od ShadoWWW » 21. 11. 2014, 13:59
Byl by z tebe dobrej munchkin.
Má ale pravdu. Munchkin je ten, kdo schválně překrucuje zamýšlený význam pravidel. To se zde neděje.
Nechci hrát podprůměrnou postavu. Nechci hrát ani postavu s lepšími staty než zbytek družiny.
Vtip je v tom, že ať použiješ jakýkoliv způsob generování vlastností postavy v D&D 5e, nedělá to z ní ani nadprůměrnou, ani podprůměrnou postavu. (Tak, aby to bylo při hře znát.)
Herní vyváženost je choulostivá, protože když se na ni hra zaměří příliš, může to skončit vyvážeností, která je nudná. Vtip je udělat hru tak, aby každá postava působila jedinečně a přitom aby nezastiňovala ostatní.
Pokud ti vyhovuje point-buy nebo defaultní množina hodnot, klidně je používej. Ale to, že se ti nelíbí náhodné generování vlastností, neznamená, že se nelíbí všem. A pravidla by měla pokud možno vycházet vstříc všem.
[quote]Byl by z tebe dobrej munchkin.[/quote]
Má ale pravdu. Munchkin je ten, kdo schválně překrucuje zamýšlený význam pravidel. To se zde neděje.
[quote]Nechci hrát podprůměrnou postavu. Nechci hrát ani postavu s lepšími staty než zbytek družiny.[/quote]
Vtip je v tom, že ať použiješ jakýkoliv způsob generování vlastností postavy v D&D 5e, nedělá to z ní ani nadprůměrnou, ani podprůměrnou postavu. (Tak, aby to bylo při hře znát.)
Herní vyváženost je choulostivá, protože když se na ni hra zaměří příliš, může to skončit vyvážeností, která je nudná. Vtip je udělat hru tak, aby každá postava působila jedinečně a přitom aby nezastiňovala ostatní.
Pokud ti vyhovuje point-buy nebo defaultní množina hodnot, klidně je používej. Ale to, že se ti nelíbí náhodné generování vlastností, neznamená, že se nelíbí všem. A pravidla by měla pokud možno vycházet vstříc všem.