[Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

[Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

Herní vlákno
Organizační vlákno

Mapa:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Hrajem.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 25. 6. 2020, 14:57, celkem upraveno 14 x.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Log 1=0 »

Neslyším, co meč mému příteli povídá, ale vidím jak se nejistě s náznaky odporu dívá na Cedrikův hrob a stejně nejistě a snad z náznaky strachu vrhá pohledy do temnoty, ze které jsme přišli. Cítím z něj rozervanost, váhání a snad i jakousi formu zoufalství. A jsem alchymista, magické zbraně znám lépe než svoje boty, protože vyrábět boty mne nikdo neučil. Vím jak uvažují, a je mi jasnější nad velký Měsíc v úplňku, jakou volbu před Edwarda předložil.
"Počkej, příteli. Povím ti jeden klasický příběh," snad je to atmosférou tohoto místa, že se mi myšlenky nejsnáze vyjadřují skrze staré bajky, "Kdysi se sešli bájní králové čtyř elfích plemen, nebudu tě unavovat jejich jmény, stejně by sis je nezapamatoval a nejspíš jsou vymyšlená jako sami králové, aby spolu rokovali. Protože to byli už staří muži, tak je jednání brzy unavila, přerušili jej a začali vzpomínat na mládí. A zjistili, že všem se jim kdysi stala tatáž věc. Jeli sami na silném zvířeti, nevím, už jaké každý měl, které by tryskem zvládlo nést dva jezdce směrem k městu, kde si přáli přenocovat, a v jedné zatáčce potkali tři jiné elfy. Dva z nich znali, zjevně spěchajícího muže, kterému vděčili za život a byli už desetiletí dobří přátelé, a ženu, na jejíž obětí nemohli zapomenout a ona na jejich. Posledního neznali, ale viděli, že je těžce raněn, že umírá. Král krvavých elfů přiznal, že s cynismem vlastním jeho rodu posadil svou lásku před sebe, a tryskem odjel do města, kde se s ní zavřel v pokoji nejlepšího hostince. Král divokých elfů zase řekl, že úcta k živému, vlastní jeho rodu, mu nedovolila jinak, než opatrně naložit raněného a tryskem ho odvést do chrámu k ošetření. V králi nočních elfů převážila síla starých závazků a naložil přítele, aby se tryskem dostali do města a mohli vyřídit jeho záležitosti. A když se zeptali krále vznešených elfů, co učinil on, usmál se a řekl, že slezl ze svého zvířete, předal opratě příteli a požádal jej, aby odvezl raněného do chrámu, vyřídil své záležitosti a pak zvíře uvázal před nejlepším hostincem. Přítel tak učinil a budoucí král pokračoval pěšky, pomalu a po boku své lásky."
Když skončím, nedá mi to a ušklíbnu se.
"Tuhle bajku si vypráví hlavně vznešení elfové, samozřejmě. Ale to nezmenšuje její moudrost. Volíš ze dvou možností, ani jedna se ti nelíbí. Tak zvol třetí. Existuje, vždycky existuje, a my dva jsme přece inteligentní osoby, koneckonců jsme hraničář a alchymista. Něco vymyslíme. Jen musíme vědět co nejvíc. Nelze z meče vytěžit něco užitečného, příteli? Jistě není tak senilní, jako trpasličí král."

15+0=15=15, úspěch, ale nechctěl jsem nějaký plán vymýšlet protože 1) by bylo slušné nechat k tomu něco říct Jersona 2) nevím, co má Marky v modulu a nechci mu přidělat moc práce nějakou šíleností.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

Shrnu, jak se věci mají:

a) Edward porazil zmara a tedy má osud ve svých rukou. Halotan ne - ten je pořád vázaný textem modulu.
b) Halotan úspěšně hodil pomoc a tedy vymazal Edwardovi jedinou komplikaci.

V principu - pokud se Edward rozhodne vrazit mečák Cedrikovi, jedeme dál podle modulu (třeba to Edward vykolejí později, nebo to dotáhne až do konce), pokud Edward zvolí jiné řešení, prosté budeme hrát to, kam to bude směřovat a:

= K Omeze už se teď budu chovat vyloženě v jejím duchu (jen poprosím Jersona, aby mi řekl, kolik mu toho zbývá do konce "sezení")
= k DnD se teď budu chovat, jako bychom hráli standardní DnD modul, včetně toho skriptovaného konce, přiměřeně tomu, jak to v nich bývá ... jen se (v závislosti na Edwardově rozhodnutí) možná změní hlavní protagonista toho zakončení - možná se pro Halotana ten závěr nebude točit kolem Cedrika, ale Edward převezme jeho roli.
Jezus
Příspěvky: 2601
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Jezus »

.... ve skřetích ubikacích ....

Když Rangokovi vybuchne v rukou jeho vlastní zášleh plamene, zakňučí jako bitý pes. A protože je zvyklý svému mistrovi odpovídat, na jeho vyčítavou otázku zablekotá.
"Já, mistře... to Haštara..."

Nevyčerpám se a beru to tak, že má Rangok při Ohrožení 4 z Gontroka dost respekt (ne-li strach) a nebude-li zoufalý, přímo po něm už nepůjde.

Když však vidí hroutícího se sarkona, dodá si trochu kuráže. Ostatně stačí dostat rudou smrt ke Gontrokovi a o všechno se už postará pětioký šajtán z třetího kruhu pekla. Ono vlastně vůbec není špatný nápad nechat většinu práce na někom jiném. Ostatně Rangok není žádný hrdina, aby všechno dělal sám.

Když zaslechne, jak se zbývající sarkon zabarikádovává, dojde mu, že Gontrokovi to nesmí dovolit. Zagestikuluje rukama v širokých gestech a zahrabe k sobě. Ozve se skučení větru, které přibouchne dveře ke stěně.
'Na tebe možná nemám, ty starej hade,' pomyslí si Rangok, 'Ale mám Haštaru a Obitu-Quea... Teda doufám.'

Rangok: 2D6+1 → 7(2 +4 + 1)#Čaroděj(Magie větru)
Záměr: Držet dveře otevřená a zvednout tak Gontrokovi Ohrožení.


PJ?
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

Gontrok zabere vší silou proti vichru, který drží dveře otevřené .....

MarkyParky: 3D6H2 → 12(high 2 of 6; 5; 6 = 12)

... a přestože jako šaman neoplývá svaly, na Rangokovo kouzlo to stačí.

Rangoku, můžeš se vyčerpat Tělem - například se vrhnout vpřed skrz rudý smrtící mrak, abys dveře zase rozrazil. Ohrožení by ti stouplo na 5 - to tak nějak odpovídá. Nebo to necháš být? Pokud se nevyčerpáš, u mě to není na snížení Ohrožení, tak beru Výhodu.

Dveře se zabouchnou a mrak začne houstnout před nimi.

Co Haštara? Protože z pohledu DCC to Gontrok udělal ještě v pohybové fázi, nemohla tomu nijak zabránit. Může si teď odehrát celé své kolo.

Mrak spotřeboval v první fázi půlku pohybu na to, aby se dostal ke dveřím, a pak spotřebuje "pomalou akci" v druhé fázi na to, aby prolnul škvírami dveří, nerozhodne-li Haštara jinak.
Jezus
Příspěvky: 2601
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Jezus »

Vyčerpávat se nebudu, nejsem přeci žádný hrdina :-) Krom toho nemám Těla nazbyt. Tak uvidíme, co zvládne Haštara.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22592
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Jerson »

U Cedrikovo hrobky
Meč mi málem vypadne z ruky a já se sesunu na zem vedle sarkofágu.
"Tak jo, zadrž," vypravím ze sebe po chvíli, i když zprvu není jasné, zda mluvím k Halotanovi, nebo k meči.
"Přeskočím otázku, jak můžeš vědět o tom co se děje, když jsi byl doteď zavřený v pokladnici. Počítám, že máš přístup jak do astrální sféry Googolah, tak do Knihy tváří, a že nejspíš víš i to co si cvrlikají vrabci na stromech."

Chvíli mi trvá, než si srovnám myšlenky natolik, abych mohl pokračovat.
"Nevím, zda Cedrik předpokládal, že se Razmir vrátí. Ale ty mi tu říkáš, že celá tahle akce s probuzením Cedrika je jen odbočka od hlavního úkolu? A že důležité je to, co nám král jen naznačil, že by mohl být záložní plán, o který se už jednou pokusili a neuspěli? Takže nestačí probudit Cedrika, ale máme někde najít nějakou posranou Svatou hůl a dopravit ji k trpaslíkům? Teď, když jsme v nejhlubším podzemí, Ralf je s klíčem od hlavního vstupu čert ví kde, a jediná další cesta zpátky je přes žebříky postavené gobliny?

A mám na výběr, že bych tu mohl chcípnout, zatímco by můj elfí přítel zkoušel s holí projít tu horší půlku Karaku? Možná bych vás měl představit. Meči, tohle je Halotan," ukážu rukou na elfa stojícího poblíž. "To říkám pro případ, že by sis ho spletl s Chuckem. Ten by to možná zvládl."

Vstanu, a podívám se na Halotana. Moc nevěřím, že by něco takového mohl zvládnout, navíc sám. Pak se podívám na meč ve své ruce, a cítím, jak ve mě roste plamen odhodlání.

"Řeknu ti, co si myslím. Nevím čemu věřil Cedrik, ale pokud to má být skutečně on, kdo na zavolání přijde, tak jeho duše nikam do zásvětí neodešla, a vůbec si neužívá svou posmrtnou existenci. Sice nejsem nekromant, ale něco o tom vím. A vsadil bych se, že Cedrikova duše je tu někde uzavřená v polosmrti a čeká celou věčnost, než se bude moct vrátit do těla a dokončit přísahu, kterou dal za života. A teprve až doopravdy zemře podruhé, a nikde nebude žádný trpasličí kněz, který by uměl duši umírajícího zachytit a spoutat, bude Cedrik opravdu volný a dojde svého posmrtného klidu.
Navíc ... zaslouží si vidět, kam se Karak dostal. A ať se rozhodne jakkoliv, dostane alespoň šanci, než aby tu ležel dalších tisíc let uvězněný mezi životem a smrtí. A navíc - i nejlepší hraničář, legenda mezi pohraničních chodci, povolal celé nemrtvé vojsko."

Tenhle precedent u mě rozhodl, a už vím, co mám udělat, a pošpinění duše se nemusím bát. Mrknu na Halotana.
"No, sice nebudeme ve společnosti spanilé krásky, ani nás na konci nebude čekat pohodlná postel v hostinci, ale ve třech máme pořád větší šanci než ve dvou."

Otočím se čelem k sarkofágu, pozvednu meč a pronesu vážným hlasem.
"Ó, sire Cedriku, příteli lidí i trpaslíků, hodina největšího zoufalství nastala. Povstaň a přijď na pomoc, jak jsi (nám) slíbil."

Můj nynější stav je 42/50 úspěchů, a 19 (nebo 18) /50 komplikací. Nicméně se to vztahuje k cíli "Dojít na konec Karaku", což klidně může nastat i dříve než konec našeho dobrodružsví.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

Edwarde, Halotane,

po pronesení přísahy chvíli nic neděje, pak se ale z charakteristickým zvukem kamene taženého přes jiný kámen víko odsune a ze sarkofágu povstane kostra v rytířské zbroji.

Natáhne svůj pařát po meči, uchopí ho a položí si ho přes rameno.

Sir Cedrik
Sir Cedrik

"Tak kde jsou ti hajzli, kterým mám jít nako-at -rdel, -říteli tr-aslíků," zeptá se tě a probodne tě pohledem svých zelených očí. Zřetelné "p" nedokáže pořádné vyslovit, protože jeho rtům chybí pysky.

Zbytek odehrávky si nechám na zítra, ale jestli chcete reagovat, klidně můžete i něco přisadit .....
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

"Co tak zíráte? -roto jste -řece tady, ne?" pokračuje nemrtvý Cedrik a ani trochu nejedná jako ctnostný rytíř.

'Tady mi něco nehraje!' vykřikne telepaticky meč myšlenku plnou obav tak silně, že ji zachytíte oba.

Zelená záře z jeho očí pomalu vytvoří kolem kostlivého těla auru zhruba lidského tvaru a jeho hlas začne získávat na zřetelnosti a srozumitelnosti. "Vidím ti až do hloubi tvé duše. Tolik možností, co se tady mohlo stát, tolik důvodů, proč jsem mohl složil svou přísahu, tolik variant dávných událostí - a žádná ti není dost dobrá.

Na každé hledáš skvrnku, každý zpochybňuješ, tváříš se, jako by ve skutečném světě nemohl existovat, jako by šlo jen o noční můru, ze které je možné se probudit, špatně napsanou hru, kterou je možné dohrát a zapomenout.

Jenže tak tomu není. Lidé ... i trpaslíci ... dělají chybná rozhodnutí. Neřídí se přísnou logikou, nedělají věci optimálně. A i kdyby je takové dělali - dávné skutky se staly dávno. Co o nich dnes víme? V lepším případě to, co přišlo důležité kronikářům, kteří o nich psali. V horším případě to, co si předali lidé ... a trpaslíci ... u táborových ohňů a v hospodských povídačkách. Tu jeden příběh trochu vylepšil, aby byl strašidelnější, další zase neuměl vyprávět a něco důležitého vynechal. Tak fungují legendy ve skutečnosti.

Mé rozhodnutí složit přísahu mohlo být upřímným přáním chrabrého reka, jak se praví v legendě, vynuceným slibem, který dal vyhnanec z lidské komunity, aby měl kde hlavu složit, politickou intrikou dávno mrtvého unionistického hnutí, blábolením senilního starce nebo strašlivým plánem, který jsem kdysi dávno zosnoval s Razmirem, abychom společně Karak ... a možná i celý kraj, ne-li celý svět ovládli společně."

'Eh! Tohle snad ne! To je jak z nějakého špatného snu...' dál kvílí telepaticky meč.

"A stejně tak to může být jen trpaslická intrika, která měla tvou duši zaplést do nekromantského rituálu a vyvolat mou nemrtvolu, jak jsi ostatně už ty sám jednou zvažoval.

Pro každý jeden z těchto výkladů najdeš důkazy, které je potvrzují .. i důkazy, které je vyvrací ... mohou platit všechny naráz, nebo žádný. Teď zrovna si myslíš, že jsem kvůli přísaze v hrobě neměl svůj klid a že ho naleznu, až vám pomohu zadržet Razmira a získat od něj Svatou hůl. Ale to je TVOJE verze příběhu, kterou sis ty uvnitř své hlavy stvořil, abys ulevil svému svědomí.

A klidně se tu může objevit jiný Edward, který ji velmi snadno zpochybní. Tak už to s legendami chodí.

Nebyl by svět mnohem jednodušší, kdyby ses tím přestal zabývat? Kdybys přijmul jednoduchou skutečnost, že někdy je život o tom hordám skřetů se vyhýbat a jindy je o tom kosit je po stovkách? Že na starých legendách prostě nezáleží a jediné, co je důležité, je počet posekaných hlav nepřátel a zkušenost v boji získaná?"

Kostlivec pozvedne meč. Ten naposledy zaúpí v myšlenkách směřovaných k vám: 'Tohle je čím dál horší... Já můžu pomáhat jen silám dobra. Jestli bude ještě chvíli takhle žvanit, tak už se nedokážu chytit ani jiskřičky něčeho dobrého. Vždyť z něj mluví jen chaos! Takový nikdy nebýval! Já si ho pamatuji jiného! Tohle z něj musela udělat dlouhá léta v neživotě ..... Ale jestli v tomhle stavu vyrazíme proti skřetům, tak nás první sarkon, kterého potkáme, rozemele na kostní moučku....'
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Log 1=0 »

"Ehm, sire Cedriku," odkašlu si, "nechci s vámi přímo polemizovat, to co říkáte má jistě svou váhu, a je na tom skutečně hodně pravdy. Ale není to úvaha, kterou očekávám od vznešeného paladina. Nu, nevím, jestli jste jím býval zaživa, to je moc dlouho i pro elfa, minimálně mladého. A i kdyby ano, smrt, dlouhá posmrtná existence, a částečné zmrtvýchvstání v podobě nemrtvého, to jsou jistě legitimní důvody přehodnotit mnoho ze svých postojů. Nicméně zdá se, že úkol, který před námi stojí si vznešeného paladina žádá. A vy v něm jistě chcete uspět, nečekal jste přeci tak dlouho a neprobudil jste se ze svého spánku, abyste zabil pár gobliních strážných a pak si jejich náčelník udělal z vaší hlavy pohár na pití. Takže se pokuste sebrat, objevit v sobě paladinskou vznešenost, ať už jste ji měl dříve, či nikoli, nebo, pokud toho nejste schopen, přestaňte mluvit v hádankách a povězte nám, co víte o Karaku a postupu jak ho osvobodit."
Přesvědčování 5+2=7, nečekám, že by to na Cedrika udělalo dojem.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Markus »

... boj o ubikace ...

Obrázek

Kolem Haštara sršela magie její i cizí. Nestíhala sledovat, co všechno se kolem ní děje, jenom tušila, že v mracích se kumulují další těla. Občas nějaké musela překročit. V jednu chvíli její služebník... společník! (společník to byl, ne služebník - ale démonovo uvažování jí pronikalo do hlavy a občas se mu nedokázala ubránit)... v jednu chvíli její společník bolestně sykl. Haštara doufala, že se nenadýchal plynu, ale neměla čas ho kontrolovat. Veškeré soustředění upíra na šamana a postup kupředu.

A pak zabouchl dveře. S tím nepočítala.

Žádnou magii schopnou vyrážet dveře neovládala. A tělesně byla v tuhle chvíli tak zkřehlá, že neměla šanci přetlačit ani malé dítě. Dveře jí připadaly nadobro, výsměšně neprůchozí. Hle! Zde jest Haštara z Haššurbanipole, mocná čarodějka, přítelkyně démonických šejtánů, vládkyně pekelného ohně, vražedkyně mnohých, chodící smrt... přemožená pouhými dveřmi. Běda ti, Haštaro, nejsi žádná hrůzostrašná bosorka, jsi prachsprostá fušerka, které chvíli osud přál a teď se proti ní zase obrací, ani dveře otevřít neumíš a mimochodem ten smrad hoven si ze sebe ještě pořádně nesmyla a pořád je trochu cítit. Přiznej se, že jsi ten smrdutý mrak vyvolala jenom proto, aby tě Rangok nemusel čuchat a každou chvíli na tebe vrhat ty svoje vyčítavé pohledy. Jsi břídilka a tvoje cesta tady končí-

Počkat!

Haštara nahmátla lahvičku, kterou jí před nějakým časem dal Rangok a ona ji mimoděk strčila do brašny u pasu. Jak že tomu říkal? Lektvar ohnivého dechu? Popošla přes mrtvoly ke dveřím, kopla do sebe palčivou tekutinu. Dryják pálil, měla dojem, jako by se něčím poleptala... nebo jako kdyby zevnitř hořela. Ozval se dávicí reflex a zvedl se jí žaludek. Dnes už poněkolikáté se Haštara nadechla a začala zvracet. Akorát že tentokrát z ní vyšel...

...oheň? Chápu ten lektvar správně? Propálím dveře? Jak dlouho to účinkuje?
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Log 1=0 »

Když to zakončit, tak ve velkém stylu.
U Cedrika
Nemrtvý mě okázale přehlíží. Je to zvláštní, ale cítím se tou kostrou uražen.
"Myslím, že si s ním už poradíš sám, zkusím vymyslet plán B, kdyby měl meč pravdu s tou moučkou," zabručím na Edwarda a nahlas dodám: "Kdybyste mě potkali v jakékoli situaci, nezabíjejte mě, nejspíše je to součást válečné lsti."
Pak přeskáču po kůlech zpět na souš. Přesunu se rychle k velkým dveřím, a pak se opatrně přesunu zpět k pokladnici. Otevřu dveře tajným heslem, zavřu za sebou a pustím se do práce.
V pokladnici
Možná už za chvíli Edward s Cedrikem rozpoutají melu, ale jestli ne, tak se musíme spolehnout na tohle šílenství. Sejmu ze zdi obě válečné sekery, jedné sundám hlavici a druhou topůrko naštípu. Rychle rozdělám oheň a pověsím nad něj své lepší šaty, aby rychle uschly. Pak do vhodné mísy naliju vodu a následně i trochu kyseliny. A pak si do té směsi namočím vlasy. Nechám to nějakou dobu působit, a pak je spláchnu čistou vodou. Pomocí karbidky a vhodně naleštěné zbroje zkonroluji, že už tak světlé vlasy mi zbělaly jako padlý sníh. Sundám už suché šaty a uhasím oheň. Svléknu se a potřu zčernalým dřevem a uhlím ze své truhly. Pak se velmi opatrně obléknu a ověsím šperky, u kterých není až tak poznat trpasličí původ.
Zkontroluji se v odrazu zbroje, a vypadám dost dobře, sám bych věřil, že jsem nějaký krvavý elf na úrovni. Vyjdu do chodeb a čekám na příhodnou skřetí hlídku.
V chodbách
Chvíli to trvá, ale nakonec se dočkám. Sotva mě uvidí, sáhnou po zbraních, ale já udělám pánovité gesto a pronesu:
"Jsem Halotan Trimedoxim iln Atropin, diplomat Atropinského náčelníka, jenž, jak je známo, dbá na dobré vztahy všech temných tvorů. Naši zvědové už dlouho sledují dění zde, a tak víme, že většina města nafoukaných trpaslíků přešla pod nadvládu skřetů, vedených mocným kouzelníkem. Přicházím z přilehlých jeskyní, abych mu nabídl spolupráci, jenž bude, jak doufám, prospěšná oběma stranám."
To je zarazí, stejně jako má plynulá goblinština.
"Máte nějaké průvodní listy?"
Ukážu mu dokument s pečetí mého rodu.
"Ale to je elfsky!"
"Ano, žijeme v temnotách, ale jsme pořád elfové. Odvedete mne k mágovi?"
Klamání 2/17 (Pálím inspiraci) =) 17+0=17>15, ke komu mě odvedou?
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22592
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Jerson »

Podzemní jezero
Dost nečekaně jsem zůstal s oživlou kostrou sám, tedy pokud nepočítám meč, jehož zoufalství celkem chápu.

"No, Cedriku, nemůžu říct, že bys mě nepřekvapil, jak vzhledem, tak chováním. Co ti na to mám říct."
Přistoupím k němu blíž a zadívám se mu do zeleného světla v očních jamkách.
"Snad jen to, že pokud chceš jednodušší svět, musíš si do něj najít jednodušší lidi. A já budu jednodušší, jedině když mi vrazíš dýku do správného místa v hlavě. Do té doby budu o všem přemýšlet a vše zpochybňovat - zvlášť v tomto podzemí, kde pasti číhají na každém kroku a kde co je jinak, než vypadá."

Ustoupím a podívám se do tmy přes jezero, kudy zmizel Halotan, a zpět na Cedrikova
"Takže se seber, splň svůj úkol, a já se pokusím splnit ten svůj." Ani nevím, zda se mám obtěžovat vysvětlovat mu, co se děje, když zjevně ví o všem, co jsem řekl nebo udělal před jeho oživením. Ten určitě nebyl nikde na druhé straně v zásvětí, ať si povídá co chce.

Už už se otáčím, abych vyrazil přes kůly zpět, když mě něco napadne. Čekal jsem nějakého fexta nebo prostě tvora lidského vzezření, místo toho jsem dostal děsivou oživlou kostru, tak proč toho nevyužít.
"Nebo jinak. Pokud jsi pořád tím Cedrikem, o kterém se mluví v legendě, a měl jsi být přivolán, abys pomohl karackým trpaslíkům, můžeme to udělat jinak. Půjdeš první, za Razmirem - určitě víš lépe než já, kde ho najít. Kdybychom cestou někoho potkali, budeš se tvářit jako služebník zla, a já jako tvůj poskok, abychom se vyhnuli nějakému neužitečnému zdržování bojem s miniony. Razmirovi se představíš jako prokletý paladin Cedrik, a nabídneš mu své služby. Přitom zkusíme zjistit, kde se nachází Svatá hůl, a až to budeme vědět, tak na Razmira zaútočíš - hezky nečekaně, s překvapením, zezadu, plno silou - prostě tak, jak dobří hoši útočí na ty skutečně zlé, když je opravdu chtějí porazit. Nevím co plánuje Halotan, ale ať s ním či bez něj zkusím vzít Hůl a dopravit ji k trpaslíkům."

Promyslím tenhle plán, kde by měl nějakou slabinu. Nebo spíše kde by měl nějaký pevný bod, o který se můžu opřít. O Cedrika, že skutečně splní svou přísahu? O meč, že při své povaze dokáže provést tuto lest, aniž by se jí bránil. O Razmira, že je skutečně zlý do morku kostí a že nejde jen o nějaké nedorozumění, nebo vyšší plán, kterým má zabránit ještě většímu zlu, a který mě znejistí, protože se už vůbec nebudu mít čeho chytit? Nebo o Halotanův nápad? Nebo snad o sebe, že mě nenapadne vykašlat se na úkol, když dostanu indicie, že trpaslíci v minulosti provedli nějakou odpornost? Kde mám tady hledat pevný bod, o kterém bych mohl nepochybovat? Nebo mám všechny pobít jak nějaký vražedný šílenec, dobré i zlé, protože si je bohové přeberou? To by svět určitě zjednodušilo.

Nahlas neřeknu nic, ale mám dojem, že ani nemusím, když oba umí číst myšlenky a nahlížet do různých zákoutí reality.

"Takže - jdeš?" zeptám se ho naposled. "Bez tebe k Razmirovi a holi nedostanu."
Na jeho odpověď nečekám, otočím se tam, kde tuším řadu kůlů pod hladinou, a vydám se přes vodu. Ať se rozhodne sám.

Test na Rozum, Odhad lidí, a Sny o Karaku - ty v každém případě spálím, protože jsem o ně už přišel
k tomu si dám +1 nevýhodu za současnou Hrozbu 1, a +1 nevýhodu za Cedrikův postoj ke mě
1 + 3 + 2 karty
mám 4 úspěchy - 2 zahazuju za nevýhody
2 komplikace - jednu zahodím za sny o Karaku, další nechám projít, tedy výsledek 2 úspěchy, 1 komplikace

Celkový stav 44/50 na splnění cíle, 20/50 komplikací (tu jednu, se kterou mi původně pomohl Halotan jsem si přidal, fikce moc neodpovídá tomu, že by mi to ve výsledku pomohlo, a navíc budu mít Hrozbu 2. Ne že by na tom záleželo, když stejně jdu z vlastní vůle k záporákovi, na což se žádný limit hrozby nevztahuje.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

... skřetí ubikace .....

V DCC sice není přímo lektvar chrlení ohně, ale všechny lektvary, co tam jsou, mají instantní efekt (hod je na jejich výrobu) a háže se jen případné zranění/délka trvání a pod.

Tady jsou cílem dveře => hodím jen, jak silný oheň je a co s dveřmi udělá. MarkyParky: 1D6 → 6(6)#Síla ohně
A abychom nezdržovali, popíšu si to rovnou sám, a protože je to DCC, tak si pro popis půjčím manifestation tabulku z flaming hands .... MarkyParky: 1D4 → 2(2)#Manifestation => fires spring from the wizard’s fingertips


Vzduch se zatetelil před Haštařinými ústy a na špičce jejího jazyka se objevila malalý plamínek, který se obratem změnil v proud plamene. Udivená čarodějka zprvu ukročila a otevřela ústa dokořán, aby se nepopálila, ale pak se dovtípila, jak to funguje, a jazyk co nejvíc vyplázla. Ten se rozpálil jasným žárem. Ohnivým jazykem olízla zabouchnuté dveře a ty se před ní rozpadly v prach.

Pak kouzlo vypršelo.

S ohledem na to, že Haštara musela ke dveřím dojít, což by jí v DCC s jejím kulháním trvalo dvě a půl kola (a půl kolo pak na kouzlení), mě Gontrok a Rangok měli jakoby 2 DCC kola na to něco dělat.

DrDII ale umí nestejné délky kol, to se na to vázat nemusí. Já to za Gontroka popíšu tak, jako by udělal jednu akci v DrDII a jednu v DCC.


V době, kdy se Haštara ke dveřím, Gontrok horečnatě přemýšlel. Mohl přistrčit ke dveřím kavalce nebo vyvolat iluzi svého dvojníka - ale viděl co dokáží smrtící mraky a jak jsou velké. Ty by ani jedno z těchto opatření nezastavilo. Proto se rozhodl jít na to jinak. Strhal z kavalců kůže a látky a narychlo si s nimi omotal hlavu i všechny holé části těla tak, aby se ho mraky dotkly co nejméně.

MarkyParky: 2D6 → 6(4 +2) => Získat Výhodu.
Vyčerpám se, Ohrožení mi jde na 3, ale ve fikci mám provizorní ochranu proti mrakům - +1Výhoda v DrDII nebo lepší kostka v DCC, podle toho čím se mraky pak vyhodnotí.

Obličej si zakryl hodně důkladně, nechal jen malou škvíru pro oči, a proto se neorientuje tak dobře.

A potom - přesně v okamžiku, kdy dveře zčernaly pod žádem Haštařina olíznutí, naplnil místnost temnotou, ve které se ukryl.

MarkyParky: 1D20+3 → 13(10 + 3) => The darkness remains fixed to its location (it does not follow the cleric) and lasts for 1 turn.
MarkyParky: 1D3 → 2(2) => absolute blackness


Skřetí ubikace
Skřetí ubikace

Co mezitím udělal Rangok? V DrDII zvládnul dvě krátké nebo jednu delší akci.
Jezus
Příspěvky: 2601
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Jezus »

Rangoka přestávka v boji nejprve vyleká. Co asi jeho mistr chystá? Rychle se ale vzpamatuje a rozhodne se využít čas, než Haštara chůzí pomalou, ale neodvratnou jako smrt, dorazí ke dveřím, aby se s Rangokem utkala. Zhluboka se nadechne a soustředí myšlenky. Snaží se uklidnit hlavně své divoce bíjící srdce, které z vyhlídek boje s jeho mistrem tluče jako splašené.

Rangok: 2D6+3 → 11(3 +5 + 3)#Zaříkávač(Vůle) > 9
Dávám si Výhodu.


Pak už dveře pod Haštařiným dechem choří na popel. Je to mocná čarodějka, on by z toho lektvaru uměl nejspíš plivat jen 'obyčejný' oheň, rozhodně ne takový žár. Na to by musel ještě nějakou dobu studovat tajemství ohňové magie a zaříkání Dračího dechu.

Neproniknutelná temnota za dveřmi jej překvapí. Rychle tasí meč a zároveň nastaví bok se štítem. Postaví se k Haštaře, aby ji mohl případně také chránit. Netlačí se však úplně do dveří, aby mohl jejich zárubeň případně využít jako pomocný kryt.

Rangok: 2D6+3 → 11(2 +6 + 3)#Bojovník(Bojovnické znalosti - taktika)
Nechám na posouzení, jestli je to ještě těsně ta druhá akce, nebo už další kolo s tím, že mám z fikce trochu iniciativu. Ve druhém případě mi může Gontrok bránit. Jinak si snižuji Ohrožení vhodným postojem k boji.

Počítám, že Haštara tam pošle mrak, který se nějak vyhodnotí, takže stejně budu maximálně bránit sebe a ji, před prvním úderem.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Markus »

Ano, Haštara tam pošle mrak. :)
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů