[Novelizace DrD] Naoki's Slowpoke "Remake"

Diskuzní fórum věnované Dračímu doupěti, nejstarší české hře na hrdiny.

Moderátor: Bouchi

Argonantus
.
Příspěvky: 16598
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od Argonantus » 7. 9. 2016, 10:30

Poslední odstavec minulého vyjádření beze změny.
Takové věci, že máš čtyři atributy úplně jiné, nebo dvě kostky, nebo spoustu dalších věcí jsi nějak rozhodl, máš pro to nějaké důvody, které já neznám, a tudíž nevidím smysl v tom ti to zase celé rozjebávat.

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 9142
Registrován: 16. 9. 2007, 10:55

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od eerieBaatezu » 7. 9. 2016, 10:49

Naoki: Hlavní problém dnd 3e MC bylo, že se vyplatilo mít jeden level v classu, protože už na první dostaneš hafo věcí, co ten class charakterizují. Kdežto když máš přístup, jak ten Tvůj, že se k tomu classa dostává postupně tím, jak si bere talenty a manévry, tak je to najednou celé o dost lepší a ten 3e model MC by fungoval milion líp, než autorům DnD.

Zkus nastřelit další povolání, až budeš mít čas. Obrázek

Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5038
Registrován: 2. 10. 2006, 20:04

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od Naoki » 7. 9. 2016, 12:44

Argonantus píše:Poslední odstavec minulého vyjádření beze změny.
Takové věci, že máš čtyři atributy úplně jiné, nebo dvě kostky, nebo spoustu dalších věcí jsi nějak rozhodl, máš pro to nějaké důvody, které já neznám, a tudíž nevidím smysl v tom ti to zase celé rozjebávat.
Tělo = síla + odolnost
Hbitost = obratnost
Mysl = inteligence (+ DnD moudrost)
Osobnost = charisma
Momentálně máme takové rozložení: DrD pět atributů, DrD+ šest, DrD2 tři. Počet atributů tedy není Svatá Kráva a jak jsem už říkal 5 nechci. Obecně jsem zastáncem "méně je více" ale 3 je málo, čili 4: 2 fyzické a 2 duševní.

Kostkový orgasmus z d20 je pěkný, ale raději nechám jiným hrám. Na druhé straně d20 systém je dobrý pro vykrádání modulů a idejí z jiných příruček takže proto 2k10, s tím že k6 se může používat na zranění a jiné věci.

Na ty spoustu dalších věcí co obecně zmiňuješ dám obecnou odpověď "je to inspirované z toho seznamu". Kdybys chtěl konkrétní odpověď tak můžu dát na konkrétní dotaz.
Zkus nastřelit další povolání, až budeš mít čas.
Ještě jsem se plně nerozhodl jestli chci povolání podle struktury DnD 4e (všechny rostou stejným způsobem a mají stejný druh schopností, akorát si vybírají z jiného poolu), nebo 13th Age (společný rámec, ale každý je stavěn trochu jinak, funguje trochu jinak a čili má jiný feeling)
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 9142
Registrován: 16. 9. 2007, 10:55

Re: Naoki's Slowpoke "Remake"

Příspěvek od eerieBaatezu » 7. 9. 2016, 14:20

Naoki píše:Ještě jsem se plně nerozhodl jestli chci povolání podle struktury DnD 4e (všechny rostou stejným způsobem a mají stejný druh schopností, akorát si vybírají z jiného poolu), nebo 13th Age (společný rámec, ale každý je stavěn trochu jinak, funguje trochu jinak a čili má jiný feeling)
Osobně volím jednoznačně druhý přístup. DnD 4e přístup funguje perfektně tam, kde to chceš mít fakt hodně takticko-deskovkové v tom smyslu, že vybalancování je hlavní prioritou. 13th přístup je ale o dost zajímavější, pokud chceš taktičtější rpg, co není totálně skirmish focused, jako DnD 4e. Dokonce mi přijde fakt dobré přímo se snažit, aby se každé povolání hrálo jinak. Už třeba ten můj pokus udělat to tak, aby používání magenergie a kouzlení u hraničářů a kouzelníků byly rozdílné.
Nebo udělat nějaký mix obou, že různá povolání mají podobné druhy schopností, ale jdou na věc různě. Válečník omračuje ranou, kouzelník kouzlem, alcháč flakónkem s látkou, apod.

Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host