Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
nenril
Příspěvky: 12
Registrován: 31. 3. 2009, 10:41
Kontaktovat uživatele:

Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od nenril »

Téma sloužící k vkládání materiálů k naší kampani na tajuplném ostrově Züüll

GM: Nenril
Postavy: Uri - Quentin
Jeremy the Cleric of Maegas
Shane Felburn - Sparkle
Korrin - Sosák
Sosacek
Příspěvky: 25788
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Sosacek »

Musim rict, ze to posledni sezeni bylo husty. I kdyz bych se normalne nad bojem celou session usklibal, tak tady jsme v zasade oblehali hrad a nakonec ho osvobodili a sundali hlavniho typka, coz je na samostatnou epizodu uplne v pohode.

Akorat ty kostky byly trochu nefer 8)

Paladin je hrozne zabavnej.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9352
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Quentin »

http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25788
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Sosacek »

Ja si korrina predstavoval spis jako novyho conana.

...

Ti nemuzu nepodekovat za creepy mec 8)
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9352
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Quentin »

Já strávil tolik času s wowkama, guild warrama, dnd4e a vůbec takovym tim přehnanym stylem, že moje představa je často o chlup kýčovitější a grandióznější. Proto mám asi tak přehnaný popisy. Ale snažim se zvykat si na realističtější věci. Docela dobrá úroveň awesome vs realistic je novej artuš

Platí tenhle čtvrtek?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25788
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Sosacek »

Quentin píše:Platí tenhle čtvrtek?
Za mne jo.

Bude mlzny ostrov, s jesterici, kterou ucis svobodne zit, abych ji nezabil?
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9352
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Quentin »

Ptáš se, jestli ji vezmu sebou, abys ji nemusel zabít? Jestli jo, tak s náma určitě jde.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Sparkle »

Já ve čtvrtek můžu, ale možná budem muset hrát u nás, protože nebudu zvládat po hnusném zákroku sedět.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Sparkle »

Dneska teda můžu. Od kolika budem hrát? Nějak se mi vykouřilo z hlavy, od kdy většinou začínáme.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9352
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Quentin »

Začínáme v 18:00. Sejdem se v Mephitu nebo u tebe?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25788
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Sosacek »

A kde je kde?
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Sparkle »

Můžem v Mephitu.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9352
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Quentin »

sos: Mephit by sis už mohl pamatovat :-)
A Sparkle bydlí o ulici vedle, takže kdyby jsme tam nakonec skončili, tak to žádný zdržení nebude.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25788
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Sosacek »

Hrabenka!
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9352
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dungeon World Praha: Züüll Ostrov Mlh

Příspěvek od Quentin »

Zejtřek platí, že jo? (1800)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů