Vyčerpávací/Rezervní systémy
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: Vyčerpávací/Rezervní systémy
Jo, zrovna ten Swordmage mi přijde v pohodě associate.
Stejně jako HP v původním smyslu, než se to zvrhlo, a jen kdyby nebylo blbě healení. Původní záměr byl, že husto maník dokáže ustát víc útoků, než socek. Není to o tom, že jeden vydrží množství zranění jako člověk a druhej jako stádo bejků. Je to o tom, že oba vydrží plus mínus stejně, ale ten jeden to dokáže mitigovat. Akorát je to udělaný ne tak, že by se redukoval damage v určitém poměru, nýbrž damage je pořád stejný, ale zvětšuje se polštář. Čili nakonec jediný problém je, že by se neměly HP doplňovat konstantním ratem 2 HP za den, nebo kolik to bylo, ale mělo to jet úměrně množství.
Stejně jako HP v původním smyslu, než se to zvrhlo, a jen kdyby nebylo blbě healení. Původní záměr byl, že husto maník dokáže ustát víc útoků, než socek. Není to o tom, že jeden vydrží množství zranění jako člověk a druhej jako stádo bejků. Je to o tom, že oba vydrží plus mínus stejně, ale ten jeden to dokáže mitigovat. Akorát je to udělaný ne tak, že by se redukoval damage v určitém poměru, nýbrž damage je pořád stejný, ale zvětšuje se polštář. Čili nakonec jediný problém je, že by se neměly HP doplňovat konstantním ratem 2 HP za den, nebo kolik to bylo, ale mělo to jet úměrně množství.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15020
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčerpávací/Rezervní systémy
[fanboy]Léčení v poměru k celkovému množství životů? Čtvrtá edice to má![/fanboy]eerieBaatezu píše: ↑15. 2. 2018, 17:40Čili nakonec jediný problém je, že by se neměly HP doplňovat konstantním ratem 2 HP za den, nebo kolik to bylo, ale mělo to jet úměrně množství.
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Log 1=0, mrakomrak, Quentin a 8 hostů