Grayhawk FAQ (Brno)
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Čeká nás další sezení a pokračování kampaně. Ta se ovšem trochu změní. Nabere one-shotový charakter. A co vás čeká?....
Všechno to začalo, návratem. Vraceli jste se po několika týdnech ze své výpravy z pohraničí. Válka si v sousedním Tenhu vybrala krutou daň. A i dnes je to stále nebezpečné místo. Velkou část území stále ovládají bandité, žoldnéřští lordi a agenti Starce. Místo jako stvořené pro dobrodružnou výpravu. Místo jako svořené pro poslední dobrodružství. Kolik jste takových bláznů potkali. Kolik jste takových bláznů viděli umírat. Možná i vy jste byli blázni, když jste se tam vydali. Ale teď už je to za vámi. Vracíte se domů podél Úpatí Gryfích hor do Dolní lokny. Čeká vás zasloužený odpočinek...... Tedy to jste si alespoň dlouho mysleli. Ale jak už to bývá, osud mívá jiné plány než my.
Dobordužství které vás čeká souvisí s dosud hranou kampaní, ale jak už někteří z vás poznali, tentokrát to bude z tak trochu jiné strany. Ti co hráli i některou z minulých her, se po tomto dobrodružství dozví něco důležitého, možná. Každopádně vás čeká důležitá část celkového příběhu, který se odehrál v podobnou dobu, ale na jiném místě. Bude to trochu záhadné a tajemné. A asi půjde o život. Důležité však je, že půjde možná i o něco víc. Někdy není smrt to nejhorší. A jsou důležitější věci než život. Třeba pravda. A za tu se platí. Bohužel někdy právě životem. Otázka je, jestli stojí za pravdu platit takovou cenu. A kdo ji vlastně zaplatí.
Brzy nahodím ještě nějaké informace a postavy, ze kterých si vyberete.
Všechno to začalo, návratem. Vraceli jste se po několika týdnech ze své výpravy z pohraničí. Válka si v sousedním Tenhu vybrala krutou daň. A i dnes je to stále nebezpečné místo. Velkou část území stále ovládají bandité, žoldnéřští lordi a agenti Starce. Místo jako stvořené pro dobrodružnou výpravu. Místo jako svořené pro poslední dobrodružství. Kolik jste takových bláznů potkali. Kolik jste takových bláznů viděli umírat. Možná i vy jste byli blázni, když jste se tam vydali. Ale teď už je to za vámi. Vracíte se domů podél Úpatí Gryfích hor do Dolní lokny. Čeká vás zasloužený odpočinek...... Tedy to jste si alespoň dlouho mysleli. Ale jak už to bývá, osud mívá jiné plány než my.
Dobordužství které vás čeká souvisí s dosud hranou kampaní, ale jak už někteří z vás poznali, tentokrát to bude z tak trochu jiné strany. Ti co hráli i některou z minulých her, se po tomto dobrodružství dozví něco důležitého, možná. Každopádně vás čeká důležitá část celkového příběhu, který se odehrál v podobnou dobu, ale na jiném místě. Bude to trochu záhadné a tajemné. A asi půjde o život. Důležité však je, že půjde možná i o něco víc. Někdy není smrt to nejhorší. A jsou důležitější věci než život. Třeba pravda. A za tu se platí. Bohužel někdy právě životem. Otázka je, jestli stojí za pravdu platit takovou cenu. A kdo ji vlastně zaplatí.
Brzy nahodím ještě nějaké informace a postavy, ze kterých si vyberete.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak a tady máme stručnou charakteristiku těch vyvolených:
Arius zabral Conlai
Čověk, Čaroděj 3
Stručný popis: Aerius je starší konzervativní muž. Opravdu velmi konzervativní. Má rád tradice a když mají věci své pevné místo. Nerad se do něčeho pouští po hlůavě a bez rozmyslu. Vlastně, všechno raději promýšlí dvakrát. Je inteligentní, moudrý, metodický a klidný. A je to strašný puntičkář. Je skoro tak puntičkářský, jako je konzervativní. Jo a má strach z výšek.
