Demon - the Fallen
myslim že tohle zrovna je fanovská předělávka The Fallen, ne hra od WWJiron píše:Jestli se nepletu mělo by se to jmenovat Demon: the Return
co ve skutečnosti přijde v srpnu 2009 se neví a nebude se to pevně vědět dokud to neodhalí na zadní straně hry co vyjde v srpnu 2008 (na 90% nová hunter hra)
---
Servant of my own vice.
Servant of my own vice.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hele SEBe, nemáš odkaz (nebo někdo) na předělávku D:tF do nWODu?
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
http://demonthereturn.wetpaint.com/?t=anonDalcor píše:Hele SEBe, nemáš odkaz (nebo někdo) na předělávku D:tF do nWODu?
stačil normální vyhledávač...
---
Servant of my own vice.
Servant of my own vice.
Re: Demon - the Fallen
Na Demona se chystám, jako Storyteller. Chci si to hodně dobře připravit. Přemýšlím spíš o tom, že by postavy byly mortalové ve světě á la Ďáblův advokát, ve hře korporací, politických špiček, spiknutí apod.
Re: Demon - the Fallen
dobrej plán noldo.noldo píše:Na Demona se chystám, jako Storyteller. Chci si to hodně dobře připravit. Přemýšlím spíš o tom, že by postavy byly mortalové ve světě á la Ďáblův advokát, ve hře korporací, politických špiček, spiknutí apod.
nemyslím si ale že na to potřebuješ demon the fallen.
backstory si stejně uděláš svoji, pravidla bych doporučil nějak okleštěné nWoD a pro démonické bytosti buď vycucat projevy a schopnosti z prstu nebo kouknout do nWoD Inferno.
---
Servant of my own vice.
Servant of my own vice.
Re: Demon - the Fallen
idea "Diablov Advokat" je skvela. To by som si rad zahral.
mozes skusit aj Sorcerera ktory je prave na take veci stavany. Minimalne ho mozes posluzit aspon ako inspiracia na demonov a ich schopnosti a ako pohlad na to co to vlastne je zahravat si so silami s ktorymi by sme to robit fakt nemali
mozes skusit aj Sorcerera ktory je prave na take veci stavany. Minimalne ho mozes posluzit aspon ako inspiracia na demonov a ich schopnosti a ako pohlad na to co to vlastne je zahravat si so silami s ktorymi by sme to robit fakt nemali
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: Demon - the Fallen
uz vcera jsem chtel napsat neco ve zneni sebova prispevku. nakonec jsem to neudelal, ale kdyz to ted seb natukl, rad bych napsal, ze ma pravdu.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Re: Demon - the Fallen
Ahoj Sebe,
No, já chci ty Demony jen jako zdroj materiálu, abych se měl o co trochu opřít. oWoD měl obecně moc krásně propracované pozadí jednotlivých ...stran. Chci použít jejich Peklo (nebo co tam mají). Inferno už mám, taky ho použiju. Máš pravdu, že vlastně ti Demoni nejsou tak důležití, rozhodně zpočátku, kde postavy budou dole, a o tom nahře můžou tak leda tušit. Pro postavy chci použít HtV, aby měli hráči nějaké efektní schopnosti a nebyli jen Mortal the Looser. A´t si mají s čím hrát :o)
Jinak máš 100% pravdu s tím vlastním příběhem. Po roce příprav jsem dospěl k poznání, že nikdy nebudu mít tolik volného času, abych si četl všechny ty příručky. I kdybych ho někdy měl, vždycky si radši najdu něco důležitějšího na práci. Nechci Investovat svůj čas do čtení 30 knih VtR, 20 WoD, 15 DtF a 10HtV. Holt, život je otázka priorit. To radši napíšu pokud možno hezký příběha oželim nějakou ultra-mega-vychytávku. Ony ty Sourcebooky stejně člověku nakonec zas tak moc nedají.
No, já chci ty Demony jen jako zdroj materiálu, abych se měl o co trochu opřít. oWoD měl obecně moc krásně propracované pozadí jednotlivých ...stran. Chci použít jejich Peklo (nebo co tam mají). Inferno už mám, taky ho použiju. Máš pravdu, že vlastně ti Demoni nejsou tak důležití, rozhodně zpočátku, kde postavy budou dole, a o tom nahře můžou tak leda tušit. Pro postavy chci použít HtV, aby měli hráči nějaké efektní schopnosti a nebyli jen Mortal the Looser. A´t si mají s čím hrát :o)
Jinak máš 100% pravdu s tím vlastním příběhem. Po roce příprav jsem dospěl k poznání, že nikdy nebudu mít tolik volného času, abych si četl všechny ty příručky. I kdybych ho někdy měl, vždycky si radši najdu něco důležitějšího na práci. Nechci Investovat svůj čas do čtení 30 knih VtR, 20 WoD, 15 DtF a 10HtV. Holt, život je otázka priorit. To radši napíšu pokud možno hezký příběha oželim nějakou ultra-mega-vychytávku. Ony ty Sourcebooky stejně člověku nakonec zas tak moc nedají.
Re: Demon - the Fallen
no zní to jako dobře naplánovanej základ!
HtV je pěkná volba. Doporučuju hlavně Trigger mechaniku do morálky a psychologii celkově brát jako jednu z těch důležitějších částí hry.
Pravidlově bych uvažoval nad:
- zrušením 10-again (a tedy i 9-again) protože když to padá tak to hrozně zpomaluje. To už jsou lepší bonusy v počtu kostek.
- konkrétnějším zadefinováním skillů, vyžadováním pečlivé volby specialit. Aby člověk s Medicine 2 nemohl dělat úspěšnou neurochirurgii a další šílenosti.
- nad zavedením pevné politiky "1 úspěch stačí, 3 jsou hodně dobré a dovolí ti vstoupit do scény, 5 je sdílená narativní kontrola" aby ti nerostly dice pooly přes hlavu a hráči více spoléhali spíše na širší spektrum traitů než na pár vysokých...
- zrušením size, speed a initiative. Buď to vyjde najevo z popisů nebo to není důležité.
- jednodušším a jasnějším systémem experience. Co za kolik a jak body získat. Všechna zvýšení se musí odůvodňovat. Zavést kromě Practical Experience i něco jako Supernatural Experience použitelnou výjimečně na zvláštní schopnosti, které nelze zvyšovat obyčejnou experience.
- zapojením popisů do systému hry. "Dám mu pěstí" by mělo mít nevýhodu proti nějakému širšímu a zajímavějšímu popisu. Ne velkou, ale přítomnou.
- strukturovaným pacingem a kontrolovaným sledem scén. Intenzivnější a nahuštěnější hry, mnohem dramatičtější děje, rychlejší střety.
napadá mě ještě hromada věcí.
napiš pak jak zatím vidíš hráčské postavy a první session, k tomu ti snad dokážu/dokážeme říct něco konstruktivnějšího.
HtV je pěkná volba. Doporučuju hlavně Trigger mechaniku do morálky a psychologii celkově brát jako jednu z těch důležitějších částí hry.
Pravidlově bych uvažoval nad:
- zrušením 10-again (a tedy i 9-again) protože když to padá tak to hrozně zpomaluje. To už jsou lepší bonusy v počtu kostek.
- konkrétnějším zadefinováním skillů, vyžadováním pečlivé volby specialit. Aby člověk s Medicine 2 nemohl dělat úspěšnou neurochirurgii a další šílenosti.
- nad zavedením pevné politiky "1 úspěch stačí, 3 jsou hodně dobré a dovolí ti vstoupit do scény, 5 je sdílená narativní kontrola" aby ti nerostly dice pooly přes hlavu a hráči více spoléhali spíše na širší spektrum traitů než na pár vysokých...
- zrušením size, speed a initiative. Buď to vyjde najevo z popisů nebo to není důležité.
- jednodušším a jasnějším systémem experience. Co za kolik a jak body získat. Všechna zvýšení se musí odůvodňovat. Zavést kromě Practical Experience i něco jako Supernatural Experience použitelnou výjimečně na zvláštní schopnosti, které nelze zvyšovat obyčejnou experience.
- zapojením popisů do systému hry. "Dám mu pěstí" by mělo mít nevýhodu proti nějakému širšímu a zajímavějšímu popisu. Ne velkou, ale přítomnou.
- strukturovaným pacingem a kontrolovaným sledem scén. Intenzivnější a nahuštěnější hry, mnohem dramatičtější děje, rychlejší střety.
napadá mě ještě hromada věcí.
napiš pak jak zatím vidíš hráčské postavy a první session, k tomu ti snad dokážu/dokážeme říct něco konstruktivnějšího.
---
Servant of my own vice.
Servant of my own vice.
Re: Demon - the Fallen
Neznám Huntery, takže nevim co mají za schopnosti, ale pokud by se ti třeba zdáli moc silný tak je tady ještě jedna pravidlová alternativa a tou je Second Sights, což je knížka, která se zabývá lidmy se zvláštnímy schopnostmi typu věštění, pyromancie, telepatie, čtení historie předmětů když se jich dotkneš apod.
Hodně ještě probírá různé kouzelníky z historie co doopravdy žily, různé reálné sekty apod.
A tyhle schopnosti postavy opravdu jen ozvláštní a nestanou se tahounem všeho toho co umí, a to kvůli tomu že se platí za body vůle, tedy je použiješ tak max jednou dvakrát za sezení...
Hodně ještě probírá různé kouzelníky z historie co doopravdy žily, různé reálné sekty apod.
A tyhle schopnosti postavy opravdu jen ozvláštní a nestanou se tahounem všeho toho co umí, a to kvůli tomu že se platí za body vůle, tedy je použiješ tak max jednou dvakrát za sezení...
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů