Logovy Zapovězené země

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Družina se skládá z:
Roberta I., půlelfího čaroděje a panovníka velmi progresivní a tolerantní rasismu prosté země.
Aki, nonbinárního hobitího jezdce, kleptomana a pyromana.
Morkoši, skřetí druidky nechutných stravovacích návyků.
Provází ji doprovodná skvadra:
Xena, bojovnice
Owlyn, čarodějka,
Ohnivec, démon,
Ohnivka, démonka,
Ged, bývalý člen Železné stráže
Sněhurka, půlelfí druidka
5 koní, z toho jeden démonický
V jejich pevnosti navíc žije:
Dračí mládě - Valaebal
Planoucí lebka
6 půlelfích rybářů
skřet
Grelf a Flerg, liščí démoni,
Syn zemana Radon, dcera kastelána Margaret a jejich manžel Galdán
8 lidských vesničanů
6 lidských loupežníků
10 hobitích vesničanů
11 skřetích vesničanů
7 trpaslíků
5 zlobrů
3 plešatí vlkeni
Owlynina malá dcera
Rezavý bratr s Heminou sestrou
20 osvobozených vesničanů
Kurg, zlobr
3 členové zachráněné rodiny
Trpasličí vzduchoplavec
Neschopný kouzelník Felix Píďalka a jednonohá bojovnice Alžběta Montesquieu
V jejich království stojí:
14 chalup
Tři strážné věže,
Hradby,
Popraviště,
Kovárna,
Ovčín,
Knihovna
Lom
Holubník
Tržiště
Studna
Zahrada
Věž v přístavu (dřevěná)
Svatyně (dřevěná)
Hostinec (kamenný)
Mlýn
Pokladnice
Písařská dílna
Střelnice
Důl
Kobka
Koželužna
Krb
Krejčovská dílna
Padací mříž
Pastvina
Pekárna
Sklep
Stáje
Vepřín
Vodní příkop
Suroviny
40 kamenů, 210 dřev.
Naposledy upravil(a) Log 1=0 dne 14. 4. 2022, 22:21, celkem upraveno 19 x.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Družinu jsme zastihli na cestě před hostincem. Neuvedli se úplně nejlépe, protože Aki si otevřel dveře kopancem prostě jen tak. Ale hospodský je patrně zvyklý na ledasco, a tak se dostalo Aki piva, "jeho veličenstvu" vína a Morkoša dostala obojí a pila to smíchané. Při tom si všimla velkého plakátu, nabízející 15 stříbrných za vyřešení problému s orky. Od servírky zjistila, že se jedná o bandu loupežníků na východě. Také se pokusila spřátelit s bojovnicí popíjející u stolu, ale ta byla tak opilá, že se jen dozvěděla, že zbytek její party umřel ve tvrzi plné agresivních nemrtvých. Aki mezitím zpovídal druhého hosta, odměřeného trpaslíka. Z toho vzešla informace o tom, že míří do Rudysova, ale víc nic (a i tohle nejspíš zapadlo).

Celkem rychle se hra směřovala na výpravu za orky. Nejprve přemluvili bojovnici, co pomalu nevěděla co mluví, aby jim pomohla. Pak s trochou většího hráčského umění získali na svou stranu i trpaslíka, když mu vysvětlili, že stejně musí jít kolem a za orky může dostat zaplaceno. Počkalo se, že bojovnice vyspí opici a družina i se svými dvěma hechmeny vyrazila.

Druidka se pokusila najít orčí doupě, ale i přes velké vypětí se jí to nepodařilo (hráčka házela 9 kostkami a zkoušela štěstí, přesto jí to nepadlo). Aki se pokusil/a ji zastoupit, a našl/a vypálenou maringotku a vstup do podzemí (tahle hráčka házela 3 kostkami a padlo jí to rovnou). Morkoša napumpovaná vůlí ze svého navigování seslala kouzlo pro vlastní nenápadnost. Tento zážitek ji ale tak rozrušil, že se rozhodla předstírat, že uctívá Rza, aby zmátla Rzivé bratry, co jí jdou po krku. Sice reálně ještě žádné nepotkala, ale magická nehoda zřejmě dokáže vyšponovat dopad jejich pověsti.

Nicméně kouzlo jí umožnilo prolézt první místnost, kde osvobodila vlky, jenž vděčně uprchli, a skladiště, kde nazbírala antipavoučí houbičky. Pak se vrátila pro ostatní, protože jí to tu nepřišlo moc střežené. V další místnosti našli velké dveře a svázaného chlapa. Osvobodili alchymistu a ten jim prozradil, že do dveří vejdou orkové, ozve se hluk boje a orkové jsou pak mrtví. A také, že dalším tunelem vlezou náčelníkovi do ložnice. Kouzlem posílená skřetice tam vlezla a nebohého orka svázala. Družina sice zprvu nevěděla co s ním, ale pak ho hodili svázaného za dveře. Ke svému zklamání zjistili, že zabíjecí dveře už nefungují, protože strážní golemové patrně poslední střet s orky nevydrželi, byť se jim podařilo je zastavit.

Po krátkém váhání co dál jsme museli skončit a vymýšlení dalšího postupu nechat na příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Zahájili jsme tam, co jsme minule skončili. V jeskyni. Když plán na zahubení vůdce banditů prostřednictvím nalezené pasti nevyšel, zaměřila se pozornost družiny na zbytek orčích loupežníků. Skřetí druidka se je vydala najít. Nejprve nahlédla za mrtvého orka pokrytého houbičkami, ale našla jen pavoučí kokony a sargofák, tak vycouvala. V dalším průzkumu už ale našla ložnici s pěti orky.

Byl vymyšlen a realizován plán. Družina zabarikádovala průchod do náčelníkovy ložnice a poté patologický/á žhář/ka Aki podpálila orčí ložnici ze strany od dveří. Družina samozřejmě očekávala, že orkové nebudou chtít uhořet a čekala tedy na odvážlivce. U vstupu čekali Aki, hechmenka Xena (to je tak, když se vám nechce vymýšlet jméno, a necháte to na hráčích) a trpaslík. V ložnici čekali Morkoša a Robert. Ano, všechny tři frontlinky byly na jednom místě a na druhém nebyla žádná.

To se projevilo. Nejprve proběhl ohněm ork nešika, který se při tom sám tak popálil, že se pak akorát svalil na zem a druhý se prodral barikádou na druhé straně. Robert se pokusil jej odzbrojit, ale akorát si při tom poničil hůl. Druidce se ho rovněž nepodařilo ohrozit. Ovšem i sám skřet promáchl svůj útok. Robert tedy seslal na útočníka nákazu a pokryl ho bolestivými vředy. Ork reagoval tím, že mocně ťal a usekl mu malíček na levé noze. Robert se zkrotil bolestí a svalil na zem z té rány. Druidka opět neměla jak orkovi uškodit.

Naštěstí na druhé straně se vedlo lépe. Hechmenka Xena rozpoltila lebku orka sotva prošel plameny a trpaslík se šel znuděně podívat na druhou stranu, jestli se tam něco neděje. Sotva dorazil, zabil orka mocnou ranou ale to už se tam nahrnul další a svou ranou trpaslíka pošramotil. Naštěstí na druhé straně skončil rokama Aki a Xeny poslední ork a tak došlo k přesunu na druhé bojiště, kde Aki vyřídil/a orka ranou do ramene.

Když bylo nebezpečí ze strany orků zažehnáno, prozkoumala skupina důkladně potřená houbičkami z orčí mrtvoly pavoukovo doupě. Opatrně pootevřeli sargofág a našli tam vyhladovělou, ale živou elfku. Dozvěděli se, že je kněžkou z Tiché mlhy, která byla unesena nájezdníky při krádeži dvou sargofágů, které měly jejich náčelníkovi zajistit nesmrtelnost. Samozřejmě to nefungovalo, ale nebohá elfka byla po jeho smrti pohřbena v jednom z těchto sargofágů. Neboť se nemohla dostat ven, zemřela hlady, ale moc sargofágu ji obnovila z jejího rubínu. A tak dokola. Z vděčnosti za záchranu před tímto peklem jim prozradila lokalitu, kde se v potopeném vraku nachází prastarý elfí artefakt. S díky odmítla společnou cestu a vypravila se do Tiché mlhy.