Magií byl obdařen od malička. Naštěstí pro něj, v jeho rodině se to už stalo. Což ho zachránilo od šílenství, nebo hranice. Také mu to zajistilo základní vzdělání v magii. A asi ho to trochu poznamenalo (je prostě konzervativní). Magií zbytečně neplýtvá, pokud nemusí. Jednak nerad plýtvá magii a také má zkušenosti s lidmy. V neposlední řadě se také snaží vyhnout Erayově skučení (zdá se, že ten má z magie trochu strach).
Zvláštní znamení: Strach z výšek
Agharon zabral Sniper (jméno se odřeší)
Čověk, Bojovník 3
Stručný popis: Agheron má takřka modrou krev. Ale asi by jste to na něm nepoznali. To proto, že velkou část života strávil na cestách. Ve válce byl jeho rod vyvražděn a sídlo vypáleno. Rozhodl se že se vydá na cesty (poslední výprava byla jeho nápad), aby vydělal peníze a obnovil své postavení. Jinak povahou je to rozený šlechtic. Tak ne no. Vlastně je celkem přátelský a dobře vychází s lidmy. Ale občas je trochu vznětlivý. Někdo říká, že má problémy s autoritou (aby taky ne, vzhledem k jeho původu), on ale tvrdí, že je svobodomyslný. Prostě tak trochu rebel. Celkem cílevědomí, atak... jo a po otci našel závěť, kde se dozvěděl o starém tajném rodiném dědictví. Vydal se pro něj a stáleho ností u sebe. Jen ještě neodhalil jeho tajemství.
Před pár dny začal trpět nějakou noční můrou a ztratil paměť. Nikdo neví proč.
Zvláštní znamení: Ztáta paměti, dědictví
Eray zabral Markus
Člověk, Tulák 3
Stručný popis:Eray, je prostě... Eray. Je nejmladší z družiny, A na někoho může působit jako prosťáček. Což je ovšem jen zdání (patrně). Eray měl asi špatné dětšství, ale nikdy o něm nemluvil. Eray je to tiž opatrný. Opravdu velmi opatrný. Někdo by mohl říct že je Paranoidní. Je ale taky velmi rychlí, což mu nemálokrát zachránilo život (při útěku). Řídí se dvěmi rčeními: "Lepší živý zbabělec, než mrtvý hrdina" a "Moudřejší ustoupí". Je nekonfliktní, ale je to také strašný skeptik a pesimista. A má strach z napřirozených sil.
Na jeho cestě ho doprovází jeho věrný přítel Benten. Chromý havran, který neumí létat. Benten je opravde velmi starý na havrana. Neanthis má podezření, že to není jen tak ledajaký havran. Jednou Erayovi vyprávěl o pradávných mluvčích větrnýl pánu, kteří se lidem zjevovali jako havrani. Ale Eray tomu moc nevěří (jedna ze strachu, že by jeho přítel měl něco dočinění s nadpřirozenými silami) a také jeho dlouhý věk připisuje své péči.
Zvláštní znamení: chromý havran
Neanthis
Půl-elf, hraničář 3
Stručný popis: Neanthis je sirotek. Své rodiče nikdy neviděl a ani neví, odkud pochází. Vyrůstal v pohraničním chrámu, který byl však během Velké války vypálen. Chvlíi žil jako dítě v zajetí a chvíli na ulici v jednom hraničním městě. Když bylo město napadeno, to byla druhá válka (v Tenhu), uprchl do lesů, kde se ho ujal jeden stopař. Nakonec se dostal k pohraničníkům, kde se setkal Agharonovým otcem. A byl svědkem jeho smrti a slíbil že doručí jeho synovi zprávu...
Díky své minulosti, je celkem uzavřený a těžko si dělá přátele. Když se ale s někým spřátelí, je to přátelství na život a na smrt. Má ovšem problém se s lidmi bavit. Nebo alespoň začít rozhovor. Cítí, že k lidem nějak nepatří. Miluje zvířata a na jeho cestě ho pronásleduje jeho věrný přítel, černý pes (nebo vlk, možná psovlk). Neanthis také trpí zvláštním darem. Není to přío jasnozřivost. Není to ani šestý smysl. Ale obča mu některé věci připadají jako znamení. Občas umí celkem dobře odhadnout, jako co dopadne, nebo jak co dopadlo. Ale nedokáže to nijak ovládat.
Zvláštní znamení: mírná jasnozřivost
Nevelian:
Člověk, Paladin 3
Přísný, ohodlaný výraz. Vzpřímený postoj. Vysoká postava. Takový je Nevalian. Svatý bojovník bez bázně a hany. Velmi zatvrzelí, umíněný a tvrdohlaví člověk. Když si něco umane, těžko mu to někdo rozmluví. Naštěstí někteří v družině přišli jak na něk. Tento rytíř bezmezně věří svým ideálům. A také má strach, že jim nebude moci dostatá. Má strach, že selže. Není to nijak fanatický služebník Jediného. Právě naopak, jeho úsudek je velmi střízlivý. Ale ve svých názorech je noblomný a neodbytný. Věří v osud a v to, že všichni mají svou cestu přeurčenou. Ale všichni ji projdou podle svého rozhodnutí a mnoho z ní dokonce sejde. Pochází z chudé rodiny a matka mu zemřela krátce po porodu. Jeho otec v něm naštěstí rozpozna, jak on sám kdysi říkával, to božské znamení a svěřil ho do výchovy do kláštera. Odkud byl nakonec poslán do řádu. Při jedné bitvě málem přišel o oko, naštěstí mu však byl bůh nakloňen a vyvázl z toho jen z velikou jizvou. Neustále sebou nasí svůj obrovský meč, který dostal za zásluhy a nesmírně si jej váží.
Zvláštní znamení: jizva, odvaha, čest a velký meč
bratr Themaros zabral Invictus
Člověk, Kněz 3
Themaros vyrůstal ve stejném klášteře jako Nevalian. Narozdíl od něj ho tam však jeho otec neumýstil. Jeho otec byl totiž násilník a poté co v opilosti zavraždil svou ženu, byl odsouzen k popravě. Themeros byl umístěn do kláštera. S Nevelianem se velmi rychle spřátelil. Sice byli na několik let odloučeni, ale nakonec se opět setkali. Často se spolu vydávají na společnou cestu. Thamarov je ze všech členů družiny nejmoudřejší a všichni jeho moudrost respektují. Je laskavý a mírumilovný (násilí nemá příliž v lásce). Často bývá zamyšlená a působí smutně. Když se ale usměje, všechny to naplní vnitřním teplem. Jeho pohled, je pohled moudrého starce, i když je poměrně mladý. Snaží se jít ve všem příkladem a je duchovní oporou celé družiny. Oproti většině duchovních v Bledánii, je celkem dost tolerantní a to i k magii. Je opravdu hluboce věřící a často se modlí. Za své přátele i za své nepřátele. Nosí u sebe stříbrný prsten po matce, ketrý má kouzelnou moc. Ta se již nekolikrát projevil,ale Themeros si toho není vědom.
Zvláštní znamení: Hluboký pohled, kouzelný prsten po matce
Snad vám to nějak stračí. Agharona me předzamluveného Sniper, ale počkám, že scé rozhonuté potvrdí (třeba se nakonec rozhodne pro někoho jinéh). Samopzřejmě jsou to jen návrhy, hraní nechám na vás. Pokud bude mít někdo nějaké návrhy. Sem s nimi.
Arius zabral Conlai
Čověk, Čaroděj 3
Stručný popis: Aerius je starší konzervativní muž. Opravdu velmi konzervativní. Má rád tradice a když mají věci své pevné místo. Nerad se do něčeho pouští po hlůavě a bez rozmyslu. Vlastně, všechno raději promýšlí dvakrát. Je inteligentní, moudrý, metodický a klidný. A je to strašný puntičkář. Je skoro tak puntičkářský, jako je konzervativní. Jo a má strach z výšek.
Magií byl obdařen od malička. Naštěstí pro něj, v jeho rodině se to už stalo. Což ho zachránilo od šílenství, nebo hranice. Také mu to zajistilo základní vzdělání v magii. A asi ho to trochu poznamenalo (je prostě konzervativní). Magií zbytečně neplýtvá, pokud nemusí. Jednak nerad plýtvá magii a také má zkušenosti s lidmy. V neposlední řadě se také snaží vyhnout Erayově skučení (zdá se, že ten má z magie trochu strach).
Zvláštní znamení: Strach z výšek
Agharon zabral Sniper (jméno se odřeší)
Čověk, Bojovník 3
Stručný popis: Agheron má takřka modrou krev. Ale asi by jste to na něm nepoznali. To proto, že velkou část života strávil na cestách. Ve válce byl jeho rod vyvražděn a sídlo vypáleno. Rozhodl se že se vydá na cesty (poslední výprava byla jeho nápad), aby vydělal peníze a obnovil své postavení. Jinak povahou je to rozený šlechtic. Tak ne no. Vlastně je celkem přátelský a dobře vychází s lidmy. Ale občas je trochu vznětlivý. Někdo říká, že má problémy s autoritou (aby taky ne, vzhledem k jeho původu), on ale tvrdí, že je svobodomyslný. Prostě tak trochu rebel. Celkem cílevědomí, atak... jo a po otci našel závěť, kde se dozvěděl o starém tajném rodiném dědictví. Vydal se pro něj a stáleho ností u sebe. Jen ještě neodhalil jeho tajemství.
Před pár dny začal trpět nějakou noční můrou a ztratil paměť. Nikdo neví proč.
Zvláštní znamení: Ztáta paměti, dědictví
Eray zabral Markus
Člověk, Tulák 3
Stručný popis:Eray, je prostě... Eray. Je nejmladší z družiny, A na někoho může působit jako prosťáček. Což je ovšem jen zdání (patrně). Eray měl asi špatné dětšství, ale nikdy o něm nemluvil. Eray je to tiž opatrný. Opravdu velmi opatrný. Někdo by mohl říct že je Paranoidní. Je ale taky velmi rychlí, což mu nemálokrát zachránilo život (při útěku). Řídí se dvěmi rčeními: "Lepší živý zbabělec, než mrtvý hrdina" a "Moudřejší ustoupí". Je nekonfliktní, ale je to také strašný skeptik a pesimista. A má strach z napřirozených sil.
Na jeho cestě ho doprovází jeho věrný přítel Benten. Chromý havran, který neumí létat. Benten je opravde velmi starý na havrana. Neanthis má podezření, že to není jen tak ledajaký havran. Jednou Erayovi vyprávěl o pradávných mluvčích větrnýl pánu, kteří se lidem zjevovali jako havrani. Ale Eray tomu moc nevěří (jedna ze strachu, že by jeho přítel měl něco dočinění s nadpřirozenými silami) a také jeho dlouhý věk připisuje své péči.
Zvláštní znamení: chromý havran
Neanthis
Půl-elf, hraničář 3
Stručný popis: Neanthis je sirotek. Své rodiče nikdy neviděl a ani neví, odkud pochází. Vyrůstal v pohraničním chrámu, který byl však během Velké války vypálen. Chvlíi žil jako dítě v zajetí a chvíli na ulici v jednom hraničním městě. Když bylo město napadeno, to byla druhá válka (v Tenhu), uprchl do lesů, kde se ho ujal jeden stopař. Nakonec se dostal k pohraničníkům, kde se setkal Agharonovým otcem. A byl svědkem jeho smrti a slíbil že doručí jeho synovi zprávu...
Díky své minulosti, je celkem uzavřený a těžko si dělá přátele. Když se ale s někým spřátelí, je to přátelství na život a na smrt. Má ovšem problém se s lidmi bavit. Nebo alespoň začít rozhovor. Cítí, že k lidem nějak nepatří. Miluje zvířata a na jeho cestě ho pronásleduje jeho věrný přítel, černý pes (nebo vlk, možná psovlk). Neanthis také trpí zvláštním darem. Není to přío jasnozřivost. Není to ani šestý smysl. Ale obča mu některé věci připadají jako znamení. Občas umí celkem dobře odhadnout, jako co dopadne, nebo jak co dopadlo. Ale nedokáže to nijak ovládat.
Zvláštní znamení: mírná jasnozřivost
Nevelian:
Člověk, Paladin 3
Přísný, ohodlaný výraz. Vzpřímený postoj. Vysoká postava. Takový je Nevalian. Svatý bojovník bez bázně a hany. Velmi zatvrzelí, umíněný a tvrdohlaví člověk. Když si něco umane, těžko mu to někdo rozmluví. Naštěstí někteří v družině přišli jak na něk. Tento rytíř bezmezně věří svým ideálům. A také má strach, že jim nebude moci dostatá. Má strach, že selže. Není to nijak fanatický služebník Jediného. Právě naopak, jeho úsudek je velmi střízlivý. Ale ve svých názorech je noblomný a neodbytný. Věří v osud a v to, že všichni mají svou cestu přeurčenou. Ale všichni ji projdou podle svého rozhodnutí a mnoho z ní dokonce sejde. Pochází z chudé rodiny a matka mu zemřela krátce po porodu. Jeho otec v něm naštěstí rozpozna, jak on sám kdysi říkával, to božské znamení a svěřil ho do výchovy do kláštera. Odkud byl nakonec poslán do řádu. Při jedné bitvě málem přišel o oko, naštěstí mu však byl bůh nakloňen a vyvázl z toho jen z velikou jizvou. Neustále sebou nasí svůj obrovský meč, který dostal za zásluhy a nesmírně si jej váží.
Zvláštní znamení: jizva, odvaha, čest a velký meč
bratr Themaros zabral Invictus
Člověk, Kněz 3
Themaros vyrůstal ve stejném klášteře jako Nevalian. Narozdíl od něj ho tam však jeho otec neumýstil. Jeho otec byl totiž násilník a poté co v opilosti zavraždil svou ženu, byl odsouzen k popravě. Themeros byl umístěn do kláštera. S Nevelianem se velmi rychle spřátelil. Sice byli na několik let odloučeni, ale nakonec se opět setkali. Často se spolu vydávají na společnou cestu. Thamarov je ze všech členů družiny nejmoudřejší a všichni jeho moudrost respektují. Je laskavý a mírumilovný (násilí nemá příliž v lásce). Často bývá zamyšlená a působí smutně. Když se ale usměje, všechny to naplní vnitřním teplem. Jeho pohled, je pohled moudrého starce, i když je poměrně mladý. Snaží se jít ve všem příkladem a je duchovní oporou celé družiny. Oproti většině duchovních v Bledánii, je celkem dost tolerantní a to i k magii. Je opravdu hluboce věřící a často se modlí. Za své přátele i za své nepřátele. Nosí u sebe stříbrný prsten po matce, ketrý má kouzelnou moc. Ta se již nekolikrát projevil,ale Themeros si toho není vědom.
Zvláštní znamení: Hluboký pohled, kouzelný prsten po matce
Snad vám to nějak stračí. Agharona me předzamluveného Sniper, ale počkám, že scé rozhonuté potvrdí (třeba se nakonec rozhodne pro někoho jinéh). Samopzřejmě jsou to jen návrhy, hraní nechám na vás. Pokud bude mít někdo nějaké návrhy. Sem s nimi.
Naposledy upravil(a) Bajo dne 30. 6. 2006, 10:19, celkem upraveno 5 x.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
- Sniper
- Příspěvky: 397
- Registrován: 26. 4. 2006, 08:06
- Bydliště: Principielně v Brně
- Kontaktovat uživatele:
Beru Agharona... jen to jméno... no asi ho přežiju.
Pokud by ho ale někdo opravdu chtěl, tak mu ho přenechám, zase tak na něm nelpím
Pozn: ježiši, po tak dlouhé době ne PJ,a le hráč, co bude něco.
Pokud by ho ale někdo opravdu chtěl, tak mu ho přenechám, zase tak na něm nelpím
Pozn: ježiši, po tak dlouhé době ne PJ,a le hráč, co bude něco.
Pokud si myslíš, že tě nikdo nevidí, mí tajní dostanou prémie.
Chci hrát: Mouse Guard
Mám také rád: GURPS 3e, house-DrD, DnD 4.0, DnD 3.5
Vyvíjím: DrD 2.0 unofficial
Chci hrát: Mouse Guard
Mám také rád: GURPS 3e, house-DrD, DnD 4.0, DnD 3.5
Vyvíjím: DrD 2.0 unofficial
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jména si samozřejmě můžete vymylst sami, to není nic, co by se nedalo jednoduše změnit.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
- Sniper
- Příspěvky: 397
- Registrován: 26. 4. 2006, 08:06
- Bydliště: Principielně v Brně
- Kontaktovat uživatele:
...jsou hry, kde jméno znamená víc než jen označující shluk písmen.
OK, tak třeba... hmm, no... Rol, Olaf, Janus...
(Sakryš, proč jsme tak konzervativní a vybíravý?)
OK, tak třeba... hmm, no... Rol, Olaf, Janus...
(Sakryš, proč jsme tak konzervativní a vybíravý?)
Pokud si myslíš, že tě nikdo nevidí, mí tajní dostanou prémie.
Chci hrát: Mouse Guard
Mám také rád: GURPS 3e, house-DrD, DnD 4.0, DnD 3.5
Vyvíjím: DrD 2.0 unofficial
Chci hrát: Mouse Guard
Mám také rád: GURPS 3e, house-DrD, DnD 4.0, DnD 3.5
Vyvíjím: DrD 2.0 unofficial
Hlavně bacha aby se vám z paladina a kněze nestali Jasoň a DrsoňInvictus píše:Já myslím, že bezkonkurenční jméno je Jaroň .(Sniper ví.)
Ale jinak bych si tak předběžně zabral tého kněza.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Sniper
- Příspěvky: 397
- Registrován: 26. 4. 2006, 08:06
- Bydliště: Principielně v Brně
- Kontaktovat uživatele:
Sosáček: jsi mimo... ne že bych se divil, když cyhbí souvislsoti.
Invictus: no, kdyby to byla šlechtička, tak je to jasná Zimoňa. Třeba bych pomocí photoshopu zkonstruoval z fotky i její obrázek.
Čím to je, že nejvíce poteší offtopikové plkání?
Invictus: no, kdyby to byla šlechtička, tak je to jasná Zimoňa. Třeba bych pomocí photoshopu zkonstruoval z fotky i její obrázek.
Čím to je, že nejvíce poteší offtopikové plkání?
Pokud si myslíš, že tě nikdo nevidí, mí tajní dostanou prémie.
Chci hrát: Mouse Guard
Mám také rád: GURPS 3e, house-DrD, DnD 4.0, DnD 3.5
Vyvíjím: DrD 2.0 unofficial
Chci hrát: Mouse Guard
Mám také rád: GURPS 3e, house-DrD, DnD 4.0, DnD 3.5
Vyvíjím: DrD 2.0 unofficial
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
2 Sniper: Tak třeba Janus? Olaf se na něj moc nehodí, to zní jako by byl odněkud ze seveuru, ony jména na GH také mají regionální odlišnosti ve stavbě a jména jako olaf používaji (kupodivu) barbaři na sever (jen teď nevím kteří, ale to je jedno).
Edit: Pokud by si někdo nemohl vyloženě vybrat, může my buť napsat svpu představu, nebo si postavu upachtit sám, ale tak nějak, aby to sedlo do téhle družiny a prostředí.
Edit: Pokud by si někdo nemohl vyloženě vybrat, může my buť napsat svpu představu, nebo si postavu upachtit sám, ale tak nějak, aby to sedlo do téhle družiny a prostředí.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Yes Sir!
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů