Stránka 7 z 8

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 19. 11. 2016, 20:05
od Vallun
Dotaz: jendotlivé triky u nějaké schopnosti či dovednosti volitelné, nebo spjaté s hodnotou dovednosti?

Mne by nejlepší smysl dávalo jak kde (u dovedností spíše pevný vývoj, u schopností volba), ale není to příliš nejednotné?

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 19. 11. 2016, 21:07
od Tavicz
Můžeš napsat nějaké příklady?

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 19. 11. 2016, 21:16
od Vallun
u Bojových triků (dostupné pro všechny) bude třeba Kryt (přesun ÚČ do OČ), Ústup a Útok z obrany (a ještě 4 další až je vytvořím)

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 20. 11. 2016, 10:22
od Pepa
Vallun píše:Dotaz: jendotlivé triky u nějaké schopnosti či dovednosti volitelné, nebo spjaté s hodnotou dovednosti?
Co tím myslíš? Takové to "tuhle dovednost si můžeš vybrat jedině, pokud máš Sílu alespoň 16"?

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 20. 11. 2016, 13:33
od Vallun
Ne tak docela...

Rozhodneš se dát bod do Bojových triků, no a jde o to, ejslti to má být nastaveno tak, že Bojová triky 1 = naučím se trik Kryt, nebo vyberu si jeden ze sedmi triků....:)

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 20. 11. 2016, 23:11
od Pepa
Tak to nevím, jak to myslíš...

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 20. 11. 2016, 23:22
od Vallun
Některé dovednosti budou mít členění na "triky" (kouzla, recepty). A jsou dvě základní možnosti:

A) Bojová triky 3 znamená, že postava umí Kryt, Ústup a Útok z obrany; nebo

B) Bojové triky znamená, že si postava třikrát volí jeden ze seznamu sedmi...

Osobně bych to bral spíš tak, že u Schopností se volí a u Dovedností je to dáno - protože Schopnosti mají povolání, která se na daný obor specializují, kdežto Dovednosti jsou vlastně tak trochu schopnosti přístupné všem a kouzelník, aby se naučil nějak lépe používatz hůl, tak potřebuje důsledněji používat příručku...

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 21. 11. 2016, 08:33
od Pepa
To je právě o tom: Schopnosti, dovednosti, triky... Vážně je potřeba takovéhle dělení? (Jako na schopnosti a dovednosti bych dělil maximálně, dál už rozhodně ne.)

Takže opět ti neporadím. Maximálně: Zjednoduš to.
Vallun píše:a kouzelník, aby se naučil nějak lépe používatz hůl, tak potřebuje důsledněji používat příručku...
Jestli se hráči budou muset do příručky neustále začítat, kvůli takové prkotině, jako že kouzelník bojuje holí, tak to potěš koště...

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 21. 11. 2016, 08:39
od Vallun
Pepo, čti prosím, co píšu... nejde o to, že by příručku potřeboval hráč, ale postava se věci, které nepatři přímo k její profesi učí v optimalizovaném pořadí, kdežto v rámci svého oboru má větší volnost, protože má větší znalosti kolem...

Obávám se, že dovednosti dále nečlenit nejde... bys pak neměl kouzla a lektvary, nebo měl seznamy mimo dovednostní systém, což je ještě méně žadoucí...

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 21. 11. 2016, 19:39
od Pepa
Nevím, co píšeš, nebo nevím, jak to myslíš. (Nebo obojí.)

Podívej se na takový Fate. Tomu stačí jenom skilly a (po domluvě s hráči) stunty. Dělení na další (pod)seznamy netřeba.

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 21. 11. 2016, 20:18
od OnGe
Copak Fate, ale jmelí!

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 27. 10. 2018, 22:40
od Vallun
Jak se Vám zdá princip Class or Level?

Tzn. hraničář má schopnost Stopování, kterou, když si vezme, tak od začátku má plnou sadu mořžností využití s mírou úspěchu rostoucí dle bodů investovaných do této shcopnosti...

Ostatní to mají jako dovednost, kde se jednotlivé triky učí podle své úrovně...a šance na úspěch taky odpovídá hodnotě dovednosti...

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 28. 10. 2018, 06:38
od Jerson
Nepřekvapivě se mi to nelíbí.

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 28. 10. 2018, 07:06
od eerieBaatezu
Vallun píše: 27. 10. 2018, 22:40
Můžeš znovu popsat rozdíl mezi tím, jak to má hraničář a jak ostatní?

Re: Novelizace DrD dle Valluna - diskuse

Napsal: 28. 10. 2018, 08:35
od Vallun
Jerson - můžeš napsat proč?

eerie - zrovna u stopování ještě ne, mám nějakou představu, ale není rozepsaná do těch jednotlivých triků...neb nejsme ještě plně rozhodnut, zda se to dělit bude:) Uvažuju nad principem...

Ale pro zjednodušení - hraničář od první úrovně zjistí množství informací dle přesahu, ostatní povolání by měli informace limitované svou úrovní...