Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
-
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21028
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Pojďte si s ostatními návštěvníky RPG Fóra zahrát společně online všelijaké jednorázové i vícerázové hry. Zapojte se do Sirotčince pro nehrané moduly!
Sirotčinec pro nehrané moduly je série otevřených hraní pro přispěvatele i lurkery RPG Fóra, ve kterých se ad hoc sházíme, abychom si společně zahráli věci, ke kterým bychom se jinak nedostali. Všechno to začalo tímhle mým článkem, ve kterém jsem navrhl hrát společně dobrodružství, která se nám válejí doma. Záhy se ale začaly hrát i různé menší hry, nejenom dobrodružství, takže teď to slovo „moduly“ v názvu je spíš symbolické. Válí se vám doma něco, co byste jinak nehráli? Nabídněte to!
Tohle je živá diskuze, kde probíhá veškeré domlouvání, organizace, ale i sranda mezi hrami, komentáře, zážitky atd... Není to moc přehledné. Přehled je ve vedlejším tématu:
Přehled se seznamem chystaných i odehraných epizod a záznamů - tady najdete bližší informace o tom, co se hraje
Co se aktuálně děje?
NIC!, máme pohov.
Obecně v diskuzi reagujte na to, o co máte zájem, a přihlašujte se k oznámeným hrám.
Sirotčinec pro nehrané moduly je série otevřených hraní pro přispěvatele i lurkery RPG Fóra, ve kterých se ad hoc sházíme, abychom si společně zahráli věci, ke kterým bychom se jinak nedostali. Všechno to začalo tímhle mým článkem, ve kterém jsem navrhl hrát společně dobrodružství, která se nám válejí doma. Záhy se ale začaly hrát i různé menší hry, nejenom dobrodružství, takže teď to slovo „moduly“ v názvu je spíš symbolické. Válí se vám doma něco, co byste jinak nehráli? Nabídněte to!
Tohle je živá diskuze, kde probíhá veškeré domlouvání, organizace, ale i sranda mezi hrami, komentáře, zážitky atd... Není to moc přehledné. Přehled je ve vedlejším tématu:
Přehled se seznamem chystaných i odehraných epizod a záznamů - tady najdete bližší informace o tom, co se hraje
Co se aktuálně děje?
NIC!, máme pohov.
Obecně v diskuzi reagujte na to, o co máte zájem, a přihlašujte se k oznámeným hrám.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Tyjo, myslel jsem, že to jen proklikám, ale směju se nahlas.
"Paní grófka, moje meno je Emil, já som veterán a starám sa o krysy".
"Paní grófka, moje meno je Emil, já som veterán a starám sa o krysy".
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
-
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Tu je moja recenzia modulu, kľudne prispejte tiež: https://rpgforum.cz/anotace/its-your-funeral
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
-
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21028
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Poslouchám dál, je to perla za perlou, fakt se bavím. Dobrá práce, hoši. Ještě mě pobavilo, jak přišla smrkova manželka a ptá se: „Co že nekřičíš? Ty dneska nejsi Vypravěče?"
Akorát ty davové scény působí trochu zmatečně, tady i u nás. Tady vám vznikl dost chaos u brány a místy mi to připadalo jako freeze frame nebo nějaký zpomalený čas, kdy celé okolí je zamrzlé a nic nedělá, zatímco hráčské postavy si dlouhé minuty povídají. Nám se stalo něco podobného při vyjednávání před obřadem a hlavně při „výslechu“ s tím mlčenlivým pánem – okolo mělo být pozdvižení, ale to hráčům nebránilo deset minut si s ním povídat. V takových chvílích se trochu rozjíždí moje fikční představa o tom, co se tam děje. Bifi je moc měkkej, já bych to nemilosrdně střihal a tlačil dopředu, nechal vás/nás říct dvě tři věty a pak prostě popisoval, co se děje kolem vás. Někdy prostě postavy nemají čas se vykecávat, kolem nich probíhá akce.
Mimochodem, pak se klidně třeba půl hodiny herního času hraje něco, co ve fikci trvá třeba dvě minuty. A pak že pomalé jsou jen souboje! Složité hromadné scény v tomhle vycházejí úplně nastejno.
Ale píšu to hlavně proto, že to odhaluje velké úskalí tohohle dobrodružství a to je, že jsou to všechno velké davové scény (hádám... ještě jsem ho nečetl). A to je dost voříšek ukočírovat, udržet si přehled o všech postavách na scéně a do toho ještě o všech dějových liniích a nějak to zpracovávat a vyhodnocovat. V tomhle souhlas s Bifim, že to původní dobrodružství Rough Night at the Three Feathers je hratelnější. Odehrává se v hospodě, spíš jako individuální scénky s pár jedinci, rozestrkané do různých zákoutí a místností.
Jo pro Bifiho nevyžádaný gamemastrovský komentář:
Bylo vidět, že znáš jiné edice WFRP a hraješ ze zvyku podle nich. Čtvrtá má hádám trochu jiné vyhodnocování, např. už defaultní nastavení (+0) se bere jako "challenging", tys to mám dojem používal jako neutrální hodnotu – tou má být ale "easy (+20"). Obecně ti ty modifikátory všelijak lítaly. Pak taky při skill checku neexistuje critical a fumble, ty jsou jenom v boji. Mimo boj stačí automatický úspěch 00-05 a neúspěch 95-100 v kombinaci se success level. Roli kritického neúspěchu vlastně supluje velmi nízký SL, například -6 a víc. Tohle nemyslím jako kritiku (ostatně, proč bys nemohl hrát podle jiných pravidel), spíš to zmiňuju, kdyby tě 4e zajímala a chtěl jsi to zkusit podle ní.
Pak mě překvapilo neoldchoolové množství hodů, které nic nikam neposouvaly, ale k tomu ten skill system asi svádí. A chápu, že se hody dají používat jako "věštění", kdy nutně nemusí nic extra rozhodovat, ale inspirují tě při vymýšlení dalších reakcí a zjištění.
Chápu ale množství Perception hodů a dělal bych to asi stejně - v tomhle dobrodružství se může leccos změnit jenom na základě toho, čeho si postavy všimnou a čeho ne, a zároveň je všude tolik informací, že i při neúspěšném hodu nehrozí, že by hra zamrzla. Prostě se bude ubíhat jinudy. Svěřit část rozhodování mechanice místo GM fiatu tak dává smysl.
Akorát ty davové scény působí trochu zmatečně, tady i u nás. Tady vám vznikl dost chaos u brány a místy mi to připadalo jako freeze frame nebo nějaký zpomalený čas, kdy celé okolí je zamrzlé a nic nedělá, zatímco hráčské postavy si dlouhé minuty povídají. Nám se stalo něco podobného při vyjednávání před obřadem a hlavně při „výslechu“ s tím mlčenlivým pánem – okolo mělo být pozdvižení, ale to hráčům nebránilo deset minut si s ním povídat. V takových chvílích se trochu rozjíždí moje fikční představa o tom, co se tam děje. Bifi je moc měkkej, já bych to nemilosrdně střihal a tlačil dopředu, nechal vás/nás říct dvě tři věty a pak prostě popisoval, co se děje kolem vás. Někdy prostě postavy nemají čas se vykecávat, kolem nich probíhá akce.
Mimochodem, pak se klidně třeba půl hodiny herního času hraje něco, co ve fikci trvá třeba dvě minuty. A pak že pomalé jsou jen souboje! Složité hromadné scény v tomhle vycházejí úplně nastejno.
Ale píšu to hlavně proto, že to odhaluje velké úskalí tohohle dobrodružství a to je, že jsou to všechno velké davové scény (hádám... ještě jsem ho nečetl). A to je dost voříšek ukočírovat, udržet si přehled o všech postavách na scéně a do toho ještě o všech dějových liniích a nějak to zpracovávat a vyhodnocovat. V tomhle souhlas s Bifim, že to původní dobrodružství Rough Night at the Three Feathers je hratelnější. Odehrává se v hospodě, spíš jako individuální scénky s pár jedinci, rozestrkané do různých zákoutí a místností.
Jo pro Bifiho nevyžádaný gamemastrovský komentář:
Bylo vidět, že znáš jiné edice WFRP a hraješ ze zvyku podle nich. Čtvrtá má hádám trochu jiné vyhodnocování, např. už defaultní nastavení (+0) se bere jako "challenging", tys to mám dojem používal jako neutrální hodnotu – tou má být ale "easy (+20"). Obecně ti ty modifikátory všelijak lítaly. Pak taky při skill checku neexistuje critical a fumble, ty jsou jenom v boji. Mimo boj stačí automatický úspěch 00-05 a neúspěch 95-100 v kombinaci se success level. Roli kritického neúspěchu vlastně supluje velmi nízký SL, například -6 a víc. Tohle nemyslím jako kritiku (ostatně, proč bys nemohl hrát podle jiných pravidel), spíš to zmiňuju, kdyby tě 4e zajímala a chtěl jsi to zkusit podle ní.
Pak mě překvapilo neoldchoolové množství hodů, které nic nikam neposouvaly, ale k tomu ten skill system asi svádí. A chápu, že se hody dají používat jako "věštění", kdy nutně nemusí nic extra rozhodovat, ale inspirují tě při vymýšlení dalších reakcí a zjištění.
Chápu ale množství Perception hodů a dělal bych to asi stejně - v tomhle dobrodružství se může leccos změnit jenom na základě toho, čeho si postavy všimnou a čeho ne, a zároveň je všude tolik informací, že i při neúspěšném hodu nehrozí, že by hra zamrzla. Prostě se bude ubíhat jinudy. Svěřit část rozhodování mechanice místo GM fiatu tak dává smysl.
-
- Příspěvky: 537
- Registrován: 4. 10. 2001, 00:00
- Bydliště: Ceske budejovice
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Jarik právě vylezl z hrobu. Respektive se tu začíná po letech zas rozkoukávat.
RPGf má nevýhodu, že je moc široké, abych jej sledoval celé. Ale tohle vlákno bych snad uhlídat mohl
A pak se na něj nedostanu přes firemní ochrany, ... takže jedině sledovat doma :/
RPGf má nevýhodu, že je moc široké, abych jej sledoval celé. Ale tohle vlákno bych snad uhlídat mohl
A pak se na něj nedostanu přes firemní ochrany, ... takže jedině sledovat doma :/
-
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21028
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Tak jsem taky přelouskal It's Your Funeral a podělil se o své pocity tady.
-
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Môže byť, ty máš iný štýl. Ja vidím vo vykecávaní nejakú hodnotu.
To je nesprávny úsudok, p. nižšie.Bylo vidět, že znáš jiné edice WFRP a hraješ ze zvyku podle nich.
To samozrejme viem. Lietali možno v porovnaní s tvojím DCC, kde je statická difficulty. Ja som vždy zvážil, ako ľahká je činnosť s prihliadnutím na okolnosti.Čtvrtá má hádám trochu jiné vyhodnocování, např. už defaultní nastavení (+0) se bere jako "challenging", tys to mám dojem používal jako neutrální hodnotu – tou má být ale "easy (+20"). Obecně ti ty modifikátory všelijak lítaly.
To samozrejme viem tiež, resp. sa to vyjasnilo už v našej skupine (ja som pozabudol, že to platí len v boji).Pak taky při skill checku neexistuje critical a fumble, ty jsou jenom v boji. Mimo boj stačí automatický úspěch 00-05 a neúspěch 95-100 v kombinaci se success level. Roli kritického neúspěchu vlastně supluje velmi nízký SL, například -6 a víc.
Čo máte s tým old schoolom? Toto dobrodružstvo je z roku 2020, nikdy sa k old schoolu nehlásilo a ostatne ani WFRP nie je oldschoolová hra. Už prvá edícia má v základných pravidlách test Observe na zisťovanie "additional clues". V r. 1986 už bola doba old-schoolu dávno preč, Call of Cthulhu a Champions boli 1981, Rolemaster (!) 1982, Palladium a Ravenloft 1983 a Dragonlance hneď nasledoval. V 1986 predsa vyšiel aj GURPS...Pak mě překvapilo neoldchoolové množství hodů, které nic nikam neposouvaly, ale k tomu ten skill system asi svádí. A chápu, že se hody dají používat jako "věštění", kdy nutně nemusí nic extra rozhodovat, ale inspirují tě při vymýšlení dalších reakcí a zjištění.
Žiadny hod nikdy nebol veštením, ale vždy sa práve niečo dialo, čo postava mala možnosť zahliadnuť (ak sa tvoja kritika týka najmä Perception hodov). "Nic nikam neposouvaly" je proste preto, že ten systém nemá stávky ani fail forward, resp. len v rovine fikčných následkov. Nikdy nedávam hádzať len tak, aby som ako GM získal čas a priestor na nejakú dodatočnú interpretáciu. Naozaj som prekvapený, ako úplne mylnú predstavu si si skonštruoval - ale na druhú stranu, nie je mojím zvykom robiť môj gamemastering pri hre úplne transparentným.
Sedí vec. Akurát vychádzaš z pre mňa nepochopiteľnej pozície: prečo by som mal používať GM fiat? Respektíve inak, "GM fiat" je v mojej hlave na úrovni fikčného positioningu a od neho sa odvíja tvrdý constraint (tam proste nevidíš, lebo stojíš inde/toto sa udialo predtým a ty si tam nebol a pod.) alebo mäkký constraint (mohol si zahliadnuť, ale šanca je veľmi malá, lebo si rozptyľovaný niekým iným - hoď si na Challenging Perception hod).Chápu ale množství Perception hodů a dělal bych to asi stejně - v tomhle dobrodružství se může leccos změnit jenom na základě toho, čeho si postavy všimnou a čeho ne, a zároveň je všude tolik informací, že i při neúspěšném hodu nehrozí, že by hra zamrzla. Prostě se bude ubíhat jinudy. Svěřit část rozhodování mechanice místo GM fiatu tak dává smysl.
Akoby si si projektoval, že vychádzam z old schoolu aj prístupom, aj znalosťami?
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
-
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21028
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Nerozumíme si nebo píšu nesrozumitelně. Nemyslel jsem to tak, že bych ti hledal chyby ve vedení hry (naopak, velmi se mi to líbilo), spíš se snažím pochopit, jak se při hře rozhoduješ, a zároveň uvažuju, jak bych to vedl já. Takže když píšu, že je tam "neoldschoolově moc hodů", chtěl jsem tím říct spíš „v jiných hrách hážeš míň, překvapil mě rozdíl“. Ale vážně mě to s tebou ohromně bavilo, tohle je spíš takové hospodské dumání nahlas. Když už máme ten záznam, proč si neudělat analýzu.
*Ale možná je to jen tím, že si tu situaci každý představujeme trochu jinak a třeba pro tebe byla tlačenice u brány poklidnější než v mé představě.
Myslím ale, že mířím spíš ke kritice toho dobrodružství než tebe. Včera jsem ho přečetl a přijde mi z tohohle hlediska dost náročné - vytváří složité situace a nechává v tom GMa vymáchat. A mimochodem vůbec neřeší situaci u brány! Jenom popíše, že se tam strhne mela, a potom skočí v čase do okamžiku, kdy rakev už leží na katafalku. Co se stane mezi tím a jak jednají ty desítky lidí, co tam jsou? Jak by se konflikt vyřešil bez zásahu hráčů? Nevím.
Vykecávání má minimálně hodnotu v tom, že jako GM můžeš mezitím přemýšlet, co se sakra bude dít.
To já taky a některé vykecávací scény byly geniální (u nás Karin a kněz, u vedlejší skupiny celý úvod). Spíš mi přijde neuvěřitelné, když probíhá vykecávání na místě, kde se kolem něco děje a z logiky věci není na vykecávání čas.* Jako kdyby celá situace stála a čekala, než si hráčské postavy popovídají.
*Ale možná je to jen tím, že si tu situaci každý představujeme trochu jinak a třeba pro tebe byla tlačenice u brány poklidnější než v mé představě.
Myslím ale, že mířím spíš ke kritice toho dobrodružství než tebe. Včera jsem ho přečetl a přijde mi z tohohle hlediska dost náročné - vytváří složité situace a nechává v tom GMa vymáchat. A mimochodem vůbec neřeší situaci u brány! Jenom popíše, že se tam strhne mela, a potom skočí v čase do okamžiku, kdy rakev už leží na katafalku. Co se stane mezi tím a jak jednají ty desítky lidí, co tam jsou? Jak by se konflikt vyřešil bez zásahu hráčů? Nevím.
Vykecávání má minimálně hodnotu v tom, že jako GM můžeš mezitím přemýšlet, co se sakra bude dít.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Jenže jsou oproti soubojům zábavné. Kdyby se v soubojích taky místo házení kostkou zjišťovaly nové věci a projevovala hráčská agenda místo házení kostkou, a hrozilo něco zábavnějšího, než přestanu hrát, tak ať si klidně trvají tři hodiny
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
-
- Příspěvky: 2666
- Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
- Bydliště: Kladno
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
To jsi neměl vůbec prozrazovat, tohle totiž vlastně nakonec byl naprosto skvělý gag a dokonale ladil k celé naší partě .
EDIT: Ani Cimrmani neprozrazují, co z toho vzniká jako záměr a co je výsledkem přeřeků, přeblebtů, přeslechnutí a podobně n zkouškách .
-
- Příspěvky: 2593
- Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
- Bydliště: Vsetín
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Souhlasim s Vitusem. Dokud jsi nenapsal, ze to byl neumyslny omyl, vubec me to nenapadlo. Naopak, dobry gag.
Ja se zacal divat i na nasi skupinu a chudak Bifi. Safra, co my jsme se sesli za partu, to snad neni mozne. Zpetne se mi vybavuji vsechny situace a smeji se na gauci vedle manzelky jak pako. Sluchatka na usich, ona nechape, co se deje. Jak jste to nekdo prirovnal ke Slunce, seno, musim uznat, ze to sedi dokonale. Myslel jsem, ze to jen proklikam a najdu si par scenek, ale dostalo me to a sjizdim to uplne cele.
Opakuji, chudak Bifi. Takovu bandu kocirovat, to musi byt zazitek.
Ja se zacal divat i na nasi skupinu a chudak Bifi. Safra, co my jsme se sesli za partu, to snad neni mozne. Zpetne se mi vybavuji vsechny situace a smeji se na gauci vedle manzelky jak pako. Sluchatka na usich, ona nechape, co se deje. Jak jste to nekdo prirovnal ke Slunce, seno, musim uznat, ze to sedi dokonale. Myslel jsem, ze to jen proklikam a najdu si par scenek, ale dostalo me to a sjizdim to uplne cele.
Opakuji, chudak Bifi. Takovu bandu kocirovat, to musi byt zazitek.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
-
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Bol to zážitok, v dobrom slova zmysle
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
-
- Příspěvky: 1788
- Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
- Bydliště: Košice
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Ja detto, uplne to iste. Sedim tu a smejem sa jak idiot. Som si len chcel preklikat zopar scen a pozeram to jak blb s pivom v ruke a chechtam sa do vankusa aby som nezobudil maleho. Bola to riadna pecka, dufam, ze sa Bifi hecne na dalsie dobrodruzstvo pre nasu spodinu. Aj ked ja som si asi v polke sedenia uvedomil, ze na jaku Mariu som si vybral hrat takeho stareho ufrflaneho chuja.
Uplne najlepsie na tom celom je to, ked sa Christian opyta Bifiho ci mame cas pokecat smerom do zahrad a strhne sa tam 10 minutova rozprava len tak o nicom.
Uplne najlepsie na tom celom je to, ked sa Christian opyta Bifiho ci mame cas pokecat smerom do zahrad a strhne sa tam 10 minutova rozprava len tak o nicom.
Sorcerer Endbringer https://www.kickstarter.com/projects/11 ... endbringer
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
-
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Hm, tak na mě to asi nefunguje ani po půl hodině
hraju: Ω Projekt Omega
-
- Příspěvky: 2593
- Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
- Bydliště: Vsetín
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
Nejsi přímý účastník. To je klasika, záznam pro nezúčastněného není vtipný.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
-
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Re: Sirotčinec pro nehrané moduly - diskuze
To Markus přeci taky ne, a stejně píše, že se bavil. Ještě tomu dám šanci.
hraju: Ω Projekt Omega