[OSR]Stars Without Number

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: :wink: $D $8) $cry$ $P :-)= :eyecrazy: :>:o/ :>;o) O-) :clap: :think: $lol$ $:) $;) $-o :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [OSR]Stars Without Number

Re: Stars Without Number

od Selhan » 30. 12. 2017, 21:47

Dovolím si jen podotknout, že AI postavy ve skutečnosti prošly dost podstatnou změnou - zatímco v první edici byly spíš podobné tvrďáckým expertům, teď se hrají v podstatě jako psychikové s vlastní disciplínou technomagie. A musí sebou tahat vlastní servery. Třeba v autě nebo tak. Což... Mi přijde trochu divné. Ale nezkoušel jsem to přímo ve hře, radši jsem si při přechodu na nová pravidla popravdě udělal z gruntu novou postavu, protože by z mého původního warbota stejně nic moc nezbylo, takže možná to v praxi nějak fungovat bude.

Re: Stars Without Number

od Ugy » 30. 12. 2017, 20:00

Na drivethrurpg je k dispozici za 20$ plná verze revidovaných SWN

http://www.drivethrurpg.com/product/226 ... ed-Edition

Oproti free verzi obsahuje:
-Mechy ty jsou dost podobný resp skoro stejný jako v 1e
-Pravidla pro tvorbu AI postav. Taky hodně podobná 1e
-Transhuman kampaně. Docela zajimavé možnosti pro kampaně mezi "povznesenými"¨
-Pravidla pro heroicke postavy. Na první pohled to z toho udělá hodně silné postavy. Je tam dokonce uvedeno, že jedna heroic postava se vyrovná čtyřem obyčejným.
-Pravidla pro magii. Tohle mě docela překvapilo, ale jsou to možnosti jak udělat magické povolání pro SWN případně plnou fantasy konverzi SWN.
-Pravidla pro tvorbu společností/komunit

Re: Stars Without Number

od Skenderax » 22. 12. 2017, 08:02

Vďaka za postrehy.

Re: Stars Without Number

od Ugy » 22. 12. 2017, 07:37

Tak po prvním hraní revidované edice musím řict, že z toho co jsme vyzkoušeli tak je fakt dobrá.
-Systém je pořád správně vražedný a můj původní strach z toho že postavy budou zbytečně moc silné díky focusům byl lichý (jedna mrtvá postava).
-Zúžení skill listu resp rozšíření působnosti jednotlivých skillu je nakonec celkem fajn. Sice jsem musel nasadit trochu jinej mindset v tom jak k tomu přistupuju, ale je to dobrý.
-Psionika mi přijde podstatně silnější a verzatilnější (a zábavnější) než v původní edici. Testováno na psionikovi se specializaci teleport/precog/meta
-Vesmírný souboj jsme nezkoušeli, ale možná k němu dojde příště. Podle toho co jsem si načetl to vypadá že menší skupinka (3 a méně) bude mít problém s lodí vůbec něco udělat a bude dost možná smetena z oblohy první nepřátelskou kocábkou na kterou narazí.

Re: Stars Without Number

od Ugy » 14. 12. 2017, 14:08

Skenderax píše:
14. 12. 2017, 13:58
Fíha, je nejaký jednoduchý spôsob ako si vytvoriť niečo podobné?
:)

Tak jeden hvězdnej systém trvá cca 15-20 minut. Dělám to v programu paint.net ten je volně dostupný. Pozadí a všechny obrázky (různé verze planet sluncí atd) jsem si sprostě napirátil z googlu a pak už je to jen skládání dohromady v různých vrstvách a doplňování popisků.
Ta mapka toho podsektoru byla vytvořena podobně, tam jsem si ale nejdřív dost dlouho prohlížel různý izometrický mapy na netu jak udělat ten 3D pocit, ale nakonec to byl velmi podobný postup. Pár obrázku poslepovat dohromady a nakreslit mezi tim několik čar.

Opravdu to není nic těžkýho. Paint.net je defacto lepší malování s několika funkcema na víc a naučení tom moc dlouho netrvá.

+ ještě jeden poslední :D
Přílohy
Tula.png

Re: Stars Without Number

od Skenderax » 14. 12. 2017, 13:58

Ugy píše:
14. 12. 2017, 13:01
Trochu OT. V rámci příprav na další hraní SWN jsem si udělal pár mapek tak sem si řekl, že se pochlubím.
Fíha, je nejaký jednoduchý spôsob ako si vytvoriť niečo podobné?

:)

Re: Stars Without Number

od Ugy » 14. 12. 2017, 13:01

Trochu OT. V rámci příprav na další hraní SWN jsem si udělal pár mapek tak sem si řekl, že se pochlubím.
Přílohy
yeguas.png
TverSystem.png
TverskyPodsektor.png

Re: Stars Without Number

od Quentin » 13. 12. 2017, 16:05

Ugy píše:
13. 12. 2017, 15:16
Jo postavy jsou posílený celkem dost. Warrior začal bejt podle mě až moc dobrej. Attack bonus podle levlu všichni ostatní jen půlka levlu a ten autododge byl posílenej o to že se kromě autododge dá vyměnit za autohit dle toho jak se to zrovna hodí.
Ale zní to docela dobře. Takový rozumný baseline, aby si člověk připadal, že hraje bojovníka. V odnd mi ten autododge/autohit skoro i chybí. Jen se mi ho tam nechce dávat, abych nemusel nějak boostovat experta, aby ho dohnal, a abych si zachoval nějakou silly představu, že NPCs a Monstra používají stejné mechaniky jako postavy.

Re: Stars Without Number

od Ugy » 13. 12. 2017, 15:16

Jo postavy jsou posílený celkem dost. Warrior začal bejt podle mě až moc dobrej. Attack bonus podle levlu všichni ostatní jen půlka levlu a ten autododge byl posílenej o to že se kromě autododge dá vyměnit za autohit dle toho jak se to zrovna hodí.

Re: Stars Without Number

od Quentin » 13. 12. 2017, 13:22

Ecthelion píše:
13. 12. 2017, 12:53
Jestli jsou postavy posíleny, tak to je minimálně pro mě pozitivní krok, protože minimálně na začátku neuměly téměř nic.
What? Warrior má autododge na každý boj, expert rerolluje skilly, psychic má už od druhého lvlu možnost mít neomezené power points, všechna povolání mají přístup ke skill systému, o futuristickém vybavení ani nemluvim. Takovej luxus :D

Potřeboval bys jednu výpravu s vidlema do skřetího dungeonu, aby sis vážil těch úžasných možností :D

Re: Stars Without Number

od Ecthelion » 13. 12. 2017, 12:53

Budu muset tu revidovanou edici taky projít, díky za info a odkaz.
Jestli jsou postavy posíleny, tak to je minimálně pro mě pozitivní krok, protože minimálně na začátku neuměly téměř nic. Ty vesmírné souboje v původním byly taky výrazná slabina, jestli s tím něco zkusili udělat, tak to zní dobře. No, uvidíme...

Re: Stars Without Number

od Ugy » 13. 12. 2017, 08:55

Tak po prvním přečtení musím říct, že se mi to docela líbí. Vesmírné souboje mi přijdou podstatně lepší než v první edici a variabilita postav podstatně vzrostla. Hodně se mi líbí ty focusy (foci?). Na můj vkus je ale univerzálnost některých skillu až moc velká. Například know úplně na všechny obory mi přijde už moc, ale to je osobní názor. Takže asi s hráči zvolíme nějakou kombinaci skillu z první a druhé edice. Některé necháme některé trochu rozmělníme.

Výraznou změnu kterou tam vidím od první edice je to že díky těm focusům mi podstavy připadají podstatně silnější.

Re: Stars Without Number

od Selhan » 12. 12. 2017, 15:16

SWN Revised je popravdě úplně jiná hra. Je zachována kompatibilita s různými GM resources, to jo, ale samotnej systém dost zásadně změnil styl - místo OSR je to "současná" věc.

Můj osobní názor: Konečně se to dá hrát bez toho, absyte si pořád museli říkat, jak je ta nostalgie OSR přece cool :D Už se třeba dá udělat rozumná postava pilota, protože místo rozdělených skillů na vznášedla a helikoptéry (!?) je normálně jeden, a zbydou vám nějaké skill pointy třeba i na boj. A i jinak je to symaptičtější, magie je bohatší, dá se vylepšovat loď... Snad jen pokus vylepšit vesmírné souboje moc nevyšel, ty jsou pořád nuda.

Re: Stars Without Number

od Skenderax » 12. 12. 2017, 11:15

Musel by som sa znovu pozrieť do pravidiel, ale mám taký pocit, že sa menili hlavné mechaniky ako je súboj alebo testy.

PS: Ak sa mýlim, sa ospravedlňujem za zavádzanie. Je to už nejaká nedeľa, čo som to prešiel... :-(

Re: Stars Without Number

od Ugy » 12. 12. 2017, 08:59

Já sem se zatím vyjadřoval ke grafice, co se mechanik týče tak to musím nejdřív trochu pročíst a hlavně s tím něco odehrát. Ale s tím mixováním edic má Quentin pravdu. Pokud si dobře pamatuju co autor tvrdil tak by to mělo byt zpětně kompatibilní.

Nahoru