[Novelizace DrD] Naoki's Slowpoke "Remake"

Oficiální diskuze věnované Dračímu doupěti, nejstarší české hře na hrdiny.

Moderátor: Bouchi

Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5466
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

[Novelizace DrD] Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od Naoki »

Obrázek

Tak jsem si řekl že si z hecu zkusím udělat svou vlastní verzi "remaku". Píšu schválně s uvozovkami protože mi na drtivé většině Svatých Kráv nezáleží. O co mi teda jde?

- class and lvl RPG
- DrD fluff (do jisté míry)
- taktičnost v soubojích (jo, mám rád deskovkový aspekt RPG)

Jaké hry budu vykrádat?

- Unity
- 13th Age
- DnD 4e
- DrD+
- DrD 1.x

Jaká je šance že to dotáhneš nebo bude z toho něco hratelného?
Pravděpodobně žádná, neboť momentálně nemám časové možnosti to táhnout sám a ani družinu se kterou bych to testoval. Čili veškeré příspěvky do tohoto tématu jsou ztrátou času pro všechny

A teď k pre-pre-pre-alfa mini preview:

Slowpoke Remake
Kostky
k10, k6

Mechcore:
2k10 + atribut + bonusy vs DC
Při trefě v souboji tak zranění 1k6 + bonus případně 2k6 + bonus

Atributy:
Tělo
Hbitost
Mysl
Osobnost

Rasy:
Člověk:
Atributy - 1/1/1/1
Varianty - Měšťák, Horal
Měšťák - Odhodlání: jednou za dobrodružství si můžeš přehodit hod na dovednost
Horal – Brutalita: jednou za dobrodružství dej maximální zranění jedním útokem (před hodem na zranění) nebo zdvojnásob bonus za Tělo na dovednostní hod

Hobit:
Atributy – 0/2/1/1
Varianty – Usedlý, Potulný
Usedlý – Čich: můžeš se pokusit "vycítit" živé tvory čichem. Navíc jednou za dobrodružství, si můžeš přehodit hod na dovednost když používáš čich.
Potulný – Jdu na dobrodružství!: jednou za dobrodružství si můžeš přehodit obranu proti zastrašování nebo zastrašující dovednosti

Povolání:
Válečník:
Hlavní atribut – Tělo
Lvl 1: talent (bojový styl), manévr
Lvl 2: manévr
Lvl 3: talent
Lvl 4: manévr
Lvl 5: zvýšený atribut

Talenty
Bojový styl: zvol si jeden z následujících bojových stylů. Tento talent si můžeš vybrat víckrát:
- Bijec: když bojuješ obouruční zbraní můžeš na hod na zranění přehodit hody 1 a 2 (musíš použít nový hody)
- Rytíř: když bojuješ jednoruční zbraní a štítem, tví spojenci u tebe mají +1 na OČ
- Šermíř: když bojuješ jednoruční zbraní a druhou ruku máš prázdnou, dostaneš +1 k ÚČ
Extra odolný: +1 léčivých vln
Nebezpečný: nepřítel, který se snaží uvolnit od souboje s tebou, dostane na hod postih rovný tvému Tělu nebo Hbitosti (co je vyšší)

Manévry
Divoký vzhled: požadavek Bijec. Jednou za střetnutí, když používáš akci zastrašování nebo vyhrožování, můžeš si připočíst bonus za Tělo
Zuřivá zteč: požadavek Bijec. Místo akce pohybu a útoku můžeš jednou za střetnutí vyhlásit zteč. Dostaneš bonus +1 na útok a zranění
Bezohledný útok: požadavek Bijec. Jednou za střetnutí dáš 1k6 navíc zranění, ale do začátku tvého dalšího kola budou mít všichni nepřátelé proti tobě výhodu na útok (hážou 3k10 a vybírají 2 nejvyšší hody)
Úder štítem: požadavek Rytíř. Jednou za střetnutí můžeš za minor akci praštit nepřítele štítem, ale přicházíš o bonus k OČ za štít do začátku tvého dalšího kola.
Skoč do cesty: požadavek Rytíř. Jednou za střetnutí, když se nepřítel pohne ke spojenci aby na něj zaútočil, můžeš skočit do rány a schytat to místo něho.
Chrabrost: požadavek Rytíř. Jednou za střetnutí si můžeš připočíst bonus za Tělo k obraně proti zastrašování nebo zastrašující dovednosti.
Odhad soupeře: požadavek Šermíř. Jednou za střetnutí můžeš použít akce abys zjistil přibližné bojové údaje jednoho nepřítele (útok, obrana, životy). Pokud v dalším kole bude následovat na něho útok dostaneš výhodu (hážeš 3k10 a vybíráš 2 nejvyšší hody)
Odvedení útoku: požadavek Šermíř. Jednou za střetnutí, když tě nepřítel netrefí v útoku na blízko, dostane do začátku svého dalšího kola -2 na OČ.
Útok do nohy: požadavek Šermíř. Jednou za střetnutí. Když se trefíš tímto útokem v příštím kole se nepřítel nemůže pohnout.
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od eerieBaatezu »

Dost se to podobá tomu, co chci dělat já. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5466
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od Naoki »

Proto to asi nemá šanci na úspěch :D Argo a Vallun raději vůbec nereagovali :D
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od eerieBaatezu »

Naoki píše:Proto to asi nemá šanci na úspěch :D Argo a Vallun raději vůbec nereagovali :D
Sirien píše:Valluna si vůbec nevšímej a Argonanta taky ne. Lidé, kteří absolutně a zatvrzele touží po favoritu (navíc s vlastním vesnickým tuningem) nikdy vživotě nepřesvědčíš na felicii.
a.k.a. "Argument imaginárním Sirienem" * $lol$


* © OnGe
Obrázek
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32275
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od Vallun »

Já to přečetl, hezký experiment, není to DrD...ale budiž:) Já se navíc snažím svou energii soustředit na vytvoření svého remake...:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od eerieBaatezu »

Trochu konkrétnější vyjádření...

Naoki: Přesně to, co tady píšeš, bych chtěl, aby lidi psali do témat o remaku. Prostě nové nápady na zpracování povolání, ras, jejich schopností, atd.
Naoki píše:- class and lvl RPG
- DrD fluff (do jisté míry)
- taktičnost v soubojích (jo, mám rád deskovkový aspekt RPG)
Jop.
Naoki píše:Jaké hry budu vykrádat?

- Unity
- 13th Age
- DnD 4e
- DrD+
- DrD 1.x
De facto velmi shodné s tím, kde se chci inspirovat já.
Naoki píše:Kostkyk10, k6
Přesně tyhle kostky mám teď i já.
Naoki píše:Mechcore:2k10 + atribut + bonusy vs DC
Mám 1k10 + věci vs 1k10 + věci, což je de facto identické.
Naoki píše:Atributy:
Tělo
Hbitost
Mysl
Osobnost
Tady jsem tedy o dost víc konzervativní. :D
Naoki píše:Měšťák - Odhodlání: jednou za dobrodružství si můžeš přehodit hod na dovednost
Horal – Brutalita: jednou za dobrodružství dej maximální zranění jedním útokem (před hodem na zranění) nebo zdvojnásob bonus za Tělo na dovednostní hod
Přesně tohle jsou ty moje "raciálky" neboli rasové schopnosti, o kterých jsem psal v teoretizování. To kolikrát se dají použít mám zatím přes vyčerpání, ale to je jen nástřel.
Naoki píše:Povolání:
Válečník:
Hlavní atribut – Tělo
Lvl 1: talent (bojový styl), manévr
Lvl 2: manévr
Lvl 3: talent
Lvl 4: manévr
Lvl 5: zvýšený atribut

Talenty
Bojový styl: zvol si jeden z následujících bojových stylů. Tento talent si můžeš vybrat víckrát:
- Bijec: když bojuješ obouruční zbraní můžeš na hod na zranění přehodit hody 1 a 2 (musíš použít nový hody)
- Rytíř: když bojuješ jednoruční zbraní a štítem, tví spojenci u tebe mají +1 na OČ
- Šermíř: když bojuješ jednoruční zbraní a druhou ruku máš prázdnou, dostaneš +1 k ÚČ
Extra odolný: +1 léčivých vln
Nebezpečný: nepřítel, který se snaží uvolnit od souboje s tebou, dostane na hod postih rovný tvému Tělu nebo Hbitosti (co je vyšší)

Manévry
Divoký vzhled: požadavek Bijec. Jednou za střetnutí, když používáš akci zastrašování nebo vyhrožování, můžeš si připočíst bonus za Tělo
Zuřivá zteč: požadavek Bijec. Místo akce pohybu a útoku můžeš jednou za střetnutí vyhlásit zteč. Dostaneš bonus +1 na útok a zranění
Bezohledný útok: požadavek Bijec. Jednou za střetnutí dáš 1k6 navíc zranění, ale do začátku tvého dalšího kola budou mít všichni nepřátelé proti tobě výhodu na útok (hážou 3k10 a vybírají 2 nejvyšší hody)
Úder štítem: požadavek Rytíř. Jednou za střetnutí můžeš za minor akci praštit nepřítele štítem, ale přicházíš o bonus k OČ za štít do začátku tvého dalšího kola.
Skoč do cesty: požadavek Rytíř. Jednou za střetnutí, když se nepřítel pohne ke spojenci aby na něj zaútočil, můžeš skočit do rány a schytat to místo něho.
Chrabrost: požadavek Rytíř. Jednou za střetnutí si můžeš připočíst bonus za Tělo k obraně proti zastrašování nebo zastrašující dovednosti.
Odhad soupeře: požadavek Šermíř. Jednou za střetnutí můžeš použít akce abys zjistil přibližné bojové údaje jednoho nepřítele (útok, obrana, životy). Pokud v dalším kole bude následovat na něho útok dostaneš výhodu (hážeš 3k10 a vybíráš 2 nejvyšší hody)
Odvedení útoku: požadavek Šermíř. Jednou za střetnutí, když tě nepřítel netrefí v útoku na blízko, dostane do začátku svého dalšího kola -2 na OČ.
Útok do nohy: požadavek Šermíř. Jednou za střetnutí. Když se trefíš tímto útokem v příštím kole se nepřítel nemůže pohnout.
Dost dobrá inspirace. Líbí se mi ten DrD+ přístup k archetypům. Sám pořád přemýšlím, jak s povoláními naložit, zda dát klasiku 1-6 level základ, 7-dál dělení a nebo něco nového.
Hlavní rozdíl je v tom, že to máš jinak strukturované, já to mám tak, jako v DnD 3e, každou úroveň si vybereš, v čem postupuješ, což je vlastně to samé, jako Tvoje vybírání bojového stylu, jen to má jinou formu.
Obrázek
Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5466
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od Naoki »

Tady jsem tedy o dost víc konzervativní. :D
Mě neskutečně irituje ten lichý počet atributů, takže cesta je buď jeden přidat (moudrost), nebo jeden oebrat (případně se s tím komplet vyhrát ala Das Schwarze Auge).
Dost dobrá inspirace. Líbí se mi ten DrD+ přístup k archetypům. Sám pořád přemýšlím, jak s povoláními naložit, zda dát klasiku 1-6 level základ, 7-dál dělení a nebo něco nového.
Hlavní rozdíl je v tom, že to máš jinak strukturované, já to mám tak, jako v DnD 3e, každou úroveň si vybereš, v čem postupuješ, což je vlastně to samé, jako Tvoje vybírání bojového stylu, jen to má jinou formu.
DnD 3e multiclassing je samozřejmě taky možnost, ale je to mnohem těžší na balanc a o dost zvyšuješ risk, že ti munchkini najdou nějaké broken kombo, nebo že multiclassing bude nutnost. V tomhle se mi líbí mnohem víc přístup 13th Age, který designoval classy opravdu s jiným feelingem a když byl nucen udělat multiclassing tak nastavil taková omezení aby do toho powergamer nikdy nešel.
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Argonantus
.
Příspěvky: 18102
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od Argonantus »

Začíná mne to zajímat, kam ten Sirien vlastně píše.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32275
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od Vallun »

Píše některým lidem pm reagující na prispěvky zde... - mne psal docela zajavé úvajy ohledne " ekonomie Brexitu", jen nepovazuji za vhodné to zveřejňovat, když to autor neudělal sám. Což zrovna u toho brexitu je škoda,alternativní pohled by se hodil.

Ty ale taky nereaguješ tam, kdes očekáván.
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od eerieBaatezu »

Naoki píše:DnD 3e multiclassing je samozřejmě taky možnost, ale je to mnohem těžší na balanc a o dost zvyšuješ risk, že ti munchkini najdou nějaké broken kombo, nebo že multiclassing bude nutnost.
To jo no. Jak se mi zatím věci balancují je, že na hody musíš dávat body do dovedností a na schopnosti povolání musíš investovat úrovně do toho povolání (a jejich schopnosti taky stojí body). To znamená, že když budeš chtít udělat teoreticky broken combo třeba válečníka, co umí kouzlit rychlost a nějaké soubojové věci a umí si ještě udělat nějaký hustý lektvary, tak musíš dát body do boje zblízka, do čarování, do alchymie, úrovně do válečníka, kouzelníka, alchymisty, takže nakonec nebudeš v ničem tak super, jako maníci, co jedou jen svojí classu, protože ti v ní budou mít víc levelů, tzn. více levelové ability a taky budou dávat body do dovedností, co hodně souvisí s jejich ohniskem zájmu, takže budou lepší se zbraní, nebo budou mít kouzla silnější, protože budou mít lepší čarování, atd.
Zatím de facto jediný zásadní problém, na který jsem narazil je, že mám na všechno jedny body, tzn. že munchkin v životě nedá věci do jednání, učenosti, stopování, ale do bojových a kouzelnických věcí, které mu dávají přímé výhody v boji.
Jinak ta možnost hodně volného budování postavy je od toho, aby si každý mohl udělat charakter podle svého přání a představy. Aby to reflektovalo kým ta postava je, což je mi jasné, že munchkinům je úplně fuk. $D
Naoki píše:V tomhle se mi líbí mnohem víc přístup 13th Age, který designoval classy opravdu s jiným feelingem a když byl nucen udělat multiclassing tak nastavil taková omezení aby do toho powergamer nikdy nešel.
Můžeš to trochu nastínit? :)

Vallun píše:Píše některým lidem pm reagující na prispěvky zde...
Ne. $D
Obrázek
Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5466
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od Naoki »

To jo no. Jak se mi zatím věci balancují je, že na hody musíš dávat body do dovedností a na schopnosti povolání musíš investovat úrovně do toho povolání (a jejich schopnosti taky stojí body). To znamená, že když budeš chtít udělat teoreticky broken combo třeba válečníka, co umí kouzlit rychlost a nějaké soubojové věci a umí si ještě udělat nějaký hustý lektvary, tak musíš dát body do boje zblízka, do čarování, do alchymie, úrovně do válečníka, kouzelníka, alchymisty, takže nakonec nebudeš v ničem tak super, jako maníci, co jedou jen svojí classu, protože ti v ní budou mít víc levelů, tzn. více levelové ability a taky budou dávat body do dovedností, co hodně souvisí s jejich ohniskem zájmu, takže budou lepší se zbraní, nebo budou mít kouzla silnější, protože budou mít lepší čarování, atd.
Takhle to bylo taky nastavené v DnD3e ale nakonec to nefungovalo. Protože ty nepotřebuješ za válečníka mít to kouzlo 9. úrovně, tobě stačí kouzlo 5. úrovně, který se správným featem a s tvými dovednostmi udělá smrtící kombo, na který čistý fighter nebo čistý wizard nikdy nedosáhne.
Příklad: můžeš mít fighter který úrovně 1-5 má jeden útok, 6-10 dva, 11-15 tři a 16-20 čtyři, pak můžeš mít kouzlo ke kterému má kouzelní přístup od 6té úrovně, který mu zdvojnásobuje počet útoků. No, tak si uděláš fightera lvl 11, wizard lvl 6 a najednou máš 6 útoků za kolo a čistý fighter brečí.
Můžeš to trochu nastínit? :)
Multiclassing jde udělat jen mezi 2 povolání a v obou postupuješ zároveň (něco jako hybrid povolání z DnD 4e, čili žádný wizard lvl 3, fighter lvl 5, rogue lvl 1 apod.). Kromě těch typických omezení které se v multiclassingu používá (máš omezené možnosti výběru, musíš předem hlásit za jakou classu používáš útok apod.) připravili tabulku pro každou kombinaci multiclassingu se dvěmi atributy, které jsou pro ně hlavní (typu MC fighter/pala má asi STR/CHA). Pro každý útok a každou schopnost kde se používá jeden z těchto dvou atributů musíš vždy brát tu nižší hodnotu.
Náš družinový vrchní munchkin se na multiclassing vykašlal, zatímco příběhově laděnému hráči umožnilo vytvořit si postavu více dle jeho představ. Tohle považuji za absolutní úspěch.
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od eerieBaatezu »

Naoki píše:Takhle to bylo taky nastavené v DnD3e ale nakonec to nefungovalo. Protože ty nepotřebuješ za válečníka mít to kouzlo 9. úrovně, tobě stačí kouzlo 5. úrovně, který se správným featem a s tvými dovednostmi udělá smrtící kombo, na který čistý fighter nebo čistý wizard nikdy nedosáhne.
Příklad: můžeš mít fighter který úrovně 1-5 má jeden útok, 6-10 dva, 11-15 tři a 16-20 čtyři, pak můžeš mít kouzlo ke kterému má kouzelní přístup od 6té úrovně, který mu zdvojnásobuje počet útoků. No, tak si uděláš fightera lvl 11, wizard lvl 6 a najednou máš 6 útoků za kolo a čistý fighter brečí.
Protože je to celé blbě nastavené. Kouzlo rychlost není v DnD vůbec ničím jiným ovlivněno, jako třeba u mě dovedností čarování. Prostě předpoklady, co platí v DnD, přece neplatí pro jiný systém.
Naoki píše:Multiclassing jde udělat jen mezi 2 povolání a v obou postupuješ zároveň (něco jako hybrid povolání z DnD 4e, čili žádný wizard lvl 3, fighter lvl 5, rogue lvl 1 apod.). Kromě těch typických omezení které se v multiclassingu používá (máš omezené možnosti výběru, musíš předem hlásit za jakou classu používáš útok apod.) připravili tabulku pro každou kombinaci multiclassingu se dvěmi atributy, které jsou pro ně hlavní (typu MC fighter/pala má asi STR/CHA). Pro každý útok a každou schopnost kde se používá jeden z těchto dvou atributů musíš vždy brát tu nižší hodnotu.
Náš družinový vrchní munchkin se na multiclassing vykašlal, zatímco příběhově laděnému hráči umožnilo vytvořit si postavu více dle jeho představ. Tohle považuji za absolutní úspěch.
Na jednu stranu to asi bude docela vybalancované, na druhou to zase musí zesložitět a zároveň omezit hafo věcí.
Obrázek
Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5466
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od Naoki »

Protože je to celé blbě nastavené. Kouzlo rychlost není v DnD vůbec ničím jiným ovlivněno, jako třeba u mě dovedností čarování. Prostě předpoklady, co platí v DnD, přece neplatí pro jiný systém.
Neříkám že to musí platit. Říkám pouze že je to složitější na balancování protože vznikaly například takové problémy.
Na jednu stranu to asi bude docela vybalancované, na druhou to zase musí zesložitět a zároveň omezit hafo věcí.
Do MC jde většinou až zkušený hráč nebo powergamer, který se nebojí projít dvacet příruček aby vytřískal pro sebe maximum. Čili složitost mě netrápí a že to nebude tak volné je holt oběť tomu že to koneckonců chceme držet spíš v mantinele class and level
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Argonantus
.
Příspěvky: 18102
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od Argonantus »

Sirien má samozřejmě naprostou pravdu. Pokud chceš dělat jinou hru, pak poslouchej Siriena a ne mne.

V podrobnostech asi pravdu nemá, neb by asi souhlasil s celou řadou navržených změn, ale ježto Sirien nečetl mne a já nečetl jeho, tak je to dost akademický problém, který nejspíš nikdo nevyřeší. Hra na slepou bábu je dost neperspektivní zábava.

nereaguju, protože nevidím naprosto žádný důvod na něco reagovat. Je tam spousta docela zásadních změn, které máš zřejmě podložené nějakou důležitou úvahou.
Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5466
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od Naoki »

Tenhle "remake" není dělán po konzultaci se Sirienem ani na základě jeho inputu. Je dělán tak, jak bych ho chtěl dělat já, kdybych k tomu měl dostatek zdrojů.
Čili se můžeš volně vyjadřovat k tomu co tady čteš. Hraju s otevřenou rukou (což vidíš i v tom seznamu her ze kterých se inspirují)
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů