[Drdo] Strážomír

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Karotka
Příspěvky: 1110
Registrován: 21. 9. 2011, 21:42
Bydliště: Praha

[Drdo] Strážomír

Příspěvek od Karotka »

Vallune, dobrá. Tak schválně...

Sir William píše:

...
Jako toho rumu jsme nevypili zase tolik, abychom byli podvobraz. Ale to obraz vůbec nezajímalo a mluvil na nás. Vlastně kastelán na něm. Fakt. I na Kelatynku, která nepila, a tak uhodla jeho hádanky. Pak už jsme se mohli ptát my. Eduardův štít tady není, zato tady už 14 let sídlí zlý nekromant. Snaží se probudit z mrtvých Lancuse Jecha (†1324) největšího hrdinu Harmondale. LJ takto povstal již několikrát, aby pomohl v těžkých časech, nicméně jeho tendence s každým dalším povstáním postupně propadat temnotě z toho dělá záležitost, se kterou si není radno zahrávat. Navíc, kdo ví, jaké ďábelské plány s ním ten nekromant má. Jménem Brigády kastelánovi na obrazu slavnostně slibuji, že se o to postaráme. Vnášet světlo do temnot a zbavovat svět podobných zlosynů je povinností každé správné drakobijecké brigády! Dozvídáme se, že nám pomůže další z mrtvých národních hrdinů, drakobijec Scrofus, který má coby křišťálová socha strážit Jechův klid. Sídlí v horním patře podzemí, zatímco nekromant ve spodním, tedy tomto.

Vydáme se dále do podzemí a po chvíli přicházíme do kruhové místnosti se schodištěm. Je prostřeno. Ale jen pro dva. „Kdo zaváhá, nežere!“ říká se u nás na Ostrovech, a proto jsme to my kluci z Ostrovů (já a Theo), kdo se první chopí pivka. Pak ještě naříznu židli a trochu lituju, že neuvidím, jak si na ní Nekra sedne a spadne. Z místnosti vede ještě chodba, ale rozhodnu se, že půjdeme po schodišti nahoru, protože nejdřív je třeba najít drakobijce. Nahoře nás přivítá ceremoniální kostra a říká „Pojďte prosím za mnou“. “Čtyři piva!“, já na to. Nějakou dobu si stojíme každý za svým, než naší soutěž v asertivitě přeruší příchod jakéhosi grobiána v krásné Harmondaleské zbroji a krutosemeným cepem s hlavami hada, pavouka a upíra. Zdá se být poněkud mimo. Tvrdí, že slouží pánu Harmonadale. Ignoruji Kelatynčiny obličeje, kterými mi asi chce něco naznačit a rovnou a bez okolků mu oznámím, že v Harmondale vládne Ransomova drakobijecká brigáda, jejíž jsem shodou okolností vedoucí. A on je tedy mým poddaným. Nechtěl tomu věřit, ani když jsem se začal ohánět Lordem Markhamem. Tvrdil, že pánem Harmondale je Klavik. Ten co zmizel před 14 lety. Hm, ten nekromant… taky 14 let. Je opravdu vše jen náhoda?

Nemám čas se nad tím hlouběji zamyslet, protože ten můj poddaný na mě zaútočí jako smyslů zbavený. Takovou vzpouru je třeba potlačit! Tasím pana Scathinga a jdu se bít. Koušou mě hadi, pavouci, upíři, vysávají mi životní sílu, otravují mě jedy, málem umírám. Už, už chci zavelet k ústupu, když tu mi přiskočí na pomoc Pahuac se svou korsekou, Theo svým lukem a hlavně Kelly svými kouzly. Nejdřív mě zrychlí, a pak zasahuje povstalce bouřkou blesků. Brzy je po boji a Pahuac mě může ošetřit kousance. Výborné je, že tato místnost je kuchyň a je tu spousta dobrot, třeba muflon. A jakýsi magický, chladící váleček. Připadl gastronomické divizi RDB (Pahuacovi). Já si na sebe beru tu krásnou zbroj. Koneckonců je to zbroj pána Harmondale, tedy moje. Koukneme se i do ložnice ve vedlejší místnosti, ale tam nic zajímavého nenajdeme.

Jdeme dál. Theodor „odemkl“ dveře, ale za nimi našel jen pavučiny. Kelatyn tam poslala ohnivý pumlíč a z chodby vyběhl naštvaný obří pavouk. Theo s Kelly ho zvládli vyřídit sami. A ještě objevili tajné dveře na záchod, kde jsme si nedávno ulevovali. Poté objevujeme místnost s bublajícím bahnem a reliéfem, který se nám snaží sdělit, že lázeň v tom bahně posílí naše zbraně. Což učiníme, ještě než to pochopíme. Pak se jdeme ještě vypořádat s ceremoniálním kostlivcem. Ukáže se, že je jich tu víc. Jednomu useknu hlavu a vrhnu se na druhého. Překvapí mě, že kostlivec bojuje dál a hlavu drží v ruce. Theodor mu ji ustřelí i s ní. „Ty máš čáry, já mám svaly“ říkám v duchu nekromantovi a dorazím druhého kostlivce. Ostatní mezitím vyřídí ty ostatní. Kostlivci hlídali nějakou truhličku. Mohla by na ní být past, tak s ní radši třísknu o zem. Rozbije se. Jsou v ní dvě zlaté sošky skřetů – ty se budou líbit Stoupovi- a další truhlička. Zopakuji úspěšnou metodu, ale ukáže se, že to byla blbost. V truhličce byla léčivá mast. Už není, rozprskla se všude kolem. Zapomeňme na to.

Zajímavější byl obrovský netopýr, na kterého jsme narazili během hledání Scrofuse. Vyplašili jsme ho a tak se nám to pokusil vrátit strašným pískotem. Pahuac jakožto mistr mezidruhové komunikace ho uklidnil, spřátelil se s ním a my jsme mohli posbírat vše cenné v místnosti. Posbírali jsme kopu zlaťáků a našli a ochutnali vzácný elixír. Možná i za tisíc zlatých! Zapomeňme na to.

Nedlouho po té Theodor objevil tajné dveře a chodba za nimi nás dovedla k našemu národnímu hrdinovi z křišťálu. Je to pěkný divočák a celý z křišťálu. Rád nám pomůže vyřídit věc s nekromantem, ale nejdřív mu máme přinést jeho páračku, kterou mu s pomocí nějakého slizu, na který máme dávat pozor, Klavik sebral. „Posloužit národnímu hrdinovi je pro nás čest!“ ujistím ho.

Vydáme se chodbou, koukáme na strop po slizu a Theodor neustále opakuje, že je chytřejší než já. Když tu náhle se zjeví nemrtvá krysa a div, že mi nekousla půl prdele. Než se vzpamatuju, někam zmizí. Pahuac mě ošetřuje, Kelly posílá do chodby ohnivý pumlíč a Theodor se mi směje. Začínám se cítit divně, mám chuť pištět a běhat kanály. Za chvíli se krysa zjeví znovu a kousne Kelatynku, taky jí to neudělalo dobře a koukáme na sebe jako dvě krysy. „Mohli bychom si udělat nějaká krysátka“ honí se mi hlavou… Theo ji trefí šípem a krysa opět mizí. Pokoj od ní ale nemáme, hned se zase zjeví a kousne i Theodora. Nakonec se nám ji nějak podaří vyřídit. Nejspíš Kelly svými ohnivými kouzly. Každopádně, když zmizela nadobro, krysí kletba pominula. Byli bychom s Kelly hezká krysí rodinka, ale zapomeňme na to. Proti kletbám je třeba bojovat, stejně jako šířit slávu RDB, Harmondale a lam!

Dali jsme se do kupy a vešli do místnosti P2. Nakysle smrdí, protože na jejím stropě na nás číhá hlen. Kelly ho spálí a Pahu posbírá do lahviček. Doufám, že to nehodlá přidávat do omáček.

Podivností není nikdy dost. Po chvíli narážíme na další z nich. Uprostřed další místnosti je pyramida a na ní obrovská válečná sekera, Scrofusova páračka. Problém je, že z pyramidy trčí spousta pařátů, připravených nás rozpárat dřív, než se k páračce dostaneme. Zkusím střelit z praku a přidat trochu krupobití. Kelatyn přidá salvu blesků. Pár pařátů odpadlo, ale pořád jich je dost. Thedodor kroutí hlavou, něco si brblá pod fousy a předělává lano na laso. Zkušeně laso roztočí a chytne do něj páračku. Následuje přetahování, Theodor je silnej kluk, ale tohle sám nedá. Vzpomeneme si na pohádku o veliké řepě a společnými silami páračku nakonec pyramidě plné pařátů (PPP) uzmeme. Spustili jsme tím alarm a tak utíkáme, co nám nohy stačí nejkratší cestou za Scrofusem. Ten se zaraduje a vede nás. Hrdě jej se svou brigádou následuji. Vcházíme do velikého sálu s kašnou. A strašlivými nemrtváky. Scrofus se vrhne na zakutého nemrtvého trplaslíka, já se vrhám na mumii, Pahu mi jde pomoct, Theodor a Kelatyn bojují na dálku s fextem…

Pokračování příště.



Pokud to náhodou četl (a dočetl až sem) nějaký náhodný kolemčtoucí, mám na něj jednu otázku.
Kdo první odpoví správně, má u mě na nejbližším srazu (nebo při jiné příležitosti) pivo nebo čaj.

Jakou barvu má hrad Strážomír?

Tradiční jasnozřivost depresivních, často popisovaná jako radikální nezúčastněnost ve vztahu k lidským starostem, se projevuje v první řadě nezájmem o problémy, které vskutku nejsou příliš zajímavé.
(M. Houellebecq)
Uživatelský avatar
Skenderax
Příspěvky: 1219
Registrován: 3. 12. 2011, 15:28
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drdo] Strážomír

Příspěvek od Skenderax »

Karotka píše:Pokud to náhodou četl (a dočetl až sem) nějaký náhodný kolemčtoucí, mám na něj jednu otázku.
Kdo první odpoví správně, má u mě na nejbližším srazu (nebo při jiné příležitosti) pivo nebo čaj.

Jakou barvu má hrad Strážomír?
Zapomeňme na to.

:D ale je to pekne napísané. Teším sa na pokračovanie.
Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.
Uživatelský avatar
Karotka
Příspěvky: 1110
Registrován: 21. 9. 2011, 21:42
Bydliště: Praha

Re: [Drdo] Strážomír

Příspěvek od Karotka »

WTF, Vážně nikdo? To fakt stačí otočit o 90 stupňů nebo změnit padoucha?

Skenderax: díky za pochvalu, ...pokračování píše Kelatyn.
Ono je to celý součást KaFek, o pár řádků níž. Akorát jsme to sem na fórum dlouho nepostovali.
A navíc po odchodu Sparkle jsme přepnuli z Rozcestí na Drdo.

Nekro, sorry za tu židli.

Tradiční jasnozřivost depresivních, často popisovaná jako radikální nezúčastněnost ve vztahu k lidským starostem, se projevuje v první řadě nezájmem o problémy, které vskutku nejsou příliš zajímavé.
(M. Houellebecq)
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32275
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drdo] Strážomír

Příspěvek od Vallun »

Spíš to nikdo nečetl...:/
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Nekra
Nadšený blázen
Příspěvky: 959
Registrován: 15. 7. 2008, 16:45
Bydliště: Praha

Re: [Drdo] Strážomír

Příspěvek od Nekra »

Vallun: Ale četl (teda tohle). Jen jsem nepřečetl celý (hlavně konec) původního zápisu Kafek, a informace o barvě Strážomíru může vycházet z něj (což teda jsem tam i v "souvislosti" nějakou barvu našel). Sice mne napadlo, na co může Karotka narážet tou dodatečnou poznámkou (na jinou barvu), ale jelikož o nabízenou odměnu stejně nemám zájem, tak proč ji nenechat ostatním, žejo?
Pro slušný lidi: Do uvolnění schránky mi nepište SZ!
(130829092016)

Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
Uživatelský avatar
Karotka
Příspěvky: 1110
Registrován: 21. 9. 2011, 21:42
Bydliště: Praha

Re: [Drdo] Strážomír

Příspěvek od Karotka »

Nekra: Uznávám, že je to hádanka spíš pro starý psy jako já nebo Vallun. Nápověda je to v tom odkazu WTF.

A taky tady:
Obrázek

Tradiční jasnozřivost depresivních, často popisovaná jako radikální nezúčastněnost ve vztahu k lidským starostem, se projevuje v první řadě nezájmem o problémy, které vskutku nejsou příliš zajímavé.
(M. Houellebecq)
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Drdo] Strážomír

Příspěvek od York »

Karotka: To není nápověda, to je spoiler. Nicméně můžeš mi v pondělí objednat Bílou pivoňku ;-)
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: [Drdo] Strážomír

Příspěvek od eerieBaatezu »

Týjo, vy si v Praze hrajete takový super jeskyně. $::) A pěkně klasickej dračák, že já jsem se z tý Prahy před těmi deseti lety odstěhovával... :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Karotka
Příspěvky: 1110
Registrován: 21. 9. 2011, 21:42
Bydliště: Praha

Re: [Drdo] Strážomír

Příspěvek od Karotka »

York: Jinak to už asi nešlo (pokrčení rameny) Každopádně si vyhrál. Navíc pivoňka... to je skoro pivo. :)

eerie: To víš, Pražákům, těm je hej. Drdo, Chuubo, máme všechno.

Tradiční jasnozřivost depresivních, často popisovaná jako radikální nezúčastněnost ve vztahu k lidským starostem, se projevuje v první řadě nezájmem o problémy, které vskutku nejsou příliš zajímavé.
(M. Houellebecq)
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Drdo] Strážomír

Příspěvek od York »

Karotka píše:Navíc pivoňka... to je skoro pivo. :)
No jo, vážně je tam schovaný... Podvedli mě!
Uživatelský avatar
Nekra
Nadšený blázen
Příspěvky: 959
Registrován: 15. 7. 2008, 16:45
Bydliště: Praha

Re: [Drdo] Strážomír

Příspěvek od Nekra »

Karotka: Co tím myslíš, že je to hádanka pro "starý psy"? To, že jsem to nehrál, neznamená, že jsem o tom nečet. V některých diskuzích (asi hlavně těch starších) se to omílalo docela dost, až jsem litoval, že v tý novější papírový verzi DrD to není (ale buď v těch diskuzích tam byl odkaz, nebo se mi to povedlo někde najít v pdfku). Neodolal jsem a přečet jsem si to, takže i když si nepamatuju tvary místnosti, vím zhruba, o co tam šlo. A to ještě v těch počátečních dobách "četby" o tom jsem si tam nějak "vygumovával" jedno písmenko a myslel jsem si, že družina má zabít hada (který asi bude umět kouzlit nebo tak něco, aby byl dost nebezpečným protivníkem).
Pro slušný lidi: Do uvolnění schránky mi nepište SZ!
(130829092016)

Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti