Jersonování o realističnosti v RPG hrách: [vložte téma]

Obecné diskuze nezávislé na herním systému či světě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 748
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Jersonování o realističnosti v RPG hrách: [vložte téma]

Příspěvek od Nordoslav »

Selhan píše: 22. 4. 2021, 16:49 Nordoslav: Plusíček :D

i když za mně teda překvapivě málo - Incarnate nějak dělá automaticky půdorys k izometrické mapě?).
Nedělá - človíček si to musel duělat ručně sám (na což já bych se teda vybod, mě by to za tu práci nestálo :D)
Lorwyn píše: 22. 4. 2021, 17:08 Rejt do těch ostatních nesmyslů co tam jsou by ale byla větší legrace. Furt mě baví ta prkenná podlaha.
Asi do nějaké své kampaně dám šlechtice, který odmíta stoupnout na holou půdu a nutí své družiníky, aby mu každý den ve stanu sestavili podlahu a do té doby nesleze z koně.
Jenom teda ještě musám vymyslet, jak bude během dlouých cest chodit na malou.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17400
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Jersonování o realističnosti v RPG hrách: [vložte téma]

Příspěvek od York »

Nordoslav píše: 22. 4. 2021, 17:15 Nedělá - človíček si to musel duělat ručně sám (na což já bych se teda vybod, mě by to za tu práci nestálo :D)
Pravděpodobně hraje na battleplánu. To by taky vysvětlovalo, proč je tam spousta místa - musí tam jít postavit figurky.
Uživatelský avatar
Lorwyn
Příspěvky: 783
Registrován: 30. 8. 2011, 13:17
Bydliště: Krajina snů

Re: Jersonování o realističnosti v RPG hrách: [vložte téma]

Příspěvek od Lorwyn »

Nordoslav píše: 22. 4. 2021, 17:15 Asi do nějaké své kampaně dám šlechtice, který odmíta stoupnout na holou půdu a nutí své družiníky, aby mu každý den ve stanu sestavili podlahu a do té doby nesleze z koně.
Jenom teda ještě musám vymyslet, jak bude během dlouých cest chodit na malou.
To by se lépe řešilo hedvábnými koberci. Lehké, odolné, stylové! :)
(nebude náhoda, že reálná šlechta to koberci řešila...)
Ne, nezemřelo to, co věčně odpočívá,
a dlouhý věků běh i smrtí smrti bývá.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17400
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Jersonování o realističnosti v RPG hrách: [vložte téma]

Příspěvek od York »

Lorwyn píše: 22. 4. 2021, 17:20To by se lépe řešilo hedvábnými koberci. Lehké, odolné, stylové! :)
To jo, ale přece nebudeš hedvábnej koberec pokládat do bláta.
Uživatelský avatar
Lorwyn
Příspěvky: 783
Registrován: 30. 8. 2011, 13:17
Bydliště: Krajina snů

Re: Jersonování o realističnosti v RPG hrách: [vložte téma]

Příspěvek od Lorwyn »

York píše: 22. 4. 2021, 17:21
Lorwyn píše: 22. 4. 2021, 17:20To by se lépe řešilo hedvábnými koberci. Lehké, odolné, stylové! :)
To jo, ale přece nebudeš hedvábnej koberec pokládat do bláta.
Lněná/vlněná/kožená/whaeverová podšívka.

Krom toho, je práce někoho jinýho prát koberec...a bohatší šlecha (cca 15. století) potahovala vyšíváným hedvábím kyrysy, přestože se to hned rozsekalo jako důkaz toho, že můžou hedvábím plýtvat, takže...
Naposledy upravil(a) Lorwyn dne 22. 4. 2021, 17:24, celkem upraveno 1 x.
Ne, nezemřelo to, co věčně odpočívá,
a dlouhý věků běh i smrtí smrti bývá.
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 748
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Jersonování o realističnosti v RPG hrách: [vložte téma]

Příspěvek od Nordoslav »

Lorwyn píše: 22. 4. 2021, 17:20 To by se lépe řešilo hedvábnými koberci. Lehké, odolné, stylové! :)
"Páže, roztáhni mi támhle pod smrčkem kobereček, tvůj pán jde skrápět karafiáty" $D
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Selhan
Moderátor
Příspěvky: 3796
Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
Bydliště: Pankrác
Kontaktovat uživatele:

Re: Jersonování o realističnosti v RPG hrách: [vložte téma]

Příspěvek od Selhan »

Lorwyn: OK, to uznávám je asi dobrej point :)

Nordoslav: Tak v tom případě smekám, protože tam má i odpovídající počty keříků.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Pepa
Příspěvky: 3233
Registrován: 25. 5. 2013, 15:00

Re: Jersonování o realističnosti v RPG hrách: [vložte téma]

Příspěvek od Pepa »

:arrow? Jakým směrem funguje "jersonskóre"? Když je "na maximu", tak to znamená, že je vše v pořádku uvěřitelné, nebo naopak, že je vše totálně neuvěřitelné :?:
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16252
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Jersonování o realističnosti v RPG hrách: [vložte téma]

Příspěvek od MarkyParky »

Nízké jerson-score = není to uvěřitelné.
Odpovědět

Zpět na „O hraní obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů