Weirdové abstraktno a agencia hráča
Re: Weirdové abstraktno a agencia hráča
Protože se tak pořád ještě většinou takhle hraje. GM hází před hráče a jejich postavy překážky a oni je řeší. Pokud tohle najednou změníš dost hráčů to vykolejí. Mě třeba určitě, protože najednou nevím co všechno si mohu dovolit a co ne. Já potřebuji ujištění, že si najednou můžu s tou scénou dělat co budu chtít. Je jedno zda to přijde z pravidel nebo od GM, ale bez toho mě to také spolehlivě zasekne a prostě jenom zkouším co všechno mohu dělat a měnit. Pokud se mi však dostane volnosti, tak toho sakra taky využiji.
V Chuubu třeba tohle většinou funguje.
Always bring a gun to a puppet fight
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Weirdové abstraktno a agencia hráča
A jaké je vysvětlení, že takto hraje i část úplně nových hráčů, kteří říkají, že předtím nikdy RPG nehráli? A na druhou stranu jsou hráči, kteří hrajou poprvé a jsou aktivní natolik, že Vypravěč je téměř bez práce a klidně by mohl být reaktivní on?
Ale to sem už nepatří, a nechtěl jsem tohle téma unést úplně. I když si stále myslím, že weird hra vyžaduje aktivitu a iniciativu ze strany hráče, aby fungovala.
Ale to sem už nepatří, a nechtěl jsem tohle téma unést úplně. I když si stále myslím, že weird hra vyžaduje aktivitu a iniciativu ze strany hráče, aby fungovala.
hraju: Ω Projekt Omega
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů