Zabíjení jako běžná věc
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zabíjení jako běžná věc
Co na tom není romance? Kde je ta hranice? Jak harry potkal sally je romance? Co Princess bride nebo Stardust, nejsou to spíš dobrodružné filmy? Trinity a Neo nejsou romance, really?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zabíjení jako běžná věc
Quentin - proto jsem se Jersona ptal, co tím myslí on:) neb evidentně slovnikovou definici nebere v potaz:)
A podle mne pro slovnikovou definici platí, že jí dětí nedávají, teenageři už spíš, ale pořád pochybuji, že by veršovali:)
A podle mne pro slovnikovou definici platí, že jí dětí nedávají, teenageři už spíš, ale pořád pochybuji, že by veršovali:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
-
- Příspěvky: 791
- Registrován: 10. 5. 2018, 07:17
Re: Zabíjení jako běžná věc
Je to OT, ale tohle mě taky zaujalo. Obvykle to slýchávám opačně. Nechtěl bys to rozvést? Klidně v jiném vlákně.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zabíjení jako běžná věc
Naopak to docela sedíromance
noun
1.a feeling of excitement and mystery associated with love.
"I had a thirst for romance"
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zabíjení jako běžná věc
Quentin - ale no tak:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zabíjení jako běžná věc
Jsem si skoro jistej, že nemyslel žádný z českých významů
• umělá milostná píseň 18. a 19. století
• krátká instrumentální skladba lyrického rázu
• liter. španělský básnický útvar na rozhraní lyriky a epiky
• drobnější lyrickoepická skladba obv. milostného rázu
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
-
- Příspěvky: 791
- Registrován: 10. 5. 2018, 07:17
Re: Zabíjení jako běžná věc
Copak vy jste nikdy nehráli ve verších?
Do háje, teď jsem dostal chuť to zkusit.
Do háje, teď jsem dostal chuť to zkusit.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zabíjení jako běžná věc
Nehrál jsem s nikým mladším 15 let, ale vyptával jsem se na hry těchto mých spoluhráčů, kteří hráli se svými mladšími kamarády, 12 let a víc. Tyhle hry obsahovaly navázání vztahů mezi dvěma lidmi, zamilovanost, svatbu, sex (popisovaný v různé míře, u mladších jen jednou větou), občas i narození dětí, neshody ve vztahu, rozchody, milostné trojúhelníky.
Ale původně byla řeč o sedmiletých dětech, které mám možnost poslouchat v parku, a jejich hry obsahují to čemu bych říkal "základní romance" - mužský a ženský charakter a jejich sbližování, včetně různých komplikací. Jasně, jsou to jednotlivé případy, ale nevidím důvod, proč by tyto různé nesouvisející případy měly být víjimky. "Nebudou to hrát" je nesmysl.
V původní citaci bylo slovo "romance" použito ve smyslu "romantická zápletka". Pokud jsi to nepochopil, říkám ti to teď. Pokud se celou dobu bavíš o Romanci de wiki, tak všechny mé a Quentinovo slova "romance" nahraď "romantický příběh".
Láska mezi dvěma holkama je pro mě stejná romantika jako mezi klukem a holkou.
Taky hraju s holkou, která slíbila, že až se naše postavy dostanou do Postapo světa, tak se bude mírnit v kuchání nepřítel, tedy v popisech, protože já bych je nedával. Neříkám "nikdy". Ale prostě vztahové hry v čistě klučičí partě jsem viděl jen velmi málo. A romantiku s klukama na FB nehraju (nicméně viz dále.)
Nevím na co přesně se ptáš, řeknu to jak to vidí. U textových RPG a zejména u holek jsou velmi oblíbené yaoi ("gay", ale ne úplně) příběhy. Používají pro to terminologii z japonských filmů jako seme, seke, uke a podobně, a prostě jde o vytváření a rozvíjení vztahu mezi dvěma kluky. Občas jde o přátelský vztah, (zřejmě) častěji o ne úplně vyrovnaný vztah, kdy je jeden pasivnější (uke) a druhý má být aktivní (seme). K sexu a jeho popisu dochází v různé míře, stejně jako (asi) ve výrazně menší míře k násilí. násilí ve hře rád nemám, tak k tomu nic víc říct nemůžu.Pracující logaritmus píše: ↑13. 7. 2018, 09:23 Je to OT, ale tohle (méně často dvě ženy) mě taky zaujalo. Obvykle to slýchávám opačně. Nechtěl bys to rozvést? Klidně v jiném vlákně.
Jinak preference je velmi často taková, že holky si vytvoří uke postavu (jakoby "zženštilého" kluka, i když opět to má široký význam) a hladají někoho, kdo jim zahraje seme, tedy dominantní a hlavně aktivní mužskou postavu, která se o tu jejich bude snažit. Tedy celkem klasický příběh o princezně a rytíři, jen princezna je taky kluk. Mým osobním odhadem je, že asi tak 50% her je čistě kluk - kluk (tedy yaio), ale to může být dané zkreslením, že tyhle hry končí rychleji a tak jejich hráči hledají častěji spoluhráče a píšou víc nabídek. Pro nabízené seme / uke postavy je to cca 83% (to znamená "pocitově velká většina") pro uke, tedy mnohem častěji hledají dominantního muže. A protože je takových postav nedostatek, nastává podobný problém jako u DRačíku s PJjováním - málokdo to chce dělat, tak aby se vůbec hrálo, některé holky na tuhle roli přistoupí, i když ji moc nemusí.
Pokud jde o nabídky her holka - holka, tak těch jsem viděl fakt jen pár, z těch několika stovek. Na druhou stranu tak polovina holek takovou situaci zvládne zahrát, když se ve hře neplánovaně vyskytne, i když i tady mám jen malý vzorek. Opět nemluvím nutně o sexu.
Jinak to zabíjení je v hrách taky, ale přijde i, že tak půl na půl cizích a vlastních postav, tedy že dovedou situaci tak daleko, až jim zcela cíleně zemře jejich postava. Několikrát jsem o tom slyšel, nikdy jsem to nehrál, nemám rád umírání.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Zabíjení jako běžná věc
Jasně. Měl jsem na mysli třeba něco ve stylu červený knihovny, ne romantické motivy v Dračáku nebo tak něco.
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: Zabíjení jako běžná věc
No, tak ve všech družinách co jsem kdy za těch cca 23 let hrál, jsme nikdy neměli romanci.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zabíjení jako běžná věc
Já ji měl, dokonce mezi hráči ve věku 16 - 18 let, když jsme hráli Druhou válku o svět. Celkem pět hráčů, tři kluci a dvě holky, a různé vztahy mezi nimi.
hraju: Ω Projekt Omega
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zabíjení jako běžná věc
Romanticka zapletka ve hře není problem, romance je hra s lyrickymi prvky obsahujíci prevázně romanticke zapletky a to včetně hlavní dějové linie. To jsem sice shcopen hrát, ale rozhodně to nepatrí mezi preferované styly...a hlavně k tematu - fakt bych to nečekal u děti (13 -).
Zase narázís na jakousi zvlástní skupinu...v mém prostoru se z homosfery vyskytly fakt je lesbické prvky..., vyjma historicky "danych" npc...
Zase narázís na jakousi zvlástní skupinu...v mém prostoru se z homosfery vyskytly fakt je lesbické prvky..., vyjma historicky "danych" npc...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Sadako
- Příspěvky: 5293
- Registrován: 28. 1. 2007, 21:15
- Bydliště: Stadt von Morgen
- Kontaktovat uživatele:
!!!Jerson píše:Jinak preference je velmi často taková, že holky si vytvoří uke postavu (jakoby "zženštilého" kluka, i když opět to má široký význam) a hladají někoho, kdo jim zahraje seme, tedy dominantní a hlavně aktivní mužskou postavu, která se o tu jejich bude snažit.
Zrovna včera jsme s kamarádkou (GM) řešily, proč taková spousta hráček dělá následující:
- chtějí hrát vztahovou zápletku
- jejich takřka veškerá aktivita spočívá v tom, že sedí a nyvě hledí a nechávají se dobývat
- když je srneček uloven, je pověšen do spižírny a vyrazí se po dalším, respektive vyrazí, bude se házet řasami a následuje hrozné překvapení, když je srneček č. 1 silně nenadšen a zároveň se děvčata tváří, že mají na cokoli, na čem se zálibou spočine oko jejich modravé, automatický a výhradní nárok a hrozně prskají a žárlí, kdyby se třeba pokoušel někdo další
V jedné dlouhodobé hře, která je postavena mýtických principech (a vztahovky tam jsou jako osobní podzápletky, má-li někdo takovou touhu, ne hlavní téma) nám to už několikrát strašně zavařilo, protože tam ta spižírna úplně fungovat nemůže.
WTF?Vallun píše: ↑13. 7. 2018, 10:59 Romanticka zapletka ve hře není problem, romance je hra s lyrickymi prvky obsahujíci prevázně romanticke zapletky a to včetně hlavní dějové linie. To jsem sice shcopen hrát, ale rozhodně to nepatrí mezi preferované styly...a hlavně k tematu - fakt bych to nečekal u děti (13 -).
Takovou definici romance v RPG vidím poprvé v životě. Se pak nediv, že ti nikdo nerozumí.
Ta zvláštní skupina (tvl, to je termín) je docela široká. Třeba kolem mě je docela teploučko.
My Lovecraft is full of dreams (and tentacles)!
-
- Příspěvky: 791
- Registrován: 10. 5. 2018, 07:17
Re: Zabíjení jako běžná věc
Protože je to skvělá evoluční strategie.Zrovna včera jsme s kamarádkou (GM) řešily, proč taková spousta hráček dělá následující:
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Přesně. Taky mi přišlo, že hodně takových hráček se chce nechat dobývat pořád dokola. Můj osobní názor je, že jsou ve skutečnosti tak ošklivé, že se o ně žádný kluk nezajímá, a nebo jsou celkem hezké, ale trochu uťápnuté, takže se o ně žádný kluk nezajímá, a chtějí to prožít alespoň v RPG. A protože psaní nevytvoří tak intenzivní a dlouhodobé pocity jako skutečné dobývání, tak potřebují tohle téma hrát pořád dál.Sadako píše: ↑13. 7. 2018, 11:00Zrovna včera jsme s kamarádkou (GM) řešily, proč taková spousta hráček dělá následující:
- chtějí hrát vztahovou zápletku
- jejich takřka veškerá aktivita spočívá v tom, že sedí a nyvě hledí a nechávají se dobývat
- když je srneček uloven, je pověšen do spižírny a vyrazí se po dalším, respektive vyrazí, bude se házet řasami a následuje hrozné překvapení, když je srneček č. 1 silně nenadšen a zároveň se děvčata tváří, že mají na cokoli, na čem se zálibou spočine oko jejich modravé, automatický a výhradní nárok a hrozně prskají a žárlí, kdyby se třeba pokoušel někdo další
Nicméně se to netýká jen holek na FB, jedna z mých ex přítelkyň tohle chtěla hrát tohle dobývání - navíc ještě specifickým mužským hrdinou - ve stolním a následně ve freeformovém RPG, měla na to zápisník a já odehrál 160 stejných scénářů v různých prostředích, než se se mnou dotyčná rozešla a našla kluka, který ji takhle dobyl naživo, nikoliv v tomto pořadí. A přijde mi to stejné, jako když hubení neduživí kluci hrajou Connany, kteří všechno pobijou. Jen to pobíjení probíhá obvykle podle pravidel a je to o dost snazší na zahrání, než snažit se už po třetí sbalit náladovou holku, která si to pokaždé rozmyslí.
Nicméně některé takové holky dokážou celkem slušně zahrát, jak (v mužské roli) balí někoho jiného, holku, případně kluka, tak z toho nechci dělat pravidlo.
hraju: Ω Projekt Omega
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 9 hostů