Otevřeli i pavoukovy kokony, ale nikomu v nich už nebylo pomoci. V jednom ale nalezli posla, který nesl vyděračský dopis od Rudocejchů hostinskému do Veleskály. Alchymista se rovněž podělil o cenné info jako odměnu za záchrnu: Prozradil lokalitu hnízdiště opeřené prasnice, jejíž cysty vykupuje jeho známá zlatku za kus (a samozřejmě i sídlo onoho známého).

Před těmito lukrativními výpravami bylo ale třeba zkasírovat odměnu za orčího náčelníka, kterou družina a hechmeni převezli k strážní věži. Na té hřadoval obří sup, kteráho se Aki pokusil/a sestřelit. Slušná rána ale nestačila a vydrážděný sup se pokusil všechny pokálet. Ovšem všichni uhýbali nečekaně mrštně, takže jediný, čí důstojnost byla takto pošpiněna, byl král Robert Halffoot, jak se nedávno nazval. Sup pak skonal ranou z trpaslíkovy kuše.

Symboly Rza a Hemy připoměly druidce její paranoiu, ale posádky věže se nedovolali. Aki se vpravil/a prodat supa do hostince a ostatní odpočívali u věže. Ale ani po čtvrddní čekání nejevila věž známky živých obyvatel. Robert, Xena a trpaslík tedy společnými silami vyrazili vrata a našli zuboženého koně.

A zde následuje nový cliffhanger.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od smrq »

Maly dotaz: hrajete nejaky hotovy modul nebo si to sam vymyslis?
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

smrq píše: 18. 3. 2021, 22:21 Maly dotaz: hrajete nejaky hotovy modul nebo si to sam vymyslis?
Hrajeme tohle:
https://drive.google.com/file/d/1tDhEzx ... oATuV/view

je to kompilát upravených a zkonvertovaných dobrodružství nalezených všude možně. Psal jsem o tom do vlákna o dobrodružných místech v ZZ sekci, tam je najdeš i vypsané.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Družina minule vyrazila vrata od věže a našla zuboženého koně. Okamžitě se začala shánět voda a proto se sám jeho výsost Robert podíval do sklepa, kde našel nejen studnu, ale i celu s uvězněnou ženou. Kůň byl okamžitě napojen a osvobození ženy odloženo, než bude ověřeno, že je to bezpečné. Je třeba srovnat priority, zvířátka především.

Aki poté nahlédl/a poklopem do dalšího patra a sotva spatřil/a nemrtvé, rychle zase zaklapl/a poklop. Nejprve druidka pomocí magie vyslechla koně, od kterého se dozvěděla, že strážní odešli nahoru sami, ale dolů už nesešli, a že se to stalo brzy po zadržení vězeňkyně. Následoval výslech přes mříže. "Nevinná oběť" popisovala hrůzy, které se jí přihodily, ale s tvrdými dobrodruhy nehnula, tak nakonec přiznala nejen čarodějnictví, ale i moc Arxaxova poháru. Družina se tedy začala chystat na boj s ghůly. Nejprve je trpaslík rozdráždil, a pak Aki i oba hechmeni čekali u žebříku, dokud nezačali slézat. Bili je, než mohli útočit, a bez ztráty kytičky pobili nemrtvé. Potom stačilo prohledat těla a celou věž vylootovat.

Hechmeny družina celkem ošidila, ale i tak dostali o hodně víc peněz, než původně čekali a hromadu vybavení k tomu. Osvobodili i čarodějnici a slíbili ji pomoct najít dceru. Protože jedinou stopou byl kněz z Hirotu, rozhodli se zamířit tam. Hechmenka Xena se k nim přidala nejspíš už natrvalo, ale trpaslík se rozhodl pokračovat do Rudysova. Ale protože to je jen malá zajížďka a silný bijec se hodí, rozhodli se jít po společné cestě spolu. Postupovali plání a jediná nepříjemnost byla skupina žebráků, které se obloukem vyhnuli.

A cesta bude pokračovat i příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Markus »

Quentinova Strážní věž!

EDIT: A nejen ta, i alchymista. Čtu to pozpátku :) Je vtipné vidět odehraná dobrodružství, která znám
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Cesta pokračovala relativně poklidně. Během cesty na pláních narazili na ruinu větší chalupy, ve které našli symbol Krkavce a několik koster, vše ale už léta staré. Aki se pokusil/a najít nějaké poklady sekáním do zdi, ale jen udělal/a díry ven, tak toho nechal/a a ruinu zapálil/a. Parta pokračovala dál, utábořila se a Aki ulovil/a králíka. Na další cestě potkali dvanáct orků, nesoucí zajatého třináctého. Rozhodli se neplést se do jejich věcí a jen jim prodali králičí kožku. A tak bez komplikací dorazili do Rudysova.
Jakožto netrpaslíky je odmítli vpustit dovnitř, tak se rozloučili se svým trpasličím společníkem, jenž vplul mezi své a vydali se hledat vstřícnější přijetí v hostinci.

Ještě předtím ale narazili na tvrz, kde se tamního kastelána Tomana vyptávali na problémy a dozvěděli se o loupeživém trpaslíkovi Zrzavci. Protože 2k6 loupežníků kvantově zkolabovalo do 10, čísla je vyděsila, ale nechtěli prostě couvnout. Pokusili se tedy z Tomana získat nějaké vojáky. Ale on je odmítl a ve vzniklé výměně názorů Toman urazil krále Roberta. A protože ten byl vemi hrdý na to, že "kdo jej urazí, zemře strašnou smrtí", vyprovokoval ho k duelu. Toman počítal s čestným soubojem na pěsti, a když na něj Robert okamžitě poslal magickou Ruku zkázy, byl zaskočen. Ale ačkoli použil Robert všechnu svou pýchu k tomu, aby kouzlo posílil, výsledný zásah zdatný kastelán ustál. Pak mu jen vynadfal zákeřných zbabělců a odešel, vyprovázeje ho výhružkami.

Skupina se přesto rozhodla Zrzavce zlikvidovat, a vydala se zpět k Rudysovu, v naději, že získají posily tam, vždyť Zrzavec je taky trpaslík a přitom obtěžuje hlavně je. Trpaslíci u brány byli velmi nerudní, ale přivolali nakonec jednoho z představitelů města. Družině se z něj podařilo vymáčknout, že Zrzavec je z města, a má v něm i nějaké ty opory. Politické detaily neuvedl, ale ani nikoho nezajímaly. Spíše se téma vrátilo k posilám. Nakonec se dohodli na posilách několika trpaslíků, zrzavcových nepřátel. Ale tajně a neoficiálně. I když posily měli získat až ráno, rozhodli se loupežníky vystopovat už teď. Zjistili, že je s nim i 7 vlků (další 2k6), a radši vycouvali.

Ubytovali se v hostinci U Čtyř zlobrů, a dokonce se jim podařilo přemluvit zlobry, aby se připojili k zítřejší výpravě.

A ta nás nejspíše čeká příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Hned ráno se skupina vypravila na trpasličí trh. Využila toho k velkému prodeji a nákupu vybavení a následně se k nim přidalo pět obzvláště nerudných trpasůlíků. Cestou nabrali zlobry a zamířili přímo k jeskyni loupežníků. Když zjistili, že je velmi dobře střežená, proměnila se skřetí druidka v myš a prošmejdila celý dungeon. Zjistila tak, že velitel je mimo doupě a sám. Rozhodla se ho tedy vystopovat. Chtěla se proměnit v psa, ale na to neměla vůli, tak se změnila alespoň v lišku. A při tom omylem proměnila v lišku i Aki.

Nové liščí duo vyrazilo po stopě a zjistilo, že Zrzavec navštívil statek uprostřed lesů a poté hostinec u Fousaté dámy a je na cestě zpět do jeskyně. Aki jej vytrvale zdržovala, takže Morkoša mohla přivést zbytek houfu, a ti stačili nalíčit hned dvě pasti. Bez natahování, Zrzavec se do jedné chytil. Ale situace se zkomplikovala, když lapka uviděl trpaslíky a začal jim spílat zrádců.

Aki všechny přítomné trpaslíky seřval/a výhružným hlasem, a ti tak nějak přiznali celý příběh. Zrzavec je ve skutečnosti legitimním nástupcem dědičného starosty Rudysova a současný starosta se jej zbavil lstí a násilím. Družina dlouho vymýšlela, jak se k tomu postavit, a nakonec došla k bizardnímu rozhodnutí přinést trpaslíkům demokracii. Zrzavec, pardon, Snurli Snurlisson došel k branám Rudysova doprovázen družinou, jejími hechmenkami, čtyřmi zlobry, sedmi vlky a deseti loupežníky. Stráže u brány to tak vyděsilo a zmátlo, že spíše přemlouvali družinu, ať nic nepodniká a poslali pro starostu. Ten se setkal se svým dávným rivalem doprovázen početnou ochrankou, a král Robert navrhl uspořádání svobodných voleb. Aki tato slova podpořil/a hrozivým pokřikem, a starosta byl zahnán do úzkých. Souhlasil, oba trpaslíci přednesli městu své verze příběhu a pohled na věc, a začaly se chystat volby.

Na ty ale družina nehodlala čekat. Dostali od obou kandidátů odměnu. Zrzavec jim dal zboží v ceně 13 st. které obratem prodali a k tomu zajatého hobita, který slíbil každému zlatku na ruku, pokud ho dostanou domů, což bylo den cesty a vlastně v jejich směru. Starosta usoudil, že odměnit je mu přinese hlasy, tak dal králi Robertovi na výběr: Chce něco, co ještě nemá, nebo další kus do sbírky. Vybral co nemá a dostal otroka s vyříznutým jazykem. Okamžitě mu dal svobodu, ale ten se je rozhodl stejně doprovázet, protože se zatím neměl kam vrtnout.

Odpočali si (Robert si na trhju koupil dryák, který mu umožňoval fungovat normálně i s magickou ospalostí) a vyrazili na cestu, už v 6 + pulčík. Bez příhod překonali hory a v lese se úspěšně vyhnuli obláčku krvavé mlhy. Po pár hodinách potkali elfku a orka cvičící divadlo. Aki jim chtěl/a zapálit scénu, ale král tomu zabránil, když mu/ji to rozmluvil. (Vlastně bezvýznamná scéna, ale boží roleplay ze strany hráčů "Já si to křesadlo zasre vezmu, a večer si uděláme ohníček, když budeme tábořit")

Nakonec našli malou chaloupku s milým pekařem, který je pohostil koláčky. Jejich hobití společník se cítil nesvůj, protože ho znal. Vyhnali ho z vesnice kvůli podezření z krádeže diamantového šperku. Aki se pokusil/a tajně šperk najít, ale nalezl/a místo toho dvacet živých pečivových mužíčků. Zpočátku z nich mámil/a polohu šperku, ale pak toho nechal/a a zeptal/a se pekaře, co jsou perníčci zač. Odpověděl, že jsou to jeho výtvory, které peče a dává jim život, aby s nimi mohl žít v míru. Dostal nabídku přidat se k Robertově království, ale odmítl. Družina se s ním tedy rozloučila a dorazila do hobití vesnice.

Co najdou tam se dozví až příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

V hobití vesnici vyinkasovali odměnu za doprovod a začali se více zaobírat šperkem. Nejprve se snažili vyslýchat vesničany, kteří byli z téhle sebranky hrozně nervozní a jen je odkázali na starostu. Ten je pozval na čaj, aby ukázal, jak je milý a vstřícný, a tak ho dobrodruzi solidně vyžrali. Dozvěděli se ale pouze to, že nikdo nepochybuje o pekařově vině. To je moc neuspokojilo a rozhodli se to nechat plavat.

Pokusili se naverbovat nějaké hobity do svého království, ale dostalo se jim ujištění, že všichni jsou tu šťastní, možná to mohou zkusit ve vedlejší vesnici... šli to tedy zkusit tam. Jeden z tamních hobitů na otázku jak se má, odpověděl, že nevyhořel. To silně motivovalo Aki něco zapálit a Roberta k řeči o tom, že u něj v království je bezpečno, zatímco tadu už to doutná. Hobit ho vzal doslova a spustil požární poplach. Viditelně přivyklí hobiti okamžitě dorazili a zneškodnili oheň, který mezitím rozdělal/a Aki.

Rychlost hobití reakce krále zaskočila a začal do toho šťourat. Dozvěděl se, že požáry se tu dějí pravidelně. Vesničané se navzájem obviňovali ze žhářství a zaznělo i tvrzení o ohnivém koni. Dobrodruzi navyklí na ledasco si na koně počkali a... zkusili se s démonickým zvířetem zkamarádit. Morkoša se ho kouzlem zeptala, jak se má, král mu dal jablko a Aki ho začal/a seznamovat se svými koňmi. A nakonec se jim to povedlo. Na hobity to udělalo dojem a většina mladších a část chudších se rozhodla přidat k rozvíjejícímu se království. Ale vzhledem k tomu, že pro něj ještě nemají zajištěné zázemí, družina je přemluvila, aby počkali zde. Nicméně v tom případě projevilo část hobitů zájem na tom, aby byl zažehnán doutnající spor mezi skřety a vlkeny, ve kterém zatím nepříliš ochotně podporovali spřízněnou stranu.

Družina chtěla vědět víc, a zjistila, že kvůli velkému medvědovi, který se objevil v lese, přestal být hvozd pro dvě skupiny lovců dost velký. Problém medvěda přijali po úspěchu s koněm s nadšením za svůj a šli navštívit skřety, kteří jim mohli dát dodatečné info. Skřeti poznali v Morkoše tu skřetici, co pomáhala přinést trpaslíkům demokracii, a prakticky okamžitě vyvstal vnitřní konflikt mezi konzervativními a pokrokářskými skřety. Družina kula železo dokud bylo žhavé a získala na svou stranu progresivní křídlo a tím hromadu nových poddaných. Ale bližší košile než kabát, a nejprve bylo třeba vyřešit medvěda. A skřeti rádi nasměrovali k jeho brlohu.

Ten byl nepřirozeně ponurý a na velkou vzdálenost pokrývaly zem zvířecí kosti a uschlé dřevo. Druidka zanalyzovala medvědí trus a zjistila, že chutná nějak divně. Zkonzultovala to s čarodějnicí, která se naštěstí vyzná v démonech a pozná šedého medvěda. Když zjistili, že posednutí démonem brání tomu medvěda ochočit, byli všichni tři dobrodruzi velmi smutní, ale modifikovali plán. Robert oživil kouzlem kosti kolem a získal dva kostlivé vlky, dva kostlivé jeleny a jednoho kostlivého divočáka (tady jsem trochu zkrátil čas potřebný pro rituál, protože hráč už byl ze stále se objevujících omezení frustrovaný). Aki mezitím před brloh nalíčil/a medvědí past. A do té se čedý medvěd chytil. Aki vypálil/a šíp, ale to medvěda spíš jen rozdrždilo. Robert na něj poštval své kostlivce, ktří se do něj divoce pustili a to jej rozběsnilo natolik, že jich polovinu rozmlátil. Ale to mu nepomohlo, střelám z kuší Morkoši a hechmenky Xeny nedokázal odolat.

I když nepřišli k žádné újmě, daly si postavy hned dvoudenní oddech a pak vyrazili na sever k městečku, kde se plánovali zastavit už dlouho, protože měli vyděračský dopis pro hostinského. Cestou narazili jen na ruiny opuštěné chalupy, kterou Aki zapálil/a. Ovšem je ještě čeká kus cesty.

Který bude obsahem dalších sezení.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Všichni si pospíšili, a tak ještě ten den dorazili do hostince ve Veleskále. Ubytovali se, a Aki se vydal/a do vesnice koupit prase. Po troše vyjednávání se mu/ji podařilo koupit jedno víceméně za cenu, kterou mělo.
Další den začal přípravami. Aki zabil/a to prase a celé ráno strávil/a jeho zpracováváním. Robert odešel za vesnici provést rituál Vysátí života. A Morkoša se začala zajímat o to, jak přitápí pod kotly v pivovaru, když tím chtějí hostinského vydírat, jak bylo v dopise, který dříve našli. Proměnila se v myš a našla v pivovaře chlápka, který měl místo obočí, vlasů a vousů plameny, jak svým dechem přitápí pod kotly. Zajistila, aby Aki odlákal/a hostinského a vrátila se do pivovaru ve skřetí podobě, kde si vyslechla Ohnivcův příběh. Ten byl prostý, nedopatřením zapálil hostinec, a tady si odpracovává náhradu škody, přičemž moc nemůže ven, aby neděsil lidi. Morkoša si spočítala, kolik škody mohlo vzniknout a protože měla už hodně nalootováno, ohnivce vykoupila, a ten se přidal k putujícímu království. Ve kterém jsou teď hned dva démoni.

Ještě to odpoledne vyrazili na další cestu. Prakticky hned narazili na mohylu prince, jehož jméno bylo zapomenuto. A rozhodli se ji vyrabovat. Aki si naštěstí všiml/a, že její obyvatel povstal coby nemrtvý. Okamžitě na něj vypálil/a šíp, ale dobře vyzbrojeného nemrtvého stěží škrábl/a. Morkoša použila dokonce výbušnou šipku do kuše, ale vedlo se jí stejně bídně. Rytíř se na vetřelce vrhl s mečem, a první to schytala hechmenka Xena. Brutální útok mistrně vykryla, a stejně byla ráda za svou solidní zbroj, když ji ten úder odhodil stranou. Ale to se už do věci vložila magická sestava na straně družinky. Vůle démona a nemrtvého se střetly a druhý tím dost utrpěl. Čarodějka zapálila už léta zaschlou krev a král Robert zaútočil šavlí. Společník zvaný zatím pouze Otrok se zmocnil meče ležícího v hrobce a dal rytíři taky slušnou ránu. Ale boj pokračoval, a nevyvíjel se příliš dobře. Aki zaútočil/a sekyrou, ale jen si ji zničil/a o pevnou zbroj. Morkoša vypálila šiplku, ale ta nepříteli ani neublížila. A rytíř povolal kvílící duchy, jenž krále Roberta vyděsili. Ale i tak se udržel na nohou a démon Ohnivec opět napřel svou vůli proti nemrtvému. vzduch jiskřil tím střetem, ale rytíř smrti se svalil na zem stočený do klubíčka. Xena s Otrokem ho pak rozsekali, skupina vylootovala hrbku (dost zklamání) a jako výsměch se na mohyle utábořila.

A v cestě bude pokračovat až příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Skupina vyrazila na cestu lesem. Hned zrána narazili na mrtvolu, kterou Morkoša olízla a nakazila se morem. Proměnila se ve vlka, kterýžto je vůči nemocem odolnější než skřetice. Minimálně tahle. A protože si hechmenka čarodějnice Owlyn vzpomněla, že její stará učitelka by mohla mít nějaký léčivý přípravek, tak se všichni rozhodli spěchat. A vedeni vlčím orientačním smyslem pokračovali. Ale o pár hodin později si Aki všiml/a lesního požáru. Včas, takže by se dalo uhnout, jenže Aki na něj zůstal/a fascinovaně hledět. Král tedy nařídil Xeně a Otrokovi ho/ji odtáhnout. Minuli další hrobku alderanského prince, ale tentokrát s ní neztráceli čas. A pak potkali zlobra s rezavým bratrem v pytli. Ukázalo se, že bratr zlobra proklel kvůli rouhání, a ten měl teď kaz v každé stoličce. Padl návrh zapojit se do trestání bratra, Owlyn byla pro, Otrok proti, ale jeho veličenstvo rozhodlo, že zlobr i bratr doprovodí skupinu do Hirotu, kde snad bude možno zlobří zuby vyléčit.

Tato sebranka dorazila do Hirotu, zrovna když se chystali vesničané odvést dívku k menhirům a nechat vlkovi. Aki se chvíli snažil/a předstírat, že jsou zjevení, vyslané vlkem, ale to absolutně nefungovalo. Král tedy nabídl, že pomohou dnes v noci vojákům vlka zahubit. Pak se vydali k vdově Ymae, která na přímluvu Owlyn, své staré žačky, vyléčila Morkošu i zlobra a prozradila, jak zabít Hirotského vlka. Družina zavrhla jak hledání kopí, tak mrtvoly, a rozhodli se zdolat vlka silou. Nejdříve ale vpadli do kaple a svým děsivým zjevem zastrašili rzivého bratra Beacoma, nejen aby prozradil, že Owlynu dceru poslal do sirotčince u Aldenštajnu, ale dokonce aby dělal návnadu pro vlka ("To nejspíš přežiješ!"). Potom ještě přemluvili vojáky,m aby jim pomohli.

Boj s vlkem byl nečekaně snadný. Xena do něj narazila štítem a přimáčkla ho k zemi. Ostatní se na něj tak sesapali, že padl dříve, než se zmohl na úder. Tím byl vlk zničen a hrdinství vesničané odměnili pobytem v hostinci zdarma a několik se jich přidalo ke království.

Další plán byl najít pro království konečně pevné místo a zachránit Owlynu dceru. Za těmito úkoly ale vyrazí až příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Družina sbalila v Hirotu osm vesničanů, kteří se k nim byli ochotní přidat a vyrazila na cestu. Po nějaké době došli k mlé jeskyni, kde byla za velkou kaluží uvězněna dívka s ohnivými vlasy a obočím. Nejprve se král Robert snažil přesvědčit vesničany aby louži zasypali hlínou, ale Aki prostě přešl/a louži a dívku přenesl/a. Tak získala družina Ohnivku, celkem třetího ohnivého démona.

Kousek od Swinsku našli ruiny hradu na ostrově, obývané vlkeny. Protože jejich pověst je předcházela, byli dost přátelští a náčelník jim poskytl audienci - pod podmínkou, že všichni lidé zůstanou mimo ostrov. Vyhověli, nabídli vlkenům, aby se přidali ke království, ale byli odmítnuti. Ovšem na příslib dobrýczh vztahů a spojenectví kývli. Král Robert se tedy zeptal, co mají proti lidem. Dozvěděl se, že vlastně nic extrémně, ale kdykoli vejdou na ostrov, objeví se duch, který je zase vypudí. Družina se nabídla tuto drobnou nepříjemnost vyřešit. Přivedli lidi, duch se objevil, byl hrozivý, ale oni se ho nelekli a zjistili, že se jedná o ducha elfky, která se svou rodinou kdysi dávno tento ostrov obývala, ale během jedné z Alderanských válek byla tato enkláva zmasakrována. Po nějakém tom přemlouvání duch prozradil, že klidu dojde, pokud se jeho rubín dostane do Tiché mlhy. Přesvědčováním vlkenů získali rubín (aniž by se dozvěděli, kde je zbytek pokladu) a také informaci, že u Veleskály je elfí vesnice.

Přenocovali ve Swinsku, a poslali 8 vesničanů, 10 hobitů a 11 skřetů, Owlyn, Otroka a Kruga do hostince u Rudysova, zatímco se s démony a na koních vydali nejprve k pekaři. Ten odložil svou původní přátelskou masku, a když se Aki dožadoval/a ukradeného šperku prostřednictvím sekyry, poštval na ně pečivo. To zahltilo Aki, ale zbroj to ustála. Mezitím Xena sekla pekaře do nohy a ten se svalil na zem, ochromený ranou i bolestí. Robert ho donutil pečivo odvolat a pak všechny perníčky snědli zaživa. Pekaře předali hobitům v Pervniku s radou prodat ho v Rudysově do otroctví.

Pak pokračovali k Veleskále. Cestou uslyšeli zpěv a poté potkali lišáka. Morkoša se proměnila v lišku a popovídala si s lišákem. Zjistila, že se jedná o démona, kterému se zalíbila liščí podoba, a ukecala ho, ať se k nim přidá. U elfů předali kámen a pokračovali k Rudysovu. Potkali orka, který je urážel z velkého sloupu a zignorovali ho. Pak je velký gryf donutil k zajížďce, takže už se blížil večer , když uviděli skupinu lidí potírat se krví a cpát si pod šaty vnitřnosti.

A pak nám začal blbnout internet, takže jsme pokračování odložili.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Quentin »

Cool. Jak vám Strážní věž a Skřetí jeskyně fungovaly ve hře?

Edit: Přijde mi super, že je olwyn pořád ve hře a její story se řeší. Tenhle přesah jsem chtěl, i když je Markus skeptik :)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Rozhodně splnily, co jsem od nich chtěl: Zahltily hráče hinty a háčky.
Přímo při hře fungovaly v pohodě, jediný probblém byly rozbité sochy v skřetí jeskyni. Problém poslední rány (jestli sochy zabily vetřelce, měla alespoň jedna fungovat, jestli vetřelci zničili sochy, alespoň jeden musel přežít) vyrobil WTF moment. Jinak plně funkční a přehledné.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů