Vyčerpávací/Rezervní systémy

Obecné diskuze nezávislé na herním systému či světě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Vyčerpávací/Rezervní systémy

Příspěvek od eerieBaatezu »

Jo, zrovna ten Swordmage mi přijde v pohodě associate.

Stejně jako HP v původním smyslu, než se to zvrhlo, a jen kdyby nebylo blbě healení. Původní záměr byl, že husto maník dokáže ustát víc útoků, než socek. Není to o tom, že jeden vydrží množství zranění jako člověk a druhej jako stádo bejků. Je to o tom, že oba vydrží plus mínus stejně, ale ten jeden to dokáže mitigovat. Akorát je to udělaný ne tak, že by se redukoval damage v určitém poměru, nýbrž damage je pořád stejný, ale zvětšuje se polštář. Čili nakonec jediný problém je, že by se neměly HP doplňovat konstantním ratem 2 HP za den, nebo kolik to bylo, ale mělo to jet úměrně množství.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15070
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyčerpávací/Rezervní systémy

Příspěvek od Pieta »

eerieBaatezu píše: 15. 2. 2018, 17:40Čili nakonec jediný problém je, že by se neměly HP doplňovat konstantním ratem 2 HP za den, nebo kolik to bylo, ale mělo to jet úměrně množství.
[fanboy]Léčení v poměru k celkovému množství životů? Čtvrtá edice to má![/fanboy]
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Vyčerpávací/Rezervní systémy

Příspěvek od eerieBaatezu »

Pieta píše: 15. 2. 2018, 17:47[fanboy]Léčení v poměru k celkovému množství životů? Čtvrtá edice to má![/fanboy]
Však je to taky nejlíp promyšlená edice.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „O hraní obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Log 1=0, Ota a 8 hostů