[KaM][PbP]Zimní pohádka

Sekce, v níž se věnujeme našemu hraní. Můžete zde poprosit o pomoc s přípravou kampaně nebo dobrodružství, konzultovat svou postavu, a samozřejmě se podělit o zápisy z her, které již máte za sebou.
Odpovědět
Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4698
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od PetrH » 10. 9. 2017, 11:17

Jasne;) postni predstavu a doladime to;) tipuju re na nejaky von Slivovitzberg ;)
Kouzlem a mečem PbP | Lone Wolf Adventure game PlaybyPost
-----------------------------------------------------------
Lone Wolf: Kai Lord Rudy mec - CS = 19+2(meč)=21, END = 24+2(helma)+2(stit)=28 / aktuálně = 20, WP = 19
-----------------------------------------------------------
http://www.kouzlemamecem.cz

Uživatelský avatar
Paul
Příspěvky: 1173
Registrován: 31. 8. 2017, 10:19
Kontaktovat uživatele:

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od Paul » 11. 9. 2017, 15:59

Frederik z Dyahavenu
Síla: k6 Hbitost: k8 Inteligence: k12
Dovednosti:
  • Boj s mečem k4
  • Zbožnost k8
  • Modlitba světla k6
  • Modlitba zbraně k6
Vybavení:
  • Hůl (sesílací předmět)
  • Vak s jídlem a měchem
  • Průvodní listina z univerzity (svěcení na kněze)
  • Svitek "chránící" před zlem
  • Hojivá mast
  • Zimí obečení
  • Pár mincí ve váčku
Frederik je synem kupce z města Dayhaven. Díky majetku otce se dostal na prestižní univerzitu ve městě. Bohužel, při kněžském semináři se dostal do styku s nějakými knihami, které jsou bohužel zakázané. Ale díky penězům otce a strýce nakonec získal svěcení pod jednou podmínkou. Musel odejít z města. Vlastně z celé Hanzy. A tak je tady, promrzlý, téměř bez peněz a s nulovou perspektivou. Ale co. Takhle začínal na semináři. Snad se s tímto stavem dá něco dělat.
Naposledy upravil(a) Paul dne 15. 1. 2018, 18:32, celkem upraveno 3 x.
Slovanologie 24. 5.

Wunder warten bis zuletzt.

Uživatelský avatar
Ōku
Příspěvky: 54
Registrován: 12. 9. 2017, 18:23

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od Ōku » 12. 9. 2017, 18:47

Ōku (učedník cechu hraničního)

Když ho jako podivné nelidské mimino našli toulat se za vesnicí, předhodili jej rasovi k likvidaci. Ten se ale nad zvláštním dítětem smiloval a vychoval ho jako svého vlastního syna. Ōku se od ostatních dětí vždycky lišil - nazelenalá kůže, špičaté uši a zuby, malé divoké oči. Ty hodnější na něj volaly skřete, ostatní mu předhazovaly, že se jeho matka kurvila se zlobrem nebo dokonce s trolem. Ať už je jeho pravý původ jakýkoliv, vesničané Ōka nikdy nepřijali a tak rostl všemi opovrhován v rasovně na okraji společnosti. Když si ani v dospělosti nedokázal najít slušnou práci a uznání okolí, rozhodl se poslat všechny do háje. Sebral si svých pár věcí, rozloučil se s otcem a přidal se k lidem na skutečném okraji - k hraničářům.

Vlastnosti
Síla k8, Hbitost k12, Inteligence k6

Životy - 15 [ ][ ][ ][ ][ ].[ ][ ][ ][ ][ ].[ ][ ][ ][ ][ ]

Položky s přiřazenou kostkou
- Dlouhý luk k10
- Kožené krzno k6
- Léčivá mast k6
- Průměrný meč k6


Dovednosti
- Střelba z luku: +1
- Pohotovost: Hbitost k6
- Lov: Inteligence k8
-
-
-

Vybavení
Luk a šípy, porcovací nůž, teplé oblečení, spací vak, něco málo jídla
Mince - 10

Obrázek
Naposledy upravil(a) Ōku dne 27. 9. 2017, 13:37, celkem upraveno 4 x.

Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4698
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od PetrH » 12. 9. 2017, 18:57

tak uz skenderax;)
Paul a Oku (Sap...aka Berny The King) palec nahoru
Kouzlem a mečem PbP | Lone Wolf Adventure game PlaybyPost
-----------------------------------------------------------
Lone Wolf: Kai Lord Rudy mec - CS = 19+2(meč)=21, END = 24+2(helma)+2(stit)=28 / aktuálně = 20, WP = 19
-----------------------------------------------------------
http://www.kouzlemamecem.cz

Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 810
Registrován: 27. 8. 2011, 09:15

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od Sarsaparillos » 12. 9. 2017, 20:06

PetrH: Stačí ta postava takto? Chceš k tomu ještě něco fikčně nebo mechanicky dodat?

Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4698
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od PetrH » 12. 9. 2017, 21:14

Nene staci takto, udelame odpich snad co nejdrive a zkusime to. Jen nevim, zda nebudu chodit k vam zase do drd doomu, teda roomu a ze rat o rozumy;)
Kouzlem a mečem PbP | Lone Wolf Adventure game PlaybyPost
-----------------------------------------------------------
Lone Wolf: Kai Lord Rudy mec - CS = 19+2(meč)=21, END = 24+2(helma)+2(stit)=28 / aktuálně = 20, WP = 19
-----------------------------------------------------------
http://www.kouzlemamecem.cz

Uživatelský avatar
Skenderax
Příspěvky: 1170
Registrován: 3. 12. 2011, 15:28
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od Skenderax » 17. 9. 2017, 20:50

:-( prepáčte, ale ešte potrebujem deň...
hrajem Kai Lorda - Bold Oak | Stránka Nepísaných Kroník | Pilot Aliance Rya Bastilia | hrajem Lotherd McDeep

Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.

Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 810
Registrován: 27. 8. 2011, 09:15

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od Sarsaparillos » 17. 9. 2017, 21:00

Skenderax píše:
17. 9. 2017, 20:50
:-( prepáčte, ale ešte potrebujem deň...
Čekáme od října 2016, pár dalších dní ještě určitě dáme :)

Uživatelský avatar
Skenderax
Příspěvky: 1170
Registrován: 3. 12. 2011, 15:28
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od Skenderax » 17. 9. 2017, 22:28

Lotherd McDeep

Bojový kňaz s temnou minulosťou a neznámymi bohmi hľadajúci sám seba i znovuzrodenie svojich bohov.

Hromotlk otrhaný ako žobrák s pohľadom nepríjemne prenikavým.

Sila ... k12
Hbitosť ... k4
Inteligence ... k8

Štěstí – k10 – sesílá se před libovolným hodem jiné postavy, číslo hozené na kostce se k tomuto hodu přičítá, může být však i odečteno (je-li kouzlo sesláno na nepřítele). Lze seslat jednou za kolo, cíl kouzla musí být ve stejné aréně.

Léčení – k6 – vyléčí jedné postavě tolik životů, kolik padlo na kostce. Lze seslat na každou postavu jen jednou za souboj (nebo po jeho skončení), při seslání je potřeba dotýkat se léčené postavy.

Vybavenie
Mince: 10
vak s jedlom, vodou, dekou, kresadlo, zopár fakieľ a lano
Naposledy upravil(a) Skenderax dne 21. 9. 2017, 17:59, celkem upraveno 2 x.
hrajem Kai Lorda - Bold Oak | Stránka Nepísaných Kroník | Pilot Aliance Rya Bastilia | hrajem Lotherd McDeep

Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.

Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4698
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od PetrH » 19. 9. 2017, 07:23

Ráno bylo pošmourné. Šestá rodina a už tlučou na zvon. venku tma a všude jsou vidět mihotající se louče. K bráně dorazil kupecký vůz. Koně jsou zpěnění, jak hnali tryskem, na voze leží dva mrtví kupci, jako by je někdo přetrhnul vejpůl. Kde jsou ale zbylé další dva vozy, kupci, pomocníci?
Hned někdo začal šeptat, že to byl Démon, co to provedl. Rychtář poslal hned Janka pro kněze a pak vzbudit hradního pána. Rytíř nikdy nebyl na dlouhá slova. Dal za úkol vybrat každému z družníků nejlepšího ze svých lidí, aby toto zvěrstvo vypátrali a po právu potrestali.

Byli jste vybráni vy. Není to moc vděčná práce, navíc mají být nejlepší dny roku. Hodokvas. Holky nudou lačné po špásu, pivo snad by mohlo být, možná medoviny džbán. Místo toho půjdete do lesů hledat co se stalo...
Mistr Archibald, osobní mastičkář pána, každému z vás pro štěstí dává malý flakonek s léčivou mastí (k6 - jednorázové užití) a mistr kovář nabízí průměrný meč (k6 síly). Dny jsou krátké, noci dlouhé, temné a mrazivé. Prý venku jsou děsy, hrůzy a démoni. Možná tím straší děti v noci, možná... ?
Kouzlem a mečem PbP | Lone Wolf Adventure game PlaybyPost
-----------------------------------------------------------
Lone Wolf: Kai Lord Rudy mec - CS = 19+2(meč)=21, END = 24+2(helma)+2(stit)=28 / aktuálně = 20, WP = 19
-----------------------------------------------------------
http://www.kouzlemamecem.cz

Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 810
Registrován: 27. 8. 2011, 09:15

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od Sarsaparillos » 19. 9. 2017, 07:56

Petře, než do toho vlítnem, potřebuji ještě doladit mechaniku, protože v tuhle chvíli jsem z toho spíš zmatený, než že bych mohl začít hrát.
:?: Postavu jsem nedělal úplně podle KaM, protože jsi sem psal, že je její tvorba houserulovaná, ale nenapsal jsi žádná ta houserules. Jak má tedy vlastně postava vypadat?
:?: Paul má na vlastnostech k6, k8, k12, já a Skenderax k4, k8 a k12. Kdo to má správně? Nebo je to jedno?
:?: Paul má u postavy nějaké čtyři dovednosti bez kostek. Skenderax má dle KaM dvě přiřazené kostky. Já nemám nic. Nemělo by se tohle nějak sjednotit?
:?: Hody si budeme řešit každý sám u sebe na stole a sem psát výsledky? Nebo použijeme taky rolz či jinou platformu?

Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4698
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od PetrH » 20. 9. 2017, 14:19

:?: Paul má na vlastnostech k6, k8, k12, já a Skenderax k4, k8 a k12. Kdo to má správně? Nebo je to jedno?
hodnoty vlastností já umožňuji k4,6,8,10,12,16,20 - puvodni nema k16 - cislo kostky rika jak jsi schopen a jaky vysledek muze padnout. cili cim vyssi kostka tim lepe. nekdy napr. kouzlo sili ti da o +1 vyssi kostku takze, kdyz mas silu k8, tak s kouzlem hazis k10
:?: Hody si budeme řešit každý sám u sebe na stole a sem psát výsledky? Nebo použijeme taky rolz či jinou platformu
mam v planu rolz
:?: Postavu jsem nedělal úplně podle KaM, protože jsi sem psal, že je její tvorba houserulovaná, ale nenapsal jsi žádná ta houserules. Jak má tedy vlastně postava vypadat?
Jedna cesta je kouknout na web ke mě, můžeš si zkusit vytvořit svoji představu a tu můžeme doladit, klidně dodám k dispozici pdf s pravidli pro inspiraci;)
:?: Paul má u postavy nějaké čtyři dovednosti bez kostek. Skenderax má dle KaM dvě přiřazené kostky. Já nemám nic. Nemělo by se tohle nějak sjednotit?
Pravdu máš, bylo by fajn u každé mít kostku uvedenou
Kouzlem a mečem PbP | Lone Wolf Adventure game PlaybyPost
-----------------------------------------------------------
Lone Wolf: Kai Lord Rudy mec - CS = 19+2(meč)=21, END = 24+2(helma)+2(stit)=28 / aktuálně = 20, WP = 19
-----------------------------------------------------------
http://www.kouzlemamecem.cz

Uživatelský avatar
Skenderax
Příspěvky: 1170
Registrován: 3. 12. 2011, 15:28
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od Skenderax » 20. 9. 2017, 14:23

//Hmmm, hmmm... :-) už som si hodil tvoju stránku do záložiek. Zajtra pozriem. Nejak som ju stále prehliadal :-(...
hrajem Kai Lorda - Bold Oak | Stránka Nepísaných Kroník | Pilot Aliance Rya Bastilia | hrajem Lotherd McDeep

Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.

Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 810
Registrován: 27. 8. 2011, 09:15

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od Sarsaparillos » 20. 9. 2017, 15:02

Tak jo, pročetl jsem si tvůj web, popis dovedností i vzorové postavy a jsem zmatený ještě více, než předtím. Zkusím to rozepsat co nejsrozumitelněji:

1) Kostky u vlastností. U vzorových postav máš různý součet kostek u vlastností (síla, hbitost, inteligence), takže postavy jsou různě silné (např. Jan má celkem 26, Ondřej 24). Čeho se máme při tvorbě našich postav držet? Máme si je udělat tak silné, jak uznáme za vhodné, nebo je k tomu nějaké pravidlo?

2) Dovednosti. Pochopil jsem seznam, i že jich mohu mít maximálně 6. Nepochopil jsem, jak došlo k přiřazení kostek k dovednostem u vzorových postav (proč má například Ondřej u znalosti poměrů právě inteligence k6? Proč tam nemá k8, k10 nebo něco jiného?). Je to jedno, tj. hráč si tam přiřadí jaké kostky chce, nebo je na to nějaké pravidlo?

3) Použití dovedností. Vůbec jsem nepochopil, vezmu to postupně.
Např. pokud postava je na v trhu a někdo se jí snažit zlákat či přesvědčit může tomuto čelit pomoci jednoduché aplikace dovednosti vyjednávání, kdy postava na svoji obranu mlže připočíst hod kostkou stupně této dovednosti.
- Jak "připočíst"? Měl jsem dojem, že se kostky nahrazují (tj. např. +1 mi změní kostku k6 na k8 a podobně).
- Vzorová postava Helen má Ineligenci k12 a dovednost vyjednávání k8. Pokud by byla v tom příkladu ona a někdo se ji snažil přesvědčit, tak:
a) Háže si na Inteligenci?
b) Háže si na vyjednávání?
c) Háže si na inteligenci i vyjednávání a oba hody se sečtou?
Či naopak se postava snaží někoho přesvědčit, tak může pro podporu své akce využít této dovednosti a cíli ztížit pozici o hod příslušnou kostkou.
- Pokud by Helen někoho přesvědčovala, hází si (viz výše) a, b, nebo c?
- Co znamená ztížit? Pokud má cíl např. středně těžký záměr 4 a Helen hodí dalších 6, tak se to sečte a cílové číslo je 10? Nebo to ztížení pozice funguje jinak?
Není-li u dovednosti uvedeno jinak, postava hodí na vlastnost kX dovednosti. Přehodí-li stupeň vlastnosti dovednost je úspěšně užita a umožní postavě na hod proti pasti, akci či ověření využít u dané vlastnosti o 1 kostku vyšší hod než by házel obvykle.
- Nechápu ve spojení s předchozím. Helen má vyjednávání k8 a inteligenci k12. "Přehodí-li stupeň vlastnosti" - nemůže přehodit osmistěnkou dvanáctistěnku, takže dovednost nebude nikdy úspěšně použita?
- Výše se píše o "připočíst hod kostkou stupně této dovednosti", tady o "využít u dané vlastnosti o 1 kostku vyšší". Takže jak to je? Používání dovedností mi zvyšuje hod kostkou? A za jakých podmínek? Nebo je to samostatný hod, který přičítám k hodu na dovednost?

:think: V tomhle potřebuju mít jasno, abych mohl dodělat postavu a začít hrát. Díky za trpělivost.

Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4698
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: [KaM][PbP]Zimní pohádka

Příspěvek od PetrH » 21. 9. 2017, 09:02

1) Kostky u vlastností. U vzorových postav máš různý součet kostek u vlastností (síla, hbitost, inteligence), takže postavy jsou různě silné (např. Jan má celkem 26, Ondřej 24). Čeho se máme při tvorbě našich postav držet? Máme si je udělat tak silné, jak uznáme za vhodné, nebo je k tomu nějaké pravidlo?
Ano původní KaM nabízí rozlož kostky k4,k8 a k12
pravidla píše:Každá postava má ve hře tři vlastnosti – sílu, hbitost a inteligenci. K
dispozici máte tři druhy kostek – k4, k8 a k12, rozdělte je mezi tyto
vlastnosti. Kostka vyjadřuje, jak je která vlastnost rozvinutá – čím větší,
tím lépe.
nemam problem dodržet pravidla, přišlo mi sem fer nabidnout model user setting, ale nevadími držet reguli pravidel :)
2) Dovednosti. Pochopil jsem seznam, i že jich mohu mít maximálně 6. Nepochopil jsem, jak došlo k přiřazení kostek k dovednostem u vzorových postav (proč má například Ondřej u znalosti poměrů právě inteligence k6? Proč tam nemá k8, k10 nebo něco jiného?). Je to jedno, tj. hráč si tam přiřadí jaké kostky chce, nebo je na to nějaké pravidlo?
Původní KaM má 4 sloty na vybavení/kouzla/cokoliv s kostkou, ja dodatecne zavedl dovednosti pro podporu trosku delsiho hrani. to rozložení je nějaká má představa, kterou bude třeba rozložit na blbosti a vady jako umíš ty;) proto tady ten test.
3) Použití dovedností. Vůbec jsem nepochopil, vezmu to postupně.
Např. pokud postava je na v trhu a někdo se jí snažit zlákat či přesvědčit může tomuto čelit pomoci jednoduché aplikace dovednosti vyjednávání, kdy postava na svoji obranu mlže připočíst hod kostkou stupně této dovednosti.
- Jak "připočíst"? Měl jsem dojem, že se kostky nahrazují (tj. např. +1 mi změní kostku k6 na k8 a podobně).
- Vzorová postava Helen má Ineligenci k12 a dovednost vyjednávání k8. Pokud by byla v tom příkladu ona a někdo se ji snažil přesvědčit, tak:
a) Háže si na Inteligenci?
b) Háže si na vyjednávání?
c) Háže si na inteligenci i vyjednávání a oba hody se sečtou?
správně má být c, dovednost má dát bonusove cislo. Takže kdyzž más inteligenci k8 a hovednost umíš fakt dobře (k10) tak hodíš oběma kostkama a sečteš číslo.
Nebo naopak, když se tě někdo snaží ukecat, tak on hodí např. 4(k8) a K10(6) a ty svým hodem proti můžeš korigovat jeho hod směrem dolu v číslené podobě (3+7) a on např. na zkoušku středně obtížné neuspěje.
Není-li u dovednosti uvedeno jinak, postava hodí na vlastnost kX dovednosti. Přehodí-li stupeň vlastnosti dovednost je úspěšně užita a umožní postavě na hod proti pasti, akci či ověření využít u dané vlastnosti o 1 kostku vyšší hod než by házel obvykle.
pokud bude mít jen napsané vyjednávání /žádné k8 k tomu (školema, cvičena atd) tak se jako základ bere k12) - háže jednou kostkou. Např. umíš plavat(žádný styl, vytrvalectví a pod) máš jen podporu své síly/hbitosti (dle posouzení situace), ale když jsi trenévaný vytrvalec máš už třeba plavání k6 navíc.....

je to lepší ?
Kouzlem a mečem PbP | Lone Wolf Adventure game PlaybyPost
-----------------------------------------------------------
Lone Wolf: Kai Lord Rudy mec - CS = 19+2(meč)=21, END = 24+2(helma)+2(stit)=28 / aktuálně = 20, WP = 19
-----------------------------------------------------------
http://www.kouzlemamecem.cz

Odpovědět

Zpět na „Vaše hry - příprava, rady, zápisy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host