Pathfinder Open Game Day

Komunitní sekce o akcích a organizaci hraní. Diskuze o veřejných akcích a conech. Seznamka pro shánění spoluhráčů. A inzeráty RPG produktů. Všechno "přehledně" v jedné sekci!
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4830
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Pathfinder Open Game Day

Příspěvek od Dalcor » 7. 3. 2011, 07:46

Datum a čas: Neděle 27.3. 2011 ve 12 00 začíná registrace

Kde: Herna Dungeon, U skládky 7/1470, Praha 9, http://www.mysticshop.cz/herna.php

Počet Vypravěčů: 4

Počet hráčů: Max 24 (možná více pokud bude velký zájem zkusím zajistit více DM)

Vstupné: 30Kč

Vybavení: Na místě je možno koupit kostky, pití a jednoduché občerstvení, objednat Pizzu a v dosahu je i čínské bistro.

Kontakt: zde v diskuzi, na facebooku Pathfinder Day či na email dali tečka zeman zavináč gmail tečka com

Jak pravidelní návštěvníci Kostky vědí, už několik let se zabýváme světovými dny Dungeons and Dragons. Zpočátku ještě třetí-a-půlté edice, v poslední době v edici čtvrté a Essentials. Tentokrát se chystáme ve vlastní režii udělat něco jiného. Zůstaneme u d20 systému, dle Open Game Licence, ale od Wizards of the Coast se přesuneme ke konkurenčnímu Paizu, které využilo zkušeností z vydávání časopisů Dungeon a Dragon v podobě Pathfinder RPG.

Pathfinder RPG rozvíjí možnosti Open Game Licence vzniklé na základě DnD 3,5. edice do dalších netušených výšin. Samozřejmě to není jiná hra, nelze od ní čekat o moc více než od standardního DnD 3,5, přesto je zde řada změn, které nabízejí hráči další a zajímavé možnosti rozvoje postav počínaje řadou dalších povolání, volitelné rysy postav, variace klasických povolání a další.
Připravované dobrodružství by mělo předvést zásadní změny a možnosti postav, stejně jako fungování celého systému.

A co vás čeká? Malé městečko Sokolí úvoz je divoké místo, schoulené ve stínu Droskarova útesu. Jeho obyvatelé jsou sice srdeční, ale přísní. Jejich těžký život je čas od času obveselen několika málo slavnostmi a příležitostnými kupeckými karavanami. Neustále bojují s divočinou a úskoky lidí. Vlky mají za humny, jednu kapsu prázdnou a druhou vybranou. Je to jenom důkaz jejich vůle, že s tím vším dokážou nadále žít.

Ovšem situace se stále zhoršuje. Dřevobaroni z Dřevařského konsorcia vlastní všechny pozemky ve městě a zneužívají závislost lidí k těžbě dříví z nedalekého Úplňkového hvozdu, zatímco městem se šíří nákaza v podobě nemoci Černého úvozu, který nikdo ve městě neumí léčit. A dřevobaroni? Ty zajímá pouze zisk, a pracovní síla se dá sehnat kdekoliv.

Do města však s poslední karavanou míří inkvizitor Geraltin Mystrin. Postavy převezmou role členů inkvizitorova doprovodu a pokusí se zachránit obyvatele městečka před smrtelnou nákazou. Doprovod se skládá z elfího barda Olwyra Selorna, půl elfí čarodějnice Lloreany Seman, trpasličího barbara Martena Srpena, gnómího alchymisty Gnošre „kočkometa“ Dalacrina a půl orčího stopaře Kuse „Kuskuse“ Thraky. Je jen na nich kolik lidí nákazu přežije.

Character Sheety a další budou následovat brzy /jinak řečeno, hned jak je zpracuju/

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4830
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pathfinder Open Game Day

