Vampire: the Requiem

Vampire, Werewolf, Mage a jiné hry ze Světa temnot.
Zamčeno
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2549
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od smrq »

spravny je text pravidel ve VtR. puvodni pravidla pro probodnuti srdce kolikem z WoD byla totiz pri vydani VtR opravena oficialnimi erraty. jejich text je zde:

[World of Darkness Rulebook, pg 165-166: The “stake through the heart rules” have changed. These rules begin on page 165, but all of your changes are on page 166. Replace the first full paragraph on page 166 (just above “Armor”) with the following:]
To stake an opponent, an attacker must target the heart. Wielded in hand, a stake calls for a Strength + Weaponry roll. Fired from some kind of projection device or thrown, a stake demands a Dexterity + Firearms or Athletics roll. The damage your character inflicts is lethal but must also be sufficiently high to pierce muscle, bone and organ. All totaled, efforts to stake a resisting target are at a –3 dice penalty; an exceptional success must be scored to strike all the way to the heart. If an ordinary success is achieved, damage is done, but not enough in the proper spot to have any special effect on a monstrous target.

[World of Darkness Rulebook pg 169: The old staking rules are referenced in the footnotes to the table on this page. Replace the “**” entry with the following:]
** Crossbows require three turns to reload. A character may use a crossbow to attempt to stake a creature with a targeted shot (–3 penalty; an exceptional success is required to successfully stake a target).

[World of Darkness Rulebook pg 170: In the Melee Weapons Chart’s “Stake” entry, remove the asterisks from the “Type” column, and insert the following in the “Special” field for the Stake:]
Stake through the heart*** (p. 165)

[World of Darkness Rulebook pg 170: One more time — the Melee Weapons Chart contains a staking footnote that needs to be changed. Replace what’s there with this:]
*** The attacker must target the heart (–3 penalty) and achieve an exceptional success on the attack.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 671
Registrován: 28. 8. 2009, 15:51

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od BasilisK »

zdravim. mel bych jeden teoreticky dotaz. stava se aby nejaka Harpie nebo nekdo z Primogenu ci Prisci mel bezne potomka? Uvazuju, ze jedna z hracskych postav (daeva) by mohla byt Prijata Harpii. diky
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od Peekay »

Preco by harpie a primogenat nemali mat potomkov? Jedna z najvacsich vyhod pozicie moci je v tom, ze si mozes dovolit porusovat pravidla :P

(ak niekoho nechat prijat harpyjou, postaraj sa aby to malo vyznam - pravdepodobne by jeho Prijatie malo byt iba kolieskom v dobre naolejovanej masinerii planov jeho sira... novy child bude viac nastroj a figurka ako cokolvek ine)
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 671
Registrován: 28. 8. 2009, 15:51

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od BasilisK »

V kronice kterou delam budou vsechny postavy Prijmute za nejakym ucelem. Pochopil jsem to tak, ze tak je tomu vetsinou (kdo by tvoril Potomka jen tak?).

Hodlal jsem to pouzit tak, ze ta dotycna postava pripomene Harpii (daeva, byvala divadelni herecka, s rozvojem filmu pak filmova herecka) nekoho z jejiho zivota... Tento pravy ucel je ale utajeny (Harpie nechce toto odhalit jako moznou slabinu).
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2549
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od smrq »

peekay to pise spravne - komu jinemu by mohlo projit poruseni tradice, kdyz ne politicky angazovanym osobam. :)
navic sami autori popisuji druhou tradici jako zakon, ktery je porusovan s tichym svolenim (nebo spis prehlizenim) vyssich mist.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 671
Registrován: 28. 8. 2009, 15:51

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od BasilisK »

zdravim. mam opet jeden teoreticky dotaz.

kolik toho o sobe vi jednotlive nadprirozene bytosti ve mestech. mam rozehranou kroniku ve velkem meste (Londyn) a rekl bych ze tam urcite budou i vlkodlaci a magove. jak to tedy byva s teritorii? maji Starsi (nevim kdo vladne vlkodlakum a magum) mezi sebou nejake pakty? napr dohoda mezi Knizetem a hlavou koncilu magu? nebo treba jen vedi, ze ve meste tyto bytosti "proste jsou" a nejake dohody nebo jednani obecne nepripadaji v uvahu? diky
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od Peekay »

Bude to tak, ako si sam povies :)

Neviem, ako je to v novom WoDe, v starom to bolo take hodne nekonzistentne... napriklad v Maskarade sa pisalo o tom, ako su Gangreli velki kamarati s vlkodlakmi (ktori ostatnych upirov trhaju na kusy), pritom v Apokalypse vlkodlaci fakt nerozlisovali medzi Gagrelmi a inymi klanmi (trhali vsetkych bez vynimky :D). Magovia nemaju s ostatnymi velmi overlap, pretoze operuju na uplne inej silovej urovni (ked sa dokazes teleportovat kamkolvek na svete, pretacat cas a lubovolneho upira jednoducho vymazat z existencie, je to trochu ine ako ked dokazes niekoho ovladnut hlasom). Najcastejsie stretnutia byvaju s lovcami - tie navyse maju zmysel aj v kontexte hry, lebo posilnuju potrebu Maskarady.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Uživatelský avatar
Conlai
Správce rozbitých snů; Moderátor
Příspěvky: 2399
Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od Conlai »

Ty nekonzistence, co popisuje Peekay, tuším vychází z toho konceptu, že svět každé bytosti je jiný a ostatní stvoření v něm hrají vedlejší roli. Tzn. pokud hraju za upíry, mágové a vlkodlaci nejsou tak detailní jako v "jejich" hrách, protože hrají jen antagonisty. Dalo by se říci, že existuje více WoDů - upíří,vlkodlačí, mágovský... to samozřejmě platí pro old WoD, nový moc neznám.

Jinak, co se těch paktů týče, je to asi čistě na každém vypravěči. Já bych to viděl tak, že pro vlkodlaky jsou upíři jen jedněmi z bytostí Wyrmu, které je třeba ničit a příměří může být vyvoláno jen velmi zvláštními okolnostmi a má spíše povahu klidu zbraní (aka too fucked up to fight).
Mágové jsou do jisté míry lidé a tak by možná bylo kewl udělat je jako svou mocí opilé a namyšlené "vládce vesmíru", kteří o "skutečné moci" (tj upírech (alespoň podle Rodných)) nemají hlubší ponětí. Možná ani netuší, že Rodní ovládají lidskou společnost (protože Maškaráda)...
Dohoda s mágem je super v momentu, kdy není posvěcená Kamarilou a je porušením Maškarády. Potom má povahu temného tajemství a potenciální páky.
Jen mé dvě pence. :wink:
Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 671
Registrován: 28. 8. 2009, 15:51

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od BasilisK »

takhle - stary WoD neznam a uprime ho ted ani neresim.

jde mi o to, ze ve velkych mestech s bohatou historii by melo existovat vice druhu nadprirozenych bytosti (upiri, vlkodlaci, magove...). Ty pakty jsem myslel neco ve smyslu: "hej tam radeji nechodte, pry to patri nejakym lupinum a knize do nich nechce moc vrtat" (presneji neco ve smyslu studene valky - dame pokoj jim oni daji pokoj nam, tohle je nase hriste tohle zase jejich).
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od Peekay »

Problem s hentou predstavou je podla mna hlavne v tom, ze niektore kombinacie supernaturalov funguju na natolko odlisnych verziach teritoriality, ze sa im mozu sfery vplyvu kludne prelinat a nikoho to nebude trapit/nevsimne si to.

Napriklad magovi bude vadit, ked mu do teritoria pride iny mag (pretoze chcu tie iste veci), ale ked bude mat v teritoriu upira, moze mu to byt srdecne jedno (pretoze upiri nebudu chciet Mana Node - nevedia ho detekovat, nemaju ho ako vyuzit). Kym sa nahodou nestretnu (co moze kludne trvat roky) alebo upir nepohryzie niekoho, na kom mu zalezi (co je tiez dost nepravdepodobne, vzhlad na samotarsku povahu vacsiny magov), tak vobec nenastava konflikt zaujmov.

Najproblematicki pre upirov su v tomto duchu podla mna Hunteri - pretoze ich "zdrojom zaujmu" su ludia v danej stvrti (lovecka organizacia najmensieho rozsahu z tych, co su popisovane v HtV)... s tymito uz upir pracuje celkom dost :) - ani taki vlkodlaci by asi nemuseli byt az taky problem, kym upir nevysosa niekoho z ich rodiny a tak.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2549
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od smrq »

takhle - stary WoD neznam a uprime ho ted ani neresim.
:) ok. budu se vyjadrovat k nWoD.
magove jsou i zde porad o nekolik trid vyse nez upiri a vlkodlaci (ci jini supernaturalove). peaky to v predeslem prispevku popsal moc hezky.

vlkodlaci a upiri: v nWoD jiz nemaji primo v pravidlech psano, ze jsou zasadni nepratele. neni potreba, aby a sebe utocili bez duvodu. a mnoho duvodu se potkat ani mit nebudou. upiri se drzi toho sveho (navic spise ve mestech), vlkodlaci taky tak (spise mimo mesta).
ostatni supernaturly moc neznam, do placu bych daval jen domenky, proto radeji pomlcim. :D

ja bych rekl, ze ty rasy o sobe ve vetsine pripadu vedi pomerne malo. zhruba jako o nich vedi bezni lide. tato predstava je trosku rozsirena o znalosti vlastni rasy, coz muze dat male voditko, ale podrobnosti budou pro vetsinu tvoru utajeny.

co se tyce paktu a tajnych dohod mezi vudci jednotlivych ras, pak asi tolik: bezne to asi nebude, ale mozne ano. pokud mas zajimavy (a hlavne logicky) napad, ktery vylepsi tvou kroniku, klidne to tak udelej.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 671
Registrován: 28. 8. 2009, 15:51

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od BasilisK »

takhle - nemyslel jsem zadne velke pakty a uz vubec ne aliance. spise jsem mel na mysli, ze kdyz napr. banda lupinu (asi tri clenove) narazi na upirskou bandou jestli se jsou schopni nejak dohodnout (za predpokladu, ze o sobe vedi co jsou zac). nebo neco ve smyslu: "radeji toho lupina nechame byt, protoze jich tu muze byt vice a nechceme je zbytecne drazdit."

kazdopadne diky
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Uživatelský avatar
Shako
Příspěvky: 100
Registrován: 23. 3. 2009, 21:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od Shako »

Ahoj,
nasel jsem nejakou ceskou verzi VtR, ktere se tvari, ze ma kompletni pravidla - http://rekviem.wz.cz/
Vite o tom nekdo neco? A kolik je to pripadne kompletni ci orezana verze?
gamecon.cz - GameCon, největší festival nepočítačových her

diplomacie.net - legendární desková hra hraná po mailech
Uživatelský avatar
Hchkrdtn
Příspěvky: 290
Registrován: 29. 10. 2007, 20:54

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od Hchkrdtn »

Shako píše:Ahoj,
nasel jsem nejakou ceskou verzi VtR, ktere se tvari, ze ma kompletni pravidla - http://rekviem.wz.cz/
Vite o tom nekdo neco? A kolik je to pripadne kompletni ci orezana verze?
To je demo. Předpřipravená hra se vším co k tomu potřebuješ. Jedná se o překlad tohodle: http://download.white-wolf.com/download ... ile_id=213
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2549
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Vampire: the Requiem

Příspěvek od smrq »

odkaz na preklad VtR naleznes v teto linii:
viewtopic.php?f=81&t=7652
v prvnim prispevku tam pisu, v jakem je to stavu a o co jde.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Zamčeno

Zpět na „World of Darkness“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti