od Sosacek » 28. 4. 2010, 08:48
Tak moc vicehodovej ne, jenom hazis zvlast utok a obranu -- ale jenom jednou. Navic zrovna v diaspore jsou skilly jejichz jedinym ucelem v boji je prave ono prihazovani aspektu ktere muzes zadarmo vyvolat -- awareness, tactics, a tak. Celkove se mi ten system docela libi, protoze dobre podporuje spolupraci mezi postavama a tak. Navic manevr ma konstantni a primitivni obtiznost (0) pokud neni fakt divnej, takze pokud ho chces pridat dovednosti 4 a vejs, tak na to ani hazet nemusis.
Cetl jsem zapis ze hry kde postavy bojovaly s nejakym commandem v nejaky zakladne, a prave ty aspekty a tak pouzivala nejaka hackujici postava aby jim zavirala dvere, pomahala kolegum a tak, a to v realnym case, zadnej divnej split time jak v shadowrunu.
Prijde mi, ze oproti vymenovymu bojovymu systemu z Fate2 tam ty obrany a utoky zvlast byt musi, protoze jinak by to divne fungovalo ohledne prave tech manevru.
Tak moc vicehodovej ne, jenom hazis zvlast utok a obranu -- ale jenom jednou. Navic zrovna v diaspore jsou skilly jejichz jedinym ucelem v boji je prave ono prihazovani aspektu ktere muzes zadarmo vyvolat -- awareness, tactics, a tak. Celkove se mi ten system docela libi, protoze dobre podporuje spolupraci mezi postavama a tak. Navic manevr ma konstantni a primitivni obtiznost (0) pokud neni fakt divnej, takze pokud ho chces pridat dovednosti 4 a vejs, tak na to ani hazet nemusis.
Cetl jsem zapis ze hry kde postavy bojovaly s nejakym commandem v nejaky zakladne, a prave ty aspekty a tak pouzivala nejaka hackujici postava aby jim zavirala dvere, pomahala kolegum a tak, a to v realnym case, zadnej divnej split time jak v shadowrunu.
Prijde mi, ze oproti vymenovymu bojovymu systemu z Fate2 tam ty obrany a utoky zvlast byt musi, protoze jinak by to divne fungovalo ohledne prave tech manevru.