Je třeba zabít PJovu postavu.
Moderátor: Bouchi
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
Já jsem to primárně nemyslel proti Tobě, Jersone, u tebe jsem tím jen trošku narážel na tohle :
Ale hlavně mne k napsání výše uvedeného vyprovokalo tohle :
Já to vidím tak, že Lyncz a jejich parta jsou na tom jsou tak, že si za tu dobu vybudovali mezi sebou nějaký vztah a pořád doufali, že se jejich PJ nějak zmátoří (asi jako když někdo nezahodí několik let manželství, když najednou jednomu z nich začne docházet dech). Osobně pro to mám pochopení (ze žádné RPG skupiny, co jsem si troufal vést, si nepamatuji, že bych někdy někoho vyhodil, ale tam jsem asi měl štěstí na lidi, ale třeba v kapelách, co jsem vedl, jsem za celé to čtvrtstoletí vyhodil jen jednoho člověka a to jsme ještě asi 1/2 roku doufali, že se zmátoří).
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
Lynczi a hraješ kde? Sehnat náhradního PJ snad nebude takový problém, ne?
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
Hej, jsem rád, že jste si tu z toho udělali Brávíčko , jinak hrát bude určitě co. Já jeden dračák vedu (pro našeho PJe a dva hráče z naší skupiny) a jeden ze spoluhráčů rozjíždí 5e na základě oneshotu (další 3 hráči z téhle skupiny), takže každý bude mít co hrát, jen se rozdrolíme.
Jiné PJe tu neznám, jsme z Ústí nad Orlicí, ale jak říkám, zábavíme se.
Aby jste to nepochopili špatně, my tak jako tak skončíme. Na tom se nic nezmeni. Máme na to max 8 sezení a končíme proto, že půl roku konstruktivní kritiky, přání, stížností a proseb s naším PJem nic neudělalo. Prostě končíme a nezvládneme skončit tak, aby to uzavřelo hezky příběh, proto jsme se rozhodli skončit jinak. Není to o nějakém vrácení něco PJovi nebo naschválech. Nechceme mu záměrně srát do jídla.
Chceme skončit tak jak chceme, udělat si epický závěr a usídlit se tam šťastní a nadobro.
Jen kvůli tomu potřebujeme sundat last bosse.
Čímž se vracíme k tomu, jak to udělat?
Jiné PJe tu neznám, jsme z Ústí nad Orlicí, ale jak říkám, zábavíme se.
Aby jste to nepochopili špatně, my tak jako tak skončíme. Na tom se nic nezmeni. Máme na to max 8 sezení a končíme proto, že půl roku konstruktivní kritiky, přání, stížností a proseb s naším PJem nic neudělalo. Prostě končíme a nezvládneme skončit tak, aby to uzavřelo hezky příběh, proto jsme se rozhodli skončit jinak. Není to o nějakém vrácení něco PJovi nebo naschválech. Nechceme mu záměrně srát do jídla.
Chceme skončit tak jak chceme, udělat si epický závěr a usídlit se tam šťastní a nadobro.
Jen kvůli tomu potřebujeme sundat last bosse.
Čímž se vracíme k tomu, jak to udělat?
We dreamed only the greatest dreams, Malachai and I.
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: 16. 6. 2017, 14:45
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
Vykašlete se na bosse, postavte si vlastní osadu, zaveďte nízké daně a nulové bankovní regulace a udělejte si z toho takový vlastní Hong Kong.
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: 16. 6. 2017, 14:45
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6642
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
Přesně tak. Ale aby se to povedlo, tak jsou potřeba dvě věci:ondralukas1010 píše: ↑15. 12. 2020, 13:03 Vykašlete se na bosse, postavte si vlastní osadu, zaveďte nízké daně a nulové bankovní regulace a udělejte si z toho takový vlastní Hong Kong.
Když vám PJ řekne, že něco nejde, nebo to zakazuje, tak ho ignorujte. Prostě pokračujte v příběhu, jako by to šlo.
Když se PJ pokusí o nějakou (proti)akci, která se vám nelíbí, nebo si aspoň myslíte, že překračuje pravidla, řekněte mu, že to nejde nebo že to zakazujete. A prostě pokračujte v příběhu, i kdyby to mělo znamenat převzetí vlády nad PJovými postavami.
Důležité je být jednotní a vytrvat. Prostě si tentokrát tu hru zařídíte tak, aby bavila vás, bez ohledu na to, jestli baví PJe. Je to jediný způsob, co mě napadá, který má šanci nedopadnout zklamáním z frustrace.
Má to teda pár háčků: Asi to nepůjde udělat víc než jednou. A PJ pak bude asi dost naštvaný, a těžko říct, jestli si z toho něco odnese, aby to bral jako ponaučení do příštích her. A je nemalá šance, že se PJ začne hádat a už ani to jedno sezení v podobě společné improvizace nedohrajete.
Jinak jsem vždycky pro to se dohodnout, ale tady to zjevně nepadlo na úrodnou půdu... A stejně tak se prostě dá z hry prostě odejít. A pokud jde o dobrou partu, která se (přinejmenším z většiny) shodne, že hra s daným PJem je opruz, pak se dá odejít a hrát spolu něco jiného. Ale to už ti všechno radili.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
Dohrajte to bez PJe nebo s jiným PJem. Cokoliv jinýho povede k hádkám a zlý krvi, což za to nikdy nestojí.
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3796
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
To je ale možná dobrý nápad, zkusit to dohrát bez PJe. GMless hry mají svá úskalí, ale jako konec příběhu by to mohlo fungovat
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
Hej ten highjack hry je ku*evsky dobrý nápad. My sice nevíme, kde jsou jaké kamínky a asi je už nemáme ani chuť hledat, nicméně highjacknout to ke spokojenému konci, zabití velitele osady a nastolení nové krásné budoucnosti zní jako úžasný nápad =o)
We dreamed only the greatest dreams, Malachai and I.
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
Co si tak matně vybavuji tak kouzlo Zprůchodni zeď bylo docela likvidační. V pravidlech je přímo napsané, že to postavu rovnou zabije. Taková ta kouzla jako Zmiz nebo Mágův velký mix nemají vůbec cenu. Buď to nesešlete nebo se tomu ubrání. Pak ještě triky s hyperprostorem, kdy mu něco nakecáte, ale pošlete ho vysoko do vzduchu nebo ze skály.
Jinak já osobně bych to celé zapálil. Celou osadu. To sice zmíněnou postavu nezabije, ale aspoň se na to hezky kouká.
Jinak já osobně bych to celé zapálil. Celou osadu. To sice zmíněnou postavu nezabije, ale aspoň se na to hezky kouká.
Always bring a gun to a puppet fight
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
Jo, přesně, později mě to taky napadlo - prostě mu to hijackněte a ignorujte ho, odehrajte si to sami, třeba se střídejte v popisování a dohrajte si to bezsystémově, scénicky. Nebo si vyberte nového PJ a řekněte mu, že si to dohrajete bez něj a nazdar.
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
Hodit ze skály, nebo zabarikádovat v domě když spí a zapálit. Ideálně se mu předtím vlichotit, aby to bylo co nejjednodušší.
Prostě ho zabít jinak než skrz soubojový systém nebo magii, protože na to maj 1.6 jasné odpovědi. Na příběhová řešení nemají, tam je jen fikce.
Ovšem únos příběhu jako takového se mi taky líbí víc. Je to elegantní a řeší to skutečný problém, kterým není to NPC ale PJ.
Prostě ho zabít jinak než skrz soubojový systém nebo magii, protože na to maj 1.6 jasné odpovědi. Na příběhová řešení nemají, tam je jen fikce.
Ovšem únos příběhu jako takového se mi taky líbí víc. Je to elegantní a řeší to skutečný problém, kterým není to NPC ale PJ.
Ne, nezemřelo to, co věčně odpočívá,
a dlouhý věků běh i smrtí smrti bývá.
a dlouhý věků běh i smrtí smrti bývá.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22578
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
Hlavně nám pak dej vědět, jak to probíhalo, ať už se rozhodnete jakkoliv. Takové situace se nevidí každý den. Ani každý rok.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Je třeba zabít PJovu postavu.
A normálně bych toho PJe přivázal k židli, dal mu roubíka a musel by se na to dívat. Muhahahaha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti