[Shadowrun] Praha 2067

Sekce, v níž se věnujeme našemu hraní. Můžete zde poprosit o pomoc s přípravou kampaně nebo dobrodružství, konzultovat svou postavu, a samozřejmě se podělit o zápisy z her, které již máte za sebou.
Odpovědět
Sosacek
Příspěvky: 20987
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

[Shadowrun] Praha 2067

Příspěvek od Sosacek » 10. 9. 2012, 13:49

Obrázek

Budu si sem psat poznamky, nez je zapomenu a ztratim.

Postavy:
Serif: face/streetsam
typek ze slumu co vypada jak westernovej pistolnik (akorat se zrcadlovkama a automatickejma bouchackama. je "strazce zakona" v jednom slumu v nuslich.
reflexy I, nahrada svalu I, solidni sbirka kontaktu
doresit vybavu
cil: sehnat tezke zbrane a zbourat novy nuselak, cimz nastane mir mezi komunitami. Tohle samozrejme povede k nejvetsimu masakru a totalni odvete od sveta nahore, coz musi byt jasne jakemukoli soudnemu cloveku. Nikomu z Nusli to nedoslo. Miluju tuhle cast $D

Grizz: samanka/face
tu
cil: sehnat prachy ktere dluzi Vladovi ("have no fear, Vlad is here", I'm totally stealing this guy)

Misto:
Praha:
- metro (existuje linka D a E, jeste nevime kde) nejezdi, bydli v nem typci a podzemni komunitach. Vysocanska je hlavni centrum orku. Otevrene zastavky jsou casto jakysi improvizovany trh, kde se daji sehnat vsemozne veci a sluzby
- katakomby s kdovi cim (hlidaji je hasasini)
- nuselak je zboreny, nusle jsou nejvetsi ghetto, z obou stran uzemi jsou ploty. ghetto je rozdelene na ceskou (smisenou) a vietnamskou stranu, mezi nimi je kus spalene zeme kde stal puvodni nuselak. vedle stoji novy
- vinohrady a podobne lepsi ctvrti jsou nejvic hlidana zona, a vchody do metra jsou zatarasene. Da se tam teoreticky dostat skrz nejake katakomby, ale neni to bezpecne
- vrsovice, strasnice, atd, nejsou uplne slumy ale neni to dobra ctvrt (asi jako Palmovka dneska, vic orku)
- Jizak je trolli ghetto, kolem Prahy jsou satelitni mestecka s vlastni ochrankou ktera ma z nejakeho duvodu tanky
- kanon s UK je castecne zachovan, v peknych castech Prahy probiha kvalitni magicky vyzkum na UK, a jednim z profesoru je great dragon Schwartzkopf (ma draci doupe v Marianskych Laznich), on je jednim z duvodu pro Praze jeste nesefuje KGB z obnoveneho sovetskeho svazu. To dela Prahu ostrovem civilizace ve vychodni evrope, potom co se vychodni nemecko rozhodlo vratit k tomu jak vypadalo v druhe polovine dvacateho stoleti.

Zbytek republiky a sveta:
- U hranic s vychodnim nemeckem jsou obnovene stare bunky a vesele se vede guerillova valka v obou smerech
- v Brne doslo nejake nehode -- byl to join project nekolika korporaci, takze nikdo nevi jestli to byl umysl nebo vzajemna sabotaz, ale rodi se tam dost zdeformovanych lidi (think Total Recall starsi na Marsu), ale taky vic magu a adeptu.
- Stalker zona kolem temelina (rakusaci konecne meli pravdu)
- pri teroristickem utoku odesly nejake prehrady, vznikly MBSS, Mokrady Baziny Slapy Smrti.

prvni session:
- postavy dostaly zadani od pana a pani Grimovych z nemecka (on je Hans, ona nespecifikovana, dcera Marie), ze maji najit jejich dceru. Maji dostat 10k EUR celkem. Nerekli si o zadne penize predem, cesta mozna vedla pres typka ktery s ni neco mel, Ludvik tusim, vypadal jak Sirien v kozeny bunde.
- samanka vyvolala ducha oblohy a nechala si najit stopu po zencke pomoci jejiho medvidka. Duchovi byla zima a chtel udelat ohen, takze zapalili kus kopce. Ten jim pak rekl, ze stopa konci na strasnicke, a on jako duch oblohy tam nemuze.
- vydali se do metra, zacalovali u nejakeho typka co vypadal jak krysa (ktere opodal prodaval typek na grilu v bejvaly kukani dispecena na nastupisti) informace, dostali se k mrtvole Ludvika, zjistili, ze ma nekolik prustrelu kdeceho, a useknutou hlavu katanou. Prepadl je mistni gang a vyzadoval satisfakci protoze predpokladal, ze patri k tem co ho odpraskli v jeho rajonu. Bez tezkych zbrani, plosnych kouzel, trhavin a pripravenych spiritu se postavy rozhodly vyjednavat, stalo je to prachy, ale nakonec je gang nechal nazivu (jsem mekkej GM, zejo?) a zjistili ze nejaci cerne obleceni typci se tu potulovali, a jeden z nich mel katanu. Pozdeji z nejakeho mistniho blbecka vymamili informaci, ze Marii videl v okrskem doupeti na Vysocanske, kam se ale clovek bez poradnych kontaktu nemuze dostat.
- Postavy sli domu. Serif sel pro informace do baru, sehnat nejake Orky. Grizz sla domu (stihla jeste ten den teplou vodu), a kdyz se sprchovala, vsimla si na schodisti prichazejici cerne oblecene postavy. O chvilku pozdeji ji nekdo vyrazil dvere a nahledl na ni skrz sklenene dvere do koupelny. Chtela mu poslat stunbolt, ale byl rychlejsi, a sestrelil ji jednou ranou z nejake utocne pusky nebo ceho s tazerem, nebo mozna stick-and-shock munici (holka ma telo 2, stala ve vode a zadnej armor, smolik).
- Probrala se privazana na zidli s pytlem pres hlavu. Zkusila kontaktovat sveho spiritualniho mentora, a ten ji oznamil, ze kdyby byla dospely medved tak se z toho dostane, a on se rad podiva, jestli je "still a cub" nebo uz vyrosla, at to bere jako test a dela co umi. Dva cerne obleceni profesnionalne vypadaji typci mluvici anglicky ji pak vyslychali. Jen se jeden ptal a druhy ji miril pistoli na hlavu, zadne muceni, vyhrozovani, nic. Kdyz slecna ukazka, ze je dost drsna aby jim nerekla kdo ji na hledani Marie najal (will 4, charisma 5), omracili ji a vypadli. Kdyz se probrala, rozhodla se prespat u Sherifa ve slumu.
- Sheriff mezitim dohodl ze jim jeden Ork zkusi zajistit pristup do doupete na vysocanske, vymenou za rvacku zdarma 8)

Hm, me to byt heslovity vypis veci, nejak jsem se rozkecal. Pf.

Krypticke poznamky do budoucna: syn, bordel, vyhrava, elfove

EDIT: krypticke poznamky do budoucnosti 2:
pirate two star. stalker
tearful reunion.

EDIT: krupticke poznamky do budoucnosti 3:
babicka, kocka.
eviction notice
taking out the trash (humanis policlub)

EDIT: note to self, ta holka chytila tazerem do drzky a upadla do cerstve vysklenejch dveri naha ze sprchy, mela bejt krute porezana, a mela bejt zranena kdyz ji ten typek vzal pres hlavu na konci. nemel jsem na to zapomenout, SR postavy jsou krehky a musi se jim to pripominat.

EDIT: note to self, NPCcka. Jsem znamy pro sva ikonicka NPCcka. Tahle hra zatim zadna nema, musim je dat dohromady. Prozatim se mi libi kytarista reused z cernxalted (ktery by se mohl paradne hodit k tomu pistolnickemu vzhledu ktery ma Serif), musim vymyslet aspon jedno. Seznam mensich NPCcek ktere me ted napadly:

Madam <Zidovske/Cikanske jmeno>, silene tlusta zencka co je Grizzin Talismonger kontakt. Ma obchod plny neuzitecne bizuterie a vykladacich karet a je cela "jiste drahousku, mam tu skvely talisman, ten jiste tve hrozne nocni mury zazene" a v zadni mistnosti je chladnej a drsnej vyjednavac kdyz prodava realnej matros realnejm magum.

Vlad <prijmeni> rusky podnikatel. Nuff said. Grizz mu dluzi prachy.

Note to self: kapitoly musi mit nazvy. Ty by mely byt krypticke a tajemne a fungovat jako arc words. Prvni zpetne pojmenovavam "Problem nekoho jineho".
Naposledy upravil(a) Sosacek dne 21. 10. 2012, 18:07, celkem upraveno 5 x.
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me

Sosacek
Příspěvky: 20987
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Sosacek » 10. 9. 2012, 17:46

credit where credit's due, ale autor chce byt anonymni? Uz vim
...
Vskutečnosti Faskal.
Rodina Grimmových I.
0) Sbratření (úvodní scéna Šerifa)
Po zničení starého Nuselského mostu teroristy byl na jeho místě postaven z chromu a skla Nový Nuselák. Kvůli bezpečnosti byly v blízkém okolí vybombardovány domy a z oblasti se stala pustina. Nový Nuselák je hlídán vojenskou osádkou, která zajišťuje bezpečnou přístupovou trasu do chátrajícího Vyšehradského vojenského komplexu. Nicméně stále tvoří důležitý strategický obranný bod a spolu s Pražským hradem vytváří nezapomenutelné panorama, díky kterému je Praha tak vyhledávána turisty. Nebo uprchlíky, ale to v žádné korporátní příručce nenajdete.

My z Nuslí na sebe můžeme být právem hrdí. Po nepokojích, které Prahu v době změn tvrdě zasáhly, jsme jako první založili skutečně svobodnou komunitu. Svobodnou pro všechny rasy i povolání. Říkají tady tomu slum, ale tím nejde vyjádřit tu pravou podstatu - jsme svobodní a nezávislí. Máme vlastní odborníky na drogy i na zbraně. A bezpečnost si udržujeme sami. Na obranu proti vnějšímu světu máme hlídky a kontakty na správná místa. A uvnitř jsem já.
Říkají mi Šerif.

Včera jsem měl diplomatický úkol. Započít Sbratření.
Nuselák je žíla spojující Vyšehrad s centrem Prahy. Ale rozděluje Nusle na dvě poloviny. Tomu se musí zabránit.
Mrtvou zónou pod mostem je možné proběhnout v noci, pokud člověk probíhá mezi sutinami ve chvíli, kdy projíždí vlak improvizovaného metra. V tu chvíli jsou hlídající vojáci oslněni a jejich senzory jsou dočasně nefunkční.
Uprostřed, ve slepém místě, kam nedosvítí pátrající reflektory, jsem rozmístil mezi sutiny hlídky a vykročil předat zprávu. Ze stínu vyšel Asiat. Zbytek slumu ovládli Vietnamci. Vietnamsky jsem mu sdělil poselství šéfa. Vietnamsky, protože bez Vietnamštiny je člověk ve slumech jako němý. Žádali jsme o spolupráci ve shánění výbušnin, těžkých zbraní, odvádění pozornosti a zajištění teroristické skupiny, která naši akci "adoptuje". Když jsem se dostal až k: "a naše země znovu ožije", ozvaly se výstřely. Rychle jsem se uklonil a rozutekli jsme se.


1) Běžný den
Párkrát jsem prošel slumem, aby místní nezapomněli, že tady pořád vládne zákon. Došel až do jeho středu, kde leží improvizované pseudovojenské ležení a pozdravil jsem Šéfa slumu. Protože byl dnes klidný den, posadil jsem se do rohu na svou židli, která je i mou kanceláří, posunul jsem si šerpu svého klobouku přes oči a dřímal, nebo čistil své pisto. Nějak jsem to doklepal až do večera, kdy jsem zašel na pivo, u kterého se dá vždy narazit na práci i zábavu. Když se mě Šéf ptal, jak probíhalo jednání, řekl jsem: „Ten člověk nic neříkal. Ale ani se nepřestal usmívat, ani nevytáhnul nůž. Nejspíš dobře.“


2. Nositel světla
Večer začal v hospodě Na Slupi, „ve Trojce“, kde mi barman dohazuje kontakty. Jako parťák bude tentokrát Grizz. Milá oduševnělá dívka, která má ráda zvířata. Už jsem s ní měl pár panáků, ale venku jsme ještě nebyli. Ale vypadá schopně.
Piva jsem ale moc nedal. Buď mi to leptá obvody, nebo to pivo už není, co bývalo. Ale nejspíš oboje. Kybernetická vylepšení mám jenom ty neobyčejnější, ale tady ve slumu jsem díky ní nepřekonatelný.
Barman ještě v deset večer vypadal, že má ještě kocovinu z minula. Ale nejspíš sjíždí něco tvrdšího.
Protože jsem nebyl ve službě, nemusel jsem se tvářit drsně a šetřit slova, tak jsem barmanovi řekl: "Před revolucí měli lidi takový pěkný zvyk: Když se měli na něčem domluvit, zašli se spolu ožrat. Když se ráno probudili, buď usoudili, že je to dobrý nápad a měli by probrat další detaily u piva, nebo že je to pitomost, ale že je to jenom chlastem, tak se nemusí navzájem povraždit. Ty jsi vlastně nositel civilizace, Vojto."

3. Rodina Grimmových
Kontakt tentokrát byla tentokrát ulízaná rodinka ze Západního Německa. Rozhodl jsem se, že půjdu v civilu; brýle jsem dal do kapsy, oblekl jsem džíny a košili. Akorát na ty kovbojské boty jsem zapomněl. Asi si toho nevšimli, protože je naše vzezření uklidnilo. A když jsem konstatoval, že oblast, kde budeme pracovat, spadá "pod mou jurisdikci," tak ožili. Hned na začátek nabídli slušnou cenu, a budou platit v eurech. Pohladil jsem se po bradce, protože bylo skvělé, že to nebudou kartóny cigaret, ani domácí pálenka. Mluvili Německy, tak bylo vyjednávání na mně. Bez němčiny v Praze jako byste neuměli mluvit. A bez ruštiny také, mezi námi.
Zkoušel jsem z nich vyrazit víc peněz, ale vypadali, že bych z nich nevyrazil navíc ani cent. Grizz jsem vyptal medvídka, který patřil jejich dceři. Co jsem si povídal s Grizz, tak jsem tušil, že s tím dokáže dělat zázraky.
Hádal jsem to na problémy lásky. Dcera se jim kurví s nejposlednější špínou z ulice, utekla a my ji máme najít.
Bylo mi jich líto, tak jsem ani nechtěl zálohu.


4. Cesta šamana
Vzal jsem Grizz na svůj harley, pravděpodobně nejdražší věc ve slumu. Kdybych si jej tam teda troufl dovézt. Vlastně snad kromě "laboratoří" na drogy. A skladů zbraní.
Vyvezl jsem Grizz na nějaký kopec. Prý to bylo nutné pro další postup. Radši ale nechci mluvit o tom, co se tam dělo.


5. Cesta do Strašnic
Cesta nás vedla do Strašnic, tj. přes Checkpoint. V Praze na kontrolních místech člověk nesmí mít zbraně u sebe, a nesmí převážet těžké zbraně ani výbušniny. A nesmí narazit na fízla se špatnou náladou. Fízl na oko kontroloval moje doklady, ale spíš hleděl na Grizz. Ani jsem nepotřeboval svou běžnou výmluvu s tím, že jsem kurýr. Přes checkpointy se může teoreticky volně procházet. Prakticky musíte být někdo důležitý, patřit ke korporaci, nebo mít dobrý důvod. Práce soukromých kurýrů naštěstí nikdy nekončí.


6. Strašnice samotné
Cesta do metra byla typická cesta do metra poslední dobou – bylo nutné procpat se zástupy lidí snažící se koupit nebo prodat různé zboží. Čím blíž samotnému metru, tím méně legálního. Dál se dostat se přes troly, kteří se přesídlili z mostů na eskalátory metra, a vydělávají si vybíráním mýtného na chlast. Přes bandu malých zmetků, kteří vás pro pár drobných podříznou, když jim k tomu dáte příležitost. Jó, taky jsem byl mladý.
Najali jsme si mladé orky, kteří nás dovezli v rikše vytvořené ze staré škodovky hlouběji do tunelů.
Uprostřed jsme ale nebyli dost rychlí ani opatrní a přepadl nás tamní gang, místo bouchačky jsem ale raději vytáhl peníze. Bylo potřeba v okolí získat další informace, které jsem nakonec vymlátil z někoho, kdo se přisral k místnímu gangu. Podle mrtvoly, kterou jsme cestou potkali, to vypadá, že před námi prošel nějaký jiný gang. Takový, který je napojený na Asiaty a používá katany. Místní si mysleli, že k nim patříme, tak nám dali slevu na cestu pryč, když vypadneme rychle. Také se mi nelíbili.


7. Vážený muž
Rozhodli jsme se to zabalit. Dlouhý den a zítřejší bude ještě delší. Vysadil jsem Grizz doma a sám jel do Slumu, ale cestou jsem se ještě stavil na pivo. Tam mi volala Grizz, že má nějaký problém, a jestli by u mně nemohla přespat; nabídl jsem jí volný gauč.
Tentokrát jsem zašel do orkského podniku, protože náš další cíl bude orkské gheto na Vysočanské. Hezké místo, pokud jste ork. Svého druhu div světa - tamní architekt byl totiž skutečně vystudovaný. A Ork. Takže z původní stanice vytvořili mnohopatrový komplex, který se stal rájem punkerů, metalistů, skejťáků a jiných orků. Od jednoho místního jsem dostal pár tipů, které nás tam snad dostanou. Za odměnu jsem mu slíbil, že se může volně poprat a nebudu mu v tom bránit. Stejně si myslím, že mám u místních orků větší autoritu kvůli organizování rvaček a koncertů, než proto, že nosím bouchačku.
Přidala se Grizz. S tou podlitinou na obličeji sem dokonale zapadla. Moc jsem se neptal a jí se o tom povídat nechtělo.
Gaučem jsem myslel hromadu hadrů na jediném místě na zemi, kde nejsou krabice se součástkami zbraní, které musím zkompletovat. Do postele jsem si ji nepustil, to je neprofesionální. A kdo ví, co by člověk mohl dostat od šamanky.
To moudro v hospodě je z Herodota
Gangsteři v podání Sosiho: Co na mém ksichtě v tobě vyvolává dojem, že mě to zajímá? Abych s tím mohl něco dělat. (V tu chvíli jsem mu měl dát pěstí)
Nestalo se na checkpointu: "Vy máte skrytou čepel? Co jste, další zkurvený cosplayer? A kde máte bílý plášť?" ... "On byl bílý"... Znechuceně: "jeďte.";
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me

Sosacek
Příspěvky: 20987
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Sosacek » 10. 9. 2012, 17:57

Poznamky: kolega se na konci zamotal, Grizz spala u nej, proto mluvi najednou o gauci. A ta hlaska s tim, ze kdyz ma "forearm snap blade" coz je regulerni shadowrunovej equip tak je to hidden blade a on je cosplayer Assassin Creedu padla po hre kdyz hracka Grizz odesla a my jsme jeste sedeli na caji, tak ujeti nejsme ani my.

Also hodne dobre a dik moc.
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me

Sosacek
Příspěvky: 20987
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Sosacek » 10. 9. 2012, 19:25

Note to self, precist tohle, ma to oldschoolove shadowrunovou atmosferu.
"Watch your back, shoot straight, conserve ammo, and never, EVER cut a deal with a dragon."

It's always seemed to me that this was one of the best bits of advice on shadowrun in any of the books. It covers all the things that you have to do if you want to be a shadowrunner and live. I know some people think it's an annoying and boring and outdated and useless quote, but I think it really summarizes what shadowrunning is all about. Each part of it can be thought of a metaphor.

"Watch your back" is the first rule. You always should be watching your back. In a lot of the books, the characters are leary of their teammates selling them out, but I really can't see thins happening. You have to rely on your team to keep yourself alive, and they rely on you for the same reason. Besides, if you sell out your team, you'll never work with anyone again. Look at Kane in the introduction to the Companion. But you still need to watch your back. Johnsons tend to regard teams as expendable. Sure, if you work for the same company for a while, they have a higher regard for you, but you're still an expendable asset. Plus there are all those people who you have pissed off in the past. Face it, running means making enemies. And there is the ever present threat of the law. You can take steps to avoid being hunted, but someone will eventually come after you, and you'd better be watching your back when that day comes.

"Shoot straight" means more than just using a smartlink. You have to know when to kill people, and when not to. Most of the time, killing people is not the best option availible. If you try and shoot to kill, the person you're fighting will probably respond in kind. Whereas if you use non-lethal weapons, your foes won't be so inclind to try to send you to the next world. Nothing is worse than becoming a cop killer. But sometimes you have to shoot to kill. And when you do, you'd better shoot straight, because that's when it counts. Do what you need to do, and do it well. Don't mess around. In the words of Terry Pratchett, "either fight or muck about, it's up to you."

"Conserve ammo." Always plan for the worst. Things tend to go wrong, and in a shadowrun, one wrong move can be death. Have back-ups, plan for the future, always be ready. Keep at least one backup stash of gear somewhere safe. The people I GM for learned this lesson a while ago. They were captured by Lone Star, but managed to escape. They lost all their high powered gear, and were wandering around the city in their bright orange prison uniforms. If they had gotten into any trouble at all at that point, they would have been toast. Luckily, they were able to find shelter before anything bad happened. But what about next time? You should have things set up so that, if the worst happens, you will still be able to put up a fight. Unarmed combat is good for that, as well as lots of contacts, hidden weapon stashes, cyberware, and of course charisma. You can always try to talk your way out of anything. Even if you could normally blow several street gangs away with your custom built double barreled sawed off shotguns, what are you going to do if you're surounded by a gang without your weapons or armor? You talk to them. You tell them what they want to hear. You convince them that you can make it worth their while if you are allowed to get to one of your back-up stashes, where you keep some cred and some weapons and armor. You should make sure you have as many options as possible.

"And never, EVER cut a deal with a dragon." Geez, dealing with a dragon must be pretty bad if it's emphasised that much, and the other three rules are so important by themselves. Don't do it. You'll never get more out of a deal with a dragon than it gets out of you. You'll always get more than you bargained for. This is a metaphor as well. Thye only time anyone would make a deal with a dragon is if they thought they could outwit the dragon. That never happens. Never let your ego get the better of you. No matter how good you think you are, there is always someone better, faster, stronger, and with more resources than you. That doesn't mean you can't beat that person, it just means that you could not win in a fair fight. Everyone has weaknesses, so you just have to exploit those weaknesses if you want to win. One person, no matter how physically powerful, could ever destroy a megacorp. But one person could start a chain reaction that could rip a megacorp appart. Dunkelzahn did that with just one of the items in his will. If you want to directly oppose something, you have to have more power than it to win. But, if your clever, you can influence it, and maybe even manipulate it. Know your limits, and know your strengths, otherwise you'll end up making a deal with a dragon.
note to self: zeptat se hracu, jak moc chteji abych byl drsny. jednak je otazka jak moc mam byt zakerny a proradny, druhak jak moc chteji nasili a sexu. zapominam na to, a jini lide maji jine standardy nez ja.
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me

Sosacek
Příspěvky: 20987
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Sosacek » 11. 9. 2012, 18:33

not to self: pobavit se s hracema, jestli dat jim slabsi nez standarni postavy kdyz jsou zaroven dva a nejsou zkuseni proradni a zakerni shadowruneri vzdy hrajici na aspon dve strany byl dobry napad. sink or swim, ale stoji sink za swim?
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me

Sosacek
Příspěvky: 20987
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Sosacek » 18. 9. 2012, 13:47

You thought we'd let you leave?
- typci pokracovali v hledani slecny. znamej (dohodl si rvacku "zdarma" na zitra) jim dohodil orka Pepu
- dohodli si dva kolegy, roman22 (nevim jmeno, rikal jsem mu dvaadvaca) a "kovar" prezdivany kovy, mistni mechanit. 22 do toho sel za drogy, kovy za "hardware", pac ani serif ani grizz nemeli snad ani floka.
- grizz zkusila vyvolavat. hodila -1 cisty uspech a vikingsky valecnik nebyl nadseny ze ho vytahla z valhaly jen tak, a zkusil ji zabit. failnul uplne vsechno (jednou minul, jednou grizz navzdory telu 3 a zadnemu armoru zustala nezranena zasahem sekerou) a chytil stunbolt, a zmizel. potom uspesne vyvolala tygra
- s orkem pepou a jeho kumpanem se sesli na strese opusteneho Hostivarskeho nakupniho centra, kde je typci zkusili odpraskou (a protoze to byla pratelska schuzka "nekde kde nas nikdo nebude poslouchat", nebrali si backup. hehehe). Grizz udelala svuj debuff roku (swarm lezou po vas brouci, efekt stejny jak treba confusion ze zakladni knizky), a pepa a kolega to nedali, i kdyz si oba shadowrunneri odnesli nejake to zraneni.
- navecer vyrazili na vysocanskou. grizz podnikla pruzkum v astralu a nasla zenckou kterou hledali kdesi v podzemi, vyhmatl ji mistni saman ale presvedcila ho ze nejsou z tech co ji chteji zabit, a nakolik prohlasil historku o rodicich za implausible, nezkusil ji zabit, a kdyz pak na vysocanskou dorazili, nechal si je privest do podzemi. tam dohodli ze Mari predaji rodicum (chtela vedet jak vypadaji). dohodli predani.
- predani bylo druhy den, po kratkem vodeni za nos ohledne mista predani, tomu ze Mari nechtela rict proc a pred cim utika, tomu ze Grizz napadlo chtit aby Serif rodice vyfotil a Grimova ("Grim, predstavil se, a popsal tim soucasnou situaci") ho precekala at to nedela dorazili na misto.
- tam Mari samozrejme rekla, ze to nejsou jeji rodice, dozvedela se, ze rodice jsou davno mrtvi a "ty sis myslela ze te nechame odejit, nasi oblibenou malou slapku?". Nasledujici prestrelku nicmene opet vyhrala Grizz tim jednim plosnym debuffem. Kovy skoncil s odjistenym granatem v ruce, ale nez ho stihl hodit bylo po boji. note to self: nedavat hracum postavy ktere jsem vyrobil sam pro sebe, jsou moc silne.
- u prestrelky se samozrejme objevili ti dva typci co predtim vtrhli Grizz do bytu. Meli neviditelnostni obleky ("hodte si vnimani -4" "coze?" "no" "nula" "jeden" "hmmm, tak nic") ala GitS: SAC ktere stoji 8k EUR jeden. Hadrware dostal Kovy, smolik $D
- Mari nekam planovala zmizel nebo zustat chvili u orku, rikala, ze potom co se prvni squad nevratil po ni urcite nekoho nejakou dobu neposlou. Nemela prachy, ale Kovy (ktery sbalil vsechno na miste cinu a prodal to) se rozdelil o cast zisku z prodeje, a kazda postava dostala asi 5k EUR.

note to self, od hracky grizz byl sice dobry napad chtit ty typky vyfotit a ukazat (nebo nebyl, pac vedeli ze by to neproslo a odpraskli by serifa kdyz s nim byli sami a pak si pro ne dosli, ale dobry napad na overeni), ale prisla s tim potom, co failnula hod na vnimani, a presvedcena ze tam teda neco musi by (chtela si hazet vnimani duchem, atd) to zkousela dal.
Vetsina "metagamingu", jako autimaticke pridavani npc, navazovani na backstory jinych hracu, vymysleni backgroundu za chodu aby mely vazby na aktualni akci a podobne je dobra, tohle je ale ten spatny druh. Nekdo by ji to mel rict.

- tohle bylo zajimave, zkoumal jsem, jestli hraci napoprve sezerou sejit se s neduveryhodnymi typky na odlehlem miste bezesvedku a pak se pouci, nesezerou to vubec nebo to sezerou dvakrat. fungovalo to jenom jednou, takze tihle typci maji nadeji 8) nemohlo mi v hlave neznit tukanovo "ja debil, deset let shadowrunu a ja si s nekym dam sraz v paym patre podzemni garaze" ktere padlo kdysi pri hrani magovskeho dema.

...

eviction notice
- po nejakem tom odpocinku (grizz hned poslala prachy rusakum. rekli, ze to je dobre tak na uroky. serif prozkoumal commlink mrtvyho pepy a zjistil ze ho najali grimovi, ze kdyz uz vi kde holka je, nepotrebuji vas). sehnali si novy job, realitni makler po nich chtel aby snizili cenu pozemku v jednom satelitnim mestecku, za kazdy household co se odstehuje dostanou 5k, mestecko je pro lepsi ale stale trochu nezavislejsi wageslaves a ma mizernou ochranku (zadne tanky). idealni job pro typci kteri neradi vrazdi a vsechno, typek specificky rekl ze nechce mrtvoly a velke vysetrovani, takze zadne teroristicke utoky.
- ale. ukazalo se, ze typci vubec nevi jak do toho, trpni "decision paralysis" a nechteji tam jen tak vtrhnout a nekoho zmlatit nebo vystrasit, protoze "to by vedlo k tomu ze zlepsi zabezpeceni, ne ze se odstehuji", coz nedava smysl (kdyby meli na lepsi zabezpeceni tak ho maji) a nechap kde to hraci vzali. mela to byt odpocinkova akce, ale videt nekoho v takhle brutalnich rozpacich bylo fakt divny $D
- jeste jsem se snazil udelat ty typky jako fakt despicable bohaty smejdy, popsal typka co mlati svoji zenu (grizz to videla kdyz se tam letela podivat v astralu), a to jak to satelitni mestecko o dvaceti domech ma tricet levny kopii sochy davida. ale to nepomohlo.
- postavy se prevlekly za deratizery a strikaly kolem pachnouci vec, ze to vyzene lidi. pf.
- nakonec se rozhodli udelat tam punkovy koncert. to uz jsem toho jak se x hodin nic nedeje mel dost, takze jsem popsal jak se sebralo 50 pankacu, sehnali hromadu nakladaku repraku a par nakladaku odpadku na rozhazeni (serif jim akorat zaplatil omracujici naboje, aby si nemuseli delat starosti strilet po sekuritacich) a vjeli tam a udelali nejvetsi bordel.
- pak jim realitni makler poslal 15 k eur protoze uz jsem to utrpeni chtel zkoncit.

- divny, tohle mela bejt fakt odpocinkova parba s buzerovanim lidi, s delanim toho co jste v realu uz roky chteli udelat sousedum co vas serou, hranim si na neexistujici mafii, predstiranim ze mesto stoji na prasteram pohanskem pohrebisti (to jsem hracum navrhl, ale bylo mi receno "to by si akorat zaplatili maga, to nemuzeme udelat". deti, hint, kdyz vam GM neco navrhuje a nesklebi se u toho fakt specifickym zpusobem, neni to neco na co by vam pak rekl "jo, sorry to nejde") ale cele to bylo divne.
- mam malo pankove hrace, asi. 8)

nova npc: orkskej saman z vysocansky (i kdyz neni duvod proc by mel byt saman jiny nez ze jsem mu tak zatim pakrat rekl, asi z nej udelam hermetika, at ma grizz tezsi uceni kouzel :-)= ). nemuze z metra, protoze 1) sorry buchto, ale NPCcka vam s misi pomahat nebudou (metaduvod. ne vazne, zkuseni hraci uz ani npc nezadaji o pomoc $D) 2) nerekne proc, jenom "never ever cut a deal with a dragon" (ingame duvod)

EDIT:

priste, pirate two star, tearful reunion nebo aztecke zlato (ktere neni ani aztecke, ani zlato), jeste jsem se nerozhodl.

EDIT2: i kdyz brzo zacnou mit tihle typci povest, a pak budou vsichni vedet, ze grizz je carodejnice, a pak bude "geek the mage first"
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me

Sosacek
Příspěvky: 20987
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Sosacek » 18. 9. 2012, 21:02

Vskutečnosti Faskal
2.1 Rodina Grimmových II
1) Za dobré chování
Ráno jsem se probudil a viděl Grizz sedící v rohu, ponořenou v meditacích, zatímco podlitina na její tváři rychle mizela. Chtěl jsem ven, ale bál jsem se ji vyrušit. Když skončila, měl jsem nějaké řeči o ztrátě času při meditacích. Čistě pro formu, jenom abych se cítil nad věcí. O to rychleji jsem potom vypadl.
Šéf se už od pohledu dobře nevyspal. Ukázalo se, že orkové si slíbenou rvačku udělali hned po půlnoci, takže s tím "zítra" moc dlouho nečekali. Už zase jsem mu musel vysvětlit, že jsou to prostě orkové a pro poklidné soužití s nimi je nutné, aby svou energii vybili mezi sebou.
Můj známý ork mi domluvil kontakt na svého známého z Vysočanské, který nás jako domorodec může provést. Chtěl jsem ho pustit "dneska" po jeho vzoru, ale hold jsem něco potřeboval.
To by bylo, aby se šéf dobře vyspal, když se mu kousek od domu rvali ožralí orkové. Na příště budeme tu hospodu muset líp izolovat. Myslím izolovat zvukově.

2) Staří známí
Protože jsem na dnešek čekal nepříjemnosti, hledal jsem nějaké známé, co by mohli být užiteční. Při prolézání ghetem jsem si všiml Koviho a Dvaadvacítky. Dvaadvacítka je jako „Roman 22“ známý veterán Flamewarů. Byl ale nasazený do první linie, kde mu trochu přismažili mozek. Seděli spolu u piva. Mohlo být nanejvýš deset ráno, ale u nás se vstává brzy.
Vypadali znuděně, jak tak na ně pršelo, zatímco na půllitru měli podtácek. Dvaadvacítka zabral na slib několik dávek vojenských drog, které u sebe "náhodou" měla Grizz, Kovi se nedávno podle svých slov usadil, tak do drog nešel. Vzhledem k tomu, že jsem měl v kapse poslední zmuchlané bankovky, byl jsem rád, že se sám nabídl pracovat za hardware. Stejně nerad obírám mrtvoly.
Když jsem se vrátil, Grizz zase vypadala zhuntovaně. Málem jsem se zeptal, ale pak jsem si uvědomil, že jsou věci, které fakt nechci vědět.

3) Podraz na střeše
Další podpora, kterou jsme měli slíbenou, byl ork Pepa a jeho kolega. Setkali jsme se na střeše opuštěného obchodního centra s dobrým výhledem do okolí. Nemůžu říct, že by se mi situace obzvlášť líbila, tak jsem měl zbraně při ruce. Stejně jsem ale byl překvapený, když jsem si všiml, jak jeden z nich vytahuje brokovnici. 
Rychle jsem tasil svůj kolt a pistoli, namířil jim je do obličeje a zeptal se, co je to za podraz. Nepopírám, bylo to trochu patetické. Odpovědí mi byla kulka, které jsem stěží uhnul. Toho vyššího a nebezpečnějšího jsem střelil do hlavy.
Mezitím se za druhým začal zhmotňovat přízrak tygra. Nezpanikařil jsem jenom proto, že mi předtím Grizz něco naznačovala.
Druhý stihl zmáčknout spoušť brokovnice a dostal jsem přímý zásah do hrudi.
Jsem pořád tady, ale jenom proto, že dlužím pivo svému zdroji výbavy. Vsadil jsem se, že ta vesta přímý zásah z brokovnice nevydrží.
Druhého orka roztrhal tygr. A k mé úlevě hned nato zmizel.
Jednu zbraň jsem si nechal já, druhou jsem vzal pro Koviho jako výraz přátelství. Také jsem si odnesl jejich komlinky. Rád si totiž o sobě čtu.

4) Podivná místa na zemi
Potřeboval jsem se vydýchat, a to od té nehody s brokovnicí moc dobře nešlo. Odsunul jsem proto setkání s Kovim na později a zašel s Grizz na kafe. Respektive, dal jsem si kafe a šťoural se v Pepově komlinku, zatímco Grizz upadla do transu. Opřel jsem si ji o rameno a hrál na komlinku Solitare, hlouběji jsem se prolámat nedokázal. Když se Grizz probrala, řekla, že nám zajistila kontakt.
Lidi čuměli. Není slušné zfetovat se v opiovém doupěti do bezvědomí a sedět jenom u kávy.
Na Vysočanské právě probíhala kalba. Pokud dobře počítám, tak bez přestání už pátým rokem.
Odchytli si nás orkové, a dovedli nás k šéfovi, který schovává holku, co hledáme. Šéf, ork, od pohledu šaman, nebo jiné podobné nemyté individuum, se jmenoval Gregor, ale jeho stráž o něm za zády mluvila jako o "Brňákovi". Asi je z Brna.


5) Příběh rodiny Grimmových
Marie byla až podezřele sdílná, rozhodl jsem se dát jí volbu, aby s námi za rodiči šla a nebo ne, záleželo zcela na ní. Stejně jsem se ale nemohl zbavit pocitu, že něco nehraje. Domluvil jsem proto předání lehce paranoidní formou - posadil jsem Grizz, Koviho a Marii do soukromého klubu, pěkně aby viděli na vchod, s plánem provést rodiče podnikem tak, aby měla Marie čas si rodiče prohlédnout a případně zmizet. Tato část se nepovedla, ale šlo asi o nejmenší ránu mé schopnosti plánovat, co jsem ten den zažil.
Rodiče jsem vyzvedl v podniku za dvěma rohy. Byli sami. Nebo jsem aspoň měl ten dojem. Pro jistotu jsem se zastavil v obchodu s oblečením, nechal je vejít za mnou a díval se, jestli je někdo bez jejich vědomí nesleduje. Bez jejich vědomí je skutečně nikdo nesledoval.
Protože jsme tam nějakou dobu byli, koupil jsem si nový klobouk, aby prodavačka neměla řeči.
Zatím mi psala Grizz, že by chtěla fotku rodičů Grimových. Tato myšlenka se mi opravdu nelíbila - přeci jenom není "slušné" nějak dokumentovat naše chlebodárce. Ale na druhou stranu jsem se nechtěl hádat s někým, jako je Grizz. Grimmovi pochopitelně odmítli - říkali, že by mohli mít problémy s policií a podobně. Souhlasil jsem s nimi, tak jsme rovnou vyrazili.
Ještě ve dveřích jsem slyšel Marii vykřiknout: "To nejsou mí rodiče", a od té chvíle se všechno seběhlo hodně rychle. Objevili se další dva chlápci, kteří byli předtím neviditelní. Kovi převrhnul stůl a strhl Marii k zemi. Grizz něco provedla. Za „Grimmovou“ se objevil tygr. A všichni vytáhli bouchačky. Nebo katany. Najednou se oba nově "příchozí" zhroutili na podlahu a "Grimmovi" jako by ztratili své sebevědomí. Uvědomil jsem si, že to se odpoledne stalo i orkům. Nechal jsem si přemýšlení na později a začal střílet.


6) Mít pod čepicí
Posbírali jsme, co se dalo, a utekli. Kovimu zůstal v ruce odjištěný granát - cena za pomalé reflexy. S ledovým klidem jej přelepil izolepou, a uložil do batohu. V půlce cesty si na něj vzpomněl, zastavil, hodil jej do nějakého průchodu a odjel. Prý se s tím necítí v autě bezpečně.
Něco Kovi prodal sám, něco jsme si nechali. Obešel jsem své známé ve špitále. Poslední dobou tam jsem častěji, než za starých časů; asi stárnu. Nebo na to konečně mám prachy. Také jsem střelit výbavu "Grimmových" a dal si s Kovim pivo, které jsem mu dlužil za tu sázku s brokovnicí.
A hlavně jsem vzteky sežral svůj starý klobouk. No, kecám, teprv jsem v polovině. Orkové na střeše, to se může stát každému - podle Pepova komlinku to vypadá, že můj kámoš je čistý, ale stejně si to s ním vyřídím. Ale to jak mne oblafli "pan a paní Grimmovi"... No, ještě mám na přemýšlení půl klobouku.



2.2 Příkaz k vystěhování
Přes šéfa jsme dostali novou zakázku. Měla být pohodová, bezproblémová, odpočinková. Pro nějakého nového obchodního bankéře. Jméno jsem zapomněl, ale schoval jsem si vizitku - bylo na ní přečmárané staré jméno, starý telefon a nové údaje připsané tužkou. Jediné, co zůstalo, bylo nadčasové „realitní makléř“.
Ten člověk mi od pohledu lezl na nervy a úkol se mi nelíbil - vyhnat z nějakého území boháče, aby si je pan Makléř mohl koupit. Kývl jsem na to jenom proto, že to zprostředkoval můj šéf.

Koukli jsme s Grizz na nějaké satelitní snímky a začali přemýšlet, jak to zařídit. Napadlo nás násilí, když jsem ale napočítal u nejchudšího boháče tři auta, přičemž hodnota každého je odhadem týdenní práce padesáti security agentů, tak jsme od toho ustoupili. Pak nás napadlo kontaktovat známou Grizz, která prodává různé šamanistické cetky a vymyslet něco, co zabere na proslavenou pověrčivost boháčů, z toho ale sešlo. Navíc na nějaké dlouhodobé působení bychom se tam museli nastěhovat a v takovém prostředí bych za dva dny zdech nudou. A jednorázově není snadné někoho vyhodit, když už se rozseděl.
Nakonec jsme se rozhodli prozkoumat terén z blízka. Sehnali jsme dodávku, přestříkali na deratizérské auto, nakoupili rozprašovač a do ní nějaký smrdutý bordel, co se nerozloží dřív, než za dva týdny. A Grizz někomu vsugerovala, že má doma krysy. Tak jsme chvíli počkali a vyrazili.
Na vrátnici nejdřív dělali, že nic neví, když jsem je ale zdrbal, podívali se do systému a poslali nás do domu č. 21. Občas si říkám, že za tu svou drzost jednou dostanu přes držku.
Protože jsem byl na dovolené v čtvrti boháčů, chtěl jsem se porozhlédnout a zastavil u domu 22. Zkusil jsem svou schopnost střílet si z lidí a povedlo se - jeden dům bude na několik týdnů neobyvatelný. Ženské jsem potřásl rukou, a se zářivým úsměvem řekl, že kdyby ještě někdy měli „Krysí poplach“, mají nám zavolat.
Ve „správném“ domě jsme provedli něco podobného. Věnovat se ale takto lidem zvlášť je moc pracné. Tak jsme rozlili zbytek bordelu po okolí a zabalili to.

Rozhodli jsme se najmout nějaké lidi. A uspořádat pořádný pouliční koncert. Protože to není první "koncert", co organizuju, rychle jsem sehnal hromadu pankáčů, gumové projektily na zneškodnění těch několika sekuriťáků a jelo se.
Vyvezli jsme několik náklaďáků odpadků a spoustu hudby. Ostraha rychle padla a skončila přivázaná na židlích, s přimalovanými kníry. Mezitím se v jinak poklidném satelitním městečku rozpoutal pouliční punkový koncert - je dost možné, že některá z rozbitých oken jenom neměla dobrý vkus, zbytek byl rozmlácen pankáči osobně.
Docela dobře se bavili, stihli třeba ukrást několik soch Davida a nacpat čtyři na sedadla jednoho auta. Dokonce je i připoutali pásy. Připoutat je pásy - to nemohli mít ze své hlavy.
Tolik legrace za dvacet minut. A stačilo to. Několik lidé se odstěhovalo. Za čerstvým vzduchem.
Ti boháči dneska nic nevydrží.
Co si budeme povídat, makléř se jmenoval Johnson.
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me

Sosacek
Příspěvky: 20987
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Sosacek » 19. 9. 2012, 19:12

note to self, missing hearts; halo, tady meduza (vyrobit meduzu)

EDIT: ve skutecnosti chci vykrat gits sac epizodu captivated, ne missing hearts. bah.
Naposledy upravil(a) Sosacek dne 20. 9. 2012, 08:11, celkem upraveno 1 x.
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 12868
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Pieta » 19. 9. 2012, 21:10

Hezky se to čte. (:

Uživatelský avatar
Conlai
Správce rozbitých snů; Moderátor
Příspěvky: 2397
Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Conlai » 20. 9. 2012, 07:53

Ditto. :D

Sosacek
Příspěvky: 20987
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Sosacek » 20. 9. 2012, 09:17

Reknu to autorovi 8)

BTW: moji dva hraci nevideli gits sac, takze asi vykradu cely story arc s jedenacti jednotlivci. haha!
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Aljen » 20. 9. 2012, 09:47

skvele :)
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 12868
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Pieta » 20. 9. 2012, 10:09

Sosacek píše:Reknu to autorovi 8)
Hezky se to čte včetně tvých poznámek okolo. (:

Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 10174
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od York » 20. 9. 2012, 12:37

Sosacek píše: - nechteji tam jen tak vtrhnout a nekoho zmlatit nebo vystrasit, protoze "to by vedlo k tomu ze zlepsi zabezpeceni, ne ze se odstehuji", coz nedava smysl (kdyby meli na lepsi zabezpeceni tak ho maji) a nechap kde to hraci vzali. mela to byt odpocinkova akce, ale videt nekoho v takhle brutalnich rozpacich bylo fakt divny $D
Tohle bych jim fakt nevyčítal. Pro postavy žijící ve slumech je imho naprosto přirozené myslet si, že rejpání do boháčů není žádnej med. Ostatně ani na úvaze, že bezpečnostní problémy mohou vést ke zvýšení úrovně zabezpečení, nevidím nic divného - je celkem běžné, že lidi uzavírají pojistku až ve chvíli, kdy je skutečně někdo vykrade.

Kromě toho je obvykle lepší, když je výsledné řešení uvěřitelné pro hráče, než když je uvěřitelné pro GM a hráčům to přijde divné. Maybe try to listen to your players more...

Sosacek
Příspěvky: 20987
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [Shadowrun] Praha 2060 (nebo kolik), poznamky

Příspěvek od Sosacek » 20. 9. 2012, 20:20

halo, tady meduza

Obrázek

4 6 6 4 3 4 3 4 e3 a 11 (smg) ob 10 b 9 (box) tz 9 gr 9 fa 6 de 6 ri 9 n 10 ss 6 i 10/3 a 8/6 n 6/4

splnuje podminky na zacatecniskou SR postavu, protoze nejsem kurva. teda s vyjimkou jednoho kusu HW, coz je ale v pohode, protoze ho platila

Obrázek

EDIT: ta stranka odkud jsem vykradl slecnu v baretu (prvni obrazek, pokud by nahodou nebyl videt) nabizi "summer aztec designs". talk about foreshadowing.

note to self: v shawodrunu kupodivu neni zadna kybermoznost jak zvednout telo, coz z nej dela prekvapive kurva dulezity atribut. adepti si ho zvednou snadno, orkove a trollove ho maji nad hlavu (nebo aspon nad hlavy ostatnich), ale poridit ho u nemagicke postavy je tezke, vsechny implantaty davaji tak akorat kostky na odolavani dmg nebo armor, coz neni tak dobre. Telo je super, protoze kazdy bod tela ma hodnotu tri kostek na odolavani zraneni, a to neni malo.

Also, I freaking love skillwires. kazdy by mel mit skillwires, jsou awesome, nez je z nejakeho duvodu v anniversary edition zdrazili do neupouzitelnosti. V ramci nerfu ktere udelaly z explosivni munice blbost (misto uzasnosti, na kteoru nikdy nebudete mit prachy ale hrozne byste chteli) a zdrazeni vyvolavani na trojnasobek, because fuck you, thats why. dobra vec na erratech je, ze je clovek muze implmenentovat selektivne.

note to self: nemel bych si z tohohle delat blog

EDIT: grizz ma
5x bliss (herak), 30 E jeden
10x cram (speed, dlouhodoby urychlovac, 6S az dobehne) 10 E jeden
10x jazz (kratkodoby urychlovac v jednorazovem inhalatoru), 75 E jeden
2x kamikaze (urychlovac + posilovac + necitis bolest, v zasade speedball, silena bojova droga) 100 E jeden
5x long haul (4 dny nemusis spat), 50 E jeden
25x koks (bez komentare), 10 E jeden (hosi v SR maji americky ceny koksu, heh)
80x zen (huleni s halucinnogeni slozkou, casta rekreacni droga) 5 E jeden
Naposledy upravil(a) Sosacek dne 20. 9. 2012, 22:32, celkem upraveno 3 x.
sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me

Odpovědět

Zpět na „Vaše hry - příprava, rady, zápisy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host