Příspěvek od Dalcor » 7. 3. 2011, 07:50

Geraltin Mystrin Human Inquisitor of Abadar Level 3
Skoro před 6000 lety se smíšili přeživší ze ztraceného Azlantu s primitivními Kelišskými kmeny a založili králoství Taldor. Říká se že sám Aroden kráčel mezi původními osadníky. Počal tak tradici jeho církve v Taldoru. Současný Taldor ukrývá za pozlátkem civilizace a avantgardní kultury především degenerovnou, krátkozrakou a vymírající společnost ovládanou byrokraty, jejichž jedinou vášní je nenasytnost a nedůvěra. A právě z Taldoru pocházíš. Jako mladší syn šlechtice jsi byl určen ve službě církvi, tvoje vyrovnané dovednosti ve všech oblastech tvého vzdělání tě předurčili na dráhu soudce vysílaného všude, kde jsou Arodenovi věrní v ohrožení. Na cestě tě doprovází Kus Thraka, půl orčí osobní strážce, vyrůstající v kostelní sirotčinci a studující stejný ročník církevní školy. Ač jste si povahově vzdálení, oba jste nalezli společnou řeč a víru a pomalu vzniká i přátelství. Postupně se k tobě přidávali další spojenci pomáhající ti při šíření zákona a světla. Bílá čarodějnice Lloreana, která měla být tvá první odsouzená, půlčická kavalírka Quivalen snažící se vyrovnat svému dětskému vzoru. Trpasličí kovář Worgan Srpen cestující společně s gnómem alchymistou Gnošrem, pátrající po některých vzácných alchymistických přísadách. Společně jste vyřešili pár záhad a vaše životní cesty se zatím dobře doplňují.

Gnošr Kočkomet, Gnome Alchemist Level 3
Gnošr od malička projevoval zájem o alchymii a ve své, možná až trochu nezdravé, touze poznat všechna zákoutí Alchymistické nauky se vydal z rodného domu do širého světa. Na trhu v Almasu poznal trpasličího kováře Worgana Srpena. Slovo dalo slovo a cestují spolu. Právě v Almasu si Gnošrovi služby poprvé zaplatil inkvizitor Mystrin. Když Gnošr zjistil, že jedou do Sokolího úvozu, hned si vzpoměl na vzácné přísady jakou jsou železné žampiony, či černé houby o kterých se říká, že je tam pěstovali místní trpaslíci a které jsou přísadou některých lektvarů. Gnošr je zcela zaujatý alchymií, když se baví o své celoživotní lsáce, začně brebentit tak rychle že mu skoro není rozumět. Jeho zaslepenost může některým připadat až hloupá, někomu jinému směšná. Ale Gnošr jde za tím co chce. Svoji přezdívku Kočkomet dostal v hospdoské bitce, kde bránil Vorgana před místním nešikovným kovářem. V zápalu boje bral co mu pod ruku přišlo, včetně rozmazleného kocoura hovícího si na podušce.

Vorgan Srpen, Dwarven Barbarian Level 3
Vorgan je klasickým potomkem své rasy. Prchlivý až cholerický, ovšem zároveň věrný a oddaný společník. Jeho problémem jsou občasné výbuchy vzteku, které jsou ku prospěchu věci v boji, ne ovšem při diskuzi oi politice. To potom létají třísky. Vorgan se přidal na cestách ke Gnošrovi, společně na jednom vozu vozí své obchodní náčinní. Poslední dobou se rozhodli pomoci Geraltinovi- Vorgan proto, že pro své záchvaty vzteku vždy nikde dlouho nevydrží a zároveň proto, že ho nadšenectví svého řemeslnického kolegy fascinuje a zároveň cítí že by nad ním někdo měl držet ochranou ruku. Vorgan s Gnošrem jsou opravdovými odborníky na pivo a jídlo, nikdy nevynechají možnost navštívit místo vyhlášené dobrým pivem, či kuchyní. Občas je dopovází Quivalin hledající vhodná místa k výdělku a tito dva chodí jen do opravdu kvalitních míst na úrovni. Vorgan má dvoje pracovní náčinní, jedno pravidelně jen otevírá kontroluje a konzervuje, je to památka na otce a ještě nebylo na místě, aby jej použil.

Quivalen Soth Halfling Cavalier 2 Bard 1
Quivaleniným rodičům se jako jedněm z mála povedlo utéct z otroctví v Cheliaxu. Dříve bohatí obchodníci se usadili v degenerovaném Taldoru u svých příbuzných. Quivalen si však s radostí užívala příběhy o starých hrdinech, jako byl rytíř Huma, zpívajícímu vévody De Telair, čestném Blaisovy z Garsenku, který se postavil zlému králi. nejraději však měla příběhy o hrdinech válčící proti lychovi známému jako Šeptající tyran. A nejvíce obdivovala Iomedae, rytířku, která byla nakonec přijata na nebesa. Quivalen měla dost peněz aby si zaplatila trenéry šermu i zpěvu. Čekala na znamení. To přišlo, když narazila na zraněnou mladou vlčici. Dělala vše proto aby se s ní spřátelila, brzy se na ní naučila jezdit. Pak se jen čekalo co se stane. Léčit vlčicí ji pomáhal mladý půl ork z Arodenova chrámu jménem Kus. Když jí řekl, že se vydá na cestu doprovázet cestujícího soudce, bylo Rozhodnuto. Quivalen postavila rodiče před hotovou věc a vyrazila s nimi.

Kus Thraka Half Orc Ranger 3
Kus je dítětem násilí. Při přepadu lidské vesnice orčími nájezdníky byla jeho matka unesena jako otrokyně. Při cestě na tržiště byla znásilněna orkem v rámci rituálů mužnosti. Následně byla prodána do otroctví. Štěstí bylo, že jejího nového majitele po čtyřech měsícech dopadl Abadarův inkvizitor. Otroky osvobodil, řada z nich se vrátila do svých domovů, ale Kusova matka byla ve špatném psychickém stavu, dokonce se pokusila o sebevraždu a násilný potrat. Abadarovi kněží nakonec museli Kuse porodit císařským řezem o měsíc dřívenež byl plánovaný termín. Matka utrpení nepřežila. Díky dřívějšímu porodu nemá robusní stavbu běžnou půl orkům, ale ostatní charakteristické vlastnosti zůstaly. Kus má zvláštní vztah k přírodě, kterou přirozeně chápe, jeho „otec“ byl pravděpodobně šamanským učedníkem. Je silný, má sice tmavší pokožku, a mírně zašpičatělé uši, ale jsou to především tesáky přesahující spodní ret které ho na první pohled odlišují. Kus byl těžko zvladatelné dítě, a ani v klášterní škole si s ním ze začátku nevěděli rady. Tedy až do doby, kdy byl přidělen na doučování a zároveň jako osobní stráž k mladému šlechtici Geraltinovi, který jako nejmladší syn zámožného barona měl dělat kariéru v církvi. Ale mladý Geraltin si vymínil že chce dělat něc pořádného. A Kus se rozhodl že mu pomůže. Když o tom řekl své kamarádce Quivalen, které pomáhal léčit zraněnou vlčici, ta zajísala a přidala se k vám. Nyní cestuje spolu, potíráte bezpráví a pomáháte obyvatelům. Když u toho budeš moct zabít orky, více orků, především z kmene Železných hlav, tím lépe.

Lloreana Seman Half Elf Witch 3.
Lloreana to v životě neměla jednoduché. Její otec byl elf, který matku sice velice miloval, ale o dítě se starat neuměl. Zvláště když maminka umřela ještě když byla malá. Otec, pocházející mezi exulanty z Kyoninu žijícími v Brevoyi, jí brzy opustil, se skazkou o tom jak se musí vrátit za svými povinnostmi. Po něm jí zůstala elfí krev, láska k přírodě a k magii. Jako sirotek ve vesnicích Taldoru to bylo těžké, ale jejího nadání si brzy všimla stará vědma Hewga. Nikdo jí nebránil odvést si půl elfku k sobě domů. A tak začala žít v lese. Učila se lesni moudrost, rozpoznávat kytičky a používat je k léčení. A vůbec se pohybovat v lese. Chodila s Hewgou po okolních vesnicích. V magii svou učitelku rychle předhonila. Po otci hrnaičáři a čarodějovu zdědila i elementální předky a ke kouzlům elementů stále inklinuje. Jejím patronem je Brevojský duch divokého lesa, tak jak jí o něm vyprávěl otec. Toruň žije v divokých tajgách a dává život všemu co se v lese zrodí. Občas svým věrným předává znamení v podobě velmi vzácného kořene zvaného jako Toruňovo dítě, kterému se připosují celé řady zázračných léčivých účinků. Kořen má tvar malého člověka a říká se že se dá najít jentam, kde se rozpadl zemní elementál sloužící Toruňovi. Lloreana se ale nakonec dostala do potíží, to když jí mladý šlechtic, kterého odmítl nařkl z toho, že ořarovala úrodu v jeho vsi. Hewgu rozlícený dav vedený zbrojnoši mladého zemana zabil, když Lloreanu chránila. Tu před hranicí zachránil jen příjez Abadarova soudce Geraltina. Lloreana se po tomto zážitku rozhodla, že bylo dost vesničánů a přidala se ke Geraltinovi a jeho družince. Je na čase také poznat zem svého odce a vlastně podívat se jak to ve světě funguje.
Naposledy upravil(a) Dalcor dne 23. 3. 2011, 19:13, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4830
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pathfinder Open Game Day

Příspěvek od Dalcor » 23. 3. 2011, 13:55

Během dnešního dne douplaoduju všechny char sheety, bohužel se asi ze zdravotních důvodu v neděli nezúčastním

DONE :)

Odpovědět

Zpět na „Akce, seznamka a inzeráty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host