[Novelizace DrD] Vallunovo House rules for DrD

Oficiální diskuze věnované Dračímu doupěti, nejstarší české hře na hrdiny.

Moderátor: Bouchi

Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

[Novelizace DrD] Vallunovo House rules for DrD

Příspěvek od Vallun »

V rakci na Lemmyho zveřejnění vlastních pravidel jsem se konečně rozhoupal k tomu, abych sem hodil svou vlastní úpravu pravidel pro DrD.

Pravidla jsou stále ještě "ve vývoji" a probíhá testování.

Jakoukoliv konsturktivní kritiku přivítám:)

Ukázka ze hry.
Naposledy upravil(a) Vallun dne 10. 11. 2008, 13:39, celkem upraveno 3 x.
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vallun »

Vlastnosti:

Obrázek
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vallun »

Vlastnosti se hází. Při hodech na hlavní vlastnosti povolání se hody 1 a 2 opakují.

Při přestupu na 6. úroveň včetně se vybraná vlastnost může zvýšit o 1. Dále se vlastnosti zvyšují každé 3 úrovně; pokud jde o zvýšení nad rámec maximální variace pro rasu a povolání je to za 4 postupy.

Životy – již na první úrovni získává postava házený bonus k životům (neplatí pro multiclass, u které se sčítají životy obou povolání).

Rodové zbraně:
Hobit – lehká kuše
Kudůk – sekera
Gnóm – dýka
Trpaslík – válečná sekera
Člověk – široký meč
Půlelf – dlouhý meč