The Frost Fang Expedition (v rámci Sirotčince pro nehrané moduly)
The Frost Fang Expedition (v rámci Sirotčince pro nehrané moduly)
The Frost Fang Expedition Systém: Markusovo DCC Lankhmar
Počet sezení: 2–3
Po více než sto let se hrad čaroděje Dagona Zarmouceného vznašel vedle vrcholku Zmrzlého tesáku nad opuštěnými Ardokkskými doly, které kdysi obýval trpasličí rod Ardokk. Ale nedávno světla hradu zhasla a každý den spadne z levitujícího ostrova o trochu víc země a kamení než ten předchozí. Přímo na vesnici Neverthawes, která žádá dobrodruhy z širého okolí, aby se vydali na Zmrzlý tesák, odtud do hradu a zachránili vesničany před zkázou.
Hráči: Angri, johnjarik, Markus, Mizy, Selhan, smrq, Vitus, Winnie
Naposledy upravil(a) KDolecek dne 26. 4. 2021, 15:55, celkem upraveno 2 x.
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frost Fang Expedition
Já mám už naházenou postavu z Masks of Lankhmar, můžu použít tu?
Je to Krix, lankhmarský rodák, nadaný doktorand na magické univerzitě, který se ovšem, zdá se, zapletl s podsvětím a dluží 900 rilků (někomu, předpokládám, že nějakému gangsterovi).
45 zl
smradlavá prošívaná zbroj
kouzlenická hůl (k5)
kvalitní krátký meč (k7)
lucerna
2 lahvičky s olejem
křesadlo
hojivá mast
křídy
Je to Krix, lankhmarský rodák, nadaný doktorand na magické univerzitě, který se ovšem, zdá se, zapletl s podsvětím a dluží 900 rilků (někomu, předpokládám, že nějakému gangsterovi).
Kód: Vybrat vše
Sil. 9/-1 sudba: Začarovaný dům - třída zbroje
Obr. 10/ 0 požehnání: skilled in criminal arts
Odol. 11/ 0 kletba: in debt (900)
Osob. 10/ 0 jazyky: Vznešená lankmarština, Ilthmarština,
Int. 18/ 4 Mingolština, Severština, Kvarčština,
Štěs. 14/ 2 Kirájština, Simorgyjština // Heh
skilly: forge documents, disguise self, read languages
životy: 6 kouzla: cantrip, charm person, choking cloud,
enlarge, feather fall, ventriloquism, ropework, mending
smradlavá prošívaná zbroj
kouzlenická hůl (k5)
kvalitní krátký meč (k7)
lucerna
2 lahvičky s olejem
křesadlo
hojivá mast
křídy
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21006
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frost Fang Expedition
Selhane, pamatuješ si, co jste si z Masks odnesli za poklady? Asi bych to mohl vykoukat ze záznamu, ale radši se napřed zeptám. Určitě nějaké ty masky (zjistit kolik bude jednoduché) - i něco dalšího? Že bych to aspoň rozpočítal na peníze.
===
Přeposílám návod na konverzi postav z jiných her:
===
Přeposílám návod na konverzi postav z jiných her:
Markus píše: ↑13. 3. 2021, 10:59 Hráči konvertující z jiných systémů
Postup, pokud konvertujete postavu z jiných epizod Sirotčince. Jestli ji konvertujete z něčeho, co připomíná D&D, budete asi moct některé kroky přeskočit.
1. Základní vlastnosti: Buď nějak by voko nastav ekvivalenty toho, co máš z jiné hry, nebo hoď šestkrát 3k6 a hodnoty rozděl mezi šestici vlastností tak, aby to k tvé postavě sedlo. (Druhý postup doporučuji, bude asi dávat zábavnější výsledky.)
2. až 4.: Sudbu, původ, požehnání a kletbu zkonvertované postavy nemají. Místo toho mi sem vypište případné speciální schopnosti, znalosti, expertízu nebo naopak postihy vaší postavy, které si podle vás slouží zkonvertovat, a nějak to vymyslíme. Vaše postava si samozřejmě ponechává tak veškeré důležité vztahy, kontakty, protekční známosti atd.
5. Povolání: Lidské postavy vyberou ze čtyř povolání to, ke kterému mají nejblíž. Nelidské postavy zvednou ruku a použijeme pro ně nějaké nové povolání, které je bude líp odrážet (z různých rozšíření DCC). Stejně tak použijeme nová povolání pro lidské postavy, které se nevlezou do čtyř výchozích škatulek.
6. Životy: Nahodit znova podle pravidel Markusova DCC.
7. Jazyky: Na tohle asi ve hře nedojde, ale pro pořádek. Jazyky své postavy můžeš převést 1:1 jejich přiřazením k vhodnému jazyku z tabulky. Mysli na to, že obecná řeč je lankhmarština.
8. Kouzla: Pokud přecházíš z D&D-like hry, zkusíme najít DCC ekvivalenty kouzel, která už znáš. Pokud tohle není možné (např. původní hra vůbec nemá specifická kouzla), prostě si nahoď kouzla jako nová postava.
9. Úrovně a zkušenosti: Pokud už máš úroveň a XP, zkus je nějak poměrně převést do DCC. Mysli při tom na to, že DCC má maximálně 10 úrovní, takže např. při konverzi z Dračího doupěte (36 úrovní) by jedna úroveň v DCC odpovídala 3,6 úrovním v Dračáku. Konkrétní hodnotu XP nastav intuitivně tak, aby vhodně odrážela tvůj postup k další úrovni.
Pokud tvoje postava nemá úroveň a XP, urči je podle tohohle mustru. Začni s 10 XP. Za každé odehrané sezení máš +5 XP. Za každou odehranou hodinu reálného času během těchto sezení máš další +1 XP. (Např. Night of Blood vychází na +9 XP.)
10. a 11. Peníze a vybavení: Žádná konverze! Prostě si s sebou vezmi své vybavení a peníze z poslední hry. Akorát se musíš nějak vejít do inventáře podle mých pravidel, takže dost možná budeš něco zahazovat. Pokud máš nějaké kouzelné předměty, jejichž účinek v DCC ti není jistý, nahlas je a něco vymyslíme.
12. Bohové a patroni: Pokud tvoje postava má nějakého boha nebo patrona, nahlas ho. Možná mu dám nějakou specialitku (např. unikátní kouzlo).
13. Minulost postavy: Napiš mi prosím stručně, co je tvoje postava zač a jak tohle dobrodružství navazuje na její předchozí. Proč pokračovala z předchozího dobrodružství zrovna sem? Pokud pokračujete jako celá družina (což se asi stane u Alchymistovy věže), můžete mít společnou motivaci.
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frost Fang Expedition
No.. právěže ne Nepamatuju si ani, jestli jsi nám rozděloval nějaké XPčka?
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21006
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frost Fang Expedition
XP si vypočítej tady podle návodu uvedeného v konverzních pokynech. Poklady najdu.
Re: Frost Fang Expedition
Už jsem to vše dohledal a spočítal a vyšlo mi, že Gerhard má nakonec 63 XP, což na level 2 bohatě stačí, juchů .
Hned jak se dostanu k tomu si upgradnout postavu, tak ho sem postnu.
EDIT: Přidávám Gerharda, level 2
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21006
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
- johnjarik
- Příspěvky: 537
- Registrován: 4. 10. 2001, 00:00
- Bydliště: Ceske budejovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frost Fang Expedition
Aspoň je nějaká interakce dovnitř skupiny... A ne jen s okolím.
Víš kolik má Lankhmar doku? A co ty víš, jaké je to jméno.
Re: Frost Fang Expedition
Na interakci uvnitř skupiny ve smyslu "kdo je větší kápo v docích Lankhmarů" opravdu bude velmi omezený prostor
Re: Frost Fang Expedition
Podle Gerharda má Lanhmar přesně 67 morkých docků, 25 šupen, 17 mol, jen 6 suchých docků a dva přepouštěcí docky, pokud tomu někdo nevěří, tak ať si to sám jde přepočítat.
A První Plachtoplavební (PPP), pro kterou pod Starým Pičákem dělá, jen nejprvnější plachtoplavební ze všech, takže bacha na to.
No proto si to musíme ujasnit už tady, ne ?
- johnjarik
- Příspěvky: 537
- Registrován: 4. 10. 2001, 00:00
- Bydliště: Ceske budejovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frost Fang Expedition
Ono to nebude zas tak horký, ta interakce.
Mně jsou docks u zadku. Já jedu ve větším obratu. To jen teď mám chuť na dobrodružství. A že bych měl potřebu si dělat kamarády v mokrý čtvrti? To teda nemam. Vite jak to tam smrdi?
Mně jsou docks u zadku. Já jedu ve větším obratu. To jen teď mám chuť na dobrodružství. A že bych měl potřebu si dělat kamarády v mokrý čtvrti? To teda nemam. Vite jak to tam smrdi?
Re: Frost Fang Expedition
Cha, si určitě honosně říká správce doků, ale na tuty to bude nějaký obyčejný údržbář, co by neuměl pořádně naložit ani šalupu, aby se při první větší vlně nepřevrhla.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti