Přehled tvorů i netvorů

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Přehled tvorů i netvorů

Re: Přehled tvorů i netvorů

od Rodario » 29. 1. 2017, 15:25

Upozornuji, ze jsem necetl lovecrafta. Znam mnoho pribehu z druhe ruky, ale necetl jsem ho.
Já jsem na tom podobně :D
1) Besove maji alespon castecne podobu cloveka. (Neni podstatne)
No, humanoidní je :D Jasně, chápu že tak úplně nezapadá mezi ostatní běsy v DrD 2 a nejspíš by se vážně měl klasifikovat spíše jako netvor, ale tématicky mi přijde vědmák jako povolání, které by proti němu mělo být dobré a ne hraničář.
2) Vsichni prastari maji rozdil mezi nejsilnejsi a nejslabsi hranici minimalne 4, a soucet hranic zadneho prastareho nepresahne cislo 29.
Co se týče hranic, je otázka, která by měla být ta nejmenší. Možná by bylo lepší Tělo 10, Duše 12, Vliv 12? A v bestiáři se píše, že by to mělo být minimálně 2, čímž jsem se řídil.

Co se týče součtu Hranic 29, tak to neplatí aspoň ve hře mocných, takže jako pevné pravidlo bych to nebral:

Chravestův kruh - 30

Šarkan - 32, rozdíl mezi nejvyšší a nejnižší hranicí 2 (navíc má sudbu 37, i když pokud budeme postupovat podle pravidel z bestiáře tak by měl mít 36)
3) Zadna bytost v bestiari nema Autoritu, Ozivlou horu a Treti oko zaroven.
Divoká Honba má všechny tři. Proto jsem mu nedal jen dvě, ale všechny tři.
4) Regenerace je na kola? Dal bych ji na dny.
Na kola je možná špatná formulace, je to myšleno tak že pokud se postavám podaří třeba useknout mu chapadlo tak za minutu mu naroste chapadlo nové. Prostě se rychle regeneruje.
5) Ta prisera by spravne mela byt neco mezi krakenem a pavoucici. A to se ti temer povedlo. Jenom ty talenty tomu neodpovidaji.
Talenty byly to poslední, co jsem přidával a musím uznat, že jsem dlouho přemýšlel nad tím, jak je pojmout. Asi se mi to úplně dobře nepovedlo.
6) Ja bych z nej udelal netvora. Predevsim bych zacal tim, ze bych mu dal talenty krale netvoru (mistr vzdy a vsude).
Jo, to zní dobře, jenom Talenty Krále Netvorů bych přejmenoval, aby to němu více sedělo (podobně jako má Pavoučice). Co dalšího bys teda upravil kdyby z něj měl být netvor? Zranitelnost Znameními by v tom případě byla nanic.

Masakr jen na Magii Mysli/Zvířat nebo i na tělesné útoky?
7) Pokud tu vec chces nechat jako besa, tak bych doporucoval zmenit zbehlost: "kdyz je v okoli dusevni jizva" na "kdyz pusobi na bytost s dusevni jizvou."
Nehodilo by se spíš něco jako "když poprvé způsobí duševní jizvu", podobně jako má jeden běs z Bestiáře "když prolije poprvé krev". Působení na bytosti s duševní jizvou je už podmínka pro Nezastavitelný a mě se nechtělo opakovat. Navíc zběhlost dává manévry zdarma a kdyby prováděl nějakou rozsáhlou akci kde aspoň jeden cíl nemá duševní jizvu tak by to moc nefungovalo.

Re: Přehled tvorů i netvorů

od trajda » 29. 1. 2017, 14:04

Upozornuji, ze jsem necetl lovecrafta. Znam mnoho pribehu z druhe ruky, ale necetl jsem ho.

1) Besove maji alespon castecne podobu cloveka. (Neni podstatne)

2) Vsichni prastari maji rozdil mezi nejsilnejsi a nejslabsi hranici minimalne 4, a soucet hranic zadneho prastareho nepresahne cislo 29.

3) Zadna bytost v bestiari nema Autoritu, Ozivlou horu a Treti oko zaroven.

4) Regenerace je na kola? Dal bych ji na dny.

5) Ta prisera by spravne mela byt neco mezi krakenem a pavoucici. A to se ti temer povedlo. Jenom ty talenty tomu neodpovidaji.

6) Ja bych z nej udelal netvora. Predevsim bych zacal tim, ze bych mu dal talenty krale netvoru (mistr vzdy a vsude).

7) Pokud tu vec chces nechat jako besa, tak bych doporucoval zmenit zbehlost: "kdyz je v okoli dusevni jizva" na "kdyz pusobi na bytost s dusevni jizvou."

Re: Přehled tvorů i netvorů

od Rodario » 29. 1. 2017, 12:29

trajda píše:Moc hezky namet, ale zrejme sis nevsiml, ze u vsech besu je urcity vzorec, podle ktereho jim byly vytvareny schopnosti. Netvori maji zase jiny vzorec. A tahle prisera zatim pripomina netvora...
Dobře, můžeš vysvětlit jak přesně to myslíš? Dělal jsem to spíš podle toho, aby to na něj sedělo než abych postupoval podle nějakých vzorcu. Rozhodoval jsem se, jestli mu jako druh dám Netvora nebo Běsa, ale nakonec vyhrál Běs. Myslíš teda, že netvor se hodí víc?

Re: Přehled tvorů i netvorů

od trajda » 29. 1. 2017, 07:15

Moc hezky namet, ale zrejme sis nevsiml, ze u vsech besu je urcity vzorec, podle ktereho jim byly vytvareny schopnosti. Netvori maji zase jiny vzorec. A tahle prisera zatim pripomina netvora...

Re: Přehled tvorů i netvorů

od Rodario » 29. 1. 2017, 03:33

Tak jsem přemýšlel jak vytvořit nějakou z Lovecraftových bytostí v DrD 2 a skončil jsem s tímhle:

Cthulhu

Druh: Běs
Charakteristika: 6 (Zejména boj zblízka proti čemukoliv, pohyb ve vodě, pohyb ve vzduchu, magie mysli, magie zvířat, zastrašování všeho a všech, hadačství)
Sudba: 36
Hranice: Tělo 11, Duše 12, Vliv 10

Zvláštní schopnosti: Prastarý, Talenty zapomenutého boha (Mistr v kraji, kde působí jeho kult, zběhlost když někdo v jeho okolí má jizvu na duši), Přirozené zbraně (Chapadla - dlouhá drtivá zbraň, Drápy - dlouhá sečná zbraň, Znalosti prastarých - Návod, Děsivý zjev - Ozdoba), Regenerace (Na začátku kola se bytosti zhojí všechny jizvy na těle), Kamenná Kůže, Lhostejnost k otravě, Masakr (Magie Mysli, Magie Zvířat), Zranitelnost (Znamení), Hrůza a Děs, Triumfální Příchod, Nervy z oceli, Oživlá hora, Třetí Oko, Autorita, Ochranná aura, Požírač Duší (Mág), Tkadlec Snů (Divotvůrce), Ztělesněná zkáza (tělesné útoky), Nezastavitelný (Pokud jeho cíl má nějakou jizvu na duši), Neschopnost (Bytosti chráněné Znamením Prastarých ("Elder Sign")), Nesmrtelný, Nezranitelnost (Magie Mysli, Zastrašování), Zástup Loutek (Černokněžník), Bystré Smysly (Zrak, Sluch), Šestý Smysl, Nepředstavitelná hrůza (Každé kolo konfliktu musí všechny postavy poblíž bytosti podstoupit výzvu prostředí působící na Duši, pokud v ní neuspěje je následkem Duševní jizva nebo zvýšení ohrožení), Hluboké Šílenství (dokáže vytvořit kouzlo magie mysli se sílou zabíjet, aktivace 1 zdroj), Fanatismus (pomocí Magie Mysli nebo Magie Zvířat dokáže ovládnout mysl bytosti, která se tak stane jeho fanatickým přisluhovačem (kultistou) a splní každý jeho příkaz dokud není kouzlo zrušeno, aktivace 1 zdroj), Hromadné Šílenství (pro Magii Mysli a Magii Zvířat dokáže použít manévr velmi rozsáhle, aktivace 1 zdroj), Čarodějný Konvent

Nějaké nápady nebo připomínky? :)

Re: Přehled tvorů i netvorů

od Fafrin » 2. 7. 2015, 14:52

Doplnil jsem a uspořádal bestiář zde: viewtopic.php?f=262&t=8685&p=328036#p328036

Re: Přehled tvorů i netvorů

od Charles » 2. 7. 2015, 09:29

Pižďuchové jsou fajn a Rackové smrti přímo skvělí. Díky, příjemně mě čtení těchhle nových bytostí osvěžilo poté, co jsem se pokoušel pročíst stránky prázdných debat a sporů o mechanikách... :wink:

Re: Přehled tvorů i netvorů

od Rauksul » 13. 5. 2015, 14:28

Siu (Rackové Smrti, Vraní tornádo, ...) (Jedna z bytostí z Asterion: Sedmý živel, aplikace DrDII)

Charakteristika: 1-2 (zejména létání, akrobacie, střemhlavé nálety, iluzorní (mentální) magie, zastrašování)
Vyvolávací emoce: strach + nenávist (pro obřad přivolání běsa)
Druh: nemrtvý
Sudba: 7
Hranice: tělo 2, duše 3, vliv 6
Zvláštní schopnosti: Hrůza a děs, Přirozené zbraně (zobák – krátká budná), Ovlivňování ve skupině, Talenty děsivého hejna (je-li bytostí hrstka nebo více, jsou všechny pokusy o zastrašení a iluze přesné, je-li bytostí alespoň veletucet, jsou i velmi lstivé), Talenty létavce (mistr ve vzduchu (fyzické akce), na zemi jsou fyzické akce slabé), Neschopnost (pokud oběť neslyší jejich křik, nebo je-li rozbit tvar hejna), Neviditelný loutkář, Hejno (jsou-li v hejnu zvýšené hranice (Tělo 5, Duše 4, Vliv 8 ), automaticky rozsáhle, Triumfální příchod, Boj ve skupině, Sudba 15), Křik (rychlý tělesný jed, síla 3, bezvědomí, sražení k zemi / malátnost), Zesílení emocí (strach, nenávist, výzva na začátku setkání, efektem je daná zesílená emoce)

Ptáci Siu, neboli rackové smrti jak je většina námořníků nazývá, patří ke slabším myšlenkovým nemrtvým bytostem. Vzhledem připomínají nejvíce vrány s rozpětím křídel až jeden metr u největších kusů. Připomínají ovšem vrány již dlouho mrtvé. Jejich oči jsou zakalené, zobák často zlomený a křídla mají potrhaná, často na několika místech děravá, některá pera jim na křídlech jen visí, či chybí úplně. Trochu tak připomínají spíš potrhaný plášť kostěje.
Siu se shlukují od početných hejn, vysoký počet násobí jejich jinak nepříliš silnou magickou moc. Obrovská hejna potkávají námořníci na dlouhých cestách daleko od pobřeží kroužící nad mořem jako obrovské černé tornádo a vydávají křik jindy typicky pro racky. Díky své iluzivní moci se pak skutečně jeví jako hejna racků kroužící nad zapomenutým ostrovem, nebo opuštěnou lodí se skasanými plachtami. Lákají tak námořníky do oka černého tornáda, pomocí vlastních těl pak potrhají plachty lodě a nalétají i na samotný trup lodi. Často teprve až voda vnikající do lodi probere omámené námořníky - teprve pak se křik racků změní na zlověstné krákání doprovázené zvukem těl Siu narážejících v plné rychlosti do trupu lodi.
Hlavní síla Siu tkví v jejich křiku, ten způsobuje omámení námořníků. Pokud si námořníci nějakým způsoben zacpou uši, iluze ostrova nebo lodi sice zůstane, ale námořníci neztratí svobodnou vůli. Siu takové posádky často dlouho pronásledují. Krouží kolem lodi a vytváří nové iluze. Pokud jsou jejich další pokusy neúspěšné, zaútočí na plachty, nechají loď bezbrannou a za neustávajícího krákání čekají, až posádka zeslábne a vyhladoví.
V boji jsou však poměrně slabí, i poměrně malá posádka s několika vojáky si s menším hejnem poradí, byť často kvůli jejich sebevražedným sklonům ne beze ztrát. Nejbezpečnější je pokusit se před racky smrti utéct - pohybují se neustále v tornádovité formaci a tedy poměrně pomalu - nebo skasat plachy a pokusit se je přemoci z dálky, či magií.

Jak jedná:
• Obvykle lákají lodě na iluze tajemných nezmapovaných ostrovů, nebo opuštěných lodí.
• Je-li jejich iluze prohlédnuta, obklíčí loď a krouží kolem ní mimo dosah zbraní posádky a vyčkávají i celé dny a týdny.
• Jelikož nepotřebují spát, děsí oběti neustálým pronásledováním, kroužením a krákáním.
• Snaží se co nejvíce šířit své emoce – starch a nenávist. Za každou zabitou myslící bytost, nebo při silném projevu emoce se jejich hejno rozšíři o jednoho racka.

Jak bojuje:
• Přímému boji s nepřáteli v plné síle se vyhýbá. Snaží se je buď zmámit, nebo oslabit.
• Je-li jich dost a loď není příliš bytelná, snaží se, zatímco je posádka zmámena, jejích mocí loď potopit – rozviklat, nálety vytvořit díry do trupu, porazit stožár atp.
• U větších lodí útočí na plachty, které vlastními těly potrhají. Případně se snaží prudkými nálety zpřelámat vesla.

Jakou má roli v příběhu:

Legenda:
• Mnoho posádek zámořských lodí vypráví o setkání s racky smrti. Na té samé trase se již několik lodí ztratilo, včetně královské lodi přepravující žold pro vojenské posádky. Kapitán staré šalupy, sám mořský vlk, shání posádku, která by se za racky vydala – se zalitýma ušima a skupinou lučištníků jim rackové jen ukážou kde je potopená loď i s pokladem.
• Starý šaman totemu vrány věří, že pokud bude dostatečně dlouhou dobu meditovat v oku tornáda ptáků Siu, ovládne hejno a to mu bude sloužit. Kdo se odváží bránit šamana před sebevražednými nálety, zatímco on bude hejno zaklínat?
• Mezi Siu se prý vždy nachází jeden větší, mnohem mocnější racek smrti. Říká se, že když je loď ochromena, její posádka strádá hlady a nemůže díky jejich strašlivému krákání spát, on se vloudí do mysli jednoho z námořníků, sleduje posádku a užívá si její hrůzy. Je možné jej poznat? A co když obětování jediného námořníka a zničení mysli vůdce hejna donutí racky k útěku?
• Říká se, že z jazyků Siu mohou dobří alchymisté vytvořit lektvar, který umožní zbavovat lidi jejich vůle a vytvářet úžasné iluze. Co když ve skutečnosti ale jen přiláká hejna Siu z širého moře nad zabydlené město?

Zkouška:
• Skupina mocným mágů iluzí mezi své řady přijímá takové mágy, kteří umí iluze a mámení nejen vytvořit, ale i jim odolat. Každý takový člen se musí dostat do oka tornáda Siu a vrátit se z něj. Jen ten, kdo skutečně ptáky Siu viděl, dokáže vytvořit jejich dokonalou iluzi. Ta je potřeba pro složení zkoušek vstupu do řádu.

Nepřítel:
• Pokud se objeví zvěsti o objevení Siu, bývá větší zájem o schopné střelce, je-li někdo schopný sestřelit několik Siu na velkou vzdálenost, racci se obvykle stáhnou. Mířit ale s obvazem kolem uší, na kymácející lodi a při mořském větru není věru lehká věc.
• Siu jsou pořád jen ptáci – dokáže počasnický čaroděj pomocí magie větru, nebo vody zbavit loď jejich nebezpečí?
• Pokud se Siu rozhodnou potopit loď, nalétávají do trupu a zabodávají do něj své zobáky. Pokud se někdo dost obratný a šikovný přiváže na lano a nechá se spustit k boku lodi, může se je pokusit při tom zabít – ptáci se často do lodi zaklíní takovou silou, že se z ní jen pomalu dostávají ven.

Pomocník protivníků:
• Šílenému mágovi se nějak povedlo ovládnout hejno ptáků Siu a ze své brigatiny vysílá do všech moří světa jednotlivé racky, aby jejich křik přilákal k němu další a další hejna, které by mu pomohly zničit kteroukoli loď i flotilu, jež si zamane. Je třeba se k němu s rychlou lodí vydat, proplést se mezi malými přilétajícími tornády a pak se jej zbavit. Jelikož je ale obklopen obrovským hejnem, jediná cesta k němu vede po vodou…

Obrázek

Re: Přehled tvorů i netvorů

od Fafrin » 6. 5. 2015, 16:23

Tak veverka je určitě super věc.

Re: Přehled tvorů i netvorů

od lapivorax » 6. 5. 2015, 12:10

Díky. Jedna má veverku, druhá chce králíka... Ségry.

Re: Přehled tvorů i netvorů

od Fafrin » 5. 5. 2015, 12:34

Dobré, ale zvířata mají většinou talent (zběhlost) rovnou na celou charakteristiku, a to podmíněnou fikčně. (Je to jednodušší na orientaci při používání.)
Talent malých hlodavců (zběhlost je li zahnán do úzkých) - a v takovém případě bych možná zvážil doplnění nějakým mistrovstvím (nebo obecnou zběhlostí, která se uplatní, i když v úzkých není, ale na co by to králík potřeboval.)

Re: Přehled tvorů i netvorů

od lapivorax » 4. 5. 2015, 22:57

Králík divoký

Tělo: 2 Duše: 2 Vliv: 1
Pouto:
Charakteristika: 2 (rychlý běh, mrštnost, pohyblivost, skok, nenápadnost, udržování rovnováhy, tichý pohyb v divočině, hrabání)
Zvláštní schopnosti:
:arrow? Talent zajícovce mistrovství / zběhlost – běh, skok, udržování rovnováhy 0 T
:arrow? Bystré smysly sluch, čich 0 T
:arrow? Hraboš zběhlost v hrabání nor a děr v měkké zemině 0 T
Přílohy
kralik.jpg

Re: Přehled tvorů i netvorů

od MarkyParky » 14. 2. 2014, 10:05

Hezké.

Dovolil bych si jen upozornit, že ZS Kolektiv v podstatě mechanicky řeší tutéž věc, co je v Hrách mocných, v pravidlech pro oddíly, popsáno jako Volitelné pravidlo "Přečíslení", jen na to jde od lesa (přes více akcí za kolo). Tyhle dvě pravidla jsou vzájemně disjunktní a pokud bys chtěl pro urchclení Pižďuchy zjednodušit do "oddílu", musíš si na tohle dát pozor a tohle ZS nepoužívat ve formě oddílu, ale jen tehdy, pokud máš Pižďuchy rozdělené na samostatné entity.

Ale jinak hezký nápad jak ozvláštnit mechaniku hry neobvyklým tvorečkem..

Re: Přehled tvorů i netvorů

od PotulnyDruid » 13. 2. 2014, 23:47

Další příspěvek z naší domácí kuchyně-

Pižďuchové
(bažiny, mokřady, slaniště)

Druh: Běs
Charakteristika: 3-4 (magie vody a dřeva, jednání s lidmi a nadpřirozenými bytostmi, přežití a pohyb v divočině, běžná a vzdušná akrobacie)
Sudba: 22
Hranice: Tělo 5, Duše 8, Vliv 5
Zvláštní schopnosti: Talenty strážce (mistři stráží-li místo), Strážci bažiny (všechny zvláštní schopnosti druida pro magii vody a dřeva), Neposeda (zběhlost na všechny formy pohybu), Přirozené zbraně (nevinný vzhled – odznak, slova), Nezranitelnost (magie ohně), Neschopnost (ztráta lucerny), Nezastavitelný (proti nemrtvým), Kolektiv (trio)

Jdete bažinou a v dálce zahlédnete tři pohupující se světýlka nízko nad zemí, nebo dokonce i zaslechnete tiché pozpěvování. Tak to jste se skoro potkali s Pižďuchy. Obyčejní lidé jim říkají duchové bažiny, ale učenci si myslí, že to nebude pravda, jelikož pižďuchové se vždy vyskytují jen ve „zdravých“ bažinách a mokřadech.
Mohli byste si je klidně splést se skupinkou dětí. Jelikož tak opravdu vypadají, i hlásky mají tenké. Špičaté ouška a kulaté oči tento dojem jen podporují. Každý z nich si vždycky nese skleněnou nádobu, v které poletuje několik malých světýlek. Ale pozor, i když vypadají a trochu se i chovají jako děti, jsou to moudří a mocní běsové, kteří vládnou velkou mocí.
Jsou většinu času mírumilovní a proti lidem nic nemají, pokud je náhodou potkají, klidně s nimi i prohodí pár slov, nebo jim ukáží kudy z bažiny a svítí jim na cestu. Jsou však nesmiřitelní nepřátelé nemrtvých a každého se pokusí zničit nebo aspoň vypudit ze svého území. Lidé jin občas také říkají, hodná tvář bažin.
Pižďuchové, se většinu času prochází po bažině sem a tam, pozpěvují si nebo spolu švitoří a nikdo vlastně přesně neví proč. Někdy se ovšem stane, že se usadí v bažině, která ukrývá tajemství, zapomenutou hrobku, ukrytí artefakt, nebo mocné zřídlo. V takovém případě se pak Pižďuchové stanou strážci a snaží se komukoli zabránit, aby do blízkosti takového místa vstoupil. Snad se bojí, aby se narušením takového místa nevzbudila nějaká temná síla, která by je připravila o jejich domov.

Jak jedná:
Jsou mírumilovní a bez vyprovokování málokdy sami zaútočí, pokud nejste nemrtví.
Mluví jakoby přes sebe, Jeden dořekne větu a druhý na ní naváže. Působí to jako by to byli tři části jedné bytosti.
Milují sladké a je vždy obrovská výhoda, mate-li u sebe několik bonbónů.
Nikdy je nevidíte odděleně, vždycky chodí spolu a příliš se od sebe nevzdalují.
I když jsou velmi moudří, je-jich chování je často překvapivě dětské.

Jak bojuje:
Používá magii dřeva a utočí za pomocí stromů a šlahounů. (oblíbený manévr: mocně)
Magii vody, mění terén, splachují útočníky do bažiny, nebo je ve vodě nechají zamrznout. (oblíbený manévr: přesně)
Poskakují po stromech, a kořenech a dostávají se z dosahu útoku. (oblíbený manévr: lstivě)
Pokud jde do tuhého, vypustí z lucerniček své spojence, zážehnice.

Jakou roli má v příběhu:

Útočník
Postavy se chystají vstoupit do prastaré hrobky, když v tom zmrzne voda, v které stojí a zaútočí na ně stromy v okolí, kousek od místa kde stojí, uvidí zpívající tři malé postavičky.

Vyjednavač
Postavy bloudí mokřadem, na cestě potkají Pižďuchy, kteří jim ochotně nabídnou pomoc, hned po tom co zjistí, že jedna s postav má u sebe pytlík bonbonů.
Na okraji mokřadu se mlze objeví tři světýlka a vzápětí tři postavičky. Začnou postavám vysvětlovat, že čarodějnice obsadila jejich domov v srdci mokřadu. Co za čarodějnici dokáže vyhnat Pižďuchy z domova?

Spojenec
Na vesnici hrozí útok nemrtvých pod vedením zvrhlého černokněžníka. Stará věsnická vědma navrhne, aby strhly kamenný most, a nemrtví budou muset jít přes místní močál v kterém podle legendy sídlí bytosti, které k smrti nenávidí nemrtvé a proto by se mohli stát spojenci v boji. Je legenda pravidivá?

Pomocník: Zážehnice
(lucerna Pižďuchů)

Druh: Běs
Charakteristika: 3-4 (Magie ohně (dotyk), let, ovlivňování pocitů)
Sudba: 5
Hranice: Tělo 2, Duše 3, Vliv 4
Zvláštní schopnosti: Talenty pomocníka (mistři bránili svého majitele), Dračí dech (najdete u čaroděje), Přirozené zbraně (mámivý vzhled – slova), Nezranitelnost (magie ohně), Nezastavitelný (proti nemrtvým), Nesmrtelný

Zážechnice jsou kouzelná světýlka obývající lucerny Pižďuchů. Většinu času jen líně poletují v lucerně a osvětlují svým kamarádům cestu bažinami. V případě nutnosti je ale může Pižďuch vypustit a oni se vrhnou proti těm, s kterými bojuje. Jsou rychlé a téměř nepolapitelné a horké jako špička svíčky. Pálí nepřítele nebo ho svádí z cesty světelným tancem. Jediná možnost jak se jich zbavit, je ponořit je do vody a tak je zhasit.

Popis nových zvláštních schopností
Kolektiv
Kolektiv znamená, že daná bytost se počítá jako jedna a proto má jedno ohrožení a jednu sudbu. Ovšem má více akcí během jednoho kola. Počet akcí závisí na velikosti kolektivu (dvojce, trojce…). Všichni členové kolektivu si hází vlastní iniciativu.

Obrázek

Re: Přehled tvorů i netvorů

od Fafrin » 25. 10. 2013, 21:25

Medůza super, jako huňáče přidávam do seznamu. Možná abych ten bestiář pomalu oddělit jako samostatné vlákno, což?
Možná bych medůze přidal Paměť rodu(najdete u elfů)?

Nahoru