RPG a psychologický výzkum

Komunitní sekce o akcích, hledání spoluhráčů a inzerátech RPG produktů.
Kayleigh
Příspěvky: 11
Registrován: 15. 2. 2016, 00:00

RPG a psychologický výzkum

Příspěvek od Kayleigh »

Ahoj!

Jsem studentka navazujícího magisterského studia Psychologie na Univerzitě Karlově a pro výzkum do své diplomové práce hledám začínající hráče klasického RPG nebo i textového RPG (např.: na Aragorn.cz). Hledám hráče, kteří hrají maximálně kolem roku nebo ty, kteří ještě nezačali hrát, ale mají to v plánu. Jestli byste měli zájem účastnit se nebo Vás jen zajímá, o co jde, tak se, prosím, ozvěte a já Vám napíšu více informací. Také bych byla moc vděčná i jen za kontakt na někoho, kdo by splňoval podmínky.

Předem moc děkuji!
Pepa
Příspěvky: 3233
Registrován: 25. 5. 2013, 15:00

Re: RPG a psychologický výzkum

Příspěvek od Pepa »

Ahoj, Kayleigh! Vítej na Fóru :)

Myslím, že všichni tady ti rádi pomůžou se vším možným, ale vážně hledáš hráče, kteří hrají RPG hry maximálně jeden rok? Většina lidí tady jsou spíše "staří harcovníci" a nováčků je pomálu, takže s tím by mohl být problém :think:

Třeba ale někdo nějaké začínající hráče zná (Jerson?) a ozve se. Každopádně buď v kontaktu, on se někdo najde :wink:
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: RPG a psychologický výzkum

Příspěvek od Quentin »

Ahoj
Zkus facebook skupinu RPG CZ
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RPG a psychologický výzkum

Příspěvek od Jerson »