Divadlo

Literatura, film, hudba, divadlo, opereta a jiné výdobytky civilizace.

Moderátor: Faskal

Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32272
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Divadlo

Příspěvek od Vallun »

S podivením zjišťuji, že zde není žádné téma, které by se věnovalo divadlu.

Mám dotaz - v nějaké hře, žil jsem v domnění,že je to Shakespearův Othello, vystupuje epizodní psotava převozníka, který něco vykecá nebo nakecá hlavnímu hrdinovi...nevybavujete si to, prosím, někdo?
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Argonantus
.
Příspěvky: 18102
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Re: Divadlo

Příspěvek od Argonantus »

http://www.dejvickedivadlo.cz/repertoar?ucpanej-system

Dávám záměrně odkaz na oslavné hodnocení oficiálního světa.
Viděl bych to odlišně; asi tři hodiny mého ztraceného času na této planetě.
Kdybych to neviděl, vůbec nic by se nestalo. Plytkost, tvářící se jako hloubka.
V prvních chvílích zájem a vtipné dialogy; v dalších se ta krátká anekdotičnost zápletek stávala nesnesitelně nudnou.
Skvělé herecké výkony v chybějícím příběhu.

Pokud byl někdo nadšen těmi Karamazovýni, možná by se vám to mohlo líbit.
Uživatelský avatar
Fingalen
Příspěvky: 1198
Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Divadlo

Příspěvek od Fingalen »

Môj zbežný pohľad na štvanického Golema pre tých, ktorí ešte zvažujú účasť na posledných dňoch predstavenia. Resp. len pár nesúrodých postrehov.