Epochy hraní

Obecné diskuze nezávislé na herním systému či světě. Metody hraní, tvorba příběhů a postav, ale třeba i náhodné nápady pro fantasy a všelijaká jiná obecná témata.
Odpovědět
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 13389
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Epochy hraní

Příspěvek od York » 21. 10. 2019, 16:17

eerieBaatezu píše:
21. 10. 2019, 16:04
Tj., je fakt, že protagonisté jsou často na úplně stejném ontologickém levelu, jako NPCčka. Fotr bůh a tak. $D
Snažím se vzpomenout si, u koho vlastně z božského původu plynuly nějaké nadpřirozené schopnosti. Hérakles měl fakt velkou sílu, ale to mohl bejt jen dobrej strength roll :-) Achilleus byl synem mořské nymfy (ok, to není plná bohyně, ale skoro). Nezranitelnost po ní nezdělil, získal ji tak, že ho matka v něčem koupala.

edit:
Orfeus měl kouzelnej hlas (nebo dobrej charisma roll? :p).
Perseus sám nic neuměl, ale dostával od bohů magický itemy.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 18140
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Epochy hraní

Příspěvek od Jerson » 21. 10. 2019, 16:34

eerieBaatezu píše:Ale ta nápadnost s DnD je ohromná. Až mi přijde, že kdybych chtěl takovou ságu hrát, tak nemá cenu brát jinou hru nebo na to nějakou hru vymýšlet. Akorát se tam nekouzlí každých 10 vteřin, no.
No, a taky tam nekouzlí každý nýmand na první úrovni, který se v partě vyskytuje. A většina kouzelné použita právě jednou, magické předměty vícekrát, ale toť vše. Nikdo si kouzla nepřipravuje, protože to ani nejsou kouzla, jako spíše normální schopnosti.

Na že bys nemohl DnD na tyhle ságy použít, ale je to asi jako když podle DnD zkusíš udělat magii ve Středozemi. Taky ti vyjde úplně jiný způsob použití magie, protože hráči se nebudou držet tak zpátky jako autoři těchto příběhů, a vlastně zjistíš, že ta magie ve skutečnosti musí být úplně jiná, i když ne tak tajemná, jak preferuji já.

Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 13389
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Epochy hraní

Příspěvek od York » 21. 10. 2019, 16:39

BTW Médea údajně byla čarodějka, ale v dračákovém smyslu to byla spíš alchymistka.
dala Iásonovi kouzelný olej z byliny nazývané Prométheův kořen, který ho učinil nesmrtelným a na jeden den mu dával nepřemožitelnou sílu
Medea put the beast (dragon) to sleep with her narcotic herbs.
omladila Iásonova otce Aisóna tak, že mu vypustila ze žil krev a nahradila ji kouzelnou šťávou.
jedem zahubila Glauku, s ní i Kreonta.

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 9141
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Epochy hraní

Příspěvek od eerieBaatezu » 21. 10. 2019, 18:03

Jerson píše:
21. 10. 2019, 16:34
No, a taky tam nekouzlí každý nýmand na první úrovni, který se v partě vyskytuje. A většina kouzelné použita právě jednou, magické předměty vícekrát, ale toť vše. Nikdo si kouzla nepřipravuje, protože to ani nejsou kouzla, jako spíše normální schopnosti.

Na že bys nemohl DnD na tyhle ságy použít, ale je to asi jako když podle DnD zkusíš udělat magii ve Středozemi. Taky ti vyjde úplně jiný způsob použití magie, protože hráči se nebudou držet tak zpátky jako autoři těchto příběhů, a vlastně zjistíš, že ta magie ve skutečnosti musí být úplně jiná, i když ne tak tajemná, jak preferuji já.
Tak já neříkám, že to vezmeš as written. Hrát takovou ságu, tak Wizarda jako PC nedovolím, pointa byla v tom, že čtu a najednou koukám, že se všechny ty magické věci chovají úplně stejně jak v DnD, kouzla i předměty. Žádná tajemnost, potřebuju vítr a aby foukat tam kam jedu? Lusk a je to.
York píše:
21. 10. 2019, 16:17
Hérakles měl fakt velkou sílu, ale to mohl bejt jen dobrej strength roll :-)
Hele on taky držel nebeskou klenbu místo Atlase! :D (nebo jak se to skoňuje) Takže to bude nejspíš víc, než jen dobrej hod, i když pochybuju, že je to nějak konzistentní se zbytkem příběhů, bejt takhle silnej.

Kirké taky dělala většinu věcí přes lektvary a bylinky, co vím.

Odpovědět

Zpět na „O hraní obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti