[Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Quentin vedle zmínil repopulování modulů, tak jen nadhodím, co mám vymyšlené já.
Pokud je nějaký modul dohraný a lokace vyčištěná, nechávám ji čistou, dokud mi při generování nového obsahu po obvodu v důsledku průzkumu nepadne náhodou vhodný modul, co by se tam mohl nastěhovat.
A ten pak našoupnu na místo již dohrané. S městskými dobrodružstvími a nějakými hrádky a tvrzemi to vypadá v pohodě. Jsem zvědav, jak to půjde s dungeony
Pokud je nějaký modul dohraný a lokace vyčištěná, nechávám ji čistou, dokud mi při generování nového obsahu po obvodu v důsledku průzkumu nepadne náhodou vhodný modul, co by se tam mohl nastěhovat.
A ten pak našoupnu na místo již dohrané. S městskými dobrodružstvími a nějakými hrádky a tvrzemi to vypadá v pohodě. Jsem zvědav, jak to půjde s dungeony
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Protože hrdinové prošli nový velehex, dogenerovávám okolí. Plus všiml jsem si nedodělků z minula (chci držet buffer dvou velehexů, a jak se předminule pohnuly postavy o dva, tak jsme si nevšiml a dogeneroval jsem jen jeden).
Padlo:
- Rought night at Three Feathers - Protože máme dohranou hospodskou lokaci, jde to na její místo
- Pro pomoc - No, tohle je hexcrawl na rozloze 100x135 mil. Co jsem letmo koukal, tak na něm jsou tři lokace s trochou popisu (dvě z toho provázané), a pak spousta pevně umísténých jednorázových nestvůr. Lokace nejsou samy o sobě nosné na celé dobrodružství. Srazím je blíž k sobě, z ostatních nestvůr budou random encoutnery. Jo a máme na mapě prvního draka!
- Mistrova nepřítomnost - V pohodě sedí.
- Better than Any men Opět velká oblast, takže z ní musím udělat podvýběr, padlo Caverns
- Bitter Reach Opět velká oblast, takže z ní musím udělat podvýběr, padlo Palace of the Winter king. Taky to padlo do pouštní oblasti, tak asi bude heavy refluf a bude to Palace of the Sand king.
- Záporáci Hm, první moje vlastní tvorba. Hezké je, jak východní část navazuje na bažiny kolem Slangy. Jinak uvidím, jestli první průchod nebude spíš snadbox/random lokace, která odemkne sofistikovanější lokace vnořené.
- Kovárna zuřivosti A druhý drak je na mapě!
- Gang lords of Lankhmar a Nabídka pro velvyslance - Bude to chtít trochu snížit epičnost, zejména toho druhého, ale aspoň mám nagenerované osady kolem řeky na severu
Padlo:
- Rought night at Three Feathers - Protože máme dohranou hospodskou lokaci, jde to na její místo
- Pro pomoc - No, tohle je hexcrawl na rozloze 100x135 mil. Co jsem letmo koukal, tak na něm jsou tři lokace s trochou popisu (dvě z toho provázané), a pak spousta pevně umísténých jednorázových nestvůr. Lokace nejsou samy o sobě nosné na celé dobrodružství. Srazím je blíž k sobě, z ostatních nestvůr budou random encoutnery. Jo a máme na mapě prvního draka!
- Mistrova nepřítomnost - V pohodě sedí.
- Better than Any men Opět velká oblast, takže z ní musím udělat podvýběr, padlo Caverns
- Bitter Reach Opět velká oblast, takže z ní musím udělat podvýběr, padlo Palace of the Winter king. Taky to padlo do pouštní oblasti, tak asi bude heavy refluf a bude to Palace of the Sand king.
- Záporáci Hm, první moje vlastní tvorba. Hezké je, jak východní část navazuje na bažiny kolem Slangy. Jinak uvidím, jestli první průchod nebude spíš snadbox/random lokace, která odemkne sofistikovanější lokace vnořené.
- Kovárna zuřivosti A druhý drak je na mapě!
- Gang lords of Lankhmar a Nabídka pro velvyslance - Bude to chtít trochu snížit epičnost, zejména toho druhého, ale aspoň mám nagenerované osady kolem řeky na severu
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Děti tentokrát prolezly jeden velehex směrem na východ a je potřeba dogenerovat okolí tímhle směrem:
Padlo:
- Keep on the Borderlands
- Death Frost Doom
- Pobřeží snů
Tentokrát tedy žádné problémové lokace, klasické moduly, jen zapojit.
Padlo:
- Keep on the Borderlands
- Death Frost Doom
- Pobřeží snů
Tentokrát tedy žádné problémové lokace, klasické moduly, jen zapojit.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Je potřeba doplnit jeden velehex směrem na severozápad.
- The Dark of Hot Springs Island
Jsou sandbox, musím dogenerovat sublokaci
- Crystal Sea Cave
V pohodě, jen nebude na břehu moře, ale na břehu bažin.
- The Dark of Hot Springs Island
Jsou sandbox, musím dogenerovat sublokaci
- Crystal Sea Cave
V pohodě, jen nebude na břehu moře, ale na břehu bažin.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Průběžná statistika bastlení:
Momentálně je na mapě připraveno 37 modulů z místní databáze 226 produktů z kategorie dobrodružství.
> 8 bylo přímo navštíveno
> dalších 7 nepřímo ovlivnilo odehrávaný obsah
Momentálně je na mapě připraveno 37 modulů z místní databáze 226 produktů z kategorie dobrodružství.
> 8 bylo přímo navštíveno
> dalších 7 nepřímo ovlivnilo odehrávaný obsah
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Doplňuji dva velehexy, zajímavé jsou tím, že jsou oba mořské - a kostky to vědí.
> Into the Dragon's Maw je bez problémů na pobřeží. A další drak na mapě, už třetí!
> Jako druhá padla už podruhé Tomb of Anihilation. Takže podvýběr a tam padla Mbala. To je stolová hora, takže bez větších problémů refluf na ostrov.
> Into the Dragon's Maw je bez problémů na pobřeží. A další drak na mapě, už třetí!
> Jako druhá padla už podruhé Tomb of Anihilation. Takže podvýběr a tam padla Mbala. To je stolová hora, takže bez větších problémů refluf na ostrov.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Uff,
kosktky fakt vědí. Začal jsem to zapisovat do mapy a všiml jsem si ještě jednoho mořského velehexu, co chybí.
Tak beru do ruky kostky, a co nepadne.
> Call from the deep.
Je to teda kampaň, takže budu muset provést nějakou subvolbu (a 40 EUR za preview něco, co možná nikdy nebudu hrát teda zatím nedám), takže nechávám otevřené, co přesně tam na tom velehexu bude.. (možná jen použít těch 50 random encounterů s mořskou tématikou?), ale prostě mám radost, že na moře mi to nagenerovala fakt mořský-použitelná dobrodružství, takže ho nemusím přemazávat.
kosktky fakt vědí. Začal jsem to zapisovat do mapy a všiml jsem si ještě jednoho mořského velehexu, co chybí.
Tak beru do ruky kostky, a co nepadne.
> Call from the deep.
Je to teda kampaň, takže budu muset provést nějakou subvolbu (a 40 EUR za preview něco, co možná nikdy nebudu hrát teda zatím nedám), takže nechávám otevřené, co přesně tam na tom velehexu bude.. (možná jen použít těch 50 random encounterů s mořskou tématikou?), ale prostě mám radost, že na moře mi to nagenerovala fakt mořský-použitelná dobrodružství, takže ho nemusím přemazávat.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Připravuje se mi do hry druhý gamemaster a chtěl jsem mít jistotu, že bude mít všechny vazby na velehex, který se rozhodl nabídnout odvést.
Dogeneroval jsem tedy dva sousední velehexy:
> Za hlasem svého srdce... Navazuje tematicky hezky na jeden dosud nepoužitý random encounter z Collection of Horrors, tak až to padne, tak to propojím.
> Hrobka anihilace (potřetí), sublokace Vrak Hvězdné bohyně... Vyšel na jezerní hex. Refluf na vrak lodi a jedeme dál.
A nové vazby do inkriminovaného velehexu nevznikly, takže dotyčný GM může vyhlásit hru (až bude mít čas .
Dogeneroval jsem tedy dva sousední velehexy:
> Za hlasem svého srdce... Navazuje tematicky hezky na jeden dosud nepoužitý random encounter z Collection of Horrors, tak až to padne, tak to propojím.
> Hrobka anihilace (potřetí), sublokace Vrak Hvězdné bohyně... Vyšel na jezerní hex. Refluf na vrak lodi a jedeme dál.
A nové vazby do inkriminovaného velehexu nevznikly, takže dotyčný GM může vyhlásit hru (až bude mít čas .
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21006
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Podařilo už se ti hodit nějaké staré dračákovské dobrodružství?
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Mám na mapě:
- Pro pomoc
- Ardanský rituál
- Taria / Svatokrádež v Hýžově
Dvě z nich jsou relativně blízko a v aktuální "nabídce".
- Pro pomoc
- Ardanský rituál
- Taria / Svatokrádež v Hýžově
Dvě z nich jsou relativně blízko a v aktuální "nabídce".
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Příští pondělí se půjde do Slangy, tak si trochu hraju s barviškami...)
Quentine, snad mě nepřetrhneš ... jak to máš vlastně s licencemi na svá dílka? Jsem asi slepý, ale nikde jsem to nezahlédl ....
Quentine, snad mě nepřetrhneš ... jak to máš vlastně s licencemi na svá dílka? Jsem asi slepý, ale nikde jsem to nezahlédl ....
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9342
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Asi to nikde nemám. Nekomerčně do whatever, komerčně se souhlasem, attribution bych bral vždycky.
S barvičkama je to hezké akorát jsem asi ty stíny na střechách udělal nevýrazné mně dopadá světlo ze severozápadu.
S barvičkama je to hezké akorát jsem asi ty stíny na střechách udělal nevýrazné mně dopadá světlo ze severozápadu.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Ajo, už to vidím.
Hm, ze SZ už by ty stíny musely být hrozně dlouhé, asi to pro tu naši hru nechám takhle.
Hm, ze SZ už by ty stíny musely být hrozně dlouhé, asi to pro tu naši hru nechám takhle.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16468
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Příští týden se vyráží do Zimoviště opeřené prasnice, natěžit nějaké magické cysty. To si Matka pošmákne ....
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21006
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Děti mraků] - Markyho modulový mišmaš - Příprava
Tak na to jsem hodně zvědavej. Zatím jsem to hrál dvakrát a vždycky to dopadlo pro mě neuspokojivě - upřesním, až to budete mít za sebou, abych nespoiloval.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů