[AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů

O čem to celé je?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Nesmrtelní nejsou postapo. Nesmrtelní jsou obyčejní lidé či neobyčejné bytosti, které se kdysi dávno setkaly s Vírem a od té doby jsou s ním svázání. Získali nesmrtelnost - někteří to považují za dar, jiní za prokletí - a my budeme sledovat a odehrávat jejich osudy napříč stoletími.

Moderátoři: MC-AW-Nesmrtelní, MarkyParky

MarkyParky
Příspěvky: 8261
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

[AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů

Příspěvek od MarkyParky » 3. 6. 2016, 15:37

Nábor postav na PlayByPost

Protože v nejbližších X letech nebudu mít znovu šanci si tu hru zahrát na živo, ale do její přípravy jsem věnoval nemálo úsilí a chtěl bych materiály ještě znovu zužitkovat + bavilo mne to, rád bych to zkusil alespoň formou PbP.

Nemám vyzkoušeno, nakolik je AW funkčním systémem pro PbP, každopádně kdo nic nezkusí, nic nevyhraje, přinejhorším si nabijeme hubu a hru zase zrušíme.

Ptám se tedy tímto na zájemce o PbP hru na téma Nesmrtelní (rozvedu dále) - hru bych vedl. Jednalo by se o kampaň pro cca 3-5 (podle zájmu) stálých hráčských postav. Určitě to bude delší a rozvláčné, nebude to jediné dobrodružství a je samozřejmě otázkou, jak moc se to snese s formátem PbP. Na živo jsme tuhle kampaň ve zkrácené formě zvládli za víkend, tady bych ji rád rozehrál nezkrácenou a hrál ji krok po kroku příštích řekněme pár měsíců.

O čem to celé je?
- ač se bude hrát ApocalypseWorld, Nesmrtelní nejsou postapo. Nesmrtelní jsou obyčejní lidé či neobyčejné bytosti, které se kdysi dávno setkaly s Vírem a od té doby jsou s ním svázání. Získali nesmrtelnost - někteří to považují za dar, jiní za prokletí - a my budeme sledovat a odehrávat jejich osudy napříč stoletími.

- Vír má mimo jiné na svědomí to, že se objevila magie a nadpřirozeno funguje. V průběhu hry možná přijdeme i na to proč, jak a podobně, každopádně bude se hrát alternativní verze historie, která rozhodně bude fantastická

- Vír také postavy obdařil nesmrtelností, ale zároveň jejich osud svázal s jedním místem - lokalitou ,v severní části dnešní Prahy. Ač se v průběhu věků postavy mohly vydat do světa, čas od času (během odehrávání našich zápletech) je podivná náhoda vždy svedla dohromady právě na toto místo. Mapy lokality jsou k nahlédnutí zde: https://drive.google.com/folderview?id= ... =drive_web

- celá kampaň se tedy bude odehrávat jako série "sezení" (dále jen EPOCHA), přičemž každé sezení bude:
** věnované jinému historickém období (chronologicky)
** věnované jinému hernímu žánru/stylizaci (např. v 9. století budeme hrát vesnickou fantasy, v 16. rudolfínskou fantastiku a v 19. století steampunk)
--- souběžně s tím nám také budou levelovat postavy + budou se objevovat nové technologické možnosti, dokonalejší vybavení a pod... epičnost hry i zápletek tedy poroste
** v každém období nás bude čekat
>>> dobová fronta hrozeb (threads), která může ovlivnit další život postav i krajiny a postavy se k ní budou muset nějak postavit
>>> vlastní zápletky postav, se kterými nám pomůže ApocalypseWorldovská mechanika
>>> a v neposlední řadě krom našich postav bude k lokalitě přitahováno několik dalších nesmrtelných CP, které budou mít vlastní agendu

- jak jsem už zmínil, hra nebude postapo - přesto budeme po celou dobu používat ApocalypseWorld (2E) téměř bez úprav. Od vanilla AW se budeme lišit v podstatě třemi kroky:
** bude to masivní reflufu+lokalizace do dobového prostředí a češtiny. Hardholder? Upír vládnoucí v kraji jako šlechtic, později jako rádce starosty či předsedy MNV. Chopper? Vůdce vesnických loupežníků, později velitel četnictva nebo odboje. Skinner? Kejklíř, později cirkusák, varietní umělec nebo pop-star. Savvyhead? Nejprve vesnický podivín, pak nadaný alchymista a nakonec šílený vědec. Navíc do hry se dostanou v nějakém reflufu všechna AWčkovská povolání z 2E - ty, které si nerozeberou hráči použijeme jako základ pro CP
** jak jsem zmínil výše, ne všechno vybavení bude dostupné okamžitě - mechanika obchodů a "uživení" se postav z druhé edice AW bude mírně modnutá, aby zahrnovala i možnost technologických upgradů a generovala nové zápletky
** nesmrtelnost postav bude znázorněná tak, že postavy mohou po delším čese "vstát z mrtvých". Vaše postava tedy bude smrtelná vždy v rámci dané epochy - pokud při ní však zemře, znovu se bude moct zapojit až v epoše příští.



Jak bude hra prakticky hraná a co od ní očekávat?
* Hra by měla být hlavně o příběhu a o tom, jak hráči vystavují postavy různým situacím. Budeme používat originální AW mechaniku HX a expování podle highlite statů. 8)

* Ve hře budeme používat různé dramatické zkratky a šťastné náhodičky, zvlášť pokud budu na tahu já jako GM a nějaký vhodný tah mi přijde pod ruku O-)

*Ve hře očekávám vysokou míru spolukreativity od hráčů. Moje představa je, že do hry dám základ - zápletky z front, reakce CPček. Ale všechno ostatní už vyplyne ze hry - buďto z odehrávaných tahů, nebo přímo hráčskými vklady.

* Mezi epochami budeme vždy mít krátké kolečko, během kterého:
-- já sem postnu krátký briefing, abychom se naladili jak na žánr, tak na technickou / politickou / kulturní vlnu příští epochy doby...
-- každý si odehraje AW tahy jako WEALTH, pořeší se, zda se vaší postavě dařilo a společně si popíšeme, kam se vaše postava + CPčka mezi epochami posunuly.

* Během epochy pak vždy budeme hrát krátký souvislý úsek - několik dnů kolem klíčových událostí. Epocha bude vždy končit odstraněním nebo eskalací hrozby + dokončením dílčích hráčských zápletek, co nageneroval AW engine na začátku epochoy pomocí tahů jako WEALTH a podobně.
-- výjimkou je první epocha, která bude celá věnovaná AWčkovému startovnímu kolečku při kterém vytvoříme HXka, postavy a CPčka.

EDIT: Ještě přikládám takový hrubý nástřel epoch/žánrů, přičemž samozřejmě vůbec se nebráním tomu, abychom pak podle preferencí zúčasněných hráčů s tím trochu zahýbali a upravili to, rozdělili na víc/některá odebrali, nebo třeba v závěru spřeházeli, pokud si třeba myslíte, že je lepší si dát superhrdiny v osmdesátkách a totalitu dneska ;o)

- Stěhování národů (6. stol) geneze a představení postav
- Sjednocování knížectví/počátky christianizace (9.-10. stol) vesnická fantasy
- Vzestup měst, šlechty, velká kolonizace (12.-13. stol) epická fantasy
- Reformace/Husitství (15. stol) historická/válečná fantasy
- Rudolfínská doba/Třicetiletá válka plus rekatolizace (17.stol) renesanční fantasy
- Národní obrození/Průmyslová revoluce (18.-19.stol) steampunk/viktoriánský horor
- První republika (20. léta 20. stol) lovecraftovský horor/detektivka
- Okupace/odboj (40. léta. 20.stol) dieselpunk/indiana jones-like
- Komunismus/disent (kon. 20.stol) totalita/orwell
- Současnost (zač. 21.stol) superhrdinská fantasy?/cyberpunk?
- Blízká hard-sci-fi budoucnost (pol. 21.stol). Dystopie? Apokalypsa? Vzpoura robotů? Vyvrcholení zápletky Nesmrtelných?



Než se začnu rozepisovat dál a postovat materiály pro hru, vyzývám tedy zájemce o to, nechť se přihlásí ;o)

EDIT:2 Jo a na víkend jedu pryč, tak se tu přihlašujte, klidně se začněte dohadovat, kdo co chce hrát, brainstormujte nad tím, jak bude ta která postava reflufnutá a nelekejte se, že se zapojím max. z mobilu a pořádně až v pondělí večer.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 6. 6. 2016, 08:40, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7709
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Laboratoř RNA Praha

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní

Příspěvek od Faskal » 3. 6. 2016, 16:12

Faskal se hlásí!

Viděl bych to na angela nebo savvyheada, ale to předbíhám. 8)
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága - Turan.

Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 1601
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní

Příspěvek od PardGalen » 3. 6. 2016, 19:00

Možná by se vyplatilo rovnou hrát podle AW: Fallen Empire Chopper se jmenuje Wolfshead a on a jeho banda může jezdit na slonech.
Always bring a gun to a puppet fight

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7709
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Laboratoř RNA Praha

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní

Příspěvek od Faskal » 4. 6. 2016, 08:32

Ten Fallen Empire má dost jiný feeling. Ne, že bych si jej klidně taky (někdy) nezahrál, ale tady se stejně bude muset přeflufovávat při přechodu z každé epochy, takže se to stejně bude muset udělat, a to tak, aby to rovnou feelingově líp sedělo.

Já bych si zahrál něco, co jsem ještě nikdy nehrál. Láká mě anděl, savvy head a nebo vlastně i maestro.

Marky, jak ti tam vlastně fungoval Vír? Kolik tam toho nadpřirozena v minulé kampani bylo? Jak moc jí má být teď?
Nebo to byl výr?
Obrázek

Edit:
Návrh: Tohle klidně přejmenuj na "[AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů" a jestli chceš, tak bych to mohl přesunout do akcí a seznamky. Až se najdou hráči, tak tomu založím podsekci, jako má každé slušné PbP.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága - Turan.

MarkyParky
Příspěvky: 8261
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní

Příspěvek od MarkyParky » 5. 6. 2016, 21:52

Faskal píše: ale tady se stejně bude muset přeflufovávat při přechodu z každé epochy, takže se to stejně bude muset udělat, a to tak, aby to rovnou feelingově líp sedělo.
Přesně tak. Mezi každými epochami pojedeme kolečko "co se za posledních sto let změnilo", při kterém si představíme nový refluf postavy.
Faskal píše: Marky, jak ti tam vlastně fungoval Vír?
Vír zpočátku funguje spíš jako neznámá. Pevný začátek je, že:
- vír se manifestoval v pražské kotlině v šestém století silnou událostí, která "stvořila" naše postavy + nějaká CPčka
- vír dal postavám nesmrtelnost
- vír dal postavám nadpřirozené schopnosti (WEIRD a některé tahy)
a to je všechno.

Zbytek o tom, co je vlastně vír, proč se to stalo a kam to bude směřovat - to už chceme při hře objevit, přesně v duchu AWčkovského "play to discover".

Ještě dodám, že minulá kampaň byla na jednu stranu zkrácená, takže bylo míň času na to si s vírem pohrát a informace o něm řešit, teď na to doufám bude prostoru víc. Zároveň ale taktéž v minulé kampani hrála jedna hráčka Quarantina, který byl pojmut jako "Cizinec - postava z jiného světa" a tím pádem jsme tenhle hendykep doháněli na začátku každé epochy přes reflufnutý "Past", který vnášel nové informace o víru. Pokud by někdo Quarantina chtěl hrát, můžem to tak udělat zase, pokud ne, tak si myslím, že nám i tak epochy + PbP formát dá dost prostoru na to zjistit, co s vírem vlastně je a proč se to celé stalo.
Faskal píše: Kolik tam toho nadpřirozena v minulé kampani bylo?
Měli jsme to tak, že nadpřirozeně se projevovaly
- hráčské postavy
- CPčka z kampaně
- a některá CPčka z Hrozeb
Smrtelní mudlové byli vesměs nemagičtí, občas s magií smíření, občas magii popírající, občas napůl...
Faskal píše: Jak moc jí má být teď?
Tohle nastavení mi přijde rozumné - ono to i takhle dá nějakých cca 15 magicky nadaných bytostí svedených okolnostmi do malého území během každé epochy, takže to je tak akorád.

Tzn. - co se vaší postavy týká, klidně se rozmáchněte a postavte jí fakt hodně* magickou. Jestli za vámi budou nějací followeři, holding, gang, atd... klidně ať také magií zavání, svět samotný už na to necháme spíš reagovat.

*Myslete při tom ale na to, že ta postava poroste - a i růst magické bytosti by měl jít s dobou, podobně jako porostou běžné. Příklad za všechny:
- GUNLUGGER v šestém století pojatý jako barbarský bojovník asi povládne nějakým těžkým kyjem. Můžete ale gunlugger také pojmout jako Divokého druida - a potom dokáže ovládnout větem stromu a někoho s ní přetáhnout.
- GUNLUGGER ve století dvacátém pojatý jako elitní voják, ve kterého se přerodil náš barbar, by mohl táhnout granátomet. A podobně divoký magií nadaný ekoterorista, ve kterého se přerosdil náš druid, bude mít magii tak silnou, že jím ovládané stromy dokáží rozdrtit auto a či roztrhat pásy tanku.

Faskal píše: Návrh: Tohle klidně přejmenuj na "[AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů" a jestli chceš, tak bych to mohl přesunout do akcí a seznamky. Až se najdou hráči, tak tomu založím podsekci, jako má každé slušné PbP.
Učiň tak.

Uživatelský avatar
fenikso
Příspěvky: 714
Registrován: 11. 10. 2009, 09:58
Bydliště: Brno

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů

Příspěvek od fenikso » 7. 6. 2016, 10:20

Já bych to i zkusil, jen se obávám, že nadhozené téma je dost náročné. Moje zkušenosti s PbP mi říkají, že i kdyby to všichni ustáli, tak to na pár měsíců nebude 8). A otázka mimo, je AW2e už nějak rozumně k mání?

MarkyParky
Příspěvky: 8261
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů

Příspěvek od MarkyParky » 7. 6. 2016, 11:10

Fenikso:
Vítej do klubu. Ještě jednoho nadšence a zvolna začneme připravovat postavy, tři hráči jsou na AW-based hru minimum a půjde to spustit. A třeba se během příprav někdo chytne/přidá.
fenikso píše: Moje zkušenosti s PbP mi říkají, že i kdyby to všichni ustáli, tak to na pár měsíců nebude
Když nás to bude bavit, tak je jedno, jak to bude dlouhé ;o) ...
fenikso píše: A otázka mimo, je AW2e už nějak rozumně k mání?
Na kickstarteru jsou ke stažení playbooky, basic moves a GMcharts .

Dohromady s 1E příručkou to v zásadě dá kompletní hru, větší odlišnosti jsou až v PvP soubojáku.

Vydání PDF je plánované na půlku srpna.

MarkyParky
Příspěvky: 8261
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů

Příspěvek od MarkyParky » 8. 6. 2016, 14:31

A nebo pojďme tvořit. Třeba to někoho zláká....

Věc první, mechanická
Se kterou classou chcete začít? (Záměrně píšu začít a připomínám, že AW má po šestém LVL zajímavý multiclass, takže si tohle břímě nemusíte táhnout celou hru...)

* Faskal už naznačoval - angel? savvy head? maestro'd?
* Fenikso?


Věc druhá, fikční.... zamyslete se prosím nad prvními pár otázkami o vaší postavě. Než to ale uděláte, dovolte pár slov o tom, kdy vlastně začneme. Později - před rozehrávkou, se do této doby přeneseme ještě jednou, důkladněji. Ale prozatím aspoň pár vět na navození atmosféry původu vaší postavy:

Zkuste nachvíli zapomenout na všechny výdobytky civilizace co znáte. Přeneste se do doby, kdy pražskou kotlinu z velké části zakrýval les a člověka bylo poznat jen protože tu a tam na malé mýtině, návrší či u řeky postavil pár stanů či polozemnic, do kterých se zalézal ukrýt při nepřízni počasí.

[attachment=2]06-vesnice.jpg[/attachment]
Sláva keltských opid už je dávno pryč a slovanská hradiště ještě nestojí - jednak zatím nemají co chránit a druhak, oblíbenou taktikou obyvatelstva v případě útoku je schovat se v lesích a tam počkat až se útok přežene nebo přepadat útočníky v nepřehledném terénu ze zálohy.

[attachment=1]06-boj.JPG[/attachment]
V posledních letech byl navíc klid. I když to místní obyvatelstvo moc neřeší a nejspíš ani netuší, píše se rok 631 n.l. Již nějaký čas objíždí krajem muži jakéhosi Sáma, útočníků ubylo a obyvatelé, mající klid na obživu, se konečně začínají více starat o okolí svých obydlí, zakládat pastviny, políčky, mýtit lesy. Rody se usazují a jejich vůdci se ve vznikajících vesnicích starají o právo, soud i přízeň bohů.

[attachment=0]06-boziste.jpg[/attachment]
Pravda - v posledních dnech je trochu neklidno, protože Sámovi muži objíždějí okolí a shromažďují bojeschopné muže, mají se utkat s jakýmsi Dagobertem.


Ale to vše je jen atmosféra a pro náš příběh to není až tak důležité. Pro náš příběh je důležité, co právě vaše postava udělala v tu tajemnou a bouřlivou noc, kdy se nad pražskou kotlinou (poprvé?) zjevil Vír. Právě to je klíčem k její roli v našem příběhu, důvodem její nesmrtelnosti.

Otázky k zamyšlení/odpovědi.

* Kdo je vlastně vaše postava a proč je právě tuto noc v Pražské kotlině?
- Žila tam? Jako rybář či lovec? Jako starší rodu? Či samotář kdesi v lese? Přicestovala se Sámovými muži? Je to projíždějící obchodník? Nebo bůh uctívaný jedním z rodů? Návštěvník z jiného světa/času? Zvíře či netvor?

* Co se stalo téhle noci, že jste jako jedni z mála přitáhli sílu Víru?
- Účastnili jste se nějakého obřadu? Provedli jste zločin? Nebo jste byli jeho svědkem? Či obětí? Milovali jste se na palouku uprostřed bouřky? Prosili jste bohy o pomoc? Či jste se rouhali? Potkala vás nějaká nehoda? Ulovili jste nebezpečnou šelmu? Nebo ulovila ona vás? Nebo jste zde byli jen na návštěvě a vaše nesmrtelná duše a mocná duše uvízla ve slabém a smrtelném těle?

* Co drží vaši postavu při životě?
- Je to dar od bohů? Nebo trest, kletba? Je snad postava nemrtvá? Získala schopnost regenerace? Kde získává svou životní sílu - z lesů a přírody? Uctívají ji ostatní? Z krve a masa ostatních smrtelníků? Ze slunce? Nebo umírá, ale pravidelně obsazuje nová těla? Či si shání "náhradní díly"?

EDIT: A ještě jednu:
* Kde se vám to stalo? A kde se jinak vaše postava pohybuje/bydlí/žije?
- Mapku máte tady:
https://drive.google.com/open?id=0B17Pp ... 19XNFVqUXM


Výše uvedené možnosti samozřejmě nejsou konečný výčet - nahoďte cokoliv, co vám bude dávat smysl. Zamyslete se však nad vším právě v souladu se zvoleným povoláním vaší postavy. Určitě dává větší smysl, aby na "náhradní díly" fungoval Savvy head nebo Angel, rytíř cestující krajem a čerpající sílu "z přísahy" byl Driver a na "nehmotného ducha" živícího se strachem se hodí třeba Faceless.

Zároveň se nebojte rozmáchnout každý jiným směrem. Budou to sice trochu připomínat "Avengers", ale právě tenhle koncept rozmanitých postav, které mají různé důvody ke své nesmrtelnosti, se nám minule hodně osvědčil.



Až budete mít rozmyšlené tohle první kolo odpovědí, dáme si kolečko druhé, které už bude o tom, jak vypadáte a jaké jsou vaše vztahy k ostatním, podobně postiženým a co vás vlastně pořád tahá zpět sem..... a v mezičase doufejme někoho dalšího nalákáme ;o)....



Věc třetí, organizační...
... pro tu minulou hru mám přeložené i názvy tahů, povolání, vlastností, zkrátka všeho možného do češtiny. Není to žádný extra překlad a je spíš strohý a jen mírně zabarvený, aby se vše snáze reflufovalo na různá období.

Chceme to používat, nebo zůsteneme v metaherní rovině u anglických názvů? Český překlad na jednu stranu pomáhá s lokální atmosférou, na druhou stranu než si lidé zvyknou, může to mást + někomu může vadit jistá "sterilnost" či "umělost" překladu.... co preferujete?
Přílohy
06-boziste.jpg
06-boj.JPG
06-vesnice.jpg

Uživatelský avatar
fenikso
Příspěvky: 714
Registrován: 11. 10. 2009, 09:58
Bydliště: Brno

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů

Příspěvek od fenikso » 9. 6. 2016, 14:31

Takže já bych hrál v pořadí lákavosti:
1) Brainer
2) Chopper
3) Battlebabe

Bod druhý si musím promyslet, tak trochu se do doby dostat (omrknu nějaké obrázky, něco počtu a tak).

Bod tři, přikláním se k angličtině, AW mi v překladu moc nesedí.

Uživatelský avatar
MC-AW-Nesmrtelní
Příspěvky: 2917
Registrován: 9. 6. 2016, 13:12

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů

Příspěvek od MC-AW-Nesmrtelní » 9. 6. 2016, 19:15

Info pro další zájemce:

Dokud nezačeneme hrát, stále je otevřeno k náboru bez omezení.

Až začneme hrát, bude i tak možnost se přidat se. Při tom bude záležet, jaké AW povolání budete chtít hrát:

- pokud takové, které se ve hře doposud neobjevilo, pak nebude žádné omezení, prostě do hry vstoupíte jako nová postava a jen doplníte, co jste doposud dělali a kde jste se tam vzali
- pokud takové, které již ve hře je jako NPC, pak přebráním dotyčného NPC.

Jak přesně to vypadá bude možné sledovat v NPC vlákně.
10. léta 21. století Apokalyspy přichází

Arten_CZ
Příspěvky: 772
Registrován: 23. 7. 2009, 08:30

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů

Příspěvek od Arten_CZ » 9. 6. 2016, 19:16

Ahoj, právě jsem se stal vašim spoluhráčem, buďte na mě hodní :-)

Uživatelský avatar
MC-AW-Nesmrtelní
Příspěvky: 2917
Registrován: 9. 6. 2016, 13:12

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů

Příspěvek od MC-AW-Nesmrtelní » 9. 6. 2016, 19:17

Vítej.
10. léta 21. století Apokalyspy přichází

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 7709
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Laboratoř RNA Praha

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů

Příspěvek od Faskal » 9. 6. 2016, 19:34

Tak teda to první kolo otázek...

...

Smazáno, upraveno a postnuto dole novým účtem.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: [SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága - Turan.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 16696
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů

Příspěvek od Jerson » 10. 6. 2016, 07:36

vážně zvažuju, že bych si zahrál, ale v drtivě většině času píšu z mobilu (takže bez formátování) a ani toho času tak moc není, tak bych nerad zdržoval ostatní.
Ale když už, hrál bych Battlebabe. (Ten teď budu týden mimo net)

MarkyParky
Příspěvky: 8261
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: [AW] {PbP} Nesmrtelní - nábor hráčů

Příspěvek od MarkyParky » 10. 6. 2016, 12:48

Jerson:
Tak jsou dvě možnosti.
1) Pojď to zkusit a kdybys to nedával/nestíhal, tak nám přinejhorším nageneruješ NPCčko.
2) A nebo naopak chvilku sleduj jak se to rozjede a poku vyhodnotíš, že by ti to sedlo, tak na nějaké NPCčko naskoč.

Mít ve hře troublemakera jako je Battlebabe je určitě fajn ... O-)

EDIT: Jinak já si včera zlomil ruku a dnes mi ji zasádrovali. Naštěstí levou. Ale tempo psaní a míra grafomanie mi taky poklesne o pár procent ;o). Vynasnažím se, aby tím hra netrpěla.

Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Nesmrtelní“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 0 hostů