Kohoutovická kampaň - příprava

Sekce, v níž se věnujeme našemu hraní. Můžete zde poprosit o pomoc s přípravou kampaně nebo dobrodružství, konzultovat svou postavu, a samozřejmě se podělit o zápisy z her, které již máte za sebou.
Odpovědět
Uživatelský avatar
fenikso
Příspěvky: 714
Registrován: 11. 10. 2009, 09:58
Bydliště: Brno

Re: Kohoutovická kampaň - příprava

Příspěvek od fenikso » 26. 1. 2018, 14:16

Tak tady mám seznam nějakých herních návrhů:

Sagas of Icelanders - jsem teď někde vyhrabal, je to prý povedený AW-hack, o osadních na Islandu cca 900 A.D. Je to více zaměřené na společnost a rodiny, než úplně na jednotlivce (dá se třeba velice snadno zemřít). Žádná města, žádná vláda, jen malé opuštěné usedlosti a farmy. Prý to má prvky westernu, post-apo a fantasy :D. Můžu poslat odkaz.

Medieval World / Anglie 835 A.D. - Anglie je roztříštěná na malá království a severské nájezdy se začínají opakovat s nepříjemnou pravidelností. Půlka země je křesťanská, druhá půlka pohanská - keltská.

Medieval World / České království 1220 A.D. - Za vlády Přemysla Otakara I., podle všeho to byla doba docela vydatná na intriky a politikaření, tak by se dalo zkusit trochu ze špionážního žánru? Nebo potom o 20 let později za vlády Václava I. jsou tu Tataři :D.

Monster of the Week - slušný AW-hack, o řešení nadpřirozena a většinou potvor. Urban fantasy, možno pojmout různě, ve stylu vládní organizace (Akta X), chudáků, co na to narazili náhodou (Call of Cthulu), nějaké sekty, atd.

Nahoďte další návrhy, co už si od včerejška nepamatuju.

Licho
Příspěvky: 43
Registrován: 27. 8. 2012, 10:22

Re: Kohoutovická kampaň - příprava

Příspěvek od Licho » 26. 1. 2018, 16:33

Divoký západ (AW + modifikace)
Suchá oblast, blízko hranic s Mexikem (kterému tahle oblast ještě před pár lety patřila). Pár let po válce sever proti jihu.
Jsou zde spory o vodu, lukrativní úrodné pastviny a skaliska kde budou určitě zásoby nerostů.

Skupiny jako:
* Vláda unie. Snaží se získat kontrolu nad oblastí, ustavit vládu zákona a vybírat daně. Má v oblasti pevnost, velí jí kapitán, přezdívaný řezník protože nechal za války kvůli dezertérům ostřelovat artilerii blízkou vesnici. Jsou s ním naivní důstojníci z New Yorku a nezkušení podviživení vojíni z řad místních vidláků (nikdy nebojovali).
* Železniční společnost. Snaží se dostavět železnici co nejdál na západ, má ale problém se zajištěním pozemků, horami na jedné straně, nedostatkem vody pro vlaky na druhé straně. Železnice je proto rozkouskovaná, na pár místech se dá svést drezínou a to je všechno. Žádný vlak se blíž jak 250km nedostane.
* Prospektoři. Dál na západě v horách Colorada je zlato, prospektoři tuší že v této oblasti bude taky, bohužel vláda vyhradila většinu zajímavé oblasti indiánům.
* Plukovník MacDonnel. Hrdina konfederace, potají vyzbrojuje a cvičí místní boháče kteří v novém uspořádání "trpí" a sní o samostatném státě.
* "Piráti". Skupina žoldáků která bojovala na straně konfederace. Po válce se usadili na břehu moře a prodávají ryby. Šušká se ale, že získali bojovou loď. Podle některých je to opancéřovaný "monitor", podle jiných jen děravý říční parník z Missisipi. Každopádně vykupují ocelové pláty a střelný prach.
* Starousedlící. Jsou zde už nejmíň 10 let, tahle země přece patří jim! Šerif ani obchodníci moc netouží po úřednících z unie, po telegrafu a konec konců ani po blízké železnici.
* Osadníci. Naivní, nadšení, bez zkušeností. Plní chuti začít život v nové zemi. Různé etnické skupiny.
* Cherokee. Civilizovaní indiáni. Už před stovkami let měli městečka a žili jako farmáři na břehů Missisipi. Vláda je k jejich nelibosti přesídlila do nepříliš úrodné oblasti na západě. Tihle indiáni ale umí dobře anglicky, mají vlastní školy, osady, čilý obchod.
* Siuxové. Kočovníci, často ze sportu napadají ostatní indiány a sem tam se někomu ztratí dobytek. Osadníci ale vidí neradi, když indiáni na trhu prodávají kůži z dobytka který nese jejich cejch.
* Banditos. Mexiku se velmi nelíbí, že přišlo o rozsáhlé území. Velmi rádo pomůže skupině banditů trochu znepříjemnit osadníkům život.
* Otroci. Otroci propuštění na svobodu. Snaží se hlavně přežít. Pracují často pro železniční společnost a většinou se obloukem vyhýbají vilám bohatých jižanů. Pokud teda zrovna není noc a nedrží v ruce zápalnou láhev.

komi
Příspěvky: 314
Registrován: 17. 8. 2012, 18:07

Re: Kohoutovická kampaň - příprava

Příspěvek od komi » 28. 1. 2018, 15:46

No, vzhledem k tomu, že jsme teď jednu středověkou hru dohráli a druhou hraju tady na fóru, tak pro mě čím méně středověké, tím lepší :-)

Takže bych preferovala asi ten Monster of the week (nic co by připomínalo družinovku jsme nehráli aspoň pětatřicet let) nebo ten divoký západ.

A proč vlastně zapadl ten mechwarrior?

Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 1592
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: Kohoutovická kampaň - příprava

Příspěvek od PardGalen » 28. 1. 2018, 16:52

Monster of the Week je docela zábava. Chvíli jsem ho hrál a měli jsme variantu na Ú. P. V. O. ale nikdo neměl Hellboye :D
No nic, zase mizim.
Always bring a gun to a puppet fight

Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 21410
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: Kohoutovická kampaň - příprava

Příspěvek od Sosacek » 28. 1. 2018, 17:03

Od Mechwarriora bych nejradsi cetl zapisy.

EDIT: mechwarrior je hra o truny s obrima robotama. come on 8)
Human wireless chargers were a big hit.
People loved them. The need to sleep was gone!
But soon they found them installed mostly behind cash registers. Under office chairs.
And they realized the dreams were gone, too.
@ASmallFiction

Licho
Příspěvky: 43
Registrován: 27. 8. 2012, 10:22

Re: Kohoutovická kampaň - příprava

Příspěvek od Licho » 28. 1. 2018, 22:16

Monster of the Week by mohlo být zajímavé...

Co takhle:

Sovětský svaz, 2018, ministerstvo pravdy.

Je to už 33 od tajného experimentu akademika Jurije Kamenského, experta na parapsychologii, v atomové elektrárně Černobyl.
Po nehodě a výbuchu reaktoru vznikl největší dar a největší prokletí našeho světa - Zóna.
V zóně je možné cokoli, zhmotňují se vaše přání ale i vaše nejtemnější podvědomé představy a sny. Můžete zde potkat Stalina nebo se objevit na Marsu. Co najdete si můžete vzít s sebou, je to naprosto reálné a hmotné. Ti kdo o zóně ví a do zóny se odváží, riskují mentální zdraví i život. Až na pár šílených ilegálů jde téměř výhradně o vládou sponzorované "Divery", vybavené bojovými skafandry a podstupující náročný mentální tréning. I tak se ale často vrátí silně dezorientovaní a mluví třeba o tom, že Sovětský svaz se dávno rozpadl a mobily prý vyrábí agrární Čína.

Jak víte, zóna byla zpočátku malá, omezená na reaktorovou halu a umožnila nebývalý pokrok vědy a techniky a vzestup naší země.
Kvantové počítače Tesla, tajně vysněné v zóně už začátkem 90-tých let, dokáží přesně simulovat hmotu na úrovni atomů a znamenaly velký skok ve vývoji materiálů.
Sovětský svaz, reformován s prvky kapitalismu je světovým hegemonem a největším exportérem všeho co je zrovna "in". Sice není zrovna zemí svobody, ale nemá konkurenci v ekonomice ani síle armád. Na zemi vládne mír a globální obchod. Mocnosti mají přátelské vztahy. Mnoho států, včetně Československa, přešlo dobrovolně pod naši vlajku. Jedná se i o připojení Číny zpustošené hladomory. Až na pár anarchistů s linuxem má každé dítě, i v té nejzapadlejší části Afriky, mobil značky Merkur s operačním systémem Mir, což jak víte velmi pomáhá naší práci na ministerstvu pravdy.

S počtem návštěv ale Zóna rostla a začala absorbovat myšlenky lidí z celé planety. Zónu o průměru 50km nyní hlídají tři divize západního armádního okruhu. V první dekádě 21. století bylo stále horší udržet vše v tajnosti. Zóna se stala prokletím.
Podvědomé myšlenky lidí se zde zhmotňují a dochází k častým průnikům do okolního prostoru. Zatímco průnik obří včelky máji v roce 2003 se podařilo utajit skvěle, průnik armád Čingischána o 3 roky později měl vážné následky.
Zlatá horda byla situací znatelně méně překvapená než 6. mechanizovaná brigáda, které jezdci na koních způsobily těžké ztráty. Nájezd Mongolů se sice podařilo odrazit, aniž by byla ohrožena větší města, vzniklé informační úniky bylo ale těžké potlačit. Běžné historky o radioaktivní zamořené oblasti byly narušeny šuškandou stovek tisíc nasazených vojáků. Celá událost bohužel způsobila také zaplavení trhu koňským masem, na což nestačilo ani naše ministerstvo.
Situaci se podařilo stabilizovat až v roce 2011, v celé oblasti jsou psionické bariéry, které se snaží odstínit zónu od kolektivního nevědomí obyvatel země. Naše vláda, za cenu obrovských nákladů (vždyť jen provoz bariér spotřebovává 15% veškeré elektrické energie) situaci zachránila. Zóna neroste, větší průniky v oblasti jsou vzácné.

Je zde pouze jeden vedlejší efekt. Místo velkých průniků na hranici zóny, dochází k občasným průnikům nahodile po celém světě. Zhmotnit se může naprosto cokoli - kdekoli. Fantazie lidí nemá hranic.

Proto jste tu vy: tým aktivní kompenzace průniků, spadající pod ministerstvo pravdy (pobočka Praha).

(Tým založila nyní nezvěstná Nina Kulagina, hrdina Sovětského svazu, žena s velmi silnými telekinetickými schopnostmi a veterán první bitvy o zónu.)

Vaše mise: eliminovat anomální jevy, udržet vše v tajnosti.

K dispozici máte: to nejmodernější ze Sovětské techniky, pasy do všech světových zemí, backdoor do všech mobilů Merkur.

Uživatelský avatar
fenikso
Příspěvky: 714
Registrován: 11. 10. 2009, 09:58
Bydliště: Brno

Re: Kohoutovická kampaň - příprava

Příspěvek od fenikso » 29. 1. 2018, 12:16

Vyhrává Monster of the week. Na konkrétních detailech se dohodneme před hrou. Některé věci z Lichova návrhu se mi líbí, ale asi bych se snažil udržet přítomnost tak, jak ji "známe".

Mechwarrior (pro tentokrát) nebude, protože Soňa vyjádřila pochybnosti, že by to nová hráčka pobrala. Sice se později rozhodla, že na pravidelné hraní nebude mít čas, ale taky už si to nestihnu připravit...

komi
Příspěvky: 314
Registrován: 17. 8. 2012, 18:07

Re: Kohoutovická kampaň - příprava

Příspěvek od komi » 29. 1. 2018, 14:26

Super, taky se mi Lichův návrh líbí, jen bych jej trošku uzemnila politicky, jak píše Feniksoslav. Ostatně současná situace ve světě je tvorbě různých konspiračních teorií nakloněna víc než dost, není vůbec třeba přibarvovat:-)

A taky důvod těch anomálií bych nechala víc zahalený tajemství, ať mají postavy co odhalovat. Že nejsilnější jevy jsou kolem Černobylu a že tam byly nějaké pozdější pokusy o nápravu, to určitě prosáklo, ale zbytek informací Rusové určitě utají tak pečlivě i sami před sebou, že i stupeň utajení bude utajen. Takže bulvární noviny jsou občas plné bombastických a naprosto nedůvěryhodných zkazek.

Uživatelský avatar
fenikso
Příspěvky: 714
Registrován: 11. 10. 2009, 09:58
Bydliště: Brno

Re: Kohoutovická kampaň - příprava

Příspěvek od fenikso » 15. 5. 2019, 16:41

Shadowrun again!

Obrázek
Použitý obrázek

Svět se změnil, někteří říkají, že se probudil. Píše se rok 2060. Magie je stejně opravdová jako temné ulice megaplexů. Skutečnou moc třímají ve svých rukou megakorporace, které nově definovaly pojem konkurence: pokoušejí se jít si vzájemně po krku za pomoci tajných operací. Tělo a stroj splynuly v jedno a přivedly na svět nového člověka: pouličního samuraje s nadlidskými reflexy, jehož mozek je spojen se zbraní; deckera, který svůj mozek připojuje přímo do celosvětové počítačové sítě, nebo riggera, jehož vědomí se spojuje s dopravními prostředky a jenž dokáže projet ostrou zatáčku nejvyšší možnou rychlostí. A vy jste součástí této neuvěřitelné společnosti, v níž podnikové mrakodrapy shlížejí na stíny, které samy vrhají. A v těchto stínech žijete. Jste shadowrunneři.

Můžete být člověkem nebo trollem, trpaslicí nebo elfkou. Můžete metat ohnivé koule, spoléhat se na svůj samopal nebo pronikat počítačovými systémy s programem, který je stejně smrtící a elegantní jako ostře nabroušená dýka. Ať už je zakázka jakákoli, vy ji zvládnete. Jste shadowrunneři, profíci. Ve stínech nejen žijete, ale ovládáte je. Pro tuto chvíli.


Takže je to tu zase. Další Shadowrun, tentokrát v jiném systému, ale to není až tak podstatné.

Odkaz na Dropbox s materiály jsem posílal emailem.

Ve zkratce, svět bude Shadowrun 3e, herní pravidla Chronicles of Darkness, a nějak to napatláme dohromady.

Doporučuji k přečtení z Shadowrun 3e:
• 2. Vítejte ve stínech - úvodní odstavec / Co runneři dělají / Typy runnerů / Místa děje / Stínové aktivity
• 3. Jak vypadá run - krátká povídka
• ...nebo Plus ca Change (v adresáři reference) - krátká povídka ze Shadowrunu 2e
• 4. A tak se to stalo - úvodní odstavec, zbytek je podrobná historie

Pak se podívat na soubory rules.odt a character_sheet.odt což je takový výtah z Chronicles of Darkness.

Uživatelský avatar
fenikso
Příspěvky: 714
Registrován: 11. 10. 2009, 09:58
Bydliště: Brno

Re: Kohoutovická kampaň - příprava

Příspěvek od fenikso » 15. 5. 2019, 16:50

Tvorba postavy:

Rozmyslete si prosím koncept postavy. Bylo by dobré, aby většina postav nebyla úplně specializovaná, když dost často někdo chybí. Matně si pamatuju, že Honza chtěl pouličního samuraje, Tomáš mága, Franta zbraňového specialistu/deckera a Komi šamana/riggera? Přemýšlel jsem, jestli si nechcete riggera a deckera prohodit, aby byl zase hacker někdo jiný? A kdo zastane roli PR (face)? :lol:

Dále, mrkněte se na vybavení a udělejte si seznam, co byste tak chtěli (16. Výbava).
Počáteční množství peněz: 800k.
Troll/Elf: -200k
Trpaslík/Ork: -100k
Adept/Aspektovaný čaroděj: -300k
Plnohodnotný čaroděj: -500k

Nezapomeňte na životní úroveň alespoň na 1 měsíc.
2 kontakty jsou zdarma, další za 5k/10k, podle toho jak moc budete známí/"kamarádi".

Nápady a dotazy hažte sem, ať se s tím nějak pohne. Díky!

Odpovědět

Zpět na „Vaše hry - příprava, rady, zápisy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 1 host