Hunter: the Vigil

Vampire, Werewolf, Mage a jiné hry ze Světa temnot.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Hunter: the Vigil

Příspěvek od Sosacek »

Hunter: The Vigil
(anotace)
Obrázek

maji ted nejak vyjit hunteri ... a zatim to vypada dobre.

co si o tom myslite?

--EDIToval Markus: Přidal jsem obrázek a odkaz na anotaci.
But nobody came.
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2549
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od smrq »

stari hunters me bavili hodne, takze se tesim. snad zachovaji tu krasne depresivni atmosferu totalni beznadeje. (myslim tim ten pocit, ze at udelate cokoliv, stejne to nakonec dopadne blbe, protoze monstra nejde porazit, natoz vyhubit.) 8)
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

Já osobně lovce moc nemusím jako nadlidi. Lidští lovci jsou mnohem zajímavější a jednodušší.
Faktem je, že jsem nikdy takovou postavu nehrál ale... prostě.

A prosím, šlo by pro přehlednost změnit název tématu? Málem jsem založil Hunter:the Vigil topic.
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

Diskuse, která proběhla v PM a Jakub si postěžoval, že to má být v diskusi.

já píše:No já nevim... Ono ty Hunteři nevím jestli jsou úplně to co bych chtěl hrát.
Sosacek píše:chlapci s brokovnicema, co lovi ... vsechno mozny? hmmm 8)
Jo, to přesně nechci hrát.
Sosacek píše:Proc?
Protože tihle Lovci budou určitě něco mnohem víc než chlap, kterej se rozhod, že střílet chlápky co vypadaj jako upíři je dobrej nápad.

Víš mě nevadí chlap s brokovnicí. Vadí mi chlap s brokovnicí v ruce co pobíhá po městě a ptá se po stříbrnejch brokách. Sere mě chlápek co si přidělá kříž na brokárnu a pak je hrozně zbožnej když to vpálí do vlkodlaka. Pomodlí se ke svatému Judovi, klepne si do krempy klobouku a zapálí si cígo.

Prostě nadčlověk co je strašně drsnej a tak jde a zcela bezdůvodně vraždí mágy, upíry a vlkodlaky jako by to byl kdovíjak dobrej skutek.

Sosacek píše:Z nejakyho duvodu nemam dojem, ze by takhle meli hunteri vypadat, vzhledem k tomu, jak se ani magove, upiri a vlkodlaci uz nejakou dobu (co vznikl nwod) nevrazdi navzajem.

Oni to popisuji tak, ze jsou lidi, kteri potkali to co je ve tme, a zmenilo je to. nekteri zemrou, nekteri utecou, nekteri zesili. ale vzdycky se najde nekdo, kdo pozvedne louc a pujde dal 8)
Ano to jsem četl ale může to znamenat téměř cokoli.

Každopádně se říká, že tak jako Vlkodlaci, upíři a mágové byli takovou samostatnou trilogií se společným významem ("Mám moc a potřebu/povinnost/chuť ji použít. Jsem ještě člověk?") tak by Lovci měli zakončit druhou trilogii. Což by odpovídalo tomu, že to bude další hra zaměřená na duševní zdraví ("už/ještě nejsem člověk a vidím něco co ti ostatní ne. Zešílím?"). Pokud ano tak by to mohlo být fajn.

Bohužel vidim ale pořád jenom chlápka v klobouku jak z krokodýla Dundee, cígem v držce a hrozně drsnym výrazem. Brokovnice je pak už jen doplňek. Schodou okolností teď čtu knížku o jednom vlkodlakolovci.
Sosacek píše:Ja jsem schodou okolnosti tedka koukal na serial o dvou chlapcich co lovi vsechno mozny 8)

Jasne. Tomu s tim kloboukem rozumim, na druhou stranu si dokazu predstavit treba Michala (postavu, sakra, uz je to hrozne davno. od ty doby jsem nic poradnyho nehral. vlastne jo, Exalty) jako lovce ;) Treba pribeh kde jedna postava uz zacne jako lovec a nekdo jinej (jeji sourozenci? kamosi) je do toho omylem zatazenej, a pak skonci na stejny strane zni zajimave.

Navic, on neni moc duvod zabijet vlkodlaky (pokud to nejsou cisti kteri zerou lidi pro zabavu), neni moc duvod zabijet magy (pokud to nejsou magori co by kradli lidem duse) atd. Mam skoro dojem, ze antagonisti ruznych supernaturalu se prekryvaji.

Jasne, Hunter: the Reckoning, Imbued byli hlavne verici a byla teorie ze jsou solari z doby kdy byl WoD jeste Creation (protoze meli temer nejdrsnejsi schopnosti ze vesch oWoDnich supernaturalu, a zlate svitili kdyz je pouzivali), vsichni byli hrozne verici, atd.

Ale tak jako sice v nWodnich upirech muzes byt Deva s katanou, ale taky nekdo mnohem zajimavejsi, jsem si jistej, ze i v novych lovcich budes moct byt van hesling cislo 1217, ale taky nekdo zajimvejsi.

(proc se o tom nebavime v ty diskusi? kdyz uz jsem ji kvuli tomu zalozil, kurva)

ale pokud jsem to z tech kecu na strankach a v diskusi pochopil spravne, tak jde treba o chlapky co si poridi divny tetovani a pak jsou imunni proti Lunacy a tak.
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

To je pravda a doufám, že to bude rozumná hra. Každpádně si ji koupím a uvidím. Zkrátka zase důvod proč se těšit na léto...
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Přiznám se že jediní hunteři kteří mě baví /teda kromě knihy Ritus/ jsou od Dead Gentleman Society a RPG hru vydá MWS. Nemůžu si pomoci ale dle mého podvědomí Hunter možná nejvíce svádí k tomu že se hra zvrhne k vybíjené ...
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

No právě ti z knihy Ritus mě (zatím) spíš vadí než že by se mi líbili. Uvidíme dále.

O tom jsme si ale právě povídali. Četls to? Uvědom si, že ten sklon je v každé hře a chceš-li to tak hrát tak prostě budeš. Otázka ale zní nakolik bude Hunter: the Vigil "o lovu" a nakolik bude "o lovci".
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 6288
Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fritzs »

Mě vyhovuje představa lovce jako drsnýho silně věřícího magora, bez nějakéch zvláštních schopností (prostě badass normal)...

...zato představa lovce s nějakéma nadřirozenéma schopnostma mě jaksi nesedí...
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Koukam ze tvtropes se rozsirilo $D

Ten vtip je v tom, ze normalove napriklad vydesene utikaji kdyz uvidi vlkodlaka, nebo zapomenou jakoukoli magii kterou videli. To dela hrani takovy postavy dost slozity, a predpokladam ze jednou ze zakladnich myslenek bude "divnej chlapek s tetovanim co obkreslil z 2000 let staryho obrazu takze na nej tohle nepusobi".
But nobody came.
Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 6288
Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fritzs »

Sosacek: No, to tetování se nevylučuje, ale pozor, badass normal je definované tréningem (prostě tak dlouho čučel na vlkátory, až to na něj přestalo fachčit), nebo tím, že sou prostě od přírody drsní (willpower 10, nebo kolik je maximum)...

Jináč, tvtropes znám už dlouho... $D
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2549
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od smrq »

Já osobně lovce moc nemusím jako nadlidi. Lidští lovci jsou mnohem zajímavější a jednodušší.
sohlasim i ne.

lovec jako normalni smrtelnik me bavi moc (vzdyt co jineho jsou kroniky zalozene na zakladni prirucce WoD?! honit celou dobu duchy nikoho nebavi vecne, casem jsme si to okorenili i jinyma supernaturalama).

lovci jako lidi se zvlastnima nadprirozenyma schopnostma (oWoD) me bavili taky.

obe pojeti jsou o uplne jinych hrach, imo obe zabavne.
Protože tihle Lovci budou určitě něco mnohem víc než chlap, kterej se rozhod, že střílet chlápky co vypadaj jako upíři je dobrej nápad.
ale o tomhle stari lovci nemuseli byt. je to stejne, jako mylna predstava, ze vlkodlaci jsou jen o trhani nepratel a ze upiri jsou jen o vyvrazdovani sveho zradla. kazda hra jde uchopit vyse popsanym zpusobem a imo se vsichni shodnem, ze pokud hraci chteji, jde to i jinak, inteligentne.
a samotna pravidla takovy styl hry nepodporovala. prave naopak. vzdyt jiz i tvorba postavy byla kouzelna a pokud hrac neznal jeji princip, ovlivnila filosofii postavy skutecne az prvni zkusenost s nadprirozenem (konecne, predpokladam, ze zpusob tvorby postavy v oWoD hunterech vsichni znate).
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

pravidla ten styl nepodporovala.

obrazky v knizce ovsem docela jo 8)

osobne nejvetsi nekompatibilita mezi textem a obrazky co jsem kdy videl.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

Otázka zní nakolik se bude (v H:tV) jednat o lovce už hotových supernaturálů... Jak už Jakub upozornil, když se zahledíte na antagonisty ve hrách už napsaných uvidíte, že někteří se překrývají (například duchové) jiní jsou jen jakýmsi odklonem od běžného stavu (Pandorané jsou dobrý příklad). Co když Lovci půjdou po něčem úplně jiném než si myslíme?
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Uživatelský avatar
Hchkrdtn
Příspěvky: 290
Registrován: 29. 10. 2007, 20:54

Příspěvek od Hchkrdtn »

Já jsem na lovce docela zvědavý. Staré Lovce neznám, ale tohle téma mě hodně láká. Hlavně by mě zajímalo jak to celé bude řešené a co nového to přinese, když lovce jde hrát vpodstatě již teď. Jestli to ale bude pojaté stylem, existuje 5 "druhů" lovců a ti se dělí do 5 "frakcí" a těm jsou dostupné tyto "schopnosti", tak to by pro mne bylo nejspíš docela zklamání.
Ve whitewolfím eQuarterly k nim vyšel krátký článek o čem lovci nebudou, ale ten moc informací nepřináší.

Jak to bylo ve staré edici, byli lovci lidi nebo spíš nadlidi?
Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 7470
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: hanzové mesto Brémy

Příspěvek od Bifi »

Pred HtR boli ešte iní lovci - Hunter´s Hunted tuším. Ľudia, nie nadľudia.
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." :arrow? Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre


Obrázek
Obrázek Obrázek
Zamčeno

Zpět na „World of Darkness“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů