončení jsou některá obydlí naprosto prázdná, jinde naopak místo domu zbude jen hromádka kamení, ačkoliv okolní domy jsou naprosto bez újmy. Jev naprosto nevyzpytatelný a nepředvídatelný. Většina mágů ji dokáže vytušit den předem pomocí bolesti hlavy a celkového oslabení.
Qualzar - magický nápoj (červená jiskřivá tekutina) - nesmírně vzácný a ceněný mágy, majitel se může stát rychle bohatým (a nebo také mrtvým).
Valdaukar - bytost smrti, objevuje se prý člověku před velkým činem, který rozhodne o jeho budoucím životě (a častěji blízké smrti). Velký černý jednorožec s rohem perleťově bílým a ohnivýma očima.
Pokud si myslíš, že tě nikdo nevidí, mí tajní dostanou prémie.
Chci hrát: Mouse Guard
Mám také rád: GURPS 3e, house-DrD, DnD 4.0, DnD 3.5
Vyvíjím: DrD 2.0 unofficial
Chci hrát: Mouse Guard
Mám také rád: GURPS 3e, house-DrD, DnD 4.0, DnD 3.5
Vyvíjím: DrD 2.0 unofficial
- Invictus
- Nerozhodný volič
- Příspěvky: 7462
- Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Sorry, nemůžu si odpustit, ale tahle podoba mě přímo udeřila do očí Ulbergové- Atreidi, Zodiaci- Harkonnenové, Tarnarové- Tleilaxani, Gotandové - Iksané.
Ale díky za info.
Btw. Nevím, jak to zítra bude, možná přijdu už v jednu, pokusím se. Ale pokud budu v časovém presu, tak až tak o tři čtvrtě na pět, buli .
Ale díky za info.
Btw. Nevím, jak to zítra bude, možná přijdu už v jednu, pokusím se. Ale pokud budu v časovém presu, tak až tak o tři čtvrtě na pět, buli .
Iron Within
Iron Without
Iron Without
- Sniper
- Příspěvky: 397
- Registrován: 26. 4. 2006, 08:06
- Bydliště: Principielně v Brně
- Kontaktovat uživatele:
Jo, zkouškové je potvora.
Invictus: Harkonneny a Atreidy bych tam taky viděl, zbylé dva s přmhouřenýma očima. Ale to jen podle toho co jsem napsal a ne podle skutečnosti...
Jinak, když to tak vezmeš, tak rody v duně jsou prostě vzorovky: "Ti dobří", "Ti krutí", "Ti zákeřní", "Ti inteligentní". A moje rody jsou v tomto ohledu taky vzorovky, protože tohle je co ví normální lid a ten si všímá jen významných znaků, ne motivů a nuancí v chování, takže bych spíš podobu hledal tam (aneb, dej mi nějakou jinou knižní sérii s rozdálnými rody a také ti na ně napasuju rody z Duny).
Invictus: Harkonneny a Atreidy bych tam taky viděl, zbylé dva s přmhouřenýma očima. Ale to jen podle toho co jsem napsal a ne podle skutečnosti...
Jinak, když to tak vezmeš, tak rody v duně jsou prostě vzorovky: "Ti dobří", "Ti krutí", "Ti zákeřní", "Ti inteligentní". A moje rody jsou v tomto ohledu taky vzorovky, protože tohle je co ví normální lid a ten si všímá jen významných znaků, ne motivů a nuancí v chování, takže bych spíš podobu hledal tam (aneb, dej mi nějakou jinou knižní sérii s rozdálnými rody a také ti na ně napasuju rody z Duny).
Pokud si myslíš, že tě nikdo nevidí, mí tajní dostanou prémie.
Chci hrát: Mouse Guard
Mám také rád: GURPS 3e, house-DrD, DnD 4.0, DnD 3.5
Vyvíjím: DrD 2.0 unofficial
Chci hrát: Mouse Guard
Mám také rád: GURPS 3e, house-DrD, DnD 4.0, DnD 3.5
Vyvíjím: DrD 2.0 unofficial
- Invictus
- Nerozhodný volič
- Příspěvky: 7462
- Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
2sniper: No jo, ale ty dva byly úplně jasný, to loajální zemědělci x brutální otrokáři . Jen jsem tak rýpnul, nenech se rušit.
Problém je Conlaii v tom, že já tvou postavu nechci. (doufám že jsem teď neranil tvé srdce ). Vtipálci jsou pro mi strašně nepříjemný, prtože hrát takovou postavu je strašně tlačený. Prostě jeto vtipálek, tak ho tak hraj .
Ještě je tu jedna možnost, tvoje postava byla celou dobu zamaskovaný Kron, a až půjde do tuhého, tak odhalí svou identitu.
Problém je Conlaii v tom, že já tvou postavu nechci. (doufám že jsem teď neranil tvé srdce ). Vtipálci jsou pro mi strašně nepříjemný, prtože hrát takovou postavu je strašně tlačený. Prostě jeto vtipálek, tak ho tak hraj .
Ještě je tu jedna možnost, tvoje postava byla celou dobu zamaskovaný Kron, a až půjde do tuhého, tak odhalí svou identitu.
Iron Within
Iron Without
Iron Without
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti