jednou ročně máme s některými spolužáky z vysoké školy malý sraz. Minulý rok jsem zkusil vést pro naše děti jednorázovou hru ve zjednodušeném systému DnD5. Líbilo se.
Za týden se bude konat další sraz a já mám připravené další krátké dobrodružství. Během něj budou postavy vystaveny vlivu "Temnoty" a postavy tak mohou obdržet tzv. temné body. Pokud nějaké postava nastřádá určitý počet temných bodů, dostane kartičku s jistým rysem, který by měl mít vliv jak na hraní postavy (ať žije Lovecraft!), tak občas i na mechanickou část hry.
Začal jsem si chystat ony kartičky, ale jelikož potřebuji 5 malých rysů (fasují se po dosažení 10 temných bodů) a 5 větších rysů (25 bodů), napadlo mě, že požádám o inspiraci zde, neboť věřím, že s šílenstvím, temnotou a podobnými cajky tu mají někteří diskutéři bohaté zkušenosti

Fakta:
Počet postav v družině: 5
Věk hráčů: 12 - 15 let
Zkušenost hráčů: minimální
Zkušenost Vypravěče: jen o málo větší než minimální
Mým cílem je mít v ruce 5 kartiček malých rysů a 5 kartiček velkých rysů, abych je mohl náhodně přidělovat postavám.
Malý rys: Lehce ovlivňuje jednání postavy, případně může mít i malý mechanický vliv na některé specifické situace
Velký rys: Výrazně ovlivňuje jednání postavy, případně může mít i větší mechanický vliv na některé specifické situace
Díky všem za případné nápady.
Ota
P.S.: Minule si děcka stěžovala, že bylo dobrodružství moc lehké, tak se nebojte zatlačit na pilu
