DrD 1.7 - Kouzelník
Moderátor: Bouchi
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: DrD 1.7 - Kouzelník
Nejbanálnější řešení mě napadá: kouzelník má určitý počet magů a za kolo může seslat jen kouzlo za tolik magů, kolik je jeho úroveň. (Nikdy se mi nelíbilo, když kouzelník v prvním kole na někoho seslal modré blesky za všechnu svou magenergii.) Pokud je kouzlo dražší, přelévá se vyvolání kouzla do dalšího kola. Tzn. metamorfóza na draka za 192 magů se bude na 16. úrovni sesílat 12 kol.
Tohle mi přijde takové hodně zachovávající feeling starého DrD.
Je ale otázkou, zda má takové DrD 1.7 být? Pořád mám pocit, že 1.7 vždy budou tíhnout k tomu být 1.6 homerules každé jednotlivé skupiny, protože pro každého je jádro DrD v něčem jiném. Ale to je off-topic.
Tohle mi přijde takové hodně zachovávající feeling starého DrD.
Je ale otázkou, zda má takové DrD 1.7 být? Pořád mám pocit, že 1.7 vždy budou tíhnout k tomu být 1.6 homerules každé jednotlivé skupiny, protože pro každého je jádro DrD v něčem jiném. Ale to je off-topic.
Re: DrD 1.7 - Kouzelník
To se mi moc líbíeerieBaatezu píše:Nejbanálnější řešení mě napadá: kouzelník má určitý počet magů a za kolo může seslat jen kouzlo za tolik magů, kolik je jeho úroveň
Re: DrD 1.7 - Kouzelník
Jen malá poznámka:
K Bleskům jsme si provedli (jedno v kterých pravidlech, je to přenositelné) následující úpravu:
Čaroděj může seslat naráz blesků kolik chce (kolik má many), ale má určitou pravděpodobnost seslání (která by neměla přesáhnout 90%) a pokud to nepodhodí, příjde o trojnásobek many, nebo je zraněn sám - nezvládl prostě magické síly.
To z čaroděje dělá obávanou postavu, ale on sám své plné skutečné schopnosti nepoužije, dokud není zahnaný do kouta, protože při nich riskuje život.
K Bleskům jsme si provedli (jedno v kterých pravidlech, je to přenositelné) následující úpravu:
Čaroděj může seslat naráz blesků kolik chce (kolik má many), ale má určitou pravděpodobnost seslání (která by neměla přesáhnout 90%) a pokud to nepodhodí, příjde o trojnásobek many, nebo je zraněn sám - nezvládl prostě magické síly.
To z čaroděje dělá obávanou postavu, ale on sám své plné skutečné schopnosti nepoužije, dokud není zahnaný do kouta, protože při nich riskuje život.
- johnjarik
- Příspěvky: 534
- Registrován: 4. 10. 2001, 00:00
- Bydliště: Ceske budejovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DrD 1.7 - Kouzelník
A jak to pomaha hre?AAA píše:To z čaroděje dělá obávanou postavu, ale on sám své plné skutečné schopnosti nepoužije, dokud není zahnaný do kouta, protože při nich riskuje život.
Hraji uvedomeleho kouzelnika, ktery nekouzli. A kdyz uz nemohu jinak seslu kouzlo (je snad jedno jake). Nepodari se mi seslat, umru.
Vazne ma pak hrac lepsi pocit ze hry, nez kdyz muze sesilat o 106, beze strachu se selhani?
- johnjarik
- Příspěvky: 534
- Registrován: 4. 10. 2001, 00:00
- Bydliště: Ceske budejovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DrD 1.7 - Kouzelník
Pokud mohu rici svuj nazor, tak bych uvital system, kde kouzla jsou ekvivalentem bojonikovych fint.
Oslepit nekoho kouzlem by bylo stejne narocne, jako oslepit jej vrzenym piskem do oci, prehozenim plaste pres hlavu, oslepenim odrazem slunce od zbrane (ano, tohle je uz trochu heroicke), ... atd.
Asi tu zacnu sirit svoji verzi RPG, ktera to zatim umoznuje (byt neni napsana jedina finta)
Oslepit nekoho kouzlem by bylo stejne narocne, jako oslepit jej vrzenym piskem do oci, prehozenim plaste pres hlavu, oslepenim odrazem slunce od zbrane (ano, tohle je uz trochu heroicke), ... atd.
Asi tu zacnu sirit svoji verzi RPG, ktera to zatim umoznuje (byt neni napsana jedina finta)
Re: DrD 1.7 - Kouzelník
Ano, máme tam i jiná kouzla než salvu blesků, které takový efekt nemají, jsou i manově výhodnější, ale prostě jimi kouzelník nezabije v jednom kole cizí postavu na srovnatelné úrovni. Tu salvu blesků je vhodné seslat jen ve skutečně vyhrocené situaci, kdy čaroděj riskuje svůj život, ale pokud uspěje, provede rozhodující akci v celé hře - spálí téměř kohokoliv na uhel.johnjarik píše:A jak to pomaha hre?AAA píše:To z čaroděje dělá obávanou postavu, ale on sám své plné skutečné schopnosti nepoužije, dokud není zahnaný do kouta, protože při nich riskuje život.
Hraji uvedomeleho kouzelnika, ktery nekouzli. A kdyz uz nemohu jinak seslu kouzlo (je snad jedno jake). Nepodari se mi seslat, umru.
Vazne ma pak hrac lepsi pocit ze hry, nez kdyz muze sesilat o 106, beze strachu se selhani?
BTW: JohnJarik je mě povědomé. Nechodil jsi tak před 10-ti lety na xchat, nebo gigachat? A nestudoval na Masárně IT? Taky je možné, že jsi psal do dechu draka, tak tě znám odtamtud
Re: DrD 1.7 - Kouzelník
johnjarik píše:Pokud mohu rici svuj nazor, tak bych uvital system, kde kouzla jsou ekvivalentem bojonikovych fint.
Oslepit nekoho kouzlem by bylo stejne narocne, jako oslepit jej vrzenym piskem do oci, prehozenim plaste pres hlavu, oslepenim odrazem slunce od zbrane (ano, tohle je uz trochu heroicke), ... atd.
Asi tu zacnu sirit svoji verzi RPG, ktera to zatim umoznuje (byt neni napsana jedina finta)
Ano, něco takového tam máme taky. Místo toho, aby kouzelníkova kouzla požírala automaticky životy, tak se proti nim dá (pokud nejsou naváděná, ale ta jsou drahá) krýt jako proti běžné střele. Dále může čaroděj vykouzlit nějaký meč do ruky (ohnivý, bleskový, ledový...), šlehnout ohnivým bičem...
Samozřejmě jsou kouzla (zpomalení, ...) proti kterým se bojovník nevykryje, ale ta ho mají za cíl spíš oslabit, než zničit.
Re: DrD 1.7 - Kouzelník
my prave kvuli tomuto zavedli omezeni ze kouzelnik nemuze seslat vice blesku najednou nez je jeho uroven. proc? protoze nepratelsky kouzelnik ve vyhrocene situaci a zahnan do kouta by mohl spalit na uhel jakoukoliv hracskou postavu bez toho aby s tim mohla neco delat. a vsem by bylo fuk ze pri tom riskuje svuj zivot. no prece se nevzdame temnych carodeju ktere je treba porazit.Návštěvník píše: Ano, máme tam i jiná kouzla než salvu blesků, které takový efekt nemají, jsou i manově výhodnější, ale prostě jimi kouzelník nezabije v jednom kole cizí postavu na srovnatelné úrovni. Tu salvu blesků je vhodné seslat jen ve skutečně vyhrocené situaci, kdy čaroděj riskuje svůj život, ale pokud uspěje, provede rozhodující akci v celé hře - spálí téměř kohokoliv na uhel.
Re: DrD 1.7 - Kouzelník
Záleží jak komu co vyhovuje, u nás toto rozhodně neumí každý kouzelník a díky tomu jde z čarodějů strach, protože sám čaroděj není v žádném případě neporazitelný hrdina, ale je dost nebezpečný, lov na mocného čaroděje by nemělo být samozřejmostí, družina by se na něj měla velice dobře připravit. Jinak u nás postavy neumírají trvale, pouze se jim při smrti sníží některé atributy, peníze, zkušenosti, aby smrt bolela, ale neznamenala konec postavy. Postava, to není jen level, ale především něco, do čeho vloží hráč kus svého srdce, svého života, postava má ve hře bohatou historii a to by se nemělo nechat jen tak odejít.Tadeas píše:my prave kvuli tomuto zavedli omezeni ze kouzelnik nemuze seslat vice blesku najednou nez je jeho uroven. proc? protoze nepratelsky kouzelnik ve vyhrocene situaci a zahnan do kouta by mohl spalit na uhel jakoukoliv hracskou postavu bez toho aby s tim mohla neco delat. a vsem by bylo fuk ze pri tom riskuje svuj zivot. no prece se nevzdame temnych carodeju ktere je treba porazit.Návštěvník píše: Ano, máme tam i jiná kouzla než salvu blesků, které takový efekt nemají, jsou i manově výhodnější, ale prostě jimi kouzelník nezabije v jednom kole cizí postavu na srovnatelné úrovni. Tu salvu blesků je vhodné seslat jen ve skutečně vyhrocené situaci, kdy čaroděj riskuje svůj život, ale pokud uspěje, provede rozhodující akci v celé hře - spálí téměř kohokoliv na uhel.
- johnjarik
- Příspěvky: 534
- Registrován: 4. 10. 2001, 00:00
- Bydliště: Ceske budejovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DrD 1.7 - Kouzelník
a) Je tezke odpovidat nekomu, kdo neni registrovanyNávštěvník píše: BTW: JohnJarik je mě povědomé. Nechodil jsi tak před 10-ti lety na xchat, nebo gigachat? A nestudoval na Masárně IT? Taky je možné, že jsi psal do dechu draka, tak tě znám odtamtud
b) Pred 10 lety jsem chodil na xko, xchat, gigachat, studoval pedak M+IT v Budejcich, psal DrD+, delal PJ na GC.
Ted uz plati jen to posledni.
Re: DrD 1.7 - Kouzelník
Tak přece jsi to ty Já tam měl nicky Darkwind na Gigachatu a (myslím)Gildar na xchatu. Pamatuju si, že jsme tehdá dost vykecávali na chatu o dračáku a tak. Pokud jsi to ty, tak jsi mi vyprávěl, jak jsi hrál (s bráchou tuším) nějaké dobrodružství, kde byl ve vesnici, na nízkém levelu a plnil nějaké úkoly odvahy na přijetí mezi muže. A jasně, o tom gameconu jsi mluvil taky, PJoval jsi někdy v roce 2002 v družině, co to pak vyhrála myslím.johnjarik píše:a) Je tezke odpovidat nekomu, kdo neni registrovanyNávštěvník píše: BTW: JohnJarik je mě povědomé. Nechodil jsi tak před 10-ti lety na xchat, nebo gigachat? A nestudoval na Masárně IT? Taky je možné, že jsi psal do dechu draka, tak tě znám odtamtud
b) Pred 10 lety jsem chodil na xko, xchat, gigachat, studoval pedak M+IT v Budejcich, psal DrD+, delal PJ na GC.
Ted uz plati jen to posledni.
Registrovaný nejsem, ale asi to udělám.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů