Sebranka v Myth Drannoru

Zálohovaná témata projektu Open Gaming, který ve svých počátcích sídlil na tomto Fóru.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Sebranka v Myth Drannoru

Příspěvek od Dalcor »

Sylvaene stále počítám s tím že uděláš dům Achria, drovy do myth Drannoru
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Sylvaen
Příspěvky: 916
Registrován: 13. 5. 2004, 11:34
Bydliště: Blaen bHóirne@Merian, Svaekke@Arlan, Romhäryl@Fiery Halls, Praha@Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sylvaen »

Na to se spolehni, hehe.. :-)=
To budou eviláci jedna radost.. :>;o)
-"What's going on out there!?"
-"Murder. Want some?"
(George Stark in 'The Dark Half', Stephen King)
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Fibrizo udělal překrásnou mapu Myth Drannoru vč popisek (jak jí měl včera) a Dodo by měl mít asi A1 mapu. No docela se těším.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Moje představa je taková že drovové spolupracujíé s Yugolothy v některých aspektech ale jinak seldujíá vlastní agendu - brakování a pod. S malou skupinou drovů se sejdou hned na hřbitově, kde vybili strážcea udělali z nich nemrtvé (vícelevelový cleric - nekrom), třeba 4. dcera nebo tak. Jinaks ledují vlastní agendu, ale ne pod vedením nejvýše psotavenných (První dcera a Matron mather zde nebude, stejně jako Weapon master, A Master SOrcere). Ale určitě tomu bude velet někdo z hlavní rodiny 3, nebo 4. dcera, určitě. Představuji si nějaký štáb poblíž místa kde summonujou Alimpera a pak prostě operační skupinky pracující ve městě na hledání magických předmětů. Nejlepší na tom je že rpavděpodobně lloth je silent (War of the SPider Queen) ale to musím očekovat.

Jinak Sebranka je na hřbitově, kd emusí nalézt pochvu k Fflarovu meči aby ji Zugolothé nemohli vystopovat. Meč totiž může sloužit jako ohnisko k povolání Alimptera (super mocný Nycaloth) zpátky z nebytí .Jenže Zugolothové použili jiné Fflarovi věci (ten co Alimptera sejmul) a už zahájili sesílání. Postavy mají asi 6 možností co udělat počínaje frontálním úkolem konče povoláním Elminstera (on byl u toho když se sesílal mythal - Elminster in Myth Drannor) k zacelení Mythalu. Komplexní příběh včetně přehledu dodám HOPESO tenhle týden ;)
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Poznámka č. 1:


CO v Myth Drannoru

Postavy mají několik možností poté co najdou Pochvu na Keryvian, musí zastavit povolání Aulimptera z Nebytí. Teď k historii,


Jak tedy zamezit povolání Aulimptera.

Varianta první Oprava Mythalu

Tuto informaci jim zdělí Baelnorn jako jednu z možností opravy Mythalu. Co k tomu potřebují :

- spojit se s tvůrcem a vynálezcem Mythalu c Arvandoru. Takový předmět který by umožnil spojení, jak jim řekne Baelnorn, se nachází v jeho hrobce na Burian Glenu (a to bude nářez). Varianta 2 je zkusit přímé spojení s Arvandorem, kterého je schopný Faedu Ten jim řekně že k obnovení Mythalu je potřeba kruh vysokých mágů s alespoň 50% složením takových lidí kteří jsou čarodějové a mají v sobě krev starých sesilatelů. Plus pokud možno zajisti žijící čaroděje, kteří by to byly schopni a to je Srinshee a Elminster aby se zúčastnili.
- Ti by měly být schopni Mythal opravit a démony uzavřít dovnitř. Což by je mělo oslabit a neměl by být problém je zničit. Ovšem je tu vždy pravděpodobnost že se to nepovede:

01-40% je úspěch
41-50% zrušení zbytku mythalu
51-75% pravděpodobnost budoucí mutace Mythalu do současné podoby
76-99% pravděpodobnost okamžité mutace Mythalu v různých podobách (například Wild Magic, či Death Magic uvnitře s komplexní mutací uvnitř do podoby Sylvanesti Nightmare)
00% mutace takových rozměrů že dojde k zničení Přediva a Konci světa

Čas je asi 24 hodin


Varianta druhá Přerušení rituálu
Jinak řečeno sebevražda, přímý útok na Cormanthorský hrad. Přidáním dvou až tří NPC hratelné.


Varianta třetí Přerušení rituálu jiným Rituálem

Postavení jiného kruhu Vysoké magie, který by napadli otevírání portálu. Jediný High magic jsou na Evermeetu, tj cesta na Evermeet, kterou otevře Baelnorn. Toto se bude řešit asi Ad Hoc.


Varianta čtvrtá Zničení Alimptera a portálu do Propasti
Během války bylo celekm 8 elfů, jejichž tělo nebylo nikdo nalezeno. Byly to to co do svých akcí proti nepřátelům použili svojí vitalitu, svěříc veškeré své síly do posledního útoku, do kterého vložili všechnu svou nenávist a odpor proti těm kteří útočili na jejich vlast. Udělali to co málokterý elf, dobrovolně se vzdali svého života, aby ochránili to co milovali se smrtelnou kletbou ke svým nepřátelům. Ti všichni odešli do Nebytí, jejich duše ani těla nemohli opustit Prvotní sféru, věčně připoutáni ke své domovině a k nepřátelům, kteří neporazili a kteří jsou stále jejich domovině. Společně se Srinshee čekají na dobu, kdy jim bude umožněno svůj úkol dokonat. Nebytí je součástí přediva, kapesní dimenze stvořená mocnou elfí čarodějkou a prorokem Srinshee, jako místo kde může čekat na dobu kdež se najde elf hodný Coronalova meče, aby opět v Myth Drannoru vládl mír a elfové a Myth Drannoru se pozvedl ke své staré slávě. Tato kapesní dimenze poté přitáhla duše elfů kteří mají cíl, který nedokončili.

Následující elfové jsou v nebytí:
Josidiah Starym (Gold/Moon Elf Male,Blade Singer)
The Srinshee
Fflar Starbrow Melruth (Moon Elf Male, Fighter/Mage)
Erladen Maerdrym (Moon Elf Male Encikkar –Ench/Evo Dualist)
Eallyrl Moonglamre (Green Elf Female Priest of Rillifiane)
Elreamer (Avariel Female Cleric Aerdrye Faenya/Wizard)
Dasyra Auglamyr (Gold Elf Female High Mage, Court Mage)
Galan Haladar (Male Gold Elf Ranger)
Kuornos Moonflower (Male Moon Elf Fighter/Mage)

Stačí aby postavy povolaly skrze portál Srinshee či Staryma. Ten bude schopen povolat ostatní.

Hooky které by měly na hřbitově najít.

Legend of the Fall – psaná Lashasem – Kroniky války (fall of Myth Drannoru) bude mluvit o těch kteří nebyly nalezeni se zajímavou poznámkou – že se s jejich duší není možno v Arvandoru setkat

Básně ve Fflarově a Starymově hrobce budou mluvit o jejich věčné stráži.

Proroctví toho co stvořil Moonblade – nalezené v Lashasově pacovně o dnech před korunovací, budou mluvit o stvoření kapesní dimenze, do které Srinshee odejde čekajíc na pravého krále . S poznámkou jak onu osobu povolat. Hned vedle pak bude kniha od Srinshee o Elminsterovi v Myth Drannoru (pod jejich pravými jmény J) + nějaké vodítko.

Hawksong Moonblade – mu vloží informaci o Věčných strážcích.

No od každého z nich budou potřebovat nějakou osobní věc, aby je mohly summonovat – Srinshee a Fflarovu už mají. Starym – Ceremoniální zbroj Maršála umění včetně pochvy na čepel umění. Ostatní něco vymyslím.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Takže - hřbitov je almost done, dokonce i driovy na hřbitově mám připravené. bylo by dobré kdyby nějaký z těch drovů meě prestižku tainted, nebo něco z book of vile darkness (demonologist, IE Yugolothist) pro ucely naseho settingu ;) Pokud panbuh dsa v sobotu se nedostanou ze hrbitova, jsou tam dve az tri husty adventurky inside
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Sylvaen
Příspěvky: 916
Registrován: 13. 5. 2004, 11:34
Bydliště: Blaen bHóirne@Merian, Svaekke@Arlan, Romhäryl@Fiery Halls, Praha@Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sylvaen »

OK, něco z Vile Darkness tam dáme .. :)
Jinak, mám tam připravenýho drovího warpriesta (dom. Death, Destruction).. To bude pošušňáníčko.. :-)=
-"What's going on out there!?"
-"Murder. Want some?"
(George Stark in 'The Dark Half', Stephen King)
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

nějaké bližší informace? :wink:
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Sylvaen
Příspěvky: 916
Registrován: 13. 5. 2004, 11:34
Bydliště: Blaen bHóirne@Merian, Svaekke@Arlan, Romhäryl@Fiery Halls, Praha@Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sylvaen »

Dalcor píše:nějaké bližší informace? :wink:
Jasně.. :)

Kód: Vybrat vše

Jhaelwyss DeArchia; Drow elf Clr10: CR 10; ECL 12; Size M; HD 10d8+20; hp 74; Init +4; Spd 30 ft; AC 14, touch 14, FF 10; BAB +7/+2; Grapple +8; Melee Unarmed +8/+3 (1d3 + 1), Darkstar Mace +8/+3 (1d8 + 1); SA Poison, spell-like abilities; SQ Drow traits, spell resistance 11, Light Blindness; AL NE; SV Fort +9, Ref +7, Will +14; Str 13, Dex 19, Con 14, Int 17, Wis 20, Cha 12.
Skills and Feats: Appraise +3, Balance +4, Bluff +1, Climb +1, Concentration +15, Craft (Armorsmith) +3, Craft (Bowmaking) +3, Craft (Gemcutting) +3, Craft (Locksmithing) +3, Craft (Trapmaking) +3, Craft (Weaponsmith) +3, Craft (Other) +3, Diplomacy +1, Disguise +1, Escape Artist +4, Forgery +3, Gather Information +1, Heal +5, Hide +4, Intimidate +1, Survival +5, Jump +1, Knowledge (Arcana) +12, Knowledge (History) +11, Knowledge (Planes) +13, Knowledge (Religion) +16, Listen +7, Move Silently +4, Perform +1, Control Shape +5, Perform (Act) +1, Ride +4, Perform (Comedy) +1, Search +5, Sense Motive +5, Spellcraft +17, Spot +7, Swim +1, Use Rope +4, Perform (Dance) +1, Perform (Keyboard) +1, Perform (Oratory) +1, Perform (Percussion) +1, Perform (String) +1, Perform (Wind) +1, Perform (Sing) +1, Remote View +3; Armor Proficiency (Heavy), Armor Proficiency (Light), Armor Proficiency (Medium), Greater Spell Focus, Iron Will, Shield Proficiency, Simple Weapon Proficiency, Spell Focus, Still Spell.
Special Abilities: Aura, Bonus Languages, Domain Death, Domain Destruction, Domains, Poison, Spell Resistance, Spontaneous Casting, Turn or Rebuke Undead.
Clr Spells Known (6/7/6/5/5/4/-1/-1/-1/-1/-1/-1): 0--Detect magic, Guidance, Inflict minor wounds, Read magic, Resistance, Virtue, 1--Cause fear, Command, Comprehend languages, Divine favor, Doom, 2--Death knell, Hold person, Resist energy, Shatter, Sound burst, 3--Bestow curse, Inflict serious wounds, Searing light, Wind wall, 4--Divine power, Giant vermin, Imbue with spell ability, Inflict critical wounds, Tongues, 5--Flame strike, Slay living, Unhallow, Wall of pain.
Racial Spells Known: 0--Dancing lights, Darkness, Faerie fire.
Equipment:  (0 gp, 0 lb), Darkstar mace (18308 gp, 6 lb), Rod of thunder and lightning (33000 gp, 5 lb), Mace of terror (38552 gp, 8 lb).
-"What's going on out there!?"
-"Murder. Want some?"
(George Stark in 'The Dark Half', Stephen King)
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Humus :))

Hele já si hraju s démonama, tak pokdu máš Monstrous Manual III tak si najdi Yugolothy a to Hydralothy a Nycalothy, obzvlášť heslo Commander (HP +/- 400) je moc hezké ;)

Dnesak večer, možná zítra si udělám ještě nejaké bližší rozvržení - kam ti to mám pospat - už bych měl mít hotovou kompletní zápletku i s protivníky apod. - a pak doděám detaili.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

BTW teoreticky je ti jedem problém nutný vytvoření - asi jsme v době kdy se Lloth odmlčela - tj od bude mco kouzlit jen ze svitků, čim magických předmětů, ale musím s epodívat do chytrých knížek ;)
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Sylvaen
Příspěvky: 916
Registrován: 13. 5. 2004, 11:34
Bydliště: Blaen bHóirne@Merian, Svaekke@Arlan, Romhäryl@Fiery Halls, Praha@Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sylvaen »

:-)=

Pošli mi to na sylvaen@opengaming.cz, vyzvednu si to až dorazím domů.
Já ještě připravím nějaké další drowíky, chtěl bych nějakého trickster-wizarda, iluzionistu.. a pak evokera se specializací na element země. :>;o) Taková poctivá práce s kamenem a půdou umí pořádně znepříjmenit život..

Ostatně, to umí Wall of Pain taky.. :-)=
-"What's going on out there!?"
-"Murder. Want some?"
(George Stark in 'The Dark Half', Stephen King)
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

TO každopádně -a le bacha, aby to rozchodili, těch démunů tam taky bude dost ;)
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Sylvaen
Příspěvky: 916
Registrován: 13. 5. 2004, 11:34
Bydliště: Blaen bHóirne@Merian, Svaekke@Arlan, Romhäryl@Fiery Halls, Praha@Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sylvaen »

Dalcor píše:BTW teoreticky je ti jedem problém nutný vytvoření - asi jsme v době kdy se Lloth odmlčela - tj od bude mco kouzlit jen ze svitků, čim magických předmětů, ale musím s epodívat do chytrých knížek ;)
Jestli se nepletu, tak v té době se naopak silně projevil Baal.. což je čistě náhodou bůh destrukce a násilné smrti.. :-)=
-"What's going on out there!?"
-"Murder. Want some?"
(George Stark in 'The Dark Half', Stephen King)
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

A ještě jedna věc - na hřbitově a v okolí Castle Cormanthor, kde se děje rituál oživení Aulimptera bude Zugolothové, ale město patří drovům - postavy budou muset projít do města hledat nějaké to vybavení, aby mohli nassumonovat svoe elfíky v nebytí a tak se postavit aulmpterovi. Tj, v tom jim budeou primárně bránit drovové, kteří samozřejmě ve městě sbírají magické předměty ;) Řekněme že i jeden z chrámů mohli zasvětit Lloth ;)

Tuhle finální zápletku ti právě pošlu.

Jak jsme napsal výše, primární je přerušit kástění rituálu na summonutí Aulimptera, nebu Aulimptera a všechny Yugáče ve městě bannišnout.

Bohužel hrad už je skoro v obležení, tj z hradu jim nikdo na pomoc přijít nebude moc.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Zamčeno

Zpět na „Open Gaming“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti