Vyčerpávací/Rezervní systémy

Obecné diskuze nezávislé na herním systému či světě. Metody hraní, tvorba příběhů a postav, ale třeba i náhodné nápady pro fantasy a všelijaká jiná obecná témata.
Odpovědět
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 8174
Registrován: 16. 9. 2007, 10:55

Re: Vyčerpávací/Rezervní systémy

Příspěvek od eerieBaatezu » 15. 2. 2018, 17:40

Jo, zrovna ten Swordmage mi přijde v pohodě associate.

Stejně jako HP v původním smyslu, než se to zvrhlo, a jen kdyby nebylo blbě healení. Původní záměr byl, že husto maník dokáže ustát víc útoků, než socek. Není to o tom, že jeden vydrží množství zranění jako člověk a druhej jako stádo bejků. Je to o tom, že oba vydrží plus mínus stejně, ale ten jeden to dokáže mitigovat. Akorát je to udělaný ne tak, že by se redukoval damage v určitém poměru, nýbrž damage je pořád stejný, ale zvětšuje se polštář. Čili nakonec jediný problém je, že by se neměly HP doplňovat konstantním ratem 2 HP za den, nebo kolik to bylo, ale mělo to jet úměrně množství.

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 12651
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyčerpávací/Rezervní systémy

Příspěvek od Pieta » 15. 2. 2018, 17:47

eerieBaatezu píše:
15. 2. 2018, 17:40
Čili nakonec jediný problém je, že by se neměly HP doplňovat konstantním ratem 2 HP za den, nebo kolik to bylo, ale mělo to jet úměrně množství.
[fanboy]Léčení v poměru k celkovému množství životů? Čtvrtá edice to má![/fanboy]

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 8174
Registrován: 16. 9. 2007, 10:55

Re: Vyčerpávací/Rezervní systémy

Příspěvek od eerieBaatezu » 15. 2. 2018, 18:06

Pieta píše:
15. 2. 2018, 17:47
[fanboy]Léčení v poměru k celkovému množství životů? Čtvrtá edice to má![/fanboy]
Však je to taky nejlíp promyšlená edice.

Odpovědět

Zpět na „O hraní obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host