Weirdové abstraktno a agencia hráča

Obecné diskuze nezávislé na herním systému či světě.
Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 2105
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: Weirdové abstraktno a agencia hráča

Příspěvek od PardGalen »

Jerson píše: 5. 9. 2019, 08:19 Tohle souvisí s myšlenkou, kterou jsem psal jinde - že většina hráčů je reaktivních.
Protože se tak pořád ještě většinou takhle hraje. GM hází před hráče a jejich postavy překážky a oni je řeší. Pokud tohle najednou změníš dost hráčů to vykolejí. Mě třeba určitě, protože najednou nevím co všechno si mohu dovolit a co ne. Já potřebuji ujištění, že si najednou můžu s tou scénou dělat co budu chtít. Je jedno zda to přijde z pravidel nebo od GM, ale bez toho mě to také spolehlivě zasekne a prostě jenom zkouším co všechno mohu dělat a měnit. Pokud se mi však dostane volnosti, tak toho sakra taky využiji. :)
V Chuubu třeba tohle většinou funguje.
Always bring a gun to a puppet fight
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Weirdové abstraktno a agencia hráča

Příspěvek od Jerson »

A jaké je vysvětlení, že takto hraje i část úplně nových hráčů, kteří říkají, že předtím nikdy RPG nehráli? A na druhou stranu jsou hráči, kteří hrajou poprvé a jsou aktivní natolik, že Vypravěč je téměř bez práce a klidně by mohl být reaktivní on?

Ale to sem už nepatří, a nechtěl jsem tohle téma unést úplně. I když si stále myslím, že weird hra vyžaduje aktivitu a iniciativu ze strany hráče, aby fungovala.
Odpovědět

Zpět na „O hraní obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů