Rady pro Pány Jeskyně

Oficiální diskuze věnované Dračímu doupěti, nejstarší české hře na hrdiny.

Moderátor: Bouchi

Odpovědět
Argonantus
.
Příspěvky: 18102
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus »

Skoro umřít je úplně ideální.
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

Ano postavy by měli vědět o své smrtelnosti.
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
JardaR
Příspěvky: 31
Registrován: 12. 10. 2007, 16:43

Příspěvek od JardaR »

Gratulace k tve prvni jeskyni. Snad z toho nejsi na palici O-) , ale kdyz se to hracum libilo tak hura do pokracovani.

Ohledne smrtelnosti postav, se da mluvit hodne. Kdy by postava mela ci nemela umrit. V principu delas pribeh tak, aby postavy prezili ale bylo i nejake riziko. Risk je zisk. Samozdrejmne pri silenem sebevrazednem utoku nechat postavu umrit neni taky naskodu. Cca nasli jsme spiciho draka a jit ho kopat do prdele a cekat, ze to preziju je drobet nesmyslne. Ale radsi se v tichosti vyparit a zjistit si wocogou s tim drakem tam je rozumne reseni.
Patrajz1.
Příspěvky: 66
Registrován: 22. 9. 2007, 18:03
Bydliště: Turzovka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrajz1. »

Diki a este jedna otaska ked prejede hrac zo svojou postavou na dalsiu uroven malo bi sa mu zvisit sila obratnost atie veci??? :D
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15028
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta »

Patrajz1. píše:Uz sme odohrali to dobrodrustvo hracom sa to dost pacilo a boli spokojni ako to riadim az na to ze bol tam jeden boj a v tom skoro zhebli
Obecně mám pocit, že skorozhebací boje se hodí hlavnš do finále, na souboje s hlavním záporákem a tak, potom to ten boj dělá zajímavějším.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Argonantus
.
Příspěvky: 18102
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus »

Pieta:

Určitě. Finále, ve kterém postavy skoro nezhebnou, je neúplné...

Ovšem pokud se stane, že postavy skoro zhebnou i v nějakém vedlejším boji dávno PŘED tím finále, podaří se jim do srdcí vnést jistý neklid -
- co sakra budu dělat v tom finále???
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22590
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Zemřít, to je jasné. Mí hráči si spíše kladou otázku, co budou jejich postavy dělat potom. 8)
Argonantus
.
Příspěvky: 18102
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus »

U mně už nic.
Leda hrát jinou postavu.
Smrt u mne není zajímavý začátek příběhu (jako pro Barkera), ale definitivní konec postavy.
Save/Load se nekoná.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22590
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Save / Load? Ale fuj ... Jestli závěrečná scéna dopadne alespoň trochu tak jak jsem si ji představil, napíšu sem svou představu o konci postavy, ze které by měl pan Schrödinger velkou radost 8)
JardaR
Příspěvky: 31
Registrován: 12. 10. 2007, 16:43

Příspěvek od JardaR »

Patrajz1. píše:Diki a este jedna otaska ked prejede hrac zo svojou postavou na dalsiu uroven malo bi sa mu zvisit sila obratnost atie veci??? :D
v klasickem DrD se vlastnosti nezvedali, pokud hrajes podle plusek tak nevim protoze ty jsem moc necetl. Jinak zalezi podle jakeho systemu hrajes.

Co si ja pamatuju jednoho PJ v DrD tak zavedl pravidlo 40%. Pri lvl mas sanci 40% na svednuti profesni vlastnisti (valecnik - sila, odol) do rasoveho maxima, nad rasove max (pri tvorbe postavy jsi hodil 6) to bylo 20%, a neprofesni vlastnost mela 30/15%.
S tim ze pokud jsi si na lvl 2 zvysoval treba INT a neuspel jsi tak pokud jsi na lvl 3 opet zvysoval INT sanci jsi uz mel 80%. Ale pokud by jsi si na lvl 2 uspel tak na lvl 3 mas zase jen 40%. A pokud jsi zmenil vlastnost co jsi si chtel zvysovat tak jsi prisel o bonus na procentech z predchoziho levelu.

PS: pripomel jsem si ted jednoho valecnika co si chtel marne zvysit obratnost, chudak nepodarilo se mu to ani pri 90% sanci ze si ji zvedne. $P
Uživatelský avatar
ilgir
pěšák
Příspěvky: 10160
Registrován: 22. 1. 2007, 13:48
Bydliště: nejkrásnější město světa

Příspěvek od ilgir »

V DrDo se nezvyšují. Pravidla jsou tak konstruována.
V Pluskách se zvyšují normálně podle pravidel.
Patrajzi, ty nemáš pravidla, že se ptáš? :roll:
Patrajz1.
Příspěvky: 66
Registrován: 22. 9. 2007, 18:03
Bydliště: Turzovka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrajz1. »

Ilgir mam pravidla DrD a tam nic o zvisovani neni pisane a mne pride blbe ked sa ti postupne nezvisuje sila obratnos inteligencia a tak chapes
Klaghler O´Pilley
Příspěvky: 36
Registrován: 18. 9. 2006, 22:40
Bydliště: Masarykova 29, Olomouc - trvalé, ale moc se tam nezdržuju

Příspěvek od Klaghler O´Pilley »

Pravidla klasického DrD jsou skutečně koncipována tak, že se základní vlastnosti nezvyšují (i když si dokážu představit situaci, kdy se vrátí postava, kterou hráč odložil "k ledu" za pár let, během kterých studovala a PJ jí tudiž přidá něco do inteligence nebo naopak - to se teď stalo mně - po pár letech zhýralého života za vydobrodružené prachy jsem přišel o něco ze svého charismatu). Systém je nastavený tak, že fyzický/duševní potenciál zůstává stejný, jen se ho postava učí efektivněji využívat.
Jediný rozdíl mezi mnou a bláznem je, že já nejsem blázen.
Salvador Dalí
JardaR
Příspěvky: 31
Registrován: 12. 10. 2007, 16:43

Příspěvek od JardaR »

Tak jak se zda Patrajz hraje podle DrDo, ne pluska.
Cili podle zakladnich pravidel se vlastnosti postav nezvedaji. Ale ty jako PJ muzes v pohode zavezt pravidlo 40% jak jsem psal v predchozim postu. To zalezi jen na tobe.
Uživatelský avatar
ilgir
pěšák
Příspěvky: 10160
Registrován: 22. 1. 2007, 13:48
Bydliště: nejkrásnější město světa

Příspěvek od ilgir »

Patrajz: Do pravidel DrDo bych moc nezasahoval. Je to chatrná stavba, na mnoha místech zfušovaná a celkově ne moc dobře navržená - mohla by se sesypat.
Pokud chceš zvyšování vlastností, tak začni na nižších číslech. (Ale stejně to nedoporučuju, protože pak budou mladí dobrodruzi dost slabí.)
Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů