Vlkodlaci proti upírům

Obecné diskuze nezávislé na herním systému či světě.

Co vítězí u vás?

Upíři
21
44%
Vlkodlaci
27
56%
 
Celkem hlasů: 48

Uživatelský avatar
hugo
Příspěvky: 387
Registrován: 6. 2. 2007, 16:31
Bydliště: Čistší část Smogové kotliny

Příspěvek od hugo »

Jerson píše:Vlkodlak i upír jsou potvory nebezpečné i jak jednotlivec. Tedy nic, co by se vymykalo schopnostem jediného člověka.

Spíše mi šlo o to, že starší vlkodlaci útočili prostě jako vlci, tlamou, stejně jako starší upíři byli sice rychlí a uměli se proměňovat, ale jejich "útok" byl založen spíše na strachu, který jejich oběť paralyzoval nebo zbavil rozvahy.

Zatímco upíři dnes jsou smrtelně rychlí a to tak, že prostě provádějí rychlé pohyby a útoky, útočí kousáním a často i drápy, a vlkodlaci to samé.

Prostě jak alieni, jeden i druhý. Už jim chybí jen útok ocasem.
Vyznamovy posun. Serviruj odberateli (v tomto pripade) divakovi to co chce (ne vlasten to coc ches ty rejzo). Je to takove Kuňk-fuňk - vetřelec - x-men matrix a já nevím co ještě ale to Řemeslo Lásky nám jaksi uteklo.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Ty říkáš významový posun, já říkám munchkinovství a neschopnost znázornit hrozbu a nebezpečí jinak než pomocí tlamy plné zubů a půlmetrových drápů, nebo neuvěřitelné rychlosti.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Puvodni alieni byli nejak spesl rychli? si to moc nepamatuju, teda.

EDIT: mam dojem, ze tam tu rychlost pridala az ta pocitacova hra, ktera potrebovala alieny vybalancovat proti marinakum.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

původní alieni ne, ale původní vlkodlaci a hlavně upíři také ne. Dnešní filmy je ukazujou rychlé jako blesk.
Argonantus
.
Příspěvky: 18085
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus »

Jerson píše: upíři dnes jsou smrtelně rychlí a to tak, že prostě provádějí rychlé pohyby a útoky, útočí kousáním a často i drápy, a vlkodlaci to samé.
Prostě jak alieni, jeden i druhý. Už jim chybí jen útok ocasem.
To je ta globalizace.
Uživatelský avatar
hugo
Příspěvky: 387
Registrován: 6. 2. 2007, 16:31
Bydliště: Čistší část Smogové kotliny

Příspěvek od hugo »

Jersone vysnamovym posunem v tomto pripade je skutecne tebou proklamovane munchkinovstvi. (Ze by i ta Argova Globalizace ??)

No jo no kde je holt konec Belovi Lugosimu a trem sanitkam preventivne pripravenym pro divaky v prvnich radach divadla
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Já vím, myslel jsme prostě ty týpky, pro které velký meč, velká síla, velká rychlost a reflexy jako blesk znamenají totéž co "nebezpečný protivník a nejlepší maník vůbec."

Každopádně, co téma rozrůstajících se kříženců mezi člověkem a upírem, tedy týpci, co musí pít krev, ale stačí jim krevní konzerva, na slunci nosí plášť, klobouk a brýle a snídají topinky s česnekem?

Když jsem hrál DrD, tak byli takoví kříženci půlelfové, a možná od té doby nemám rád žádné křížence udělané tak, aby někdo získal výhody obou ras a nevýhody odbyl nějakou drobností.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quentin »

kdyz tak vzpominam ...
pouzil sem ve svych dracacich a dndckach hromady "druhu" upiru

- stylove elder upiry, kteri ziji na hradech a vyuzivaji hry stinu, vlezle magie, hypnozy, metamorfozy apod.

- mestske klany pokrokovych upiru, kteri obchoduji s otroky v elbskych pristavech. Nemaji sice vsechny trumfy starych draculalike upiru, zato maji dobrou organizaci, krem proti slunci, mnoho pomocniku atd.

- bandy bestialnich upiru zijicich v divocine. Ti co se promenili, ale nikdo jim neukazal jak s zizni zit. Ti nemaji ani magii nebo organizaci, zato maji vami zminovanou rychlost a silu, utoci paraty apod.

ani o jedny bych se nechtel pri vypraveni ochudit, takze proti globalizaci nic nemam $D
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15020
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta »

Jerson píše:Ty říkáš významový posun, já říkám munchkinovství a neschopnost znázornit hrozbu a nebezpečí jinak než pomocí tlamy plné zubů a půlmetrových drápů, nebo neuvěřitelné rychlosti.
Nejen neschopnost znázornit, ale i neschopnost přijmout. Nebo chceš říct, že když si pustíš stařičkého Nosferata, že se u něj doopravdy bojíš?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Pieta píše:Nejen neschopnost znázornit, ale i neschopnost přijmout. Nebo chceš říct, že když si pustíš stařičkého Nosferata, že se u něj doopravdy bojíš?
To ne, ale spíše kvůli zpracování než kvůli tomu, že by mu chyběly velké zuba a drápy. Jinak řečeno upíra, který tyto aspekty má se bojím stejně málo, zato je mi mnohem více proti srsti.
Stejně jako potvora evidentně vycházející z vetřelce, ale s více pařáty a delším jazykem mi nenahání víc strachu.

Ostatně úplně nejvíc jsem se za posledního půl roku bál malé holčičky v červených šatičkách. Nebo jen jejího stínu či chichotání.
Argonantus
.
Příspěvky: 18085
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus »

Jerson:

a s taštičkou s nápisem Mikiko?
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Argo, nevím jaká holčička je tahle, ale ne, tu kterou jsem myslel já žádnou taštičku nemá. A ani jsem se jí nebál kvůli jejím schopnostem jako nechat na lidech vybuchnout všechno kromě kostí, zapalovat okolí a vyvolávat duchy, prostě jen díky situaci a způsobu, jakým se objevovala.

Stejně tak upír není sám o sobě děsivý, a upírka se dvěma pistolema, která si vystřílí díru do podlahy je směšná, alespoň pro mě.
Uživatelský avatar
hugo
Příspěvky: 387
Registrován: 6. 2. 2007, 16:31
Bydliště: Čistší část Smogové kotliny

Příspěvek od hugo »

Jerson píše:Argo, nevím jaká holčička je tahle, ale ne, tu kterou jsem myslel já žádnou taštičku nemá. A ani jsem se jí nebál kvůli jejím schopnostem jako nechat na lidech vybuchnout všechno kromě kostí, zapalovat okolí a vyvolávat duchy, prostě jen díky situaci a způsobu, jakým se objevovala.

Stejně tak upír není sám o sobě děsivý, a upírka se dvěma pistolema, která si vystřílí díru do podlahy je směšná, alespoň pro mě.
...Myslim, ze chapu. Nejde o nejake pitome atributy. Zuby, drapy kridla a bflmpsvz...
Spis jde o princip, neco co funguje nejak jinak a divne. Presneji receno neco co funguje tak, ze si to umi realituupravovat podle potreby k obrazu svemu. TO je na tom to desive. To ze to cloveka vykoleji z pozice pana tvorstva. PRoste to nad nim ma navrch a dokaze si to s clovekem hrat jako kocka s mysi. Jenze podle soucasneho ritu je to dosahovano pomoci jisteho munchkinismu. Jenomze mam pocit, ze vezmu-li to do dusledku tak se particka upiru ala Underworld nedostane nijak daleko aniz by na sebe upoutala pozornost. Cimz ale logicky neprezije. Prorotze clovek ma tendenci eliminovat vsechno co nabourava jeho pojeti sveta a reality. POkud k tomu ma prostredky a na to ma (nemyslim penize).
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

No právě. Ostatně dříve byli upíři na opuštěných hradech a vlkodlaci v lesích, a teď je režiséři i spisovatelé (o autorech RPG ani nemluvě) strkají do měst.
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

Mě upíři ve městech nevadí. Nevadí mi tam ani vlkodlaci ale ty mám raději mimo (v lesích ideálně v zimě).

Město je velmi vhodné i pro upírá z dávných časů jakého popisuješ. Ano myslím, že upír nemá zapotřebí neskutečné rychlosti (na druhou stranu pohybovat se rychleji než je okem viditelné bych řekl, že spadá do kategorie děsivé aniž by to používal v boji: tady zmizí/tady se objeví) a ani dvou pistolí. A ani zubů a drápů. Přesto všechno nevidím důvod proč by měl sedět někde na opuštěném hradě.
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Odpovědět

Zpět na „O hraní obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Markus a 5 hostů