Logovy Zapovězené země

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2690
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Družina se skládá z:
Roberta I., půlelfího čaroděje a panovníka velmi progresivní a tolerantní rasismu prosté země.
Aki, nonbinárního hobitího jezdce, kleptomana a pyromana.
Morkoši, skřetí druidky nechutných stravovacích návyků.
Provází ji doprovodná skvadra:
Xena, bojovnice
Owlyn, čarodějka,
Ohnivec, démon,
Ohnivka, démonka,
Ged, bývalý člen Železné stráže
Sněhurka, půlelfí druidka
5 koní, z toho jeden démonický
V jejich pevnosti navíc žije:
Dračí mládě - Valaebal
Planoucí lebka
6 půlelfích rybářů
skřet
Grelf a Flerg, liščí démoni,
Syn zemana Radon, dcera kastelána Margaret a jejich manžel Galdán
8 lidských vesničanů
6 lidských loupežníků
10 hobitích vesničanů
11 skřetích vesničanů
7 trpaslíků
5 zlobrů
3 plešatí vlkeni
Owlynina malá dcera
Rezavý bratr s Heminou sestrou
20 osvobozených vesničanů
Kurg, zlobr
3 členové zachráněné rodiny
Trpasličí vzduchoplavec
Neschopný kouzelník Felix Píďalka a jednonohá bojovnice Alžběta Montesquieu
V jejich království stojí:
14 chalup
Tři strážné věže,
Hradby,
Popraviště,
Kovárna,
Ovčín,
Knihovna
Lom
Holubník
Tržiště
Studna
Zahrada
Věž v přístavu (dřevěná)
Svatyně (dřevěná)
Hostinec (kamenný)
Mlýn
Pokladnice
Písařská dílna
Střelnice
Důl
Kobka
Koželužna
Krb
Krejčovská dílna
Padací mříž
Pastvina
Pekárna
Sklep
Stáje
Vepřín
Vodní příkop
Suroviny
40 kamenů, 210 dřev.
Naposledy upravil(a) Log 1=0 dne 14. 4. 2022, 22:21, celkem upraveno 19 x.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22578
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Jerson »

V normálním světě by vetřelec rozbil poslední sochu a pak v klidu zemřel třeba na vykrvácení :-)
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2690
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Jerson: Tak aby nestihl ani zavolat pomoc z vedlejší místnosti?
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2690
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Podivné lidi s vnitřnostmi prozkoumala Morkoša v liščí podobě a neshledala na nich nic zajímavého. Tak se jim vyhli, a pokračovali v cestě.

Kousek u Rubysova narazili na pevnost, jejíž lord poskytl jehp veličenstvu krátkou audienci, při které zmínil, že rezaví bratři, kteří staví dole v údolí chrám mají problémy se zlými duchy. To družinu zaujalo. Ale nejprve se šloi vyspat ddo hostince u Čtyř zlobrů, kde se shledali se zbytkem výpravy. Civilisty nechali odpočívat a s bojově zdatnými hechmeny se vydali nejprve na trh u Rubysova. Tam prodali různé nesmysly, co posbírali cestou a zjistili, že jejich trpasličí známý byl zvolen starostou. Poslali mu tedy gratulaci a pokračovali do chrámu v údolí.

Rezaví bratři se s nimi moc nechtěli bavit, ale ti sdílnější jim prozradili, že považují duchy za výmysl lidí, kteří nejsou moc zbožní, a hledají výmluvu, proč se nepodílet na stavbě chrámu. Vážně se to dá brát jen kvůli aranžovaným zvířecím lebkám, ale ty dle jejich názoru líčí nepřátelsky naladěný troll z blízkého lesa. Postavy se tedy vydaly za trollem, který žil ve velké chajdě ve společnosti vrrka.

Postavy zpočátku nebyly nepřátelské, pravda je, že rezavá církev si jejich sympatie zrovna nezískala, ale pak jistily, že se je troll pokusil otrávit. Robert na něj seslal silné nekromantické kouzlo a Owlyn ho nechala vzplát. Aki, Xena a Krug se do něj pustili a udolali ho, než stačil zareagovat.

To velmi podráždolo Vrrka. Morkoša se konečně proměnila z lišky ve skřetici a střelila po něm kuší. Ohniví démoni na něj vychrlili plameny. Ale ještě měl dost sil aby srazil krále Roberta k zemi. Naštěstí nejhorší z jeho kousanců schytala zbroj. Owlyn seslala ohnié kouzlo i na vrrka a ten se rozplynul. Skupina tedy prohledala trollí doupě a našla pár drobností a pár ostatků humanoidů. Usekli tedy trollovi hlavu, za kterou jim Rezaví bratři vyplatili 1 zlaťák.

A pak už jsme museli končit.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Quentin »

Log 1=0 píše: 16. 6. 2021, 17:41Přímo při hře fungovaly v pohodě, jediný probblém byly rozbité sochy v skřetí jeskyni. Problém poslední rány (jestli sochy zabily vetřelce, měla alespoň jedna fungovat, jestli vetřelci zničili sochy, alespoň jeden musel přežít) vyrobil WTF moment. Jinak plně funkční a přehledné.
Tohle se očividně nepřeneslo ode mě na papír. Skřeti tam vlezli, pomlátili se se sochami a vyhráli, ale ztráty je odradily od dalšího prozkoumávání. Ti, kteří v boji zemřeli, jsou při příchodu postav v místnosti č.2. Koukám, že tam dokonce zmiňuju, že zemřeli na zranění tupým předmětem $D Měl jsem tu krvavou stopu od dveří udělat až do skladu.

Příště to napíšu jasněni, pardon :)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od MarkyParky »

Když už se tu probírá ta zpětná vazba - Logu, máš něco k těm částem, co sis bral z Kralska?
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2690
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Mrky: Bohužel, nedokázal jsem je asi "prodat" hráčům a oni od nich vždycky odsendboxovali pryč, aniž by je nějak zvlášť zaujaly (což ale bylo spíš mým podáním a situací celkově). Krom hospody s ohnivcem, ta fungovala v pohodě.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od MarkyParky »

Ok. Ty tam nemáš ten ústřední motiv "hledáme nelegální magii, a proto do všeho strkáme nos", co?
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2690
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Já tam hlavně nemám žádnou vnější autoritu, žádnou říši, takže (J)Armila nemá kdo prudit. Ve skutečnosti jsem tam dal pár pošťouchů navíc, aby se to vícc hnulo, ale to by museli hráči dloubnout alespoň do něčeho.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2690
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Minule družina zkasírovala Rezavé bratry, a teď zjistila, že starosta Snurtlson zareagoval na jejich gratulaci pozváním na audienci. Rozhodně neodmítli, a položili základy dlouhodobé spolupráce mezi Rudysovem a královstvím. Starosta pak nabídl zvláštní odměnu za to, že vyženou ducha z hamru za městem. Okamžitě se tam vypravili a narazili na ducha hobitky. Od toho se dozvěděli, že byla neprávem odsouzena za vraždu svého muže-trpaslíka. Moc dalšího neřekla, ale družina využžila svého vlivu k tomu, aby je pustili na trpasličí hřbitov, kde seslal Robert na zavražděného Mluv s mrtvými. Díky tomu zjistili, že ani on nepodezdříval svou ženu, ale její sestru Hildu, která se u nich zničeho nic objevila.

Přeptali se na sestru ducha, a hobitka řekla, že Hilda je chamtivá, sobecká, utekla z domu a když se objevila znovu, měla plášť vraždící sekty Havraních křídel. Asi nebyla přímo členem, je to sekta pro lidi, ale asi s nimi strávila dost času. Také uvedla, že nejspíš neodešla daleko, spíše se ubytovala někde poblíž a snaží se vznést nárok na hamr. Skutečně ji našli v hostinci, a když se s ní dali do řeči, zmínila se, že potřebuje vyhnat ducha z hamru. Sestry jí líto očividně nebylo, a druina usoudilla, že je skutečně vinna. Robert ji přesvědčil, že umí rituál vypuzování duchůl, ale musí ho provést v lese za přítomnosti pokrevní příbuzné. Hilda souhlasila a Robert provedl Vysátí života. Tento trest ducha upokojil a rozplynul se. Starosta, potěšen tím, že ho zbavili jak ducha, tak nepohodlného majitele, hamr zabral jménem města a družině vyplatil slíbenou odměnu. Půlelfku a sedm trpaslíků.

Družina se rozhodla zastavit cestou do tvrze v alchymistově věži, která byla příhodně blízko. Dorazili bez příhod a našli městečko zahalené bouřkovými mraky. Od starosty se dozvěděli, že mrak na ně téměř jistě poslal čaroděj z věže, protože jeden muž z veesnice zabil jeho lásku. Také se svěřil, že je trápí loupeživí mordýřští vlkeni v lese a absence kupců plujících po řece.

Skupina se následně vypravila k věži, kde našli mnoho rozsekaných skřetů s primitivními zbraněmi. A pak také tři velké meče a tři zničené zbroje, ve kterých byla srdce. Morkoša jedno ochutnala, byla lidská.

A tady jsme museli skončit.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2690
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Dnes se družině neobyčejně dařilo. Prozkoumali první patro věže a našli místnost s duhovým slizem. Experimentovali s ní tak, že do ní házeli mrtvé skřety z haly. Žádná neobživla, ale získali díky tomu určitý obnos neviditelných peněz. Pak se jim podařilo najít kryptu a skřetům se představili tím, že po nich hodili jejich mrtvého druha. Ale pak se vše urovnalo, a oni pomocí svých ohnivých démonů rozmrazili zmrzlé skřety. Tlupa tedy nechala věž jim a vypařila se.

Pak použili orb, prohlédli si vycpaného orka s trpaslíkem i slušný nábytek, ukradli obrazy, ale skleněný golem je odradil od pokračování do poslední místnosti. Další teleportace vedla k alchymistovi, kterému hodili do laboratoře mrtvého skřeta. Ale to se urovnalo. Pak jsem zjistil, že nemám zkonvertované jeho lektvary. Než abych to iimprovizoval, zakecal jsem to, jako že jsou hrozně nebezpečné. Tak král robert oživil skřetí zombie, na kterých se experimentovalo. Vymyslel jsem pár grotesktních neúspěchů, alchymista si objednal cysty opeřené prasnice a poradil jim, jak se dostat k čaroději. Toho celkem solidní argumentací umluvili, aby nechal Bosely být. Ve vesnici jim byli vděční a starosta jim jako odměnu přenechal na 1 rok své právo první noci. To družinu moc nenadchlo. Nejprve ho přemluvili, aby jim dal raději větší množství dřeva a pak aby právo první noci zrušil. Pak se vydali na vlkenské loupežníky. Podařilo se jim čelit jim postupně, ne najednou, se svou přesilou je tedy hravě porazili, stejně jako nemrtvé v kryptě a odnesli si bohatý loot.

A pokračování bude asi někdy za měsíc, protože dovolené atp.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2690
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Po dlouhé době jsme se sešli.
Velká skupina se vydala do míst, kde si král Robert vznášel dědičný nárok. Potkali šest loupežníků, ale jejich pověst je předcházela, a lapkové se k nim přidali. Dorazili do cílových míst, kde našli pevnost osídlenou pěti zlobry. i zde zaúčinkovala jejich pověst a přesvědčili zlobry, ať přenechají pevnost králi a přidají se k jeho poddaným. Začali organizovat budování obydlí pro své poddané, a poté s trochu osekanou výpravou pokračovali pro Owlyninu dceru, zatímco pevnost a stavbu nechali pod dozorem démonického lišáka. Cestou potkali mnoho podivných obyvatel Zapovězených zemí. Teramaldu, oživlou zbroj dávno mrtvé velitelky, mstící se všem, a zejména trpaslíkům, které se obloukem vyhnuli. Pět entů, nesoucích zesnulého druha do bílé mlhy. Dva divadelníky, které už znali, a kteří slíbili vystoupit v pevnosti. Ducha zrazeného Aldernandského generála, který se mstil všem a zejména Aldernanďnům. Toho ukecali, ať vyhledá Teramaldu a pomstí se jí. A nakonec čtyři olyselé vlkeny, kteří jim řekli o jeskyni plné krystalů, která je prokletá, ale v jednom krystalu je drak. Poslali démony, imunní vůči nemocem, pro krystal s drakem a pak Aki vystřelil/a šíp tak přesně, že se krystal roztříštil. Vlkeny poslali do tvrze a s drakem pokračovali v cestě. Přiblížili se k osadě, a tady jsme to ukončili.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2690
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Po dvou dnech cestování (většina minule), dorazila parta k vesnici, ve které Aki prodal/a všechny zbraně, které nikdo nepoužíval, starostovi. Poté s ním nezávazně konverzovali, a dozvěděli se, že je to otrokář. Pak se přesunuli do hostince, kde se od místního barda dozvěděli, že prakticky všichni ve vesnici jsou otrokáři. Tím si vesničané rozhodně nezasloužili jejich přízeň, ale bylo jich moc na přímé zmasakrování, tak pokračovali v cestě.

Kousek od siročince na poli potkali Heminu sestru, pohánějící neklidné umrlce sklízící pole. Do samotného sirotčince vpadli s pompou, ale nejvíc pozornosti získal Otrok. Všichni zde žasli, že je naživu a dali mu nový, byť pokřivný jazyk. Mohl tedy říci, že se jmenuje Ged, býval kadetem železné stráže a velitel ho poslal s dopisem do sídla Rudocejchů, kteří ho zrádně prodali s vyříznutým jazykem do otroctví. To všechny dost naštvalo. Potom vyprávěl, jak skvěle se k němu družina chovala, a tím si navzdory všem důvodům k nepřátelství získali sympatie Rezavých bratrů a Heminých sester v sirotčinci. Ochotně vydali Owlyninu dceru Nivu.

Někoho z hráčských postav napadlo se zeptat Owlyn, kam teď ppůjde. Ta považovala za samozřejmé, že zůstane v království, vždyť v něm má podíl. A kvůli tomu vyšlo najevo, že hechmeni se účastní dobrodružství bez nároku na mzdu, protože považují za své část pokladů. A vyplácet si ho nedávají, protože ho vkládají do společné kasy jejich království. A počítají s podílem na vlivu a moci. Robert tak zjistil, že není považován za Ludvíka XIV. ale za jarla, prvního z rovných. Tato srážka s realitou byla pro jeho ego velmi tvrdá a stropil šílenou scénu. Následovalo složité ingame i metagame vyříkávání, jak hechmeni budou vlastně fungovat. Metagame se nezměnilo nic, ingame vlastně taky, pouze král Robert byl strašlivě uražený.

Další divy sirotčince poznáme snad příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2690
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Po dlouhé době opět sezení, a trochu uvolněnější nálada. Nejvyšší hlavoun sirotčince chtěl potrestat toho, kdo prodával mladé rekruty Železné stráže do otroctví. Což je velitel místního oddílu. Požádal tedy o jeho vydání prostřednictvím listiny, kterou předal družině (nabušenost se počítá), ale ta celkem logicky namítla, že by si mohli myslet, že je zfalšovaná. Nejvyšší z bratří tedy odvedl družinu k trestné ložnici. Zde, na nepohodlném místě měli za trest přenocovat dva provinilci, nejstarší z klášterních chlapců a nejstarší z dívek (tj. oběma 16 let). Provinili se tím, že se v noci vytratili ze svých ložnic do zahrady. Co tam dělali, nebylo třeba vysvětlovat. Někdo by si mohl myslet, že poslat takové provinilce za trest spát do místnosti, kde budou spolu sami je silně kontraproduktivní. Ale jeden formalistický Rezavý bratr usoudil, že to je nutné kvůli pravidlům, a nabídl se, že bude pečlivě hlídat, jestli se nedějí nepřístojnosti. No, návštěva jho našla spát tak tvrdě, že ho nevzbudil ani jejich příchod. Hlavní z bratří rezoignovaně pokrčil rameny a chtěl dvojici v ložnici upozornit na jejich příchod. Ale Robert, Morkoša a Aki tam vpadli a zastihli je při rychlém oblékání. Morkoša seslala kouzlo, kterým jim rozbouřila emoce a vyvolala v nich silnou touhu. Bohužel v důsledku nehody zasáhlo i krále Roberta. Ponechali jej tedy ve společnosti mladé dvojice. Zmatení a rezignovaní Rezaví bratři ani příliš neprotestovali.

Poté se družina i s dvojicí, se kterou se tak dobře seznámili, a která měla potvrdit pravost dokumentu, vydala k rezavé stráži. Ta byla obviněními šokována a nechala družinu "zatknout" vlastního velitele. Kladl odpor, ale proti síle Aki, Xena a Robert neměl šanci a skončil s probodnutou plicí. Výslech byl obtížný ale zjistili, že měl dva komplice. Jeden je mrtvý a druhý za něj hledá náhradu velmi daleko. Odvedli tedy do sirotčince alespoň velitele, který byl i na základě u něj nalezených důkazů shledán vinným a upálen. Poprava byla pojata jako veselá slavnost a družina byla pozvána, aby přenocovala (třetí den cesty) a ráno se zúčastnila jedné již dlouho plánované slavnosti.

Při ní se mladá dvojice, která tak nedbala na pravidla, stala plnohodnotným Rezavým bratrem a Heminou sestrou. Při ní odehráli církení verzi legendy o Feroxiných spárech, a během hry jim byly useknuty prsty (každému jeden) a ty byly nahrazeny pokřivovacím rituálem. Na družinu to neudělalo moc dojem a při obřadu dokonce dělali hluk a udělali si docela ostudu. Přesto se s novopečetěnými bratrem a sestrou a s jejich představenými dohodli, že v Robertově království vznikne misie Rezavé církve tvořená těmito dvěma.

A pak jsme hru ukončili a budeme pokračovat příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2690
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Družina se rozloučila v sirotčinci a vrátila se do vesnice otrokářů. Věděli, že se brzy koná trh a všichni vesničané mají doma dva až tří kusy na prodej, které chtěli zachránit. Rozhodli se začít tím, že se ubytují "v nějaké velké budově na kraji vesnice" a volba padla na stáje. Ale když si snažili domluvit přespání v domě podkoního, ten na ně byl velmi hrubý. A tak Aki přešel/la k výhružkám a vysloužil/a si tak ránu vidlemi. Král Robert na útočníka hodil vizi tak děsivou, že se zhroutil a začal blekotat. Prohlídka jeho obydlí ukázala, že má v posteli dva dny starou mrtvolu mladé otrokyně. Znechucení bylo vidět i na hráčích. Král oživil mrtvou dívku a vyzval ji, aby svého omezeného čtvrtdne využila k tomu, že se svým vrahem udělá, co uzná za vhodné. Odtáhla ho do lesa a hodila ze skály. Nicméně přešlo se k plánu osvobození. Vyhnali koně a stáj zapálili. Když se celá vesnice seběhla hasit, do každého domu vnikl jeden hechmen nebo člen družiny, osvobodil otroky, vyhnal a vypustil vše ostatní a dům zapálil (a trochu se samozřejmě lootovalo). Ke království přibylo 20 osvobozených otroků.

Další den pokračovali v cestě domů a k večeru narazili na obývanou tvrz obklopenou ruinami vesnice. Morkoša se snažila urychlit průzkum proměnou v havrana. Ale magická nehoda způsobila, že se v něj proměnila se vším všudy. Naštěstí se spoludružiníkům podařilo ji ochočit a v jediném obývaném domě našli druida, který ji telepaticky přinutil proměnit se zpátky. Jako odměnu požádal o to, aby vyřešili jeden dungeon na samém konci mapy.

A tím jsme skončili.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2690
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Minule bylo kratší sezení protože problémy v RL.
Aki se rozhodl/a zkusit prodat část neskladného lootu v pevnosti, a při tom zjistil/a, že je to centrum otrokářů. To vyústilo v konflikt. Popravdě, ti prevíti jsou tak silní, že by možná s trochou štěstí dali i útok na pevnost. Ale to by nebyl jejich styl. Skryli se v lese a počkali, až někdo vyleze s pevnosti. Pak Aki provedl/a husarský kousek, vrazil/a k němu na koni, vyřadil/a ho dvěma šípy a raněného odtáhl/a ke svým. Tam ho vyslýchali a zjistili, že v pevnosti drží vyhladovělého gryfa a hlubinného červa, a loajálního démona. Zajatce zabili (Morkoša je Chladnokrevná na nejvyšší míru) a král Robert ho oživil coby umrlce a poslal do pevnosti gryfa i červa vypustit. Nějakou dobu se nedělo nic, pak se začal ozývat hluk až ven, a pak zase utichl. Družina se tedy vrhla dovnitř tajným vchodem a našla mrtvoly gryfa, červa a lidí neznámého počtu (bylo jich hodně a byli nesmírně zřízení). Sestoupili do podzemí a tajnou chodbou, kterou našli, vlezli přímo do doupěte démona. Ten byl slabý a Xena s Gedem ho vyřídili.
Pak se jim podařilo najít místnost, kde se radil přeživší zbytek tlupy. Aki zapálil/a dveře a ostatní napjatě čekali, až se pohrnou ven. Na poslední chvíli si všimli, že se jim do zad chystá vpadnout osm nepřátel. Byl z toho nejdelší a nejnáročnější boj za dlouhou dobu, ale přesto družina i hechmeni vyvázli bez trvalých následků. Jo, jsou OP. Byli to ti, které chtěli vyhnat ohněm, ale byl tam ještě jiný východ. Průzkum už poměrně bezpečné pevnosti si ale nechali na příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti