Hunter: the Vigil
Vzhledem ke konceptu nové edice to tak asi bude. Samozřejmě tam taky bude dost atmosféry pojednávající o šílenství a tak. Nevím co víc tedy čekat. Ve staré edici to byli ultra drsný týpci, kteří vládli neskutečně drsným schopnostem a to tím, že byli oddaní Bohu a byli fanaticky věřící psychopati. Já tvrdím, že cokoli co bude v konceptu nové edice a nějak zásadně ji to nenaruší bude dobré a téměř jakýkoli výplod bude lepší než minulá edice (ale jsem zaujatý).Karel píše:Já jsem na lovce docela zvědavý. Staré Lovce neznám, ale tohle téma mě hodně láká. Hlavně by mě zajímalo jak to celé bude řešené a co nového to přinese, když lovce jde hrát vpodstatě již teď. Jestli to ale bude pojaté stylem, existuje 5 "druhů" lovců a ti se dělí do 5 "frakcí" a těm jsou dostupné tyto "schopnosti", tak to by pro mne bylo nejspíš docela zklamání.
Ve whitewolfím eQuarterly k nim vyšel krátký článek o čem lovci nebudou, ale ten moc informací nepřináší.
Jak to bylo ve staré edici, byli lovci lidi nebo spíš nadlidi?
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
- Jezevec
- Vypravěč
- Příspěvky: 694
- Registrován: 3. 7. 2006, 07:26
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jsi si jisty, ze jsi cetl ten samy Hunter: The Reckoning, jaky vydal WW???Jiron píše:Ve staré edici to byli ultra drsný týpci, kteří vládli neskutečně drsným schopnostem a to tím, že byli oddaní Bohu a byli fanaticky věřící psychopati. Já tvrdím, že cokoli co bude v konceptu nové edice a nějak zásadně ji to nenaruší bude dobré a téměř jakýkoli výplod bude lepší než minulá edice (ale jsem zaujatý).
Vubec to nebylo o vire v Boha a jednotlive nahledy na "dobro", "zlo" a "netvory" byly tak roztristene, ze to byla vyrazne zajimava hra. Uznavam, ze nektere supplementy byly heroicke, ale jinak autori sami psali, ze je to hra o obycejnych lidech, nikoliv o "ex-navy ass-kickers´" (doslovna citace). Schopnosti lovcu byly spise smesne a jedna z doporucenych technik hry byla vubec tyto schopnosti nedavat hracum, ale proste je obcas vypravecsky pouzit.
To je myslim podobne problem jako s vlkodkama co jsou tragicti typci co se snazi zachranit svet vs zoo zabijejici lidi pro zabavu exalted-style, ne?
Whitewolfi hry jsou timhle docela casty.
Jinak, co se tyka 5x5, changelingove se tomu vyhnuli, a prometheani myslim taky. U magu je to taky trochu jinak -- ta hra s tim moc nepracuje, ale kdyz si clovek uvedomi ze magske rady drzi pohromade myslenka k cemu ma clovek pouzivat magii, neni tezke vymyslet par dalsich, pridat nejake ty staromodni rady (tj. zalozene na predstave jak magie funguje misto na tom k cemu ji clovek ma pouzivat) a obrovske mnozstvi nezarazenych magu kteri si proste delaji co chteji.
Whitewolfi hry jsou timhle docela casty.
Jinak, co se tyka 5x5, changelingove se tomu vyhnuli, a prometheani myslim taky. U magu je to taky trochu jinak -- ta hra s tim moc nepracuje, ale kdyz si clovek uvedomi ze magske rady drzi pohromade myslenka k cemu ma clovek pouzivat magii, neni tezke vymyslet par dalsich, pridat nejake ty staromodni rady (tj. zalozene na predstave jak magie funguje misto na tom k cemu ji clovek ma pouzivat) a obrovske mnozstvi nezarazenych magu kteri si proste delaji co chteji.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Tak více či méně něco takového mají všichni. Prometheáni mají své rodokmeny a zušlechťování (Refinements) a Changelingové taky něco podobného, ale u žádné z těchto her mi to nevadí a přijde mi to dobré.
U lovců bych se toho, ale bál. Různé frakce a společenstava lovců by mi ani tak nevadila, kdyby to bylo spíš zpestření a ne nutné rozdělení pro všechny, ale dělit je na nějaké "druhy" toho se bojím. To s sebou asi přinese i nějaké "síly" a tím ta hra nejspíš ztratí potencionální možnost hrát lovce jako "normální" lidi vržené do něčeho, čemu nerozumí a s čím se rozhodli bojovat, i když je to nejspíš semele, namísto tvrdých drsných vybíječů.
Ale jak o tom tak přemýšlím, hádal bych, že to bude spíš o lovcích s nadpřirozenými schopnostmi, přec jenom těch šest knih (nobo kolik jich má vyjít) nebude jen o popisu atmosféry.
U lovců bych se toho, ale bál. Různé frakce a společenstava lovců by mi ani tak nevadila, kdyby to bylo spíš zpestření a ne nutné rozdělení pro všechny, ale dělit je na nějaké "druhy" toho se bojím. To s sebou asi přinese i nějaké "síly" a tím ta hra nejspíš ztratí potencionální možnost hrát lovce jako "normální" lidi vržené do něčeho, čemu nerozumí a s čím se rozhodli bojovat, i když je to nejspíš semele, namísto tvrdých drsných vybíječů.
Ale jak o tom tak přemýšlím, hádal bych, že to bude spíš o lovcích s nadpřirozenými schopnostmi, přec jenom těch šest knih (nobo kolik jich má vyjít) nebude jen o popisu atmosféry.
to karel: imo mas pravdu. stari hunteri se delili na vicero skupin, ktere meli rozdilne magicke schopnosti a divil bych se, kdyby tomu nebylo podobne i v nove edici.
ve starem systemu ale bylo (jak zde jiz jezevec psal) pravidlo, ze tyto schopnosti postavy dostaly tajne (pridelil jim je vypravec) a sposteli se nahodne. a hraci museli teprve prijit na to, k cemu jsou, jak je aktivovat a jake maji vyuziti.
byla to basta. protoze se to zjistovalo strasne tezko, skoro celou dobu jsem vubec netusil, co vlastne umim a rozhodne jsem se nemohl spolehnout na to, ze sve schopnosti vyuziju, kdyz je budu potrebovat.
(my tenkrat ale sli ST na ruku a vyhoveli jsme jeho prosbe a nikdo jsme necetli pravidla. takze jsme ty schopnosti opravdu neznali. vrele doporucuju.)
ve starem systemu ale bylo (jak zde jiz jezevec psal) pravidlo, ze tyto schopnosti postavy dostaly tajne (pridelil jim je vypravec) a sposteli se nahodne. a hraci museli teprve prijit na to, k cemu jsou, jak je aktivovat a jake maji vyuziti.
byla to basta. protoze se to zjistovalo strasne tezko, skoro celou dobu jsem vubec netusil, co vlastne umim a rozhodne jsem se nemohl spolehnout na to, ze sve schopnosti vyuziju, kdyz je budu potrebovat.
(my tenkrat ale sli ST na ruku a vyhoveli jsme jeho prosbe a nikdo jsme necetli pravidla. takze jsme ty schopnosti opravdu neznali. vrele doporucuju.)
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
- Bifi
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7484
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Ak vám vadí 5x5 a nadľudia, ktorí sú schizofrenicky akože obyčajnými ľuďmi, pozrite na publikácie z Year of the Hunter (1995).
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
To s tím, že hráči neznají svoje schopnosti, které se navíc spouštějí náhodně může být docela zajímavé, pak hráč ani nemusí tušit co byl nadpřirozený zásah a co jen souhra náhod či šťestí.
No každopádně jsem zvědavý, jak to bude v nových lovcích. Apriori bych se drobným schopnostem nebránil, záleží spíš na jejich síle. skousnul bych třeba nějaké merity nějak rozšiřující cit pro nadpřirozeno nebo pomáhající ustát Lunacy a podobné efekty... i když osobně tipuju, že to bude o relativně silných schopnostech.
No každopádně jsem zvědavý, jak to bude v nových lovcích. Apriori bych se drobným schopnostem nebránil, záleží spíš na jejich síle. skousnul bych třeba nějaké merity nějak rozšiřující cit pro nadpřirozeno nebo pomáhající ustát Lunacy a podobné efekty... i když osobně tipuju, že to bude o relativně silných schopnostech.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Připojil bych se k Jezevcovo WTF. Možná se ti míchá samotný Hunter: The Reckoning, ve kterém měli lovci velmi různé názory na obludy, tři hlavní skupiny motivací byly Zeal (zapálení - potírači a ochránci), Mercy (slitování a pochopení) a Vision (podivní vizionáři a jiní magoři) a vůbec nebylo nutné, aby věřili v Boha, a starší pojetí lovců upírů, kteří měli True Faith, byli to skutečně věřící, a třeba proti upírům byli hodně drsní.Jiron píše:Ve staré edici to byli ultra drsný týpci, kteří vládli neskutečně drsným schopnostem a to tím, že byli oddaní Bohu a byli fanaticky věřící psychopati.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
nevyslo to uz? nejake prvni pocity?
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Přebal se mi tedy moc nelíbí, přijde mi takový "přeplácaný". Líbí se mi barvy, v kterých je vyveden, ale kdyby z něj ubylo pár motivů, tak by mu to jenom prospělo.
btw whitewolfové uveřejnili další info. Píší, že si v Lovcích přijde na své každý, jak ten, kdo chce hrát drsného nakopávače nemrtvých prdelí, tak i ten, kdo má raději depresivní lovce, kteří jsou jen krůček od toho, aby se z toho všeho zbláznili.
Tak to jsem zvědav jak se jim to povede.
btw whitewolfové uveřejnili další info. Píší, že si v Lovcích přijde na své každý, jak ten, kdo chce hrát drsného nakopávače nemrtvých prdelí, tak i ten, kdo má raději depresivní lovce, kteří jsou jen krůček od toho, aby se z toho všeho zbláznili.
Tak to jsem zvědav jak se jim to povede.
tyhle kecy bys mohl nasroubovat na uplne kazdou hru. vsude muzes hrat
takze podobne poznamky me zatim nechavaji chladnym....přijde na své každý, jak ten, kdo chce hrát drsného nakopávače nemrtvých prdelí, tak i ten, kdo má raději depresivní lovce, kteří jsou jen krůček od toho, aby se z toho všeho zbláznili.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host