[DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and shit

Sekce, v níž se věnujeme našemu hraní. Můžete zde poprosit o pomoc s přípravou kampaně nebo dobrodružství, konzultovat svou postavu, a samozřejmě se podělit o zápisy z her, které už máte za sebou.
Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 8440
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

[DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and shit

Příspěvek od Faskal » 31. 12. 2013, 21:23

V dnešním díle můžeme vidět, jak zloděj vyhrál v pokeru artefakt schopný zničit svět, druidka na vrcholu hory zápasila s prastarým hadím bohem, který sice sežral hraničáře, ale ten se stihl vystřílet ven, jak se válečník na bohovi projel a kouzelnice potopila ostrov (ale omylem!).
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 8440
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od Faskal » 31. 12. 2013, 21:24

Jednoho dne oblohu pozorovala nesourodá směsice dobrodruhů a kapitán řekl: "Blíží se bouře."
Obrázek

Aldar, která se chystá dokončit svá magická studia na akademii v Palantasu a jako svou závěrečnou práci má zjistit tajemství potápějících se Smaragdových ostrovů. Dostala zapečetěný průvodní dopis, který byl velmi těžký, ten se jí ale ztratil, když popíjela v přístavní krčmě s Felixem. Kdo by ale podezříval takového roztomilého půlčíka.

Mona pochází z rybářské vesnice v deltě řeky, která protéká Palanthasem. Rodinu a skoro celou vesnici jí zabili maskovaní útočníci ze Smaragdových ostrovů, ji ale zachránil bojechtivý Wayax, který náhodou procházel kolem. Ty nakonec přivázali ke stromu, zády k sobě, pořezali na rukou a nechali krvácet až do rána, čímž se stali pokrevním bratrem a sestrou.

Wayax byl jako sedmý ze třinácti dětí prodán svým milujícím rodičem do otroctví, ale to mu nepřekazilo kariérní růst. Když dostal možnost bojovat na život a na smrt v aréně s jiným otrokem, neváhal a... vybojoval si život a svobodu pro sebe. Jediné, co si odnesl, bylo jeho věrné brnění a bohatě zdobený meč, který měl na jílci vyskládané z drahokamů "HOP". Možná to byly iniciály původního majitele, jemu ale přišlo, že spíš popisují, jak meč sám odskakuje z nepřítele na nepřítele a sesekává hlavy.

Eldril dlouho pracoval jako obyčejný lovec, který ale jak jednou přičichl k prachům, poctivá práce jej přestala bavit. Sbalil si do rance celý svůj majetek, luk patřící jeho bratrovi (který ale měl přece dostat on!) a svého jestřába a vydal se do Palanthasu lovit lidi. Zvěř jako zvěř a víc to vynáší. Jsou ale takoví, kterým Eldril přijde spíš jako kořist než jako lovec.

Felix přišel do Palanthasu za lepším a docela se mu dařilo. Využíval své malé výšky k tomu, aby se dostal tam, kam nemá. Nikdy ale nepodrazil své spoluhobity, to se přece nedělá. Jako poctivý zloděj okrádal jenom ty, co jsou vyšší nebo širší než on. Nedávno se potkal s Eldrilem a začali dělat do padělání mincí, ale ničeho si tak neváží tak, jako toho zapečetěného dopisu, který vzal té namyšlené kouzelnici.

...
Mona po smrti svých rodičů žebrala, s pramalým úspěchem. Aldar, když se procházela vesnicí, se slitovala a hodila jí almužnu; netušíc, kolik se tak "dává žebrákům", byla velmi štědrá a Mona jí vyprávěla o podivné magii, které přirozeně rozumí. Lehly si spolu nad řeku na palouk a pozorovaly poletující vážky hrající barvami a listí vrb, které získalo stejně sytě zelenou barvu, jako mají Moniny oči. Vše prostupovala magie přírody, božský klid a vůně hobitího koření.

...
Obrázek
"Blíží se bouře," řekl kapitán, ale ostatní měli jiné věci na práci, protože dostávali úkoly od Aldar, jejíž mistr financoval expedici, a protože dobře platila, byli ji ochotní poslouchat. Pak začalo pršet a kapitán chtěl rychle do chráněného přístavu, než přijde bouře, kvůli které by nemohli projet přes skaliska.

Eldrilův jestřáb byl neklidný, ale Eldril mu nerozuměl. Jako by jestřáb sám nevěděl, z čeho má obavy. Aldar se vydala do své kajuty, aby nezmokla, ale když otevřela dveře, ucítila kolem sebe magii a zneklidněla také, proto poprosila Felixe, aby vyšplhal na stěžen a rozhlédl se, jestli není něco na lodním boku. Felix ale nic neviděl a zakřičel to dolů. Mona zase měla pocit, že viděla něco před lodí, jako by tam viděla mezi vlnami kajak, ve kterém ale nikdo nebyl. Námořníci se hysterickým ženským vysmáli, jenom aby pak při první nebezpečí zpanikařili.

Aldar se rozhodla riskovat promoknutí, stoupla si na záď a rozhlédla se magickým zrakem - viděla, jak se k nim rychle blíží něco kryté magickým polem, které se pod jejím zrakem jevilo stříbrné. Rozhodla se jej prolomit magickou šipkou, soustředila se a prolomila jej. Nebe rozčísl první blesk.

V tu chvíli dopadly na palubu lodi našich hrdinů malé kotvy a ze tmy přinesené bouří se vynořila loď, která se přirazila k jejich. "Na ně!“ Volal z můstku nějaký divný chlap a s pomocí lan na stěžních se tři piráti s šavlemi drženými v zubech a se smrtí v očích přeskákali na druhou loď. Námořníci v panice utekli do podpalubí.

Wayax se pustil lanoví, které ho jistilo před nárazem, a rozsekl v půli jednoho z pirátů. Felix se rozeběhl po stěžni, ale nechtěl riskovat, že si jej všimnou, jak přeskakuje na druhou loď. Počkal si na vhodnou chvíli a seskočil rovnou na jednoho z pirátů, přetáhl mu svůj plášť přes hlavu, několikrát bodnul dýkou a pak se schoval mezi sudy na palubě a odplížil se na záď. Eldril sázel jeden šíp za druhým do dalších pirátů skákající na druhou loď a velké množství z nich nedoskočilo, příliš rozptýlení šípem v krku, než aby dávali pozor, kam skákají.

Mona nečekala a proměnila se v racka. Hned, jak se zmenšila a vyrazilo jí peří, vznesla se do vzduchu zjistit, jaké nebezpečí jim hrozí od malé loďky, kterou všichni ignorovali. Když se ale blížila ke kajakům, přilétala moc neopatrně. Když se snášela dolů, bodlo ji v zádech a náhle velice rychle začala ztrácet sílu. Všimla si, že má v zádech zaraženou šipku a rozhodla se vrátit se na loď, protože vodní hladina se velice rychle začala blížit.

V tu chvíli piráti nesoucí kuše vystřelili po našich hrdinech. Aldar se pokusila zaštítit ostatní, ale kouzlo selhalo a z druhé lodi se ozvalo: "Serte na kapitána, támhle je ta mrcha. Po ní!" A Aldar přišpendlily k zemi šipky z kuše a začala silně krvácet. Hned jí bylo jasné, o koho se jedná - byl to Morgan, nevyučený čaroděj, kterého vyhodili z akademie. Podle svých slov se "dokázal vzepřít systému". "Pozor na Morgana!" zavolala ještě a všichni věděli, že tím myslí kapitána.

Eldril se pokusil sestřelit Morgana, ale neměl moc štěstí a čaroději se povedlo odklonit většinu šípů zcela mimo sebe a zbylé jej jenom škrábly. Proto se Wayax rozhodl přenechat zbylé piráty pro námořníky, kteří konečně sebrali odvahu, a přeskočil dvoumetrovou mezeru mezi loděmi. Jednoho z pirátů srazil k zemi štítem, když se ale pokusil mečem proklát ostatní, Morgan zvolal: "Toho chci živého!" Šest pirátů na něj naskákalo a on cítil, jak mu začínají praskat žebra.

Aldar nahmatala ochranný amulet, který dostala darem od svého mistra s varováním, že oponent bude brát "oponování" závěrečné práce velmi vážně a toto se jí může hodit. Kolem ní se rozvinula tenká stříbrná bariéra, právě v čas, aby zastavila přicházejícího piráta. Toho si všiml připlíživší se Felix, které po něm chtěl hodit svou dýku... ale ta mu vyklouzla a za ní všechny ostatní, které měl špatně připevněné k pásku. Pirát se jenom zasmál, ignoroval bezbranného zloděje a připravil se kolmo bodnout přes magickou bariéru. V ten moment mu ale do hrudi vjela ostrá bolest z magické šipky a jeho hrudník explodoval, protože Aldar se neovládla. Všechno obhodila krev kromě kruhu kolem Aldar a její magická bariéra pohasla. Eldril chtěl odstřelit Morgana, ale jak mířil, náhle mu praskla tětiva a kolem něj prosvištěla šipka. Rozběhl se, aby přeskočil na druhou loď, pravděpodobně s plánem, že novou tětivu si uplete ze střev toho piráta.

Hromada pirátů se začala pomalu zvedat a dva piráti byli přehozeni přes palubu Wayaxem, který se s chutí nadechl vzduchu, který byl cítit i po něčem jiném než po rumu a šesti nemytých chlapech. Vyrazil na Morgana, ale předběhl jej racek.

Už nějakou chvíli se naši hrdinové snažili zabránit Morganovi vykouzlit nějaké velké kouzlo, které chystal, ale i když kolem proletovaly šípy a byl cítit ozón z prolétajících magických šipek, jeho hůl začínala zářit čím dál tím víc. Z ničeho nic na něm ale přistál racek a začal jej klovat. Pak se mu podařilo obzvlášť povedené klovnutí a vyklovl mu oko. Zatímco se racek snažil zbavit oka, které mu slepovalo zobák, Morgan přerušil sbírané kouzlo, rozžhavil hůl a vrazil jej proti rackovi - který ale mávl křídly a zmizel. Hrom přehlušil Morganův řev a rozlinula se vůně pečeného masa.

Náhle se všude objevily desítky racků a ti začali piráty bít křídly po hlavě, čehož využili hrdinové i námořníci, kteří si byli zcela jistí svou převahou a společně povraždili piráty. Morgan ale zmizel. Kolem místa, kde předtím stál, se ale podivně odrážely kapky vody.

Bouře pořád neutichala. Aldar se soustředila, aby prohlédla skrze Morganovu magii a rozzářila kapky kolem něj, takže hrdinové věděli, kam bodnout. Za chvíli se z prázdného prostoru vyřítila krev a objevil se Morgan, který upustil svou hůl a dal ruce do vzduchu. Viděl, že prohrál. Wayax dal Morganovi meč pod krk a dožadoval se vysvětlení. Ten souhlasil, že bude spolupracovat, když jej nechají žít, a mrkal na ně svým jediným okem; přes druhé si dá jistě v budoucnosti pásku.

V nestřeženém okamžiku se Morgan vytrhl a skočil přes palubu, ale Wayax jej zachytil v poslední moment za ruku. "Prosím pusť mě," žadonil Morgan. "Prosím, nepouštěj mě," opravil se, když se podíval na moře plné žraloků, kteří ozářeni bleskem hodovali na mrtvých a umírajících pirátech. "Já proti vám vůbec nic nemám... Já jsem to dělal... jenom pro peníze," snažil se ospravedlnit.

Nakonec jej vytáhli a spoutali. Felix jej prošacoval a našel dopis a podivný krystal, což oboje zabavila Aldar, našel i nějaké peníze, ale toho si už nikdo nevšiml. Z dopisu a od Morgana samotného se dozvěděli, že mu bylo zaplaceno, aby překazil plány Aldar, ale také trochu loupil na vlastní pěst a získal i ten krystal, co se někdo snažil vyvézt pryč ze Smaragdových ostrovů. Neměl sice tušení, co je to za kámen, správně ale odhadl, že by za něj od správných osob mohl získat jmění.

Kapitán lodi se zálibně podíval na pirátskou vlajku, kývnul na ni a pak na vlastní stěžeň. Naše hrdiny už ale odmítl provést přes skaliska uprostřed bouře a hrdinové nenaléhali. V dáli bylo vidět, jak někdo ležící v kajaku dal ruku do vody a v okamžiku připlul žralok. Někdo v kajaku se jej chytil za ploutev a nechal se odvézt k blízkému přístavu, nad kterým se tyčila malá pevnost.

...
Ráno bylo krásné, jako po bouři. Z pralesa stoupala pára a vesnička s přístavem vypadala klidně. Až moc klidně. Idylu rušily jenom dva hořící domy.

Eldril vyslal sokola na obhlídku. Po chvíli se vrátil a v očích mu Eldril viděl smrt. Hrdinové ale byli příliš zvědaví a pevnost snad skrývala hledaná tajemství, tak si půjčili záchranný člun. Kapitán nenamítal, skaliska v celém moři přece zná a ledovce tady snad nebudou, dělal si legraci.

Když přirazili na svém člunu do vesnice, naskytl se jim podivný pohled: ulice poseté mrtvolami bez hlav a zaplavené domy v blízkosti moře. Molo bylo asi deset centimetrů pod hladinou. Tohle nebyl příliv.

Mona vyšla na molo a ponořila hlavu pod vodu. Připlula k ní makrela a zdvořile se pozdravili. Mona zjistila, že poslední dobou se ryby vyhýbají tomuto ostrovu, protože mořští hadi se rozšířili i sem a toto bude další ostrov, který se potopí, aby za sebou nechal mělčinu, ve které se vyhřívají mořští hadi. Když se jí zeptala, odkud se hadi vzali, tak jí řekla, že je jich zatím jenom pár, ale přichází odněkud ze středu archipelaga, ze zátok se smaragdovou vodou. Ale neví, jak se tam dostat, většinu vnitřních vod tvoří písčité mělčiny, na které se bojí kvůli hadům.

Eldril zatím hledal stopy. Zjistil, že přišlo několik desítek bosých lidí, a našel několik šipek z foukačky, stejné, jakou si přinesla Mona ze svého letu. Nakonec našel i místo, kde se před útokem shromáždili. Našel tam keramickou baňku plnou divné vazké hmoty. Felix si ji vzal, nabral na dřívko a olízl - byl to smrtící jed, jak ostatní upozornil. Ještě jednou olízl a zašklebil se, už se prý začíná kazit, divoši tento jed možná vymysleli, ale nesledují pokrok v oboru.

Eldril našel ještě něco - někdo přežil. Vystopoval malé stopy, které vedly k jednomu z domů, kde ale nic nenašel. Felix se ovšem pustil do prohledávání a nalezl dveře do sklepa. Vzal šperhák do jedné ruky a dýku do druhé, přesně jak jej to kdysi naučil zámečník za soudek piva. Chvíli šťáral šperhákem, který podepíral dýkou, až cvakl zámek a od dýky se odrazila šipka. "Tak proto tam byla ta dýka!", radostně zvolal.

Otevřeli skrytý vinný sklep. Felix ale cítil, že to není všechno a nechal se vysadit Eldrilem ke stropu. V zákoutí našel malou vyděšenou holčičku. Byla pořád v šoku a až po chvíli péče Eleni řekla i něco jiného než to, že všichni jsou mrtví. Popsala útočníky jako démony se strašidelnými maskami, kteří vydávali strašidelné skřeky a to, že nechtěla do pevnosti, protože se jí bojí. Pak se schovala zpátky a Felix za ní zavřel dveře, jak si sama přála.

...
Hrdinové vytušili, že nebezpečí, které jim hrozí, je "něco živého, co zůstalo nahoře v Pevnosti" a vydali se k ní. Eldril našel tři cesty - hlavní cestu a "tajnou" cestu plnou pastí. Nakonec je vedl těsně kolem srázu, až došli nepozorovaně k pevnosti. Tam Eldril vysadil Felixe co nejvýš a ten pak vyšplhal přes hradby a tiše nadzvedl mříž, aby pod ní ostatní mohli podklouznout.

Felix vyšplhal na ochoz a Eldril jej následoval. Ostatní zůstali na nádvoří a pozorovali muže v honosném oblečení, který obchází po nádvoří a vůbec si nevšímá mrtvol vojáků s uřezanými hlavami. Snad jenom občas pokrčí rameny a kopne do nějakého z těl. Když se přiblížil k našim hrdinům, Wayax po něm hodil šipku, která ho škrábla do nohy a hned odpadla. Muž udělal krok a sesunul se k zemi.

Hrdinové se na spodním nádvoří zabarikádovali, ale pak si šli promluvit s mužem, kterého probudili. Když otevřel oči, přejel je pohledem a usmál se. Konečně v bezpečí, pomyslel si snad. "Jak rád vidím, že ještě někdo kromě nás přežil útok těch krvelačných divochů!", řekl a mrknul. Wayax si mrknutí všiml a zahlédl na hradbách záblesk signalizující na další část hradeb, odkud podle jeho odhadu bylo vidět do průchodu do podzemí. "Je to past!" Zvolal Wayax a probodl chlapa v honosném rouchu. Jako na povel se na hradbách postavil lučištník, namířil na naše hrdiny, zlomyslně se zasmál a překvapením vypustil šíp do vzduchu, když proboden Felixem padal z hradeb dolů.

Mona se proměnila ve vlka a přivolala svou smečku. Asi čtyři vlci za ní přiběhli z venku, pak se ale zavřela brána a nejméně deset jich zůstalo venku. Aldar vyběhla bránu otevřít.
Mezitím vyběhli z podzemí tři ozbrojenci a další se drali ven za nimi. Oči jim žhnuly krví, ale jeden se uklidnil hned, jak jej Eldrilův šíp prostřelil skrz na skrz. První vystřelený šíp se zasekl do druhého ozbrojence a přišpendlil je k sobě.

Wayax masakroval ostatní, až do chvíle, než Aldar otevřela bránu. Dva vlci se vrhli i na ni, nedostatečně poslouchajíce vůdkyni své smečky, ale jenom jí vrčeli do obličeje. Zbytek vlků vtrhl do podzemí a trhal a rdousil vojáky na chodbě. Když Mona ve vlčí podobě doběhla až do první místnosti, zmocnil se jí strach, začala kňučet a ustupovat. Ostatní vlci také ztráceli bojechtivost, ale jeden ji vyzval o souboj na místo vůdce smečky. Zle se pokousali, ale pak útočník začal utíkat a Mona jej rychle následovala ven, aby se mohla proměnit do své lidské podoby.

...
Felix při svém šplhání po vnější straně ochozu určil, kudy se může ubírat tajná chodba, a také ji tam i našel a otevřel průchod pro ostatní. Poradil, jak se vyhnout pastem, počkal, až všichni projdou, a těsně před zavřením spustil poplašnou past.

S dostatkem času se rozmístili po místnosti. Tato část byla jiná než zbytek pevnosti, mnohem hlouběji ve skále a mnohem starší. Vysoké kruhové místnosti vévodila socha hada, který se vypínal až ke stropu, pod kterým mu zářily krystaly zasazené do očí. Socha byla obklopena rudě hořícími svícemi, možná proto tam nebyla tolik vidět všechna ta krev na podlaze. Felix upozornil ostatní na tajné chodby v krajích místnosti a sám si vyšplhal na sochu vyloupnout si krystaly.

Hrdinové se připravili na boj a dlouho nečekali. Jedny z tajných dveří se otevřely a vstoupil starší muž v rituální róbě. Nesl si hůl v podobě hada. Chvilku jim vyhrožoval, chvíli popisoval, jak se stanou pokrmem pro hadího boha a jak je bude trávit, zatímco se bude vyhřívat v mělčinách a on, velekněz... ale to už nedopověděl, protože naši hrdinové neměli velkou trpělivost. Odolával jenom krátce, svými kouzly odvracel střely a ani Wayax neměl dost síly prorazit jeho jako ocel pevnou hůl, ale Aldar sesbírala svou sílu a propálila se magií skrze štít až do jeho mozku. Když kněz strašlivého Sharashesta umíral, sešlápnul dlaždici a místo posledních slov se šíleně smál.

...
Felix konečně přestal být přerušován a mohl si v klidu vyloupnout krystal ze sochy, když v tom ta socha mrkla. Když se podíval pod sebe, z nyní otevřených průchodů se valila voda a cítil otřesy. Netřásla se ale jenom země, třásla se i socha. Ta se sesunula i s ním a začala se hýbat.

Voda rychle stoupala ,a když pokryla tlusté tělo hada, sloupl se z ní kámen a odhalil šupiny. Had se začal v kruhové místnosti plazit stále rychleji podél stěn a vyvolával vír, který strhával vše, včetně našich hrdinů.

Situace začínala být vážná, většině sahala voda po pás a snažila se je strhnout pod hada, který by je rozmačkal. Někteří byli také notně otlučení o stěny, jak do nich vrazil hadův ocas a odmrštil je. Hobit se pomalu topil. Jenom dva lidé se zdáli být v bezpečí - Mona, která se proměnila ve žraločici a začala trhat spodní stranu hadova těla a Wayax, poté, co vyskočil na hřbet prastarého hada a zanořil mu do těla svůj meč, za který se držel, jak had zrychloval a manévroval s ním pryč od hrdinů.

Když se ale Wayax pokusil dorazit hada ostrou hranou svého štítu, tak neuspěl. Když se pustil svého meče, sklouzl a spadl přímo doprostřed víru. Naštěstí Aldar zaměřila meč zaseklý do hada a použila jej jako vodič pro své mocné kouzlo. Všechny trochu zabrněla elektřina, ale had dostal přímý zásah. Zpomalil a ještě se pokusil spolknout Eldrila, který proti němu zatím málo úspěšně střílel své šípy. Vystartoval po něm a sklapnul za ním čelisti. Z temena hadí lebky vyletěl šíp a Eldril se z posledních sil dral z hadí tlamy.
Voda pořád stoupala.

...
Felix poradil Wayaxovi, že našel způsob, jak zastavit proud vody, ale k dlaždici, která proud vypíná, se bude muset dostat sám. Wayax se tedy potopil hledat dlaždici a nakonec ji i našel! Ale proud vody byl příliš silný a v brnění mu moc nepomáhalo. Začal se topit. Probudil se na hladině v tlamě žraloka. Uklidnil se, až když pohlédl do jejích laskavých zelených očí. Zatímco se ostatní hrdinně topili, Felix měl čas hadovi vyloupnout zelené oko, které vypadalo jako krystal, ale musel jej předat ostatním.
...
{přiznejte se, kdo to failnul, že se to zase začalo potápět?}
...
Voda přestala stoupat a hrdinové vyběhli tam, kde tušili nádvoří. Jediné, co ale zůstalo z ostrova, byla skála, na které byla vystavěná pevnost.

...
Vystoupili na věž, která byla to poslední, co zůstalo nad vodou. "Proboha, my jsme zamčeli v tom sklepě tu holku," zděsili se hrdinové, ale malá Eleni nebyla hloupá. Před sebou viděli loďku s malou holčičkou, která jim odplouvá. "To je mrcha," konstatovala Mona. Nakonec ji ale přiměli, aby pro ně přijela a vzala je na zpátky na loď.

...
Kapitán vybavil pronajatou loď černou vlajkou s lebkou a zkříženými hnáty. Prý to odhání piráty. A bůh ví kde sehnal papouška. Asi od Morgana, který byl bezpečně zavřený v podpalubí, jak si hrdinové zkontrolovali. Jeho čas ještě přijde! Ale ne teď.

Až na lodi měla Aldar chvilku prohlédnout si, o co v nestřeženém okamžiku obrala knězovu mrtvolu. Našla rudý krystal a zašifrovaný dopis. Šifra, želbohu, byla příliš komplexní, než aby ji dokázala přeluštit, přiložená mapa ale byla dost výmluvná na to, aby dokázali proplout zrádnými mělčinami až k hoře v centru Smaragdových ostrovů.

Po cestě za ní přišel Eldril: "Mám jistou cennou informaci," řekl jí. "Výborně, sem s ní!" Nadšeně zvolala Aldar. "Počkej, my si asi nerozumíme. Já myslím 'cennou' informaci," doplnil Eldril. Když za pár mincí zradil svého kamaráda Felixe, šel se podívat, jak Wayax pod Aldařiným pohledem vytřásá z hobita obsah kapes tím, že jej drží ve vzduchu za nohy a třese. Když se dotřepal až k těžkému dopisu, Aldar po něm nadšeně skočila a vydala se jej přečíst.

Dopis obsahoval popis brány do svatyně Sharashesta, kterou nikdo nedokáže otevřít, ani kultisti, ani domorodci, nikdo. Přitom uvnitř svatyně dřímá moc, která... může být užitečná. Nebo nebezpečná. To mistr nevěděl. Přiložil také šifru, kterou kult hadích bohů používá, a Aldara tak mohla přeložit korespondenci kultistů. Kromě dopisu ještě v obálce byl žlutý magický krystal, až na barvu úplně stejný, jako ty dva, co už měla. Teď už nic nebránilo tomu se vydat do svatyně a... zakročit. Ten zbylý krystal se snad někde najde.

Hobit mezitím obral v pokru všechny řadové námořníky. Když zkoušel vyzvat i kapitána, tak ten se nenechal... přemlouvat poté, co mu hobit nabídl kvalitní rum, jehož původ ale nechtěl prozradit. Nakonec nad kapitánem vyhrál i podivný modrý krystal, který kapitán vzal šamanovi domorodců a chtěl jej někde prodat. Felix si jej dobře schoval a tentokrát o něm neřekl vůbec nikomu, protože na této lodi je to samý zloděj.

...
Kapitán pirátů (už si nic nenamlouval) slíbil, že na ně týden počkají, ale ani o hodinu déle, a hrdinové naložili zásoby jídla na své hřbety, pořídili si teplé oblečení a začali stoupat k hoře, jejíž zasněžená špička se ztrácela v mracích. Cestou sice přišli o všechny zásoby, protože mágové nejsou příliš praktičtí, a pokud je zakopete na noc do sněhu, tak vám je zaručeně nějaké zvíře odnese. Naštěstí Eldril je vedl zkratkami, které našel na stezkách a stihli dorazit dříve, než zcela vyhladověli a umrzli v nějakém ledovci. Pod vrcholem jim Felix signalizoval...

...ale stihl se schovat už jenom Eldril, ostatním přicházel vstříc s přátelským úsměvem Velekněz oděný ve vznešené roucho, ve kterém mu musela být zima. "Vítám tě, kněžko," obrátil se k Aldar nesoucí hůl kněze, kterého zabili při prvním setkání s touto pokrokovou sektou, "jak je možné, že neseš insignie boha, když jsem tě nevysvětil?" Aldar mu odpověděla: "Ty jsi jenom služebník bohů. Mě vysvětil sám Sharashest." Velekněz přišel o svůj výsměšný výraz a zbledl. "Je to pravda? Prones modlitbu!"

Aldar začala z paměti lovit text, který četla v dopise, ale nedařilo se jí to. "Jsou to rouhači, zabijte je!" Zvolal velekněz, aby rychle padl pod Wayaxovou čepelí. Akolita se pokusil zaútočit, ale než sesbíral kouzlo, byl hrdiny udolán také.

Mezitím z předsálí svatyně vyběhli kultisti a začali objímat sloupy ve tvaru hadů. V hrdinech hrklo, protože tohle tady už jednou bylo. Naštěstí voda nebyla nikde poblíž, ale kdo ví, co ti neortodoxní hippies hodlají udělat?

Byl to masakr. Mona, Wayax a Aldar masakrovali kultisty před chrámem a Felix s Eldrilem vpadli kultistům do zad. Když většina pěšáků své víry zahynula, jeden ambiciózní zvolal na ostatní: "pusťte své sloupy, všichni k mému!" Stoupl si mezi hrdiny a své kolegy a rozprostřel kolem nich magický štít. Byl by z něj dobrý velekněz.

Eldril vystřelil na nového velekněze, ale šíp pronikl jenom kousek pod štít, rozžhavil se a rozplynul se do žhavého oblaku, který štít odhodil do stran. Když ale Felix hodil dýku na blízkého kultistu, ta se rozžhavila a zajela mu přímo do čela. "Nééé, bratře!" Zvolal velekněz, ale to už do bitvy vpadli ostatní a začali masakrovat zbytky vedení kultu.

Když už ale byla bitva vyhraná a všichni kultisti mrtví nebo v bezvědomí, Mona se otřela o sloup, který v tu chvíli začal praskat, a pod kamenem začaly prosvítat šupiny.

Wayax přistoupil ke sloupu, aby jej vyrval a odhodil ze srázu, kde by se roztříštil dříve, než se had probere. Zapřel se, mramor zapraskal a Wayax i se sloupem udělal několik kroků ke srázu. Pak ale klopýtl a sloup se na bojovníka zhroutil.

Had vysvlékl mramor jako starou kůži a začal se přes válečníka plazit z mrazivé hory dolů, do hřejivých vod. Ale pak se zastavil. Když se ohlédl, viděl Wayxe, jak jej objímá a drží. Začal s sebou bít o skálu, aby se zbavil obtížného člověka pod sebou a dalších, kteří mu chtějí ublížit z boků. Pak se ale Mona proměnila v medvěda grizzlyho a objala hadí hlavu a Wayax hada probodl na druhém konci a přišpendlil mečem k podloží. Pak jej společně hrdinně umlátili.

...
Podivná brána do svatyně ležela přímo před nimi. Svíjeli se na ní vytesaní hadi, u kterých byly otvory, akorát na krystal. Ale otvory byly čtyři a krystaly jenom tři. Co teď? V naději se podívali na zabitého hada. Jeho oči ale byly zelené a takový krystal už měli.

Mona se rozhlédla, aby zjistila, co teď - pravděpodobně některý z hadů by mohl mít oči správné barvy, ale budit je je příliš nebezpečné. A pak se podívala na hobita. Na hobita. Felix se chvíli ošíval, až si toho všimla i Aldar a prohlédla si okolí magickým zrakem. Sloupy a mrtvý had zářili. Ale zářila i hobitova kapsa. Ani se neptali, co to má v kapsičkách a rovnou jej chytli za nohy a začali třepat. Z kapes vypadl poslední krystal.

Když byl poslední krystal na svém místě a potřebné rituály byly provedeny, dveře se se skřípěním otevřely a zevnitř vyvanul horký vzduch. Svatyni ozařovala rudá záře a vykreslovala fresku hada, který obepíná zemi.

O několik kroků dál se jim otevřel výhled pod sebe - hluboko pod nimi žhnula láva, nad kterou se ve žhavém vzduchu svíjelo klubko hadů. Zdáli nevypadali moc velcí, ale pravděpodobně každý z nich byl mnohem delší a mnohem starší, než ti, které zatím viděli. Hadi si jich nevšímali, jenom se velmi pomalu vlnili a mezi jejich těly prosvítaly další šupiny. Bylo to víc hadů, nebo jenom jeden velký? A ten podivný sykot, bylo to tření o šupiny? Jejich jazyk? Nebo promlouvali přímo do duše lidí?

To my nezjistíme. Čarodějnice se rozhodla ukončit trvání této prokleté svatyně. Všude bylo tolik magie, že ji stačilo jenom usměrnit a mohla udělat cokoli.
Cokoli.

Aldar zarazila hůl velmistra do otvoru nad propastí a začala s rituálem. Ostatní se rozhodli, že počkají mimo svatyni. A pro jistotu začali sestupovat z hory dolů. A zrychlovali, když se mračna začaly stahovat nad svatyní a vzduch se ještě víc ochladil. Ochlazoval se tak, že se postupně přestalo dát jednoduše dýchat a brzy je předběhla běžící kouzelnice s křikem: "přestala jsem to kontrolovat, utíkejte!" A oni se ji moudře pokoušeli předběhnout.

Běželi dolů, skákali po skalách, svezli se po ledovci, který se protáhl až k moři, které pomalu zamrzalo. Led už byl tak silný, že mohli přeběhnout na další ostrov, na jehož druhé straně je už čekali jejich piráti. "Rychle, naloďte se, mizíme. Ale už vás nikdy nikam nevezmu," řekl jim kapitán. A spoutaný kapitán Morgan v podpalubí plánoval pomstu.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 8440
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od Faskal » 31. 12. 2013, 21:25

Vánoční RPG, systém Dungeon World, pět hráčů (hrozně moc), co buď nehráli RPG vůbec, nebo hrozně dávno... ale vůbec to nevadilo, protože byli suproví.
Doba hraní – 8+ hodin, první dvě hodiny scházení hráčů, vysvětlování pravidel, tvorba postav a vazeb mezi nimi, pak se hrálo bez přestávky až hluboko do noci.

Hra byla bez přípravy na mé straně, přinesl jsem jenom nápady na pár NPC, co se nakonec nehodily, a po vzoru Conlaie (první 4 jsou přímo jeho) jsem se zeptal...
Kde se má dobrodružství odehrávat?
* "V metropoli vybudované v zapomenuté době nyní mrtvými stroji ze rzi a kostí."
* "V pralese, mocném hvozdu, v jehož srdci mokvá smrtící rána zasazená Stínem."
* "V opuštěné trpasličí studni zvané Obrácená věž, uprostřed moře písku."
* "Ve zdánlivě opuštěném rodinném sídle uprostřed mlhou pokrytých blat."
* "Uprostřed potápějících se Smaragdových ostrovů, kterým moudře vládne Rozeklaný jazyk."
* "Ve víru oslav při jmenování nového krále, když se náhle nebe zatmí a začne Tanec smrti."
* "V jeskyni, z níž se dolují ceněné Magické krystaly, které ale mají vlastní Plán."
* "Na expedici do hlubin země, po stopách trpaslíků, co kopali Příliš hluboko."

Vybrali si Smaragdové ostrovy a hned je začali zapojovat do tvorby svých postav a vazeb. Aldara se jmenovala vůdkyní výpravy během tvorby vazeb a už jí to tak nějak zůstalo, protože v jednom kuse spoutila lore, a měla proto nejvíc informací, i když z ní pořád měli srandu, že je "namyšlený měšťák". A taky kvůli svému spoutění failnula hod, takže zjistila, že jejich předchozí akce, která původně vypadala nevinně, potopila ostrov, takže vlastně potopila celý ostrov ona a ne temní bohové.
Prostě epic 8)

Je to zkrácený zápis, sem tam jsem něco zjednodušil a na něco zapomněl, něco jsem určitě popletl, takže jestli sem napíší něco hráči, tak věřte spíš jim.

Pět hráčů bylo strašně moc, takže nebyl moc čas rozebírat jednotlivé charaktery dopodrobna, ale skupina to byla velice sehraná a kooperující (byť se stále podráželi a okrádali; ale v přátelském duchu), tak vše velice rychle odsýpalo a probíhalo v přátelské atmosféře. A ta višňovice. Škoda, že to byl one-shot. (Teď teda nemluvím o té višňovici, to one-shot rozhodně nebyl.)
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 8440
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od Faskal » 1. 1. 2014, 11:58

A ještě mapy (první jsem vytáhnul kontrast, jinak by tam nebylo nic vidět); velice děkuji hráčkám za kreslení.
Obrázek

Obrázek
Navzdory této mapě ve Hvozdu kolem Jedlové žádné jedle nerostou. 8)
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.

Uživatelský avatar
Raven
Příspěvky: 4216
Registrován: 6. 11. 2006, 07:40
Bydliště: Brumov

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od Raven » 1. 1. 2014, 12:03

To jsou taky smrky
R
"Make BDSM, not war, sister."

Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 1721
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od PardGalen » 1. 1. 2014, 12:19

Je to super. Takže až Sosáček sekne s pbp vezmeš to za něj. :D
Always bring a gun to a puppet fight

Uživatelský avatar
Raven
Příspěvky: 4216
Registrován: 6. 11. 2006, 07:40
Bydliště: Brumov

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od Raven » 1. 1. 2014, 12:27

Evil je na to dost.
"Do místnosti teče přístupovými chodbami voda a socha prastarého hada začala ožívat. Co děláte?"
A pří tom co děláte nadšením až nadskakoval
R
"Make BDSM, not war, sister."

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 8440
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od Faskal » 1. 1. 2014, 12:58

A pří tom co děláte nadšením až nadskakoval
A co jsem měl jako jiného dělat?

V mailu jsem na to zapomněl - co byste mohli taky napsat je rozepsání svých vazeb na ostatní, protože jsem jich tady popsal jenom několik málo a ostatní jsem si ani nepoznačil.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 8440
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od Faskal » 1. 1. 2014, 13:45

Ne ne, v PbP jsou na řadě Slováci.

Hlášky ve hře jsem chytat nestíhal, byl to vlak, co nikde nestaví.

Felix: [Popisuje svou nedůvěru k vyšším třídám] Aldar [popisuje své akademické vzdělání ve vyšší společnosti] Felix [skáče do řeči]: "A já bych rád reagoval, že to je právě to, co mi na ní vadí."
Válečník: "Je to žralok se zelenýma očima, ti jsou hodní."
Felix na čarodějnici, zatímco se probouzí prastarý bůh: "Šéfe, dneska to bude za příplatek."
Mona kazí atmosféru hrdinství, když se na vrcholu věže rozhlíží po vodní hladině, kde dřív byl ostrov: "... a nezamčeli jsme tam tu holku?"
Eldril: "Zapřel jsem děda, zapřel jsem otce, zapřu i vás!"
Aldar: "Měli bychom znovu prohledat hobita."
Felix: "První zaplať... Co kdyby se ti po cestě něco stalo?"
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.

Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 1721
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od PardGalen » 1. 1. 2014, 15:07

Raven píše:Evil je na to dost.
"Do místnosti teče přístupovými chodbami voda a socha prastarého hada začala ožívat. Co děláte?"
A pří tom co děláte nadšením až nadskakoval
R
To ta hra. Nutí GM dělat zlé věci. A užívat si je.
Always bring a gun to a puppet fight

Uživatelský avatar
Raven
Příspěvky: 4216
Registrován: 6. 11. 2006, 07:40
Bydliště: Brumov

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od Raven » 2. 1. 2014, 17:42

vazby:
- Eldril smells more like prey than a hunter.
- The spirit spoke to me of a great danger that follows Wajax
- I have showed Aldara a secret rite of the land
- Wajax tasted my blood and I his. We are bound by it

(nakresleno v racčí podobě, abych se vyhnula zápisu)
Obrázek
R
"Make BDSM, not war, sister."

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 8440
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od Faskal » 2. 1. 2014, 18:55

Jeden z těch bondů měl být na Felixe, ale Mona s ním nechtěla být pokrevně spřízněná a to o velkém nebezpečí jsme zadefinovali už dřív.

"nakresleno v racčí podobě, abych se vyhnula zápisu" nefunguje, ale je impresivní, že umíš kreslit v racčí podobě. (Nechceš u těch bondů rozepsat, co to reálně znamenalo?)

Jé, to je pěkné. Taková idyla. Děkujůůů.

Edit:
Ještě poznámka, kouzelnice se na začátku jmenovala Aldara, ale v průběhu hry jsme někde vytrousili to "a" na konci. Kdybyste ho našli, tak ho prosím vraťte.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.

Uživatelský avatar
Raven
Příspěvky: 4216
Registrován: 6. 11. 2006, 07:40
Bydliště: Brumov

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od Raven » 2. 1. 2014, 21:47

To není idyla. Na té lodi zdrhá ta mrcha.
nefunguje
funguje. Už se stalo.
Nechceš u těch bondů rozepsat, co to reálně znamenalo?
stejně sem píšu jen já a ostatní dělají mrtvé.... broukyyyyy
Ale asi se k tomu nakonec odhodlám.

Přijde mi nelogické, aby byli všichni propojení se všemi hned od začátku, i když to třeba pomáhá přidávat detaily do fikčního světa
Takže jsem na žádného hobitího raziče falešných mincí nenarazila.
R
"Make BDSM, not war, sister."

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 8440
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od Faskal » 2. 1. 2014, 22:08

Nefunguje. Takhle to nefunguje.

No, já jsem to propojení všech se všemi pomocí bondů razil, i kdyby to znamenalo třeba jenom to, že jsi o nich jenom slyšela a vytvořila sis názor. Když jsem to tak razil minule, tak jsem byl obviněn z toho, že ze hry dělám Čínský film, ale přijde mi to jako malá cena za to, že donutíš hráče, aby spolu nějak zajímavě interagovali. Navíc právě ty vazby nakoply začátek hry asi nejvíc, a to bez toho, aby se kdokoli připravoval předem. Vytvořily dost komplikací a zajímavých vztahů, aby se to pak vezlo až do konce a to jsme vyřešili jenom některé z nich. Čekal jsem třeba, že kdybyste šli po lince těch domorodců, tak byste potkali Eldrilova bratra, nebo tak něco.

Brouciiiiiii! se třeba ještě ukáží, ale já jsem se zařekl, že už mail spamovat nebudu. (Můžeš ty, nebo jiný dobrovolník)
Hm, na brouky jsem při přípravě prostředí zapomněl. A taky jsem zapomněl na další prostředí, které jsem měl vymyšlené (Inspirace Sosáček a technology of silence)
* Ztraceni v Lese kostí, kterým poletují noční motýli, mrtví a nádherní.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10833
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW] Adventurers high as fuck, riding ancient gods and s

Příspěvek od Ecthelion » 8. 1. 2014, 21:14

Konečně jsem měl chvíli to přečíst. Měl jsem ho celou dobu v to do listu, ale nedostal jsem se k tomu. :roll:

Zápis perfektní, moc díky za něj. Podle všeho hodně povedená hra doprovázená třepáním všeho možného z hobita. Co víc si přát? $lol$ Budete hrát dál?

Dungoen World se tedy osvědčil i přes počet hráčů? Když jsme hráli my, tak mi to přišlo jako takový extrakt atmosféry ADnD s jednoduššími mechanikami... v mnoha ohledech taková casual verze ADnD (v souladu s debatou, co se řeší kousek vedle).
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Vaše hry - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host