Vytváření map
Re: Vytváření map
V Photoshopu by byla hromada věcí mnohem komfortnější a s trochou šikovnosti by šla většina operací při kreslení udělat nedestruktivně... ale jinak na tohle Gimp celkem stačí (vlastně mi vždycky na všechno stačil, jen jsem si občas řikal, že je to pěknej mrzák, když jsem viděl dvakrát kratší postup ve Photoshopu).Sosacek píše:To je fakt dobry. Hlavne bez nezaplacenyho fotosopu kterej kazdej blb potreuje na upravu fotek z dovoleny
Re: Vytváření map
mno, ja som sa s ním naučil tak päť rokov dozadu a už mi to ostalo, gimp bol vtedy strašne nestabilný a pomalý, nebolo kam uhnúť, ale dnes je už gimp celkom dobrá konkurencia, ale tie nedeštruktívne layer efekty mu stále chýbajú a bez toho ani neuvažijem že by som naň prešiel, na druhú stranu to premostenie s blendrom, o ktorom sa teraz hodne hovorí je lákavé...Sosacek píše:To je fakt dobry. Hlavne bez nezaplacenyho fotosopu kterej kazdej blb potreuje na upravu fotek z dovoleny
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: Vytváření map
Wan-To: Diky za bezva tutorial, musim rict, ze takhle nazorne jsem to ani necekal
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: Vytváření map
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Re: Vytváření map
Shadowww: Pěkná. Akorát mi k sobě tochu nesedí to oldschool moře a počítačově uhlazená zeleň a hory, jestli mi rozumíš. Co takhle ztlumit sytost?
To moře je udělané fakt dobře.
Já jsem se nechal inspirovat Wan-Tem. Použil jsem teda jiný software, takže výsledek je dost odlišný, ale k mé spokojenosti. A dokonce ho i skutečně využiju.
To moře je udělané fakt dobře.
Já jsem se nechal inspirovat Wan-Tem. Použil jsem teda jiný software, takže výsledek je dost odlišný, ale k mé spokojenosti. A dokonce ho i skutečně využiju.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vytváření map
+1, akorát že já bych to dělil spíš moře+hory krása, zelená nesedneilgir píše:Akorát mi k sobě tochu nesedí to oldschool moře a počítačově uhlazená zeleň a hory, jestli mi rozumíš. Co takhle ztlumit sytost?
To moře je udělané fakt dobře.
Výborné, jen mě do očí praštil ten kanál (či co to je) u Singapuru. Vypadá... nepřirozeně.ilgir píše:Já jsem se nechal inspirovat Wan-Tem. Použil jsem teda jiný software, takže výsledek je dost odlišný, ale k mé spokojenosti. A dokonce ho i skutečně využiju.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: Vytváření map
Abych se přiznal, tak ta té mapy jsem se zaměřoval hlavně na kreslení hor (pro mě věčný problém, jak pěkně nakreslit "tolkienovské" hory). Ale tady se mi to snad povedlo.
Zbytek (moře a pevnina) jsou spíš tak do počtu. A přiznávám, že ta zelená by měla být tmavší, aby tak nerazila.
BTW Nejvíc se mi líbí ČB "tolkienovské" mapy nebo mapy ala "na pergamenu".
P.S. Ty hory jsem kreslil tak, že jsem si nadefinoval tvary štětce ve tvaru jednotlivých hor.
Zbytek (moře a pevnina) jsou spíš tak do počtu. A přiznávám, že ta zelená by měla být tmavší, aby tak nerazila.
BTW Nejvíc se mi líbí ČB "tolkienovské" mapy nebo mapy ala "na pergamenu".
P.S. Ty hory jsem kreslil tak, že jsem si nadefinoval tvary štětce ve tvaru jednotlivých hor.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Re: Vytváření map
ja ti neviem, tie hory su pekne, ale teraz je divny zasa ten zbytok, chcelo by to nejak ucelit uroven stylizacie... mimochodom na probleme tolkienovskych hor stroskotali vsetky moje doterajsie pokusy o mapu
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- BlueWolf
- Příspěvky: 203
- Registrován: 21. 6. 2008, 08:47
- Bydliště: Haniska pri Košiciach, Slovensko, Zem
Re: Vytváření map
Tak som tiež skúsil Wan-toov tutoriál. Tu je výsledok niekoľkohodinovej práce. Určite je to veľmi amatérske a je tam plno vecí ktoré by sa dali zlepšiť ale to snáď v nejakej ďalšej mape.
(klik na obrázok pre plnú veľkosť)
(klik na obrázok pre plnú veľkosť)
Re: Vytváření map
Řeky vypadaj normálně namalovaný ručně... Ale přijdou mi nepřirozený, hrozně moc členitý oproti pevnině.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vytváření map
Mapa moc pěkná, trkly mě tam jen dvě věci - řeky jsou hodně fraktálové, mají zakázáno téct rovně nebo mít mírné obloučky, a námořní cesty se z nějakého důvodu vlní.BlueWolf píše:Tak som tiež skúsil Wan-toov tutoriál. Tu je výsledok niekoľkohodinovej práce. Určite je to veľmi amatérske a je tam plno vecí ktoré by sa dali zlepšiť ale to snáď v nejakej ďalšej mape.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vytváření map
Ty řeky byli předtím v pohodě. Z principu proudění vody nemůže řeka týct rovně a dycky se klikatí.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů