Začátečnické adventure Dragonlance

Archivovaná témata z neuskutečněného projektu, jehož cílem bylo změnit tvář CzechDnD.
Uživatelský avatar
Plz
Příspěvky: 194
Registrován: 11. 10. 2004, 07:22
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Plz » 25. 8. 2005, 07:04

Nemám už co dodat.

Jen tam prosím napiš poznámečku kvůli takovým šťouralům jako já, že bárdi jsou dobře přijímáni a že si každý rozmyslí jestli mu bude dělt problémi (pak už sem nepřijde žádný jiný) a že jsou příliš chudí na to aby stálo za to ho okrádat, a vzhledem k tomu že se v tomhle řemesle taky trošku vyznají tak je to nebezpečnější než okrádat ovchodníky.

Je tím vysvětleno proč když cestuje sám tak na něj nikdo moc neútočí, ale na partu i když je v ní bárd se už zaútočit vyplatí. (Válečníci mají brnění což je pěkně drahá záležitost atd..)

Pokud navíc prošel těsně před armádou tak je důvod k tomu aby předtím cesta byla bezpečná a teď už není.

Opět to neber doslovně a trpaslíka si na mušku beru jen jako příklad. Nic z toho nemusíš použít jsou to jen postřehy někoho jiného a záleží čistě na tobě jestli jim budeš věnovat pozornost.
Padouch nebo hrdina my jsme jedna rodina.

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4828
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 25. 8. 2005, 07:13

Já jsem včera udělal dvě změny - z trpaslíka jsem udělal Bard/Ranger - tím se vysvětlí to proč dokáže přejít hory a poušť (pokud ho pořád nechám přijít z Thorbardinu), z Minotaura jsem udělal jenom Ftr 2, protože klerik už tam je a DL v té době je maximálně Low Magic :) Ještě více Low Magic než normálně Low Magic. Takže skoro úplně NO magic.

Šel v době když už tam armáda byla a t jaksi zvyšuje bezpečnost na daném území /to tě nikdy nenapadlo že stané právo zajišťuje pořádek?/

Pořád přemýšlím že mu změním background (Thrakovi) že se sice narodil na úbočí Throbardinu, v klanu Neidar, ale kvůly životním podmínkám se jeho rodina přestěhovala a žijí v Port Balifor, kde se živí Thrak živí jako průvodce po okolí, tím by se znal s mladým chánem... Asi to bude tak lepší, děkuji za poznámky.

Ještě přidám další charakter: Elf, diplomat z Domu Advokátů Finarin Dranalathas Rog/Wiz 1/1, vyzvědač Sylvanesti :)

Každopádně to neberu jako rejpání, ale poznatky, které někdo jiný má :) A které jsou přínosné.

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4828
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 25. 8. 2005, 11:57

NOVY BG PRO THRAKA OCILKU
Thrak Ocíllka,

Moje rodina pochází z okolí Thorbardinu ale po válkách s našimi horskými bratranci jsme úbočí hor dávno opustili. Já se nakonec narodil již zde v Port Balifor. Hory mi vůbec nechybí, neboť jsem si zamiloval poušť. Nejvíce zbožňuji když nějakým opuštěným vádím dojdu k oáze, kde si pod klidnou noční oblohu sednu, vytáhnu svoji mandolínu a začnu hrát a zpívat prastaré balady. Ač je to na trpaslíka podivné zbožnuji balady složené Quevalenem Sothem, elfím bardem a jeho písně o Humovi. Dá se říct že jsem poušti porozuměl, ale stejně se jí bojím a chovám k ní respekt, neboť je zrádná jako gnómské vynálezy, Ha Ha. Mám sice rád osamělé výlety do pouště, ale často tu sloužím jako průvodce v okolí, nejednou jsem doprovázel karavanu přepravující zboží mezi městem a oázou Ak-Lir. Tak jsem se seznámil nejen s mladým chánem, ale i synem kupce Sevilem. Jejich otci jsou čestní a dobře platící zákazníci. Se Sevilem i Chardanem jsem v poušti strávil nejeden den. A po návratu jsem dle nejlepší tradice zašli svlažit hrdlo pivkem U prasete a píšťaly, kde jsem poté bavil naše další přátele zpěvem, hraním na loutnu i recitováním prastarých příběhů. Mě služby však nedávno nahradil Rudý čaroděj a jeho společníci. Musím říct že ta blondýna byla (na člověka) překrásná, a i hlas byla obstojný, její texty však byly vrcholným dílem. Všiml jsem si že ty texty vracejí lidem víru. Když společnost vydala vydal jsem se do pouště hledat odpovědi na otázky, a sedíc tam pod hvězdami jsem si všiml nejen díry tam kde měla být souhvězdí známá jako Draco Paladin a Královna temnot, ale i malé rudé hvězdy, daleko předaleko která označuje Reorxovu výheň. Zlatoluna, ta blonďatá barbarka, měla pravdu, nejsou to bohové kdo se odvrátil od svých stvoření. To mi obyvatelé jsme neměli tu odvahu připustit že by naši bohové se mohli postavit proti nám, když se zprotivíme jejich plánu stvoření. Je to výhoda znát staré legendy.
Ale dneska se vracím do města vyhledat své přáteli a podělit se s nimi o jejich novinky.

Začátek hry:
Když jsi přišel k hospodě U prasete a píšťaly zrovna v okamžiku kdy drakoniáni odvádějí Viléma Cibébu a pryč. Připojuješ se k davu sledující ejdnotku drakoniánů, když si povšimneš tvé přátele minotaura Zardase a šotku Aerlii kousek před tebou, snažíš se k nim probít, ale než dojdete na náměstí, tak se ti to nepovede…

Uživatelský avatar
andtom
Příspěvky: 425
Registrován: 22. 6. 2003, 07:51
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andtom » 25. 8. 2005, 12:12

Dalcor: Hle, dávný odchod z hor a bardství se nakonec vzájemně dobře logicky podpírají - trpaslík opustivší své typické prostředí je ovlivněn prostředím Port Baliforu), to zní uvěřitelně.
Tím nechci říct, že by trpaslík bydlící ve svém typickém prostředí kategoricky nemohl být bardem - mohl, pokud by byl i tam něčím ovlivněn. Ale teď to Tvoje řešení BG pěkně drží pohromadě bez potřeby dodatečného zdůvodňování bardství.

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4828
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 25. 8. 2005, 12:15

Dekuji :oops:

Ja si tu delam starost, ale vcera jsem si cestou ze Slavie koupil Dech Draka a tam bylo dobrodruzstvi, to jeden koukal! Nechapu jak se tohle mohlu obevit v placenem casopise

Uživatelský avatar
andtom
Příspěvky: 425
Registrován: 22. 6. 2003, 07:51
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andtom » 25. 8. 2005, 12:28

Však se Ty Tvoje finální BG dají následně dobře zužitkovat do rozpitvávacího článku o BG s pracovním názvem "Jak udělat background, aby držel pohromadě" ... pokud je tedy poskytneš k pitvání :)
Nesmělý pokus o bonmot: Protože ač v sekci pro začátečníky nic nebude odpadem, lecos zrecyklujeme :)

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4828
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 25. 8. 2005, 12:36

Neposkytnu :>;o)

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4828
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 22. 9. 2005, 14:43

V neděli betatestuji a doufám že během příštího týdne to dopíšu a pošlu ke korektuře.

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4828
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 23. 9. 2005, 12:28

Poslední Varianta osmi Hráčských postav: Jejich Backgrounbdy právě dopisuji s bratrem.

Thrak Ocílka, Male Dwarf, Hill Brd1/Rgr1: CR 2; Medium Humanoid (Dwarf); HD 1d6+1(Bard) , 1d8+1(Ranger) ; hp 16; Init -1; Spd 20; AC:9 (Flatfooted:9 Touch:9); Atk +2 base melee, +0 base ranged; +0 (1d4+1, Sling); +3 (1d10+1, Waraxe, dwarven, Masterwork); +2 (1d6+1, Axe, throwing); SQ: +1 Attack vs. Orcs and Goblinoids, +2 Appraise (Stone and Metal Items), +2 Craft (Stone and Metal Items), +2 Saves vs. Poison, +2 Saves vs. Spells and Spell-like Effects, +4 Dodge Bonus to AC vs. Giants, Darkvision (Ex): 60 ft., Stability (Ex), Stonecunning (Ex), Weapon Familiarity (Ex); AL NG; SV Fort +3, Ref +3, Will +3; STR 13, DEX 9, CON 13, INT 11, WIS 13, CHA 14.
Skills: Concentration +3, Craft (Armorsmithing) +0, Craft (Blacksmithing) +0, Craft (Stonemasonry) +0, Craft (Weaponsmithing) +0, Diplomacy +6, Perform (Oratory) +6, Perform (Sing) +6, Perform (Storytelling) +4, Perform (String Instruments) +4, Perform (Wind Instruments) +4, Profession (Guide) +5, Profession (Miner) +3, Search +1, Survival +6.
Feats: Armor Proficiency: light, Armor Proficiency: medium, Combat Casting, Shield Proficiency, Simple Weapon Proficiency, Track.
Spells Known (Brd 2): 0 -- Dancing Lights, Know Direction, Light, Prestidigitation.
Possessions:
Weapons: Waraxe, dwarven, Masterwork (330 gp); Axe, throwing (8 gp); Axe, throwing (8 gp); Sling (0 gp); Bullets, sling (50) (5 sp).
Armor: Leather (10 gp).
Goods: Coin: stl (Dragonlance) (189) (18,900 cp); Coin: sp (Dragonlance) (4) (20 cp); Healer`s kit (50 gp); Musical instrument, Masterwork (2) (105 gp); Thieves` tools (30 gp); Trapmaker`s tools (5 gp); Traveler`s outfit (1 gp); Rations, trail (per day) (2) (10 sp); Backpack (2 gp); Bedroll (1 sp); Flint and steel (1 gp); Mirror, small steel (10 gp); Pouch, belt (2) (2 gp); Tent (10 gp); Waterskin (full) (2) (2 gp).


Leila , Female Human Clr2: CR 2; Medium Humanoid ; HD 2d8-2(Cleric) ; hp 14; Init +5; Spd 30; AC:11 (Flatfooted:10 Touch:11); Atk +1 base melee, +2 base ranged; AL NG; SV Fort +2, Ref +3, Will +5; STR 10, DEX 13, CON 9, INT 14, WIS 15, CHA 14.
Skills: Concentration +4, Diplomacy +5, Heal +7, Knowledge (Local) +4, Knowledge (Religion) +7, Profession (Fisher) +5.
Feats: Armor Proficiency: heavy, Armor Proficiency: light, Armor Proficiency: medium, Improved Initiative, Lightning Reflexes, Shield Proficiency, Simple Weapon Proficiency.
Spells Known (Clr 4/3): 0 -- Create Water, Cure Minor Wounds, Detect Magic, Detect Poison, Guidance, Inflict Minor Wounds, Light, Mending, Purify Food and Drink, Read Magic, Resistance, Virtue; 1st -- Bane, Bless, Bless Water, Cause Fear, Command, Comprehend Languages, Cure Light Wounds, Curse Water, Deathwatch, Detect Evil, Detect Good, Detect Chaos, Detect Law, Detect Undead, Divine Favor, Doom, Endure Elements, Entropic Shield, Hide from Undead, Inflict Light Wounds, Magic Stone, Magic Weapon, Obscuring Mist, Protection from Evil, Protection from Good, Protection from Chaos, Protection from Law, Remove Fear, Sanctuary, Shield of Faith, Summon Monster I, Talons.
Spells Prepared (Clr 4/3): 1st - Obscuring Mist (d).
Possessions:
Goods: Coin: stl (Dragonlance) (84) (8,400 cp); Holy symbol, silver (25 gp); Peasant`s outfit (1 sp); Coin: sp (Dragonlance) (19) (95 cp); Coin: bp (Dragonlance) (20) (1,000 cp).


Zurgas De-Kazthus, Male Minotaur Ftr2: CR 2; Medium Humanoid (Minotaur); HD 2d10+2(Fighter) ; hp 22; Init +1; Spd 30; AC:13 (Flatfooted:12 Touch:11); Atk +5 base melee, +3 base ranged; +5 (1d6+4, Horn); +5 (2d6+4, Gore); +6 (1d12+4, Greataxe); +5 (1d4+3, Gauntlet, spiked); AL LG; SV Fort +4, Ref +1, Will +0; STR 17, DEX 12, CON 13, INT 13, WIS 11, CHA 7.
Skills: Craft (Blacksmithing) +3, Intimidate +5, Knowledge (Religion) +3, Swim +7, Use Rope +3.
Feats: Armor Proficiency: heavy, Armor Proficiency: light, Armor Proficiency: medium, Combat Expertise, Endurance, Shield Proficiency, Simple Weapon Proficiency, Tower Shield Proficiency, Weapon Focus: Greataxe.
Possessions:
Weapons: Greataxe (20 gp); Gauntlet, spiked (5 gp).
Goods: Coin: stl (Dragonlance) (75) (7,500 cp).

Arlie Kradmošlap, Female Kender Rog2: CR 3; Small Humanoid ; HD 2d6(Rogue) ; hp 12; Init +3; Spd 20; AC:14 (Flatfooted:11 Touch:14); Atk +0 base melee, +5 base ranged; +5 (1d3-2, Sling); +0 (1d4-2, Quarterstaff); +0 (1d3-2, Dagger); SQ: Immunity: Fear (Ex), Taunt, Lack of Focus; AL CG; SV Fort +1, Ref +7, Will +0; STR 7, DEX 17, CON 11, INT 13, WIS 9, CHA 15.
Skills: Balance +8, Bluff +7, Climb +3, Disable Device +4, Escape Artist +6, Hide +7, Open Lock +7, Search +5, Sleight of Hand +14, Spot +2, Survival +1, Tumble +5, Use Rope +6.
Feats: Armor Proficiency: light, Simple Weapon Proficiency, Skill Focus: Sleight of Hand.
Possessions:
Weapons: Quarterstaff (0 gp); Sling (0 gp); Dagger (2 gp); Bullets, sling (10) (1 sp); Bullets, sling (10) (1 sp).
Goods: Coin: stl (Dragonlance) (10) (1,000 cp); Pouch, belt (1 gp); Thieves` tools, Masterwork (100 gp); Explorer`s outfit (10 gp); Cheese, hunk of (1 sp); Rations, trail (per day) (5 sp); Wine, common (pitcher) (2 sp); Backpack (2 gp); Case, map or scroll (1 gp); Flint and steel (1 gp); Grappling hook (1 gp); Inkpen (1 sp); Lamp, common (1 sp); Lock, amazing (150 gp); Mirror, small steel (10 gp); Paper (sheet) (2) (8 sp); Pouch, belt (1 gp); Pouch, belt (1 gp); Pouch, belt (1 gp); Rope, hemp (50 ft.) (1 gp); Sack (1 sp); Coin: sp (Dragonlance) (6) (30 cp); Sewing needle (5 sp); Sealing wax (1 gp); Signal whistle (8 sp); Signet ring (5 gp).

Chardan Ak-Lir, Male Nomad Noble1/Rgr1: CR 2; Medium Humanoid ; HD 1d8(Noble) , 1d8(Ranger) ; hp 16; Init +2; Spd 30; AC:15 (Flatfooted:13 Touch:12); Atk +3 base melee, +3 base ranged; +5 (1d6+2, Shortbow, composite ( +2 Str Bonus), Masterwork); +3 (1d8+3, Spear); +3 (1d6+2, Scimitar); AL N; SV Fort +2, Ref +6, Will +3; STR 14, DEX 14, CON 11, INT 11, WIS 13, CHA 13.
Skills: Handle Animal +6, Intimidate +3, Knowledge (History) +2, Knowledge (Nature) +5, Ride +9, Survival +6.
Feats: Armor Proficiency: light, Armor Proficiency: medium, Mounted Combat, Shield Proficiency, Simple Weapon Proficiency, Track, Weapon Focus: Shortbow.
Possessions:
Weapons: Shortbow, composite ( +2 Str Bonus), Masterwork (525 gp); Arrows (20) (1 gp); Spear (2 gp); Scimitar (15 gp).
Armor: Leather (10 gp).
Shields: Buckler (15 gp).
Goods: Coin: stl (Dragonlance) (132) (13,200 cp); Noble`s outfit (75 gp); Rations, trail (per day) (5 sp); Coin: sp (Dragonlance) (14) (70 cp); Horse, light (75 gp); Saddle, exotic riding (30 gp); Flint and steel (1 gp); Pouch, belt (1 gp); Rope, hemp (50 ft.) (1 gp); Tent (10 gp); Waterskin (full) (2) (2 gp); Bedroll (1 sp); Saddlebags (4 gp).

Daemma Edesien, Female Human Wiz2: CR 2; Medium Humanoid ; HD 2d4-2(Wizard) ; hp 6; Init +2; Spd 30; AC:12 (Flatfooted:10 Touch:12); Atk +0 base melee, +3 base ranged; +1 (1d4-1, Dagger, Masterwork); -1 (1d4-1, Sling); AL CG; SV Fort -1, Ref +2, Will +6; STR 9, DEX 14, CON 8, INT 16, WIS 13, CHA 14.
Skills: Concentration +4, Decipher Script +5, Gather Information +3, Heal +2, Knowledge (Arcana) +8, Knowledge (History) +6, Knowledge (Local) +5, Knowledge (Nobility and Royalty) +4, Knowledge (Religion) +4, Spellcraft +10, Tumble +3.
Feats: Dodge, Iron Will, Scribe Scroll.
Spells Known (Wiz 4/3): 0 -- Acid Splash, Arcane Mark, Dancing Lights, Daze, Detect Magic, Detect Poison, Disrupt Undead, Flare, Ghost Sound, Light, Mage Hand, Mending, Message, Open/Close, Prestidigitation, Ray of Frost, Read Magic, Resistance, Touch of Fatigue; 1st -- Feather Fall, Identify, Mage Armor, Magic Missile, Sleep.
Spells Prepared (Wiz 4/3): 0 - Detect Magic, Light x2, Read Magic; 1st - Mage Armor, Sleep x2.
Possessions:
Weapons: Dagger, Masterwork (302 gp); Sling (0 gp); Bullets, sling (10) (1 sp).
Goods: Coin: stl (Dragonlance) (71) (7,100 cp); Spellbook, wizard`s (15 gp); Spell component pouch (5 gp); Scholar`s outfit (5 gp); Pouch, belt (1 gp); Coin: sp (Dragonlance) (19) (95 cp).

Cornaith Dranathalas of House Diplomacy, Male Elf, Silvanesti Rog1/Wiz1: CR 2; Medium Humanoid (Elf); HD 1d6-1(Rogue) , 1d4-1(Wizard) ; hp 8; Init +3; Spd 30; AC:13 (Flatfooted:10 Touch:13); Atk +0 base melee, +3 base ranged; +0 (1d6, Sword, short); +3 (1d6, Shortbow, composite); +3 (1d4, Dart); SQ: Immunity: Sleep Effects (Ex), Low-light Vision (Ex), +2 Saves vs. Enchantment Spells and Effects, Darkvision (Ex): 30 ft.; AL CG; SV Fort -1, Ref +5, Will +2; STR 10, DEX 16, CON 9, INT 16, WIS 11, CHA 13.
Skills: Balance +7, Climb +5, Concentration +3, Decipher Script +6, Diplomacy +6, Disguise +4, Escape Artist +4, Forgery +4, Gather Information +6, Hide +8, Jump +4, Knowledge (Arcana) +1, Listen +2, Move Silently +8, Search +7, Sense Motive +2, Spellcraft +4, Spot +3, Tumble +10.
Feats: Acrobatic, Armor Proficiency: light, Scribe Scroll, Simple Weapon Proficiency.
Spells Known (Wiz 3/2): 0 -- Acid Splash, Arcane Mark, Dancing Lights, Daze, Detect Magic, Detect Poison, Disrupt Undead, Flare, Ghost Sound, Light, Mage Hand, Mending, Message, Open/Close, Prestidigitation, Ray of Frost, Read Magic, Resistance, Touch of Fatigue; 1st -- Detect Secret Doors, Feather Fall, Mage Armor, Magic Missile, Sleep.
Spells Prepared (Wiz 3/2): 0 - Daze, Ghost Sound, Open/Close; 1st - Detect Secret Doors, Mage Armor.
Possessions:
Weapons: Sword, short (10 gp); Shortbow, composite (75 gp); Arrows (50) (3 gp); Dart (5 sp); Dart (5 sp); Dart (5 sp); Dart (5 sp); Dagger (2 gp).
Goods: Coin: stl (Dragonlance) (297) (29,700 cp); Coin: sp (Dragonlance) (7) (35 cp); Thieves` tools (30 gp); Disguise kit (50 gp); Traveler`s outfit (1 gp); Explorer`s outfit (10 gp); Flint and steel (1 gp); Grappling hook (1 gp); Mirror, small steel (10 gp); Pouch, belt (2) (2 gp); Rope, hemp (50 ft.) (1 gp); Signal whistle (8 sp); Signet ring (5 gp); Waterskin (full) (1 gp).
Anarath, Male Animal, Hawk : CR 1/3; Tiny Animal ; HD 2d8 ( Animal) ; hp 4; Init + 3; Spd 10, Fly, Average 60; AC 18; Atk + 0 base melee, + 5 base ranged; +5 ( 1d4-2, Talon ); SQ: Low-light Vision (Ex); AL N; SV Fort + 2, Ref + 5, Will + 4; STR 6, DEX 17, CON 10, INT 6, WIS 14, CHA 6.
Skills: Balance +7, Climb +5, Concentration +3, Diplomacy +6, Disguise +4, Escape Artist +4, Forgery +4, Gather Information +6, Hide +11, Jump -8, Move Silently +8, Search +7, Spot +14.
Feats: Weapon Finesse.

Sigimund Malthasar, Male Human Pal2: CR 2; Medium Humanoid ; HD 2d10(Paladin) ; hp 20; Init +0; Spd 30; AC:10 (Flatfooted:10 Touch:10); Atk +3 base melee, +2 base ranged; +4 (1d10+1, Sword, bastard, Masterwork); AL LG; SV Fort +5, Ref +2, Will +4; STR 13, DEX 10, CON 11, INT 12, WIS 14, CHA 15.
Skills: Diplomacy +5, Handle Animal +4, Knowledge (History) +3.5, Knowledge (Nobility and Royalty) +3, Knowledge (Religion) +6, Ride +4, Sense Motive +6.
Feats: Armor Proficiency: heavy, Armor Proficiency: light, Armor Proficiency: medium, Exotic Weapon Proficiency: Sword, bastard, Honor-Bound, Shield Proficiency, Simple Weapon Proficiency.
Possessions:
Weapons: Sword, bastard, Masterwork (335 gp).
Goods: Coin: stl (Dragonlance) (539) (53,900 cp); Holy symbol, silver (25 gp); Traveler`s outfit (1 gp).

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4828
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 26. 9. 2005, 06:16

Včera to nakonec proběhlo celkem OK, pár změn na některých místech musím udělat, ale vyprofilovali se mi dva další možné závěry (mimo zabití družinky)

Takže teď už si jenom najít čas dobrodružství dokončit.

Zamčeno

Zpět na „CzechDnD Reloaded“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host