Teoretizování ohledně remaku

Diskuzní fórum věnované Dračímu doupěti, nejstarší české hře na hrdiny.

Moderátor: Bouchi

Odpovědět
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 6986
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Teoretizování ohledně remaku

Příspěvek od Quentin » 22. 10. 2018, 19:19

MarkyParky píše:
22. 10. 2018, 18:42
Bylo by dobré dotáhnout to do stavu, kdy budou u každé schopnosti zřejmé podmínky:
- autosuccesu
- vyhodnocení hodem
a nespouštěly se tam nějaké další submechaniky, jako že zlodějův druhý pokus trvá hodinu a pak to vzdá a pod ...
:D Už když jsem to vyháčkování psal, tak mi to připadalo wonky as fuk.

Každopádně autoúspěchům bych se chtěl vyhnout. Dlouho jsem tak hrál odnd a chybí mi u toho generování obsahu, co neúspěchy zařizují. Proto jsem jich tam napsal tak málo. A bonusy k hodům mi zase nepasují k pravděpodobnostem u vybraného hodu; schválně hážu jen vlastnostma, aby zůstal ten dojem, že všichni můžou zkoušet všechno.

Většina class schopností jsou zatím vyhrazené schopnosti a rozšiřují spíš do šířky než do výšky. Vzdáleně jako moves v DW.

MarkyParky píše:
22. 10. 2018, 18:42
2. věc není zádrhel, spíš promarněný potenciál - na moderních Class and Level řešeních je super, když celá hra má jednotnou mechaniku a jednotlivá povolání mají každé svou specifickou výjimku, kterou získávají výjimky ze standardní mechaniky.

Tady to hezky naznačuješ třeba u zloděje (rerolly) nebo kouzelníka (autosuccesy většiny kouzel za omezený zdroj), ale jsou to jen náznaky. Klidně bych tohle dotahnul dál a classy na tom postavil, třeba (brainstorming):

- válečník bude postavený na kumulaci bonusů před hodem
- hraničář bude postavený na zvyšování fikčního účinku schopností za připlácení magů
- alchymista bude postavený na fikčně nepřímém působení (nemusí jako postava být na místě, kde působí jeho výrobky)
- kouzelník bude postavený na kupování autosuccesu za magy
- zloděj bude postavený na rerollech
Tohle zní cool, ale připadám si, jako bychom na pak na povolání dávali umělá omezení. Ale zatím nezatracuju.

Jinak na svoji obhajobu, pokud se ti to zdá nedomyšlené nebo chaotické, je to tím, že jsem jen šel po dračáku a přepisoval věci, co už tam byly :) Jen, kde bylo málo (válečník hlavně) jsem něco přihodil.

BTW kumulovat bonusy před hodem by se měli snažit všichni :)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 6986
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Teoretizování ohledně remaku

Příspěvek od Quentin » 22. 10. 2018, 19:32

Pracující logaritmus píše:
22. 10. 2018, 12:48
Jestli chceš mít mermomoci instakill i od goblina, dej záchranu proti instakillu s obtížností=přebývající zranění a pak na začátku každého kola záchanu s obtížností=6, pokud neposkytne někdo první pomoc nebo přímo léčení.
Nějak jsem tenhle příspěvek zazdil. To saveování po tom bych už vynechal. Save podle přebývajícího zranění mě taky napadl, ale přišlo mi to moc bezpečné. Možná s nějakou drobnou úpravou (vynechat ODL jak říkáš...)

Ale zase bychom mohli vrátit ten juicy critical :D
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 1381
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: Teoretizování ohledně remaku

Příspěvek od PardGalen » 22. 10. 2018, 20:05

DrD 1.6 strana 86 píše:Klesnou-li tvé životy na 0, jsi mrtev.
Always bring a gun to a puppet fight

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 6986
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Teoretizování ohledně remaku

Příspěvek od Quentin » 22. 10. 2018, 20:22

PardGalen píše:
22. 10. 2018, 20:05
DrD 1.6 strana 86 píše:Klesnou-li tvé životy na 0, jsi mrtev.
Obrázek
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 24480
Registrován: 14. 5. 2008, 09:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Teoretizování ohledně remaku

Příspěvek od Vallun » 22. 10. 2018, 21:48

Vallun píše:
21. 10. 2018, 21:11
Pohrávám si s kacířskou myšlenkou udělat cvičně DrD na enginu Hrstky:)
eerieBaatezu píše:
21. 10. 2018, 21:20
Obrázek
Problém je, že to už existuje, skoro...Lotr.rpg ...:/

https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php ... %C5%AF.rpg
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 8329
Registrován: 16. 9. 2007, 10:55

Re: Teoretizování ohledně remaku

Příspěvek od eerieBaatezu » 23. 10. 2018, 05:44

Vallun píše:
22. 10. 2018, 21:48
Problém je, že to už existuje, skoro...Lotr.rpg ...:/

https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php ... %C5%AF.rpg
DnD klonů jsou 3 pr**le a nikdo kvůli tomu nebrečí. Pokud v tom máš inspiraci, tak to zkus.

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 8765
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Teoretizování ohledně remaku

Příspěvek od OnGe » 23. 10. 2018, 09:20

Všechno skoro existuje. Skoro ale neznamená úplně.
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Uživatelský avatar
ShadoWWW
Příspěvky: 2782
Registrován: 21. 8. 2007, 10:16
Bydliště: Kostka
Kontaktovat uživatele:

Re: Teoretizování ohledně remaku

Příspěvek od ShadoWWW » 1. 11. 2018, 12:37

Quentin: Máš v plánu nějak dál rozvíjet ten svůj nástřel DrD?
:think:

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 6986
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Teoretizování ohledně remaku

Příspěvek od Quentin » 2. 11. 2018, 09:57

ShadoWWW píše:
1. 11. 2018, 12:37
Quentin: Máš v plánu nějak dál rozvíjet ten svůj nástřel DrD?
Nevím, teď mám v plánu dohrát Thronebreaker :D

Až se někdy stane, že se mi nesejde celá skupina na některou z mých her, tak to zkusím otestovat :)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host