Mage: The Awakening

Vampire, Werewolf, Mage a jiné hry ze Světa temnot.
Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 19902
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: Mage: The Awakening

Příspěvek od Sosacek » 25. 10. 2011, 16:22

Je to v poradku. No, ta exponenciela tam mozna byt nemela, ale proc ne.

Na extended hod (nejen na kouzleni, ale ony se jiny extended hody malokdy hazi) mas tolik hodu kolik je tvuj zakladni dicepool. Mas-li Gnozi 2 a Zivot 3, treba, mas dicepool 5, takze si muzes max petkrat hodit pet kostek. Ulovis-li nejakej bonus (za high speech, treba jsou dve kostky), bude to pet krat sedm kostek, pac ten bonus se nepocita do zakladniho dicepoolu. Pro maga s gnozi 1 nebo 2 trva kazdej "hod" 3 hodiny, takze tady bys mel 15 hodin dlouhej ritual, coz neni neco kde bys resil unavu, pokud zacnes rano. Kdyz naroste pocet kostek tak to sice muze trvat dyl, ale s vetsi Gnozi se zase zmensuje ten pocet hodin kolik trva ten jeden hod ritualu, takze to nemusis moc resit.

Takze je to v poradku.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness; that is life.
- JEAN-LUC PICARD

Uživatelský avatar
irigi
Příspěvky: 26
Registrován: 24. 3. 2009, 14:39

Re: Mage: The Awakening

Příspěvek od irigi » 25. 10. 2011, 18:34

Aha, díky moc, tohle pravidlo o extended rollu jsem přehlédl a proto mi to nedávalo smysl. Teď je to jasné.
Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it.
- Richard P. Feynman

Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 19902
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: Mage: The Awakening

Příspěvek od Sosacek » 29. 10. 2011, 11:49

Jo, a jeste nezapomen, ze muzes mit na sobe jenom Stanima kouzel a za kazdy dalsi dostanes -1 na kouzleni. To je vec co se da snadno prehlidnout a delat to z magu neco silenyho. Teda silenejsiho.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness; that is life.
- JEAN-LUC PICARD

Uživatelský avatar
irigi
Příspěvky: 26
Registrován: 24. 3. 2009, 14:39

Re: Mage: The Awakening

Příspěvek od irigi » 2. 11. 2011, 12:10

Dík moc. Mám ještě jeden dotaz: Když sesílám kouzlo, tak napřed vytvořím Imago, tj. určím, do jaké kategorie kouzla (Duration, Potency, Počet cílů,...) budu chtít investovat kolik úspěchů. Pokud na ně hod na seslání později nebude stačit, kouzlo se nepodaří, správně? Přebytečné úspěchy se investují do hlavní kategorie kouzla (většinou Potency). Lze tuto kategorii při vytváření Imaga změnit, nebo je napevno dána daným kouzlem ze spellbooku?

Dík!
Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it.
- Richard P. Feynman

Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 19902
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: Mage: The Awakening

Příspěvek od Sosacek » 2. 11. 2011, 16:09

Hm. Mluvis jenom o ritualnich kouzlech, zejo?

Je to tak, ze mas nejakej hlavni faktor toho kouzla (typicky to bejva Potency). Kdyz delas ritualni kouzlo, muzes rozdelit uspechy, zatimco kdyz delas improvizovany kouzlo jdou uspechy na ten hlavni faktor a vedlejsi faktory (plocha, trvani, ...) muzes zvetsovat jenom tim ze si ubiras kostky.

Ten hlavni faktor muzes zmenit a nemusi to byt Potency -- u hromady kouzel to ani nemusi davat smysl, protoze tam nic moc neovlivnuje. No, vzdycky ovlivnuje odolnost proti protikouzlum, ale to neni vzdycky dulezity. Pokud zmenis target faktor (aspon myslim ze se tomu tak rika), je potency 1. Takze muzes udelat kouzlo ktery dela 1 dmg a pocet uspechu urcuji jakou plochu pokreje, ano. Kdyz nebudes mit dost uspechu, to kouzlo ze pak povedet, ale bude mit mensi plochu. Dobry na bojovani s tisicema pavouku co prichazi ODEVSAD :-)=

To Imago by nemelo byt jenom rozdeleni uspechu, prirazeni target fakctoru a tak, ale obsahovat i jak ta postava to kouzlo vnima a jak se projevuje ("vidim po tme jako kdyby byl den" / "mam zabudovanej noktovizor" / "mam infravideni", "mam zrak detekujici upiry" / "vsichni upiri v mistnosti zacnou svitit"). V awakeningu to neni neni tak dulezity jako v predchozich magach, ale je to tam.

...

Se bojim, ze WW ten "free-form" magickej system moc nedali :) Pokud te to vic zajima, tak je tu FAQ od jednoho z autoru, kde je hromada uzitecnych otazek a odpovedi jako "jak poznam, ze me nekdo sleduje magii" a tak. A pokud to muzu doporucit tak je tu MtAw demo, ktery sice vyslo pred vydanim knizky a misty ji protireci, a neni to nejak uzasnej kus gamedesignu, ale je tam spousta situaci do kterejch to hodi magovsky postavy, a pak stravi stranku nebo dve vysvetlovanim jak se ta situace da resit pomoci MtAw magie, coz je uzitecny si precist.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness; that is life.
- JEAN-LUC PICARD

Zamčeno

Zpět na „World of Darkness“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host