Demon - the Fallen

Vampire, Werewolf, Mage a jiné hry ze Světa temnot.
Uživatelský avatar
SEB
Příspěvky: 588
Registrován: 14. 6. 2005, 13:21
Bydliště: Praha

Příspěvek od SEB » 5. 3. 2008, 18:10

Jiron píše:Jestli se nepletu mělo by se to jmenovat Demon: the Return
myslim že tohle zrovna je fanovská předělávka The Fallen, ne hra od WW

co ve skutečnosti přijde v srpnu 2009 se neví a nebude se to pevně vědět dokud to neodhalí na zadní straně hry co vyjde v srpnu 2008 (na 90% nová hunter hra)
---
Servant of my own vice.

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4830
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 5. 3. 2008, 18:44

Hele SEBe, nemáš odkaz (nebo někdo) na předělávku D:tF do nWODu?

Uživatelský avatar
SEB
Příspěvky: 588
Registrován: 14. 6. 2005, 13:21
Bydliště: Praha

Příspěvek od SEB » 6. 3. 2008, 08:32

Dalcor píše:Hele SEBe, nemáš odkaz (nebo někdo) na předělávku D:tF do nWODu?
http://demonthereturn.wetpaint.com/?t=anon

stačil normální vyhledávač...
---
Servant of my own vice.

Uživatelský avatar
noldo
Příspěvky: 100
Registrován: 2. 10. 2006, 18:57
Bydliště: Praha 5 - Smíchov

Re: Demon - the Fallen

Příspěvek od noldo » 20. 3. 2009, 13:34

Na Demona se chystám, jako Storyteller. Chci si to hodně dobře připravit. Přemýšlím spíš o tom, že by postavy byly mortalové ve světě á la Ďáblův advokát, ve hře korporací, politických špiček, spiknutí apod.

Uživatelský avatar
SEB
Příspěvky: 588
Registrován: 14. 6. 2005, 13:21
Bydliště: Praha

Re: Demon - the Fallen

Příspěvek od SEB » 20. 3. 2009, 16:50

noldo píše:Na Demona se chystám, jako Storyteller. Chci si to hodně dobře připravit. Přemýšlím spíš o tom, že by postavy byly mortalové ve světě á la Ďáblův advokát, ve hře korporací, politických špiček, spiknutí apod.
dobrej plán noldo.

nemyslím si ale že na to potřebuješ demon the fallen.

backstory si stejně uděláš svoji, pravidla bych doporučil nějak okleštěné nWoD a pro démonické bytosti buď vycucat projevy a schopnosti z prstu nebo kouknout do nWoD Inferno.
---
Servant of my own vice.

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Demon - the Fallen

Příspěvek od Aljen » 20. 3. 2009, 17:17

idea "Diablov Advokat" je skvela. To by som si rad zahral.
mozes skusit aj Sorcerera ktory je prave na take veci stavany. Minimalne ho mozes posluzit aspon ako inspiracia na demonov a ich schopnosti a ako pohlad na to co to vlastne je zahravat si so silami s ktorymi by sme to robit fakt nemali
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

smrq
Příspěvky: 1368
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Demon - the Fallen

Příspěvek od smrq » 21. 3. 2009, 21:35

uz vcera jsem chtel napsat neco ve zneni sebova prispevku. nakonec jsem to neudelal, ale kdyz to ted seb natukl, rad bych napsal, ze ma pravdu. :)
Radim "Smrk" Trčálek
milec a překladatel WoD systému.

Uživatelský avatar
noldo
Příspěvky: 100
Registrován: 2. 10. 2006, 18:57
Bydliště: Praha 5 - Smíchov

Re: Demon - the Fallen

Příspěvek od noldo » 22. 3. 2009, 18:29

Ahoj Sebe,

No, já chci ty Demony jen jako zdroj materiálu, abych se měl o co trochu opřít. oWoD měl obecně moc krásně propracované pozadí jednotlivých ...stran. Chci použít jejich Peklo (nebo co tam mají). Inferno už mám, taky ho použiju. Máš pravdu, že vlastně ti Demoni nejsou tak důležití, rozhodně zpočátku, kde postavy budou dole, a o tom nahře můžou tak leda tušit. Pro postavy chci použít HtV, aby měli hráči nějaké efektní schopnosti a nebyli jen Mortal the Looser. A´t si mají s čím hrát :o)

Jinak máš 100% pravdu s tím vlastním příběhem. Po roce příprav jsem dospěl k poznání, že nikdy nebudu mít tolik volného času, abych si četl všechny ty příručky. I kdybych ho někdy měl, vždycky si radši najdu něco důležitějšího na práci. Nechci Investovat svůj čas do čtení 30 knih VtR, 20 WoD, 15 DtF a 10HtV. Holt, život je otázka priorit. To radši napíšu pokud možno hezký příběha oželim nějakou ultra-mega-vychytávku. Ony ty Sourcebooky stejně člověku nakonec zas tak moc nedají.

Uživatelský avatar
SEB
Příspěvky: 588
Registrován: 14. 6. 2005, 13:21
Bydliště: Praha

Re: Demon - the Fallen

Příspěvek od SEB » 23. 3. 2009, 00:29

no zní to jako dobře naplánovanej základ!

HtV je pěkná volba. Doporučuju hlavně Trigger mechaniku do morálky a psychologii celkově brát jako jednu z těch důležitějších částí hry.

Pravidlově bych uvažoval nad:
- zrušením 10-again (a tedy i 9-again) protože když to padá tak to hrozně zpomaluje. To už jsou lepší bonusy v počtu kostek.
- konkrétnějším zadefinováním skillů, vyžadováním pečlivé volby specialit. Aby člověk s Medicine 2 nemohl dělat úspěšnou neurochirurgii a další šílenosti.
- nad zavedením pevné politiky "1 úspěch stačí, 3 jsou hodně dobré a dovolí ti vstoupit do scény, 5 je sdílená narativní kontrola" aby ti nerostly dice pooly přes hlavu a hráči více spoléhali spíše na širší spektrum traitů než na pár vysokých...
- zrušením size, speed a initiative. Buď to vyjde najevo z popisů nebo to není důležité.
- jednodušším a jasnějším systémem experience. Co za kolik a jak body získat. Všechna zvýšení se musí odůvodňovat. Zavést kromě Practical Experience i něco jako Supernatural Experience použitelnou výjimečně na zvláštní schopnosti, které nelze zvyšovat obyčejnou experience.
- zapojením popisů do systému hry. "Dám mu pěstí" by mělo mít nevýhodu proti nějakému širšímu a zajímavějšímu popisu. Ne velkou, ale přítomnou.
- strukturovaným pacingem a kontrolovaným sledem scén. Intenzivnější a nahuštěnější hry, mnohem dramatičtější děje, rychlejší střety.

napadá mě ještě hromada věcí.

napiš pak jak zatím vidíš hráčské postavy a první session, k tomu ti snad dokážu/dokážeme říct něco konstruktivnějšího.
---
Servant of my own vice.

Uživatelský avatar
Kin
Romikovec
Příspěvky: 505
Registrován: 31. 7. 2006, 22:00
Bydliště: Pilsen
Kontaktovat uživatele:

Re: Demon - the Fallen

Příspěvek od Kin » 23. 3. 2009, 06:49

Neznám Huntery, takže nevim co mají za schopnosti, ale pokud by se ti třeba zdáli moc silný tak je tady ještě jedna pravidlová alternativa a tou je Second Sights, což je knížka, která se zabývá lidmy se zvláštnímy schopnostmi typu věštění, pyromancie, telepatie, čtení historie předmětů když se jich dotkneš apod.
Hodně ještě probírá různé kouzelníky z historie co doopravdy žily, různé reálné sekty apod.
A tyhle schopnosti postavy opravdu jen ozvláštní a nestanou se tahounem všeho toho co umí, a to kvůli tomu že se platí za body vůle, tedy je použiješ tak max jednou dvakrát za sezení...
Long time no see...
Svoboda je mrcha, kterou je třeba šoustat na matraci z mrtvol.
"My uncle put his ping-ping in my pa-pa." -kiss kiss bang bang

Zamčeno

Zpět na „World of Darkness“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host