Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
Téma sloužící k vkládání materiálů k naší kampani na tajuplném ostrově Züüll
GM: Nenril
Postavy: Uri - Quentin
Jeremy the Cleric of Maegas
Shane Felburn - Sparkle
Korrin - Sosák
GM: Nenril
Postavy: Uri - Quentin
Jeremy the Cleric of Maegas
Shane Felburn - Sparkle
Korrin - Sosák
Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
Musim rict, ze to posledni sezeni bylo husty. I kdyz bych se normalne nad bojem celou session usklibal, tak tady jsme v zasade oblehali hrad a nakonec ho osvobodili a sundali hlavniho typka, coz je na samostatnou epizodu uplne v pohode.
Akorat ty kostky byly trochu nefer
Paladin je hrozne zabavnej.
Akorat ty kostky byly trochu nefer
Paladin je hrozne zabavnej.
But nobody came.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
Já strávil tolik času s wowkama, guild warrama, dnd4e a vůbec takovym tim přehnanym stylem, že moje představa je často o chlup kýčovitější a grandióznější. Proto mám asi tak přehnaný popisy. Ale snažim se zvykat si na realističtější věci. Docela dobrá úroveň awesome vs realistic je novej artuš
Platí tenhle čtvrtek?
Platí tenhle čtvrtek?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
Za mne jo.Quentin píše:Platí tenhle čtvrtek?
Bude mlzny ostrov, s jesterici, kterou ucis svobodne zit, abych ji nezabil?
But nobody came.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
Ptáš se, jestli ji vezmu sebou, abys ji nemusel zabít? Jestli jo, tak s náma určitě jde.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
Já ve čtvrtek můžu, ale možná budem muset hrát u nás, protože nebudu zvládat po hnusném zákroku sedět.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
Dneska teda můžu. Od kolika budem hrát? Nějak se mi vykouřilo z hlavy, od kdy většinou začínáme.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
Začínáme v 18:00. Sejdem se v Mephitu nebo u tebe?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
Můžem v Mephitu.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
sos: Mephit by sis už mohl pamatovat
A Sparkle bydlí o ulici vedle, takže kdyby jsme tam nakonec skončili, tak to žádný zdržení nebude.
A Sparkle bydlí o ulici vedle, takže kdyby jsme tam nakonec skončili, tak to žádný zdržení nebude.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh
Zejtřek platí, že jo? (1800)